dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Jutrosin)
dolnośląskie (Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-06-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu Wojska Polskiego 2F 22-400 Zamość powiat: Zamość 261181536, faks 261181607 32wog.zampub@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/32wog |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 261181536, faks 2611 |
Termin składania ofert: | 2024-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej. Nr sprawy ZP/TP/23/2024. Zakres robót: Roboty rozbiórkowe: - demontaż instalacji elektrycznej, sanitarnej, grzewczej - wyburzenie ścianek działowych i kominów wentylacyjnych; - demontaż stolarki okienno-drzwiowej; - demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; - skucie tynków wewnętrznych i istniejącej glazury; - wykucie otworów w ścianach pod okna i drzwi; - skucie podłóg i istniejącej terakoty; - demontaż pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; - skucie tynków zewnętrznych; - demontaż furtki wejściowej; - rozbiórka opaski i chodników przy budynku; - rozbiórka zbiornika przy budynku; - rozbiórka utwardzeń placu i fundamentów na trasach prowadzonych przyłączy wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne: - zabezpieczenie terenu budowy - odkopanie, osuszenie, odczyszczenie, wyrównanie fundamentów; - wykonanie izolacji - prace murowe i tynkarskie; - osadzanie nadproży prefabrykowanych; - montaż stolarki drzwiowej i okiennej; - montaż krat; - montaż podokienników; - wykonanie wylewek betonowych po otworach kominowych; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu; - wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej; - montaż wywiewek wentylacyjnych i kanalizacyjnych na dachu; - montaż konstrukcji i pokrycia dachowego istniejącego zadaszenia nad wejściem głównym; - wykonanie obróbek blacharskich; - montaż rynien i rur spustowych; - wykonanie przyłącza elektrycznego, przyłącza wodnego, przyłącza kanalizacji sanitarnej; - wykonanie instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego budynku, - wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń; - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; - odtworzenie zdemontowanych utwardzeń i dróg; - porządkowanie terenu w obszarze prowadzonych prac. Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne: - wykonanie posadzek w budynku - wykonanie dozbrojeń, wzmocnień w miejscach przewidzianych na ścianki działowe; - prace murowe; - montaż nadproży na ściankach działowych; - oczyszczenie i odgrzybianie sufitów; - otynkowanie ścian wewnętrznych; - wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych we wszystkich pomieszczeniach; - montaż podokienników wewnętrznych; - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; - ułożenie gresu technicznego - gruntowanie i malowanie ścian; - układanie przewodów elektrycznych w korytkach natynkowych; - montaż gniazd, włączników, opraw oświetleniowych itp. elementów elektrycznych; - dostawa i montaż olejowych grzejników elektrycznych; - wykonanie instalacji kanalizacyjnych; - wykonanie instalacji wodnych; - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej wspomaganej wentylatorami osiowymi; - wykonanie pomiarów elektrycznych; - wykonanie dezynfekcji i próby szczelności instalacji wodnych; - wykonanie próby szczelności i drożności instalacji kanalizacyjnej; - sprawdzenie drożności kanałów wentylacyjnych; - prace porządkowe. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża elektryczna, branża ogólnobudowlana i branża sanitarna - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ; CPV: 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00362140, ZP/TP/23/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/32wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/32wog W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w ramach postępowania. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Ul. Wojska Polskiego 2F, 22- 400 Zamość; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy Ul. Szkolnej 2. Nr sprawy ZP/TP/16/2024, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605,1720 z późn. zm.) 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32wog TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-27 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/32wog Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023r. poz. 462). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: ,,Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/23/2024 - Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej" 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 27.06.2024 r. do godz.: 10:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/23/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej. Nr sprawy ZP/TP/23/2024. Zakres robót: Roboty rozbiórkowe: - demontaż instalacji elektrycznej, sanitarnej, grzewczej - wyburzenie ścianek działowych i kominów wentylacyjnych; - demontaż stolarki okienno-drzwiowej; - demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; - skucie tynków wewnętrznych i istniejącej glazury; - wykucie otworów w ścianach pod okna i drzwi; - skucie podłóg i istniejącej terakoty; - demontaż pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; - skucie tynków zewnętrznych; - demontaż furtki wejściowej; - rozbiórka opaski i chodników przy budynku; - rozbiórka zbiornika przy budynku; - rozbiórka utwardzeń placu i fundamentów na trasach prowadzonych przyłączy wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne: - zabezpieczenie terenu budowy - odkopanie, osuszenie, odczyszczenie, wyrównanie fundamentów; - wykonanie izolacji - prace murowe i tynkarskie; - osadzanie nadproży prefabrykowanych; - montaż stolarki drzwiowej i okiennej; - montaż krat; - montaż podokienników; - wykonanie wylewek betonowych po otworach kominowych; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu; - wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej; - montaż wywiewek wentylacyjnych i kanalizacyjnych na dachu; - montaż konstrukcji i pokrycia dachowego istniejącego zadaszenia nad wejściem głównym; - wykonanie obróbek blacharskich; - montaż rynien i rur spustowych; - wykonanie przyłącza elektrycznego, przyłącza wodnego, przyłącza kanalizacji sanitarnej; - wykonanie instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego budynku, - wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń; - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; - odtworzenie zdemontowanych utwardzeń i dróg; - porządkowanie terenu w obszarze prowadzonych prac. Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne: - wykonanie posadzek w budynku - wykonanie dozbrojeń, wzmocnień w miejscach przewidzianych na ścianki działowe; - prace murowe; - montaż nadproży na ściankach działowych; - oczyszczenie i odgrzybianie sufitów; - otynkowanie ścian wewnętrznych; - wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych we wszystkich pomieszczeniach; - montaż podokienników wewnętrznych; - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; - ułożenie gresu technicznego - gruntowanie i malowanie ścian; - układanie przewodów elektrycznych w korytkach natynkowych; - montaż gniazd, włączników, opraw oświetleniowych itp. elementów elektrycznych; - dostawa i montaż olejowych grzejników elektrycznych; - wykonanie instalacji kanalizacyjnych; - wykonanie instalacji wodnych; - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej wspomaganej wentylatorami osiowymi; - wykonanie pomiarów elektrycznych; - wykonanie dezynfekcji i próby szczelności instalacji wodnych; - wykonanie próby szczelności i drożności instalacji kanalizacyjnej; - sprawdzenie drożności kanałów wentylacyjnych; - prace porządkowe. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża elektryczna, branża ogólnobudowlana i branża sanitarna - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ; 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach: Waga poszczególnych kryteriów: 1. Ceny - 80 pkt = 80 % x 100 2. Gwarancji - 20 pkt = 20 % x 100 1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 80%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: Cmin CO = -------- x 80% x 100 punktów, gdzie: CB CO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80% Cmin - najniższa cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu CB - cena oferty badanej 2) Gwarancja - waga 20%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: GB GO = ---------- x 20 % x100 punktów, gdzie: GMAX GO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium gwarancja 20 % G B - zaproponowany okres gwarancji w ofercie badanej GMAX - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu 2. UWAGA: A. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w pełnych miesiącach w złożonej ofercie. B. Wskazany w ofercie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 20%, z tym że punkty za gwarancję przyznawane będą wg wzoru. C. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub niewskazanie w ofercie terminu gwarancji w ogóle - oferta zostanie odrzucona. D. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do obliczeń w kryterium: gwarancja, zostanie przyjęty okres - 60 miesięcy. 3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP LP = CO + GO gdzie: LP - wyliczona ilość punktów badanej oferty 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek - jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem budynków na kwotę co najmniej 400 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. b) skieruje do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: > konstrukcyjno-budowlanej; oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 tekst jednolity); 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego; c) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu; - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. 2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.),z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących: zdolności technicznej lub zawodowej: a) WYKAZ ROBÓT budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem budynków na kwotę co najmniej 400 000,00 zł brutto - wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ b) DOWODY określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; c) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, sanitarnymi, elektrycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: > konstrukcyjno-budowlanej; oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 tekst jednolity)- wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy danego wykonawcy) - zgodnie z art. 123 ustawy Pzp (składa się z ofertą)- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023r. poz. 462). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: ,,Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/23/2024 - Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej" 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 27.06.2024 r. do godz.: 10:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy - a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 2) (oświadczenie), ppkt 7) (oświadczenie), XII B pkt 2 ppkt 1) (krk), ppkt 2) (ewidencja), 3) (oświadczenie grupa kapitałowa) składa każdy z wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach: Waga poszczególnych kryteriów: 1. Ceny - 80 pkt = 80 % x 100 2. Gwarancji - 20 pkt = 20 % x 100 1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 80%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: Cmin CO = -------- x 80% x 100 punktów, gdzie: CB CO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80% Cmin - najniższa cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu CB - cena oferty badanej 2) Gwarancja - waga 20%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: GB GO = ---------- x 20 % x100 punktów, gdzie: GMAX GO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium gwarancja 20 % G B - zaproponowany okres gwarancji w ofercie badanej GMAX - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu 2. UWAGA: A. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w pełnych miesiącach w złożonej ofercie. B. Wskazany w ofercie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 20%, z tym że punkty za gwarancję przyznawane będą wg wzoru. C. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub niewskazanie w ofercie terminu gwarancji w ogóle - oferta zostanie odrzucona. D. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do obliczeń w kryterium: gwarancja, zostanie przyjęty okres - 60 miesięcy. 3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP LP = CO + GO gdzie: LP - wyliczona ilość punktów badanej oferty 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024