Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-06-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. Biecka 3 38-300 Gorlice powiat: gorlicki tel. 018/ 354-87-49, tel 018/ 354-87-91 zamowienia@powiatgorlicki.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gorlice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 018/ 354-87-49, |
Termin składania ofert: | 2024-06-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
działając na podstawie Zarządzenia Starosty Gorlickiego nr 2 z dnia 05.01.2021 r. w sprawie Zasad wydatkowania środków finansowych w Starostwie Powiatowym w Gorlicach dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych ZAPRASZA do składania ofert na realizację zadania pn. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zagospodarowania poscaleniowego polegającego na budowie i przebudowie dróg, dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki Zadanie realizowane w ramach projektu pn. ,,Scalanie gruntów wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlice" współfinansowane ze środków objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycję związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa". 2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 oraz w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 2. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. CPV: 71520000-9 Dokument nr: ZP.271.4.2024 Otwarcie ofert: 18. Miejsce i termin otwarcia ofert Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 24.06.2024 r. o godz. 12:30 w Starostwie Powiatowym w Gorlicach przy Ul. Bieckiej 3, pok. nr 104 lub 202. Składanie ofert: 317. Składanie ofert 1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Gorlicach przy ul. Bieckiej 3, Dziennik Podawczy pok nr 1, w terminie do dnia 24.06.2024 r. do godz. 12:00. Godziny pracy Urzędu: od poniedziałku do piątku od 730 do 1530, Miejsce i termin realizacji: 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 260 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Zdolność zawodowa określenie warunku: - za spełnienie warunku, zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia, posiadającym aktualne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo budowlane, tj. ? 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej - bez ograniczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków metodą ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Uwaga ! - Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upełnomocnioną. - Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. 14. Zawartość oferty dokumenty wymagane od wykonawców w przedmiotowym postępowaniu: 1) Oferta, złożona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4, 3) Wykaz kadry - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 - potwierdzający warunek określony w ust.3 niniejszego zaproszenia. 5. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Oferta wraz z dokumentami winna być podpisana przez wykonawcę i złożona w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, opisanej w następujący sposób: oferta dotycząca: ... (wpisać tytuł zamówienia). W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera zaleca się złożenie oferty w dwóch zamkniętych kopertach zewnętrznej i wewnętrznej. 2) Cena określona w ofercie ma być wyrażona cyfrowo i słownie, 3) Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką, 4) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 20 dni. 5) Oferta ma być przygotowana zgodnie z zakresem niniejszego postępowania, 6) Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszym postępowaniu. 7. Prawa Zamawiającego 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty, w tym również złożonych dokumentów, 2) W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu. 8. Język postępowania oraz czytelność dokumentów 1) Językiem obowiązującym w toku postępowania jest język polski. 2) Oferta oraz każdy inny dokument składany w postępowaniu musi być czytelny i zapisany techniką nieścieralną. W przypadku, gdy dokument będzie nieczytelny Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień co do jego treści. 9. Zmiana treści zamówienia 1) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może przed wyznaczonym terminem składania ofert dokonać zmiany treści dokumentów postępowania. 2) W związku ze zmianą o której mowa wyżej, Zamawiający może przedłużyć termin składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na wprowadzenie przez Wykonawców zmian w ofertach. 3) Zmiany treści dokumentów postępowania oraz udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia, o których mowa w pkt.1, są wiążące dla Wykonawców. 10. Wycofanie oferty Wykonawca może wycofać ofertę. 1) O wycofaniu powinien powiadomić Zamawiającego przed upływem terminu składania oferty - na piśmie, pod rygorem nieważności. 2) Oświadczenie o wycofaniu oferty winno być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE". 211. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Najniższa Cena - 100 % wagi. Oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu, zostanie uznana przez Zamawiającego jako oferta najkorzystniejsza. 