łódzkie (Łódź)
wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Ruda Śląska)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Oleśnica)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie planu ogólnego dla obszaru |
Data zamieszczenia: | 2024-06-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIEDŹNA ul. Wiejska 131 43-227 Miedźna powiat: pszczyński zp@miedzna.pl https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,167645,5eda997efb8313b65f162197e6fd33a0.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Miedźna |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie planu ogólnego dla obszaru Gminy Miedźna - określenie stref planistycznych oraz gminnych standardów urbanistycznych na podstawie uwarunkowań rozwoju przestrzennego gminy. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Miedźna" obejmującego obszar gminy w granicach administracyjnych (pow. ok. 5000 ha) wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej, w zakresie zgodnym z Uchwałą Nr LXXVI/507/2024 Rady Gminy Miedźna z dnia 16 kwietnia 2024 r. 1.2 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia - zakres zamówienia. oraz postanowienia umowne - wzór umowy - załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00365677, IR.271.3.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,167645,5eda997efb8313b65f162197e6fd33a0.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy do elektronicznej obsługi zamówień, zwanej dalej platformą przetargową, dostępną pod adresem internetowym: https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,167645,5eda997efb8313b65f162197e6fd33a0.htmlzadanie pn.: ,,Sporządzanie planu ogólnego dla obszaru Gminy Miedźna - określenie stref planistycznych oraz gminnych standardów urbanistycznych na podstawie uwarunkowań rozwoju przestrzennego gminy." IR.271.3.9.2024 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcjach użytkowników na Platformie przetargowej. Link: https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html - instrukcja pn.: Wymagania techniczne. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XXIV SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XXIV SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,167645,5eda997efb8313b65f162197e6fd33a0.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-26 10:00 Miejsce składania ofert: https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,167645,5eda997efb8313b65f162197e6fd33a0.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Miedźna" obejmującego obszar gminy w granicach administracyjnych (pow. ok. 5000 ha) wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej, w zakresie zgodnym z Uchwałą Nr LXXVI/507/2024 Rady Gminy Miedźna z dnia 16 kwietnia 2024 r. 1.2 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia - zakres zamówienia. oraz postanowienia umowne - wzór umowy - załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta opracowującego plan ogólny 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: 4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat od terminu składania ofert, zrealizował co najmniej trzy zamówienia polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, na powierzchni co najmniej 500 ha każdy. Przez opracowanie planu Zamawiający rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa i brak zaskarżenia tej uchwały przez Organ Nadzoru. a) Treść warunku (ppkt 4.1 niniejszego rozdziału) w istocie wyraża wymaganie, by dany podmiot wykonał co najmniej 3 ww. usługi. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach niniejszego warunku zdolności technicznej lub zawodowej jest bowiem niezakłócone - co najmniej trzykrotne ww. przedsięwzięcia o których mowa w rozdz. VIII pkt 2 ppkt 4.1 SWZ. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz wykonawca i podmioty udostępniające zasoby nie mogą sumować (łączyć) potencjału w zakresie usług gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. Ewentualne sumowanie tego samego rodzaju usług (przedsięwzięć), o których mowa powyżej, przez dwa lub więcej podmiotów, nie stwarzałoby bowiem takiej sytuacji, jak wykonanie tych usług przez jeden podmiot. 4.2 Dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia: 4.2.1. jedną (1) osobę, która będzie pełnić Funkcję Głównego Projektanta opracowującego plan ogólny, spełniającą co najmniej jeden w warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2023 r., poz. 977 ze zm.), mająca doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 3 (trzech) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) opublikowanych w dzienniku urzędowym województwa, i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, na powierzchni co najmniej 500 ha każdy, w okresie ostatnich pięciu (5) lat. Przez opracowanie planu Zamawiający rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa i brak zaskarżenia tej uchwały przez Organ Nadzoru. UWAGA: doświadczenie Głównego projektanta opracowującego plan ogólny (ponad wymagane dla spełnienia udziału w postępowaniu) jest jednym z kryteriów oceny ofert. 4.2.2. jedną (1) osobę, posiadającą wykształcenie wyższe zgodnie z art. 74 a, ust. 2 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), oraz doświadczenie w opracowaniu prognoz odziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planów miejscowych - liczba prognoz, które osoba sporządziła: min.: 3 prognozy w okresie ostatnich pięciu (5) lat. UWAGA: Funkcje wskazane w ppkt. 4.2 mogą być ze sobą łączone. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku określonego w ppkt. 4.2, Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy, które to należy złożyć wraz z ofertą oraz odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1. Wykazu usług - załącznik nr 5 do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać że podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.3.2. Wykazu osób - załącznik nr 6 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - rozdz. VIII pkt 4.2 SWZ, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 11.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej. 11.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 1 ppkt. 1.4 - 1d rozdz. IX SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 11.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 1 ppkt. 1.2 rozdziału IX SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: 11.5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 11.5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 11.6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (,,(...) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy."). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ - oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. 11.7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w paragrafie nr 14 - wzoru umowy - załżcznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta opracowującego plan ogólny 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024