łódzkie (Łódź)
wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Ruda Śląska)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Oleśnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia wraz z montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rytwiany ul. Staszowska 15 28-236 Rytwiany powiat: staszowski tel: (+48 15) 864 79 30, Tel.: 158647944 rytwiany@rytwiany.com |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Rytwiany |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (+48 15) 864 79 |
Termin składania ofert: | 2024-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów, o których mowa w art. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawy p.z.p) (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na realizację zadania publicznego pod nazwą ,,DOSTAWA WYPOSAŻENIA WRAZ Z MONTAŻEM DO GMINNEGO ŻŁOBKA NR 1 W SICHOWIE DUŻYM" Zadanie 1: Zabawki Zadanie 2: Sprzęt elektroniczny Zadanie 3: Meble Zadanie 4: Pozostałe 2. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka nr 1 w Sichowie Dużym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. 3) Niniejsze zamówienie realizowane jest jako składowa zadania pn. "Utworzenie 8 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w formie żłobka w Sichowie Dużym" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029" 5) Podział zamówienia na części: Z uwagi na to, że Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części, każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. a) Zadanie 1: Zabawki b) Zadanie 2: Sprzęt elektroniczny c) Zadanie 3: Meble d) Zadanie 4: Pozostałe 2 7) Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. - stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych. 8) Zamieszczone w dokumentacji zamówienia wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie ,,lub równoważne". Przez pojęcie ,,lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 9) W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10)Ilekroć niniejsze zapytanie opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument nr: OR.4422.8.2024.MJ Składanie ofert: 8. Miejsce, termin i sposób składania ofert 1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej do dnia 21 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy Rytwiany, Ul. Staszowska 15, 28 - 236 Rytwiany (sekretariat, piętro I, pok. 13). 2) Godziny pracy Urzędu Gminy Rytwiany: a. poniedziałek 8:00-16:00 b. wtorek-piątek 7:30-15:30 3) Składając ofertę prosimy ją zaadresować na adres Zamawiającego i opatrzyć następującą informacją: Oferta na zadanie pn.: ,,DOSTAWA wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka nr 1 w Sichowie Dużym" Nie otwierać przed 21 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 4) Miejsce realizacji: Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Marii Firlejczyk, Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany. 6) Termin realizacji: 19 lipca 2024 r. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu i sposób potwierdzania ich spełniania Warunki udziału w postępowaniu 1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. 2 Zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. 3 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. 4 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. 4. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://www.rytwiany.bip.jur.pl/artykuly/3874 Prosimy zatem o bieżące śledzenie publikowanych informacji na ww. stronie internetowej. 5. Odrzucenie oferty Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; 2) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu; 5) Wykonawca nie dostarczył wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny, w szczególności, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką przeznaczono na realizację zamówienia. 7. Sposób przygotowania oferty 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2) W przypadku składania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3) Cena ofertowa musi uwzględniać maksymalny koszt realizacji zadania. 4) Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. z dokładnością do 1 grosza). 5) Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami. 6) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7) Wraz z ofertą należy złożyć: Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 9. Sposób oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty Kryterium oceny ofert jest cena rozumiana jako całkowity koszt wykonania dostaw w całym okresie obowiązywania umowy. Waga kryterium - 100% Wykonawca w kryterium cena może uzyskać maksymalnie 100 punktów; Sposób obliczania punktów w kryterium cena następuje - według wzoru: najniższa cena z rozpatrywanych ofert Ilość punktów =-----------------------------------------------------x 100% cena badanej oferty 10. Umowa i termin realizacji zamówienia 1) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie do 2 dni od dnia przesłania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w okresie do 19 lipca 2024 r. 3) Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Uwagi: II.Obowiązek informacyjny w zakresie przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rytwiany, ul. Staszowska 15, 28-236 Rytwiany. 2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@rytwiany.com.pl lub pisemnie, kierując korespondencję na adres siedziby Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: a. ustawa z 11.9.2019 r. - Prawo zamówień publicznych; b. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; c. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5) Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy. 7) Posiada Pani/Pan prawo: a. żądania dostępu do danych; w przypadku, gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy PZP. wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; c. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; d. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia. 8) Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 11) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. Kontakt: W zakresie merytorycznym osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest: Monika Jastrząb Tel.: 158647944 E-mail: monikajastrzab@rytwiany.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024