12. Rażąco niska cena Jeżeli zaoferowana w ofercie cena będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z ewentualnymi dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny. 13. Opis sposobu obliczania ceny ofertowej: 1) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym - zał. nr 3, ceny łącznej brutto, 2) Cena podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym, będzie obowiązująca przez cały okres ważności umowy (za wyjątkiem przypadków określonych w umowie), 3) Cena łączna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje wszystkie czynności określone w przedmiocie zamówienia, a także materiały potrzebne do jego wykonania, 4) Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do Formularza ofertowego, 5) Wynagrodzenie obejmuje wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności: należny podatek VAT, koszty niezbędnych czynności, a także wszelkich innych prac w okresie gwarancji i rękojmi. 14. Wykluczenie wykonawcy z postępowania Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie złoży oświadczenia lub podlega wykluczeniu na podstawie: - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz.507 ze zm.) - zał. nr 4. 15. Odrzucenie ofert z postępowania Odrzuceniu podlega oferta: 1) której treść nie odpowiada warunkom i wymaganiom określonym w niniejszym postępowaniu, 2) której treść nie potwierdza spełnienia warunków określonych w niniejszym postępowaniu, 3) złożona po terminie składania ofert określonym w niniejszym postępowaniu, 4) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę, 5) która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 6) Wykonawcy wykluczonego z postępowania. 16. Wybór najkorzystniejszej oferty, udzielenie zamówienia (umowa) 1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spełniającej wszystkie postawione warunki i wymagania określone w niniejszym zaproszeniu, w oparciu o podane kryterium oceny ofert, 2) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych, 3) Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, 4) Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. 5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, 6) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w uzasadnionych przypadkach. 2) Inny sposób składania oferty jest niedopuszczalny, 3) W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. 4) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na ich składanie zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane w przedmiotowym postępowaniu. 19. Poprawa złożonych ofert Zamawiający może poprawić w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie (widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylna pisownia albo widoczne niezamierzone opuszczenie jednego wyrazu), 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Uwagi: 21. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO: 1) Zamawiający, realizując obowiązek informacyjny z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz. Urz. EU nr 119 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO oświadcza, że jest administratorem danych osobowych Wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy oraz osób biorących udział w realizacji umowy po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych oraz osobę zastępującą inspektora, z którymi w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się skontaktować kierując korespondencję na adres e- mail: iod@powiatgorlicki.pl. 3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu podjęcia działań dążących do zawarcia umowy, określenia reprezentacji i kontaktu związanego z jej realizacją zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.b RODO, wykonania prawnych obowiązków ciążących na administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora związanych z ustaleniem, dochodzeniem i obroną przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi powstać lub wyniknąć z działań zmierzających do zawarcia i realizacji umowy lub innego dokumentu prawnego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 4) Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów wykonują na rzecz Zamawiającego zadania związane z utrzymaniem systemów informatycznych uczestniczących w przetwarzaniu danych, a także inne podmioty uprawnione do pozyskania danych na podstawie przepisów prawa. 5) Dane osobowe pochodzą od Wykonawcy. 6) Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia realizacji celów, dla których zostały pobrane, upływu okresu archiwizacyjnego ustalonego zgodnie z ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktami wykonawczymi oraz upływu okresu przedawnienia roszczeń, w zależności która z tych dat nastąpi później. 7) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo żądania od Zamawiającego dostępu do danych osobowych i ich sprostowania lub uzupełnienia niekompletnych danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje w zakresie realizacji poszczególnych praw można uzyskać na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.powiatgorlicki.pl w zakładce Ochrona Danych Osobowych oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Zamawiającego pod adresem https://bip.malopolska.pl/spgorlice w zakładce Ochrona Danych Osobowych. 8) Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy, a odmowa ich podania może skutkować niemożnością zawarcia i realizacji umowy. 49) Na działania Zamawiającego sprzeczne z przepisami o ochronie danych osobowych przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 10) Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Kontakt: 20. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami - Justyna Gocek, Monika Starczyńska - Wydział Gospodarki Nieruchomościami - tel. 018/ 354-87-49 - Jarosław Górski - Referat zamówień publicznych - tel 018/ 354-87-91 email: zamowienia@powiatgorlicki.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024