pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac związanych z zamontowaniem nowego zbiornika ppoż. z co najmniej dwoma przyłączami ssawnymi oraz wykonaniem instalacji wodnej napełniającej zbiornik |
Data zamieszczenia: | 2024-06-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Animex Foods sp. z o.o ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa powiat: Warszawa 22 334 59 00, 797 410 257, 668 153 537 https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,fe527a56e5c3d87ad4a59bf3623cde63.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 334 59 00, 797 41 |
Termin składania ofert: | 2024-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
[ZAK/2023/002093] ZAKUP I MONTAŻ ZBIORNIKÓW PPOŻ. O ŁĄCZNEJ POJEMNOŚCI 200 M3 - Kętrzyn 11-400 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie prac związanych z zamontowaniem nowego zbiornika ppoż. z co najmniej dwoma przyłączami ssawnymi oraz wykonaniem instalacji wodnej napełniającej zbiornik. Łączna pojemność powinna wynosić 200 m3. Zdjęcie poglądowe aktualnego stanu - w załączeniu. Zakres prac: o Kierownik prac obiektowych (przygotowanie harmonogramu realizacji prac, koordynacja prac). o Rozbiórka aktualnych zbiorników i wyrównanie terenu. o DOSTAWA i montaż zbiornika ppoż. o Wykonanie instalacji napełniającej. o Wykonanie instalacji przyłączeniowej dla straży. Produkty Produkt Indeks/Nr produktu Ilość Jednostka miary 1. Rozbiórka aktualnych zbiorników i wyrównanie terenu 1 komplet 2. DOSTAWA i montaż zbiornika ppoż 1 komplet 3. Wykonanie instalacji napełniającej 1 komplet 4. Wykonanie instalacji przyłączeniowej dla straży 1 komplet Dokument nr: Z148/8427/1/aktualizacja1, ZAK/2023/002093 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,fe527a56e5c3d87ad4a59bf3623cde63.html Data rozpoczęcia: 2024-06-20 11:15:00 Data zakończenia: 2024-07-03 12:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2024-07-01 15:00:00 Miejsce i termin realizacji: 6. Miejsce dostawy: Kętrzyn Wymagania: Warunki realizacji: o Wykonawca zapewni: - dokumentację projektową, atesty i certyfikaty na materiały, oświadczenie o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, - gwarancję na wykonane prace. o Zakres poszczególnych prac obejmuje również wszystkie materiały oraz prace uzupełniające, towarzyszące, pomocnicze i przygotowawcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania poszczególnych elementów. o Wykonawca przy realizacji zadania będzie przestrzegał przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności jest zobowiązany wykluczyć prace personelu w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań. o Wykonawca wyposaży robotników w odpowiednią odzież roboczą, środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przyjętego zakresu robót. W ofercie proszę uwzględnić: o Wartość prac. Warunkiem złożenia oferty jest wizja lokalna na obiekcie i rozmowa z kierownikiem lokalizacji. Uznaję się, że wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem prac, a informacje które nie zostały ujęte w zapytaniu, a których użycie będzie wymagane podczas realizacji inwestycji przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione w cenie umownej. 2. Warunki wymagane od oferenta: 2.1. zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny), 2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: maciej.olejniczak@animex.pl, 2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura. 3. Termin składania i warunki formalne oferty: 3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej, 3.2. oferta powinna nadto zawierać: 3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia), 3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji). WAŻNE - Okres obowiązywania gwarancji bankowej musi obowiązywać przez okres realizacji przedmiotu umowy + 4 tygodnie, 3.2.3. termin realizacji, 3.2.4. minimalny okres gwarancji: 24 m-ce. obowiązującej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, 3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu, 3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online), 3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane), 3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego. 4. Przebieg postępowania: 4.1. zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego, 4.2. zamawiający zastrzega sobie prawo do: 4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia, 4.2.2. swobodnego wyboru oferty, 4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy, 4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego, 4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny. 5. Postanowienia końcowe: 5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem: https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html, 5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade. Waluta: PLN Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu): 1. Odbyta wizja lokalna 2. Termin płatności: 30 dni 3. Koszt transportu: po stronie dostawcy 4. Oferta w pełni zgodna z wytycznymi 5. Aktualna Polisa OC na wartość prac nie mniejszą niż wartość kontraktu 6. Miejsce dostawy: Kętrzyn Dodatkowe warunki formalne: - Dodatkowe pytania do oferty: ------ 1. Proszę o przedstawienie warunków płatności (zaliczka = gwarancja bankowa; na podstawie harmonogramu; jednorazowa na koniec zlecenia) ------ 2. Proszę o podanie terminu realizacji ------ Lista firm na rzecz których realizowany jest zakup: 1. Agri Plus Sp. z o.o. Oddział Paszowy w Poznaniu Uwaga: Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Uwagi: Lista firm na rzecz których realizowany jest zakup: 1. Agri Plus Sp. z o.o. Oddział Paszowy w Poznaniu Kontakt: NIP: 5272698951 Kupiec prowadzący: Olejniczak, Maciej telefon stacjonarny: - telefon komórkowy: - Osoba kontaktowa w sprawach merytorycznych: Osoby do kontaktu: Łukasz Chabowski 797 410 257 - utrzymanie ruchu Waldemar Dragun 668 153 537 - kierownik WP |
© eurobudowa.pl 2004-2025