łódzkie (Łódź)
wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Ruda Śląska)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Oleśnica)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd serwisowo - konserwacyjny |
Data zamieszczenia: | 2024-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Limanowej ul. Józefa Marka 19 34-600 Limanowa powiat: limanowski Tel.: (18) 3300500, fax: (18) 3300502, tel. 18 33 00 569 zamowienia@limanowa.sr.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Limanowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: (18) 3300500, |
Termin składania ofert: | 2024-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na przegląd serwisowo - konserwacyjny UPS-ów GAMATRONIC Power+ Classic 80kVA i Power+ Classic 20kVA V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu serwisowo - konserwacyjnego UPS GAMATRONIC Power+ Classic 80kVA znajdującego się w budynku Sądu Rejonowego w Limanowej, Ul. J. Marka 19 i UPS-a GAMATRONIC Power+ Classic 20kVA znajdującego się w budynku Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej, Ul. Fabryczna 6. 2. W skład UPS-a GAMATRONIC Power+ Classic 80kVA wchodzi: ? 8 modułów mocy ? stelaż bateryjny z 64 szt. AKU SBL120Ah ? Static Switch ? bypass zewnętrzny bezprzerwowy 3. W skład UPS-a GAMATRONIC Power+ Classic 20kVA wchodzi: ? 2 moduły mocy ? 3 kieszenie bateryjne 192 baterie 5Ah-12V ? Static Switch ? bypass zewnętrzny bezprzerwowy 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przeglądu serwisowo - konserwacyjnego: a) Przegląd będzie wykonywany w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.b) W ramach standardowych procedur przeglądu konserwacyjnego zasilacza UPS muszą zostać wykonane następujące czynności prewencyjne mające na celu utrzymanie urządzenia w odpowiednim stanie technicznym: ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Kontrola nastawu parametrów elektrycznych zasilacza UPS (napięcie ładowania baterii, napięcie wyjściowe). Kontrola stanu połączeń logicznych. Kontrola stanu i parametrów kondensatorów. Kontrola stanu elementów mocy. Kontrola stanu wentylatorów chłodzących. Kontrola stanu połączeń energetycznych, stanu izolacji przewodów oraz stanu zacisków przewodów. Kontrola elementów mocy, kondensatorów szyny DCBUS, kondensatorów filtrów wejściowych i wyjściowych. Kontrola paneli LCD, poprawność sygnalizacji. Pomiary parametrów elektrycznych wszystkich baterii w tym napięcia i rezystancji wewnętrznej. Pomiary temperatury w pomieszczeniu, oględziny otoczenia zasilacza. Odkurzanie wnętrza zasilacza, czyszczenie podzespołów z kurzu. Regulację parametrów pracy zasilacza o ile tego wymaga. Sprawdzenie historii alarmów i zdarzeń, kasowanie błędów. Sprawdzenie przełącznika Bypassu zewnętrznego UPS 2) Sporządzenie protokołu serwisowo - konserwacyjnego opisującego stan techniczny urządzenia, zawierający potwierdzenie wykonania wszystkich czynności konserwacyjnych i przeglądowych, ewentualne usterki. 3) Wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów nastąpi na podstawie odrębnego zlecenia, po przedstawieniu przez Wykonawcę kalkulacji kosztów. 4) Dodatkowe wymagania: a) Realizacja przeglądu serwisowo - konserwacyjnego odbywać będzie się w dwóch lokalizacjach: w budynku Sądu Rejonowego w Limanowej Ul. J. Marka 19 i w budynku Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej, Ul. Fabryczna 6. b)Czynności przeglądu serwisowo - konserwacyjnego należy prowadzić w taki sposób, aby nie dopuścić do przerwania zasilania dla odbiorów UPS-ów. c)Personel wykonawcy realizujący zamówienie musi posiadać odpowiednie uprawnienia do pracy przy urządzeniach elektrycznych. d)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Dokument nr: FD.222.6.2024 Składanie ofert: Ofertę należy przesłać na adres mailowy: zamowienia@limanowa.sr.gov.pl do dnia 19 czerwca 2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 1. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zlecenia. Wymagania: I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł prowadzi się poza ustawą ,,Prawo zamówień publicznych" na postawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których szacunkowa wartość nie przekracza kwoty 130 000 tys. zł. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej autoryzacji producenta UPS w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń UPS firmy GAMATRONIC. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji należy załączyć do oferty. e)Termin płatności - 14 dni od wystawienia faktury wraz z protokołem. VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY. 1. 2. 3. 4. Jedynym kryterium wyboru oferty jest oferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Znaczenie kryterium - 100 % Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = Cena najniższa / Cena badana * 100 Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 1. Składana oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1. 2. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający posiadanie aktualnej autoryzacji producenta UPS w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wymienionych w pkt. V ust. 2 i 3. 3. W przypadku podpisania formularza ofertowego przez inne osoby niż wskazane w dokumentach rejestrowych (KRS, CEDiG) należy dostarczyć także stosowne pełnomocnictwo. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny unieważnienia. W takim przypadku wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego. Uwagi: X. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako ,,RODO", Zamawiający informuje: 1.Administratorem pozyskanych w postępowaniu danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Limanowej, ul. Józefa Marka 19, 34-600 Limanowa. 2.Inspektor Ochrony Danych (IOD) - e-mail: iod@limanowa.sr.gov.pl 3.Dane osobowe Wykonawców będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania łączącej Zamawiającego i Wykonawcę umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) 4.Odbiorcami danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane mogą być publikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora. 5.Dane osobowe nie będą przekazywane do międzynarodowej. 6.Dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji. 7.Wykonawcy przysługuje prawo: 8. państwa trzeciego ani do organizacji a.dostępu do treści swoich danych osobowych, b.sprostowania swoich danych osobowych, c.do przenoszenia danych osobowych, d.żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 1 e.wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01. Wykonawcy nie przysługuje prawo: a. do usunięcia danych osobowych,b. 9. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Podanie danych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt: III. KONTAKT ORAZ WARUNKI POROZUMIEWANIA. 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Renata Pajor - tel. 18 33 00 569 e-mail: zamowienia@limanowa.sr.gov.pl 2. Kontakt jest możliwy w dni robocze w godz. 8:00-14:30. 3. Zapytania mogą być kierowane w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. |
© eurobudowa.pl 2004-2024