mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odrestaurowanie zabytkowej kamienicy |
Data zamieszczenia: | 2024-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Administrator Nieruchomości Kościelna 8 w Trzebnicy ul. Św. Jadwigi 27f 55-100 Trzebnica powiat: trzebnicki tel. (+48) 71 312 06 11, tel.: 605 881 408 sekretariat@um.trzebnica.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Trzebnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (+48) 71 312 06 |
Termin składania ofert: | 2024-07-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach postępowania zakupowego Rządowego Program Odbudowy Zabytków dla realizacji zadania pn: "Odrestaurowanie zabytkowej XX-wiecznej kamienicy przy Ul. Kościelnej nr 8 w Trzebnicy Etap I" PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Nieruchomość Kościelna 8 znajduje się na terenie historycznego ośrodka Starego Miasta Trzebnica, wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr A/1856/416 z dnia 12.02.1956 r. - na dz. 14/6 AM 13 obręb Trzebnica oraz wpisany jest w gminnej ewidencji zabytków. Teren ten jest, z racji licznych procesów rewitalizacyjnych, jedną z wizytówek miasta, popularnym z racji bogactwa architektury, jak również licznych punktów sportowo- rekreacyjnych i usługowych związanych z obsługą ruchu turystycznego i corocznych imprez sportowych o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym. 4.2. Wykonanie niżej wyszczególnionych prac pozwoli na odrestaurowanie elewacji, usunięcie zniszczonych fragmentów tynku spowodowanych upływem czasu, czynnikami atmosferycznymi oraz codzienną eksploatacją nieruchomości oraz zlikwidowanie zagrożenia dla życia i bezpieczeństwa zarówno współwłaścicieli budynku, jak i mieszkańców miasta. 4.3. Zakres przedmiotu umowy: Zadanie obejmowało będzie wykonanie remontu elewacji budynku mieszkalnego: 4.1. ?kucie odspojonych tynków elewacyjnych ?naprawa pęknięć ścian ?wykonanie tynków w systemie tynków renowacyjnych ?wykonanie iniekcji grawitacyjnej krystalicznej ścian przyziemia ?oczyszczenie, renowacja, odtworzenie detali - konsol, fryzu ozdobnego, głowic, gzymsów ?malowanie elewacji farbami silikatowymi ?wymiana drutu odgromowego, obróbek blacharskich i parapetów ?renowacja istniejących krat 4.4. 4.5. 4.6. 4.7. Kościół Zakres prac obejmuje przeprowadzenie robót budowlanych przy budynku zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, pozwoleniem konserwatorskim oraz pozwoleniem ze starostwa. Zamawiający dopuszcza wizję przedmiotu zamówienia, przed terminem składania ofert. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędny sprzęt, narzędzia, ustawienie rusztowań, wywóz i utylizację odpadów, transport i materiały do wykonania zamówienia. Po zakończeniu prac Wykonawca usunie wszystkie zniszczenia powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający jest w posiadaniu stosownej ostatecznej decyzji wydanej przez Starostę Trzebnickiego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej zgody na wykonanie remontu elewacji - Decyzja nr 468/24 z dnia 07.06.2024 r. oraz decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Decyzja nr 1668/2024 r. Cała dokumentacja jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu telefonicznym: tel. 605 881 408 z Beatą Łuczak - administratorem Wspólnoty Mieszkaniowej Kościelna 8 w Trzebnicy Adres inwestycji: ul. Kościelna 8, 55-100 Trzebnica nr działki: 14/6 AM 13, obręb: Trzebnica Składanie ofert: Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Administratora Nieruchomości Kościelna 8 w Trzebnicy, tj. Koncept s.c., Ul. Św. Jadwigi 27f, 55-100 Trzebnica (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 lipca 2024r do godz. 15.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie robót budowlanych będących przedmiotem umowy - 23 wrzesień 2024. Zakończenie przedmiotu umowy wraz z bezusterkowym odbiorem zrealizowanych prac przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Inspektora Nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego - do dnia 25 listopada 2024 r. Wymagania: TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: 3.1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") "Odrestaurowanie zabytkowej XX-wiecznej kamienicy przy ul. Kościelnej nr 8 w Trzebnicy Etap I", który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. 3.2. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Trzebnica. 3.3. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania zapytania ofertowego. 3.4. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów. 3.7. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert. 3.8. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 3.10. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 3.11. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 5. WARUNKI WYKONANIA PRAC: 5.1. Prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie. W nieruchomości znajduje się 10 lokali mieszkalnych. Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia lokalizacji rusztowania, wykonywania prac w dni robocze, zabezpieczenia wejścia głównego do nieruchomości, wydzielenia i oznaczenia placu budowy oraz zachowania szczególnej ostrożności; 5.2. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować material), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ewentualnych zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 5.3. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP i PPOŻ, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży ustanowienie i opłacenie Inspektora nadzoru inwestorskiego. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania prac zgodnie z ogólnymi zasadami technicznej wiedzy budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa i normami przy zachowaniu ostrożności, zachowania norm, zasad i przepisów BHP i PPOŻ. 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu: 6.1. Warunek spełni Wykonawca, który udokumentuje, iż zrealizował podobne inwestycje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 ukończonych robót budowlanych 6.2. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. Strona 3 z 76.3. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie w wykonywaniu prac remontowych będących przedmiotem zamówienia oraz że dysponuje potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym wykonanie zamówienia. 6.4. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 6.5. Wykonawca oświadcza, ze zapewni min. 36 miesięczną gwarancję na wykonanie przedmiotu umowy. 6.6. Zamawiający zapewni inspektora nadzoru inwestorskiego, tj. osobę spełniającą wymagania zapisane w pozwoleniu na budowę oraz w pozwoleniu konserwatorskim. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione wszystkie następujące podane poniżej załączniki: ? Formularz ofertowy - załącznik nr 1; ? Kosztorys ofertowy na prace budowlane zgodnie z prawem budowlanym jako załącznik nr 2 (m.in. strona tytułowa, ogólna charakterystyka robót wraz z parametrami, wielkość obiektu, przedmiar robot; kosztorys;); ? Wykaz zrealizowanych prac wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania - załącznik nr 3 ? Wykaz kadry załącznik nr 4 Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być: ? sporządzone w języku polskim, ? napisane na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką, ? scalone w sposób trwały, ? podpisane, ? złożone w formie oryginału (pełnomocnictwo może być złożone w formie kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem"). ? Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, ? Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, cła itp. ? W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz wszelkie koszty i obciążenia jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej Strona 4 z 7oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji przedmiotu umowy, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 9. PŁATNOŚCI: 9.1. Zamawiający przewiduje płatność po zakończeniu prac i protokolarnym odbiorze prac przez Zamawiającego i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z zasadami Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 9.2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w umowie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego 10.2. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z załącznikami. 10.3. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nie nieważną. 10.4. Oferty niekompletne i nieuzupełnione (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. 10.5. Formularz ofertowy nie podlega modyfikacjom i uzupełnieniom 10.6. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę. 10.7. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia. 10.8. Przy składaniu w siedzibie Zamawiającego Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającej odczytanie zawartości oferty. 10.9. Koperta (opakowanie) powinna być opisana następująco: Nazwa i adres Wykonawcy ZAPYTANIE OFERTOWE "Odrestaurowanie zabytkowej XX-wiecznej kamienicy przy ul. Kościelnej nr 8 w Trzebnicy Etap I NIE OTWIERAĆ DO 18 LIPCA DO GODZ. 15.00 Oferta otrzymana po terminie nie będzie uwzględniona przy wyborze. Strona 5 z 711. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 12. KRYTERIA WYBORU OFERT I OPIS SPOSOBU ICH OBLICZANIA 12.1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%): ? Cena (brutto) - 80 % ? Okres gwarancji - 20% 12.2. Opis kryterium ,,cena": C = (C min / Co) x 80% przy czym 1% = 1 punkt Kryterium ,,cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 80 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium ,,cena" (C) zostanie obliczona na podstawie następującego wzoru: C = C min /Co x 80 pkt gdzie : C min - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert C o - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert 12.3. Opis kryterium ,,okres gwarancji". W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane zamówienie. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 20 punktów i będzie oceniane następująco: ? gwarancja 60 miesięcy i więcej - 20 pkt. ? gwarancja 48 miesięcy - 15 pkt. ? gwarancja 36 miesiące - 10 pkt. uwaga! Oferta zapewniająca gwarancję poniżej 36 miesięcy zostanie odrzucona Przyjmuje się, że w w/w punktacji: 1 % = 1 punkt. 12.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą łączną liczbą punktów w skali 100 punktowej. 13. DODATKOWE INFORMACJE: Dopuszcza się prowadzenie negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, z których to należy sporządzić protokół. Dopuszcza się wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia oferty, jeżeli Strona 6 z 7jej treść jest niejasna. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, która nie spełnia wymagań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo unieważnić/wycofać zapytanie ofertowe bez podania przyczyny. W razie złożenia więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę, wszystkie złożone przez niego oferty podlegają odrzuceniu. Kontakt: 2. DANE KONTAKTOWE: Beata Łuczak - Administrator Wspólnoty Mieszkaniowej Kościelna 8 w Trzebnicy tel.: 605 881 408; e- mail: koncept01@op.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025