łódzkie (Łódź)
wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Ruda Śląska)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Oleśnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowych przeglądów budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-06-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bełchatów ul. Lipowa 175 97-400 Bełchatów powiat: bełchatowski tel. 44-635-72-03 belchatow@lodz.lasy.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Bełchatów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 44-635-72-03 |
Termin składania ofert: | 2024-06-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: Wykonanie okresowych przeglądów budynków w Nadleśnictwie Bełchatów" III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach wykonania przeglądów Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach: Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz. 1225), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1994, nr 74, poz. 836 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2023 poz. 822). Szczegółowy zakres przeglądów: ? (5 letnie) - polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (przyłącza WOD-KAN, przyłącza gazowe*, urządzenia służące ochronie środowiska). (5 letnie) - polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. (5 letnie) - polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów edukacyjnych. * Z uwagi na konieczność przeprowadzania okresowego - rocznego przeglądu instalacji gazowych, przeglądy te można wykonać w trakcie przeprowadzania przeglądów 5 letnich (zapis w jednym protokole). Zakres przeglądów: 1. Przeprowadzenie przeglądów budowlanych pięcioletnich budynków mieszkalnych, nie mieszkalnych i infrastruktury towarzyszącej oraz obiektów edukacyjnych, które obejmą określenie: a. Stanu technicznego elementów obiektów objętych kontrolą narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu wraz z czterostopniową klasyfikacją stanu technicznego (stan: dobry, zadawalający, średni, zły). b. Rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, c. Zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania, d. Sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego, e. Estetyki obiektu oraz jego otoczenia. f. Przeprowadzenie przeglądu gazowego w zakresie: ? sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości usytuowania kurków głównych, skrzynek gazowych oraz zaworów odcinających, ? sprawdzenie stanu technicznego, powłoki malarskiej, prawidłowości prowadzenia i mocowania rurociągów gazowych (przewody gazowe w piwnicach, piony gazowe i instalacje lokalowe wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane), ?sprawdzenie prawidłowości podłączeń przewodów spalinowych, ?sprawdzenie prawidłowości podłączeń wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach z urządzeniami gazowymi, ? sprawdzenie czy nie wprowadzono samowolnych zmian w instalacji i sposobie użytkowania pomieszczeń, kontrolę szczelności głównych przewodów gazowych (poziomy i piony gazowe), ? kontrolę szczelności instalacjigazowych podłączeniakurków w poszczególnych pomieszczeniach, ? kontrolę szczelności głównych, zaworów odcinających, ?kontrolę szczelności podłączenia gazomierzy, ?kontrolę szczelności urządzeń i aparatów gazowych. ?gazowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych podpisuje użytkownik lokalu i otrzymuje jego kopię), ? usuwanie nieszczelności na częściach wspólnych instalacji oraz w poszczególnych lokalach mieszkalnych i użytkowych, ? 2. niezwłoczne informowanie o nieszczelnościach na instalacji. Przeprowadzenie przeglądów elektrycznych pięcioletnich budynków mieszkalnych i gospodarczych, których zakres przeglądu obejmuje: a. przegląd instalacji elektrycznych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń; b. badania rezystancji izolacji obwodów elektrycznych (obwody oświetleniowe, gniazd wtyczkowych i WLZ); c. badania urządzeń różnicowo-prądowych; d. przeglądu rozdzielnic elektrycznych wraz z ich wyposażeniem: - dokręcenie zacisków przewodów fazowych i ochronnych; - sprawdzenie poprawności działania włączników głównych; - oczyszczenie utleniających się styków; - mocowanie obluzowanych gniazd bezpiecznikowych; e. sprawdzenia pozostałych elementów obwodów elektrycznych instalacji i określenie ich przydatności do eksploatacji. f. sprawdzenie działania wyłączników pożarowych PWP jeżeli są w obiekcie, g. oględziny przewodów, elementów łączeniowych, wsporników, uziomów, h. określenie stanu korozji elementów instalacji, i.odstęp pomiędzy instalacją a konstrukcją obiektu, j.pomiary rezystancji uziemienia, k. badanie i pomiar ciągłości przewodów ochrony odgromowej, l. 3. sporządzenie metryki instalacji odgromowej. Przeprowadzenie przeglądów budowlanych pięcioletnich budynków obiektów edukacyjnych, które określą: a. Stan techniczny elementów obiektów objętych kontrolą narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu wraz z czterostopniową klasyfikacją stanu technicznego (stan: dobry, zadawalający, średni, zły), b. Rozmiar zużycia lub uszkodzenia elementów, c. Zakres robót remontowych i kolejności ich wykonywania, d. Skalę sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego, e. Estetykę obiektu oraz jego otoczenia. Z wykonywanych przeglądów Wykonawca sporządzi protokół z przeglądów, osobno dla każdego numeru inwentarzowego zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Tabela budynków, w przypadku lokalu wielorodzinnego z podziałem na lokale mieszkalne i użytkowe oraz pozostałą częścią stanowiącą współwłasność. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Dokument nr: SA.270.19.2024 Składanie ofert: VIII. Termin i miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 28.06.2024 r. do godz. 13:00, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: belchatow@lodz.lasy.gov.pl z adnotacją w tytule ,,Wykonanie okresowych przeglądów budynków w Nadleśnictwie Bełchatów ,, Miejsce i termin realizacji: Termin (okres) realizacji zamówienia: Prace zawarte w zamówieniu należy wykonać do 30.09.2024 r. Wymagania: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena oferty - 100 %. VII. Sposób przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom wskazanym w treści zapytania ofertowego. 5. Oferta musi być kompletna i jednoznaczna. 6. Oferta musi zawierać: ?Podpisany ,,Formularz ofertowy", którego wzór stanowi załącznik nr 1, ?Stosowne pełnomocnictwa - jeśli wymagane. 7. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentów określających status prawny Wykonawcy/-ów lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy/-ów upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 8. Oferta złożona przez Wykonawcę jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca w prawidłowy sposób zastrzegł w złożonej ofercie. 9. Wykluczenie z udziału w postępowaniu Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), z postępowania wyklucza się: a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Pytania dotyczące treści zapytania ofertowego mogą być kierowane wyłącznie drogą mailową na adres: belchatow@lodz.lasy.gov.pl Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi telefonicznych, a jedynie e-mailowe wraz z równoczesnym poinformowaniem pozostałych uczestników postępowania. IX. Postanowienie dodatkowe 1. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bełchatów ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Wykonanie okresowych przeglądów budynków w Nadleśnictwie Bełchatów". Zn.spr. SA.270.19.2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 ODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: IV. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami, dane kontaktowe: Barbara Janik - 660-414-908, email: barbara.janik@lodz.lasy.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024