łódzkie (Łódź)
wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Ruda Śląska)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Oleśnica)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja boiska |
Data zamieszczenia: | 2024-06-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZYDŁOWO Jaraczewo 2 64-930 Jaraczewo powiat: pilski 67 211 55 11 urzad@szydlowo.pl https://platformazakupowa.pl/pn/szydlowo |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Jaraczewo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 67 211 55 11 |
Termin składania ofert: | 2024-07-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja boiska w Szydłowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa oświetlenia boiska na dz. nr 23/2, 24/4 i 24/6 w Szydłowie wraz z dostawą i montażem elektronicznej stadionowej tablicy wyników; Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowych nN-0,4kV wraz z posadowieniem latarni oświetleniowych w celu oświetlenia terenów zieleni (boisko główne i treningowe) na działkach nr 23/2, 24/4 oraz 24/6 w miejscowości Szydłowo w następującym zakresie: - słupy oświetleniowe z oprawami oświetlenia zewnętrznego typu LED, - linie kablowe nN 0,4/0,23kV zasilające latarnie oświetleniowe, kable sterownicze, - uziemienie, - szafka sterowania i zasilania oświetleniem, - rozdzielnica systemu sterowania oświetleniem (wewnątrz budynku szatni), o złącze kablowe. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa i montaż elektronicznej stadionowej tablicy wyników z panelem tekstowym o następujących parametrach: - wymiary ok. 200x100x7cm - wielkość wyświetlaczy ok.33cm - format czasu: MM:SS - tablica sterowana za pomocą pilota - obudowa z profili aluminiowych malowanych proszkowo - kolor wyświetlaczy: czerwony - panel tekstowo - graficzny o polu świecenia nie mniejszym niż 192x16cm - funkcja zegara czasu rzeczywistego - możliwość naklejenia logo klubu, herbu itp. - czytelność - min. 100 do 130 m - funkcje sportowe: wyświetlanie czasu gry w trybie START-STOP, programowanie dowolnego czasu gry (narastająco lub malejąco) w zakresie 1 do 99 min z możliwością wyboru zatrzymania zegara lub kontynuowania odliczania po upłynięciu zaprogramowanego czasu gry. Wyświetlanie wyniku do 9, 19 lub 99. Czas gry - minuty (do 99) i sekundy Budowa dwóch piłkochwytów na dz. nr 24/6 w Szydłowie; Przedmiotem zamówienia budowa dwóch piłkochwytów o następujących wymiarach: - Piłokochwyt nr 1 - dł. - 59,80mb, wys. - 6,0m - Piłkochwyt nr 2 - dł. - 32,80mb, wys. - 6,0m Wykonanie nawierzchni trawiastej oraz instalacji nawadniania boiska treningowego na dz. nr 24/4 i 24/6 w Szydłowie; Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni trawiastej oraz instalacji nawadniania boiska treningowego zlokalizowanego na dz. nr 24/4 i 24/6 w Szydłowie. Projektowana powierzchnia boiska - ok. 2500,0 m2 Teren przeznaczony pod boisko jest terenem płaskim. Porasta go trawa naturalna. Jest to nawierzchnia nie spełniająca wymogów trawiastego boiska piłkarskiego. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności: - wymiana gruntu - wykopanie i usunięcie istniejącej warstwy gruntu o gr. ok. 20cm, przygotowanie podłoża (warstwa piasku lub żwiru), wyrównanie terenu, - przygotowanie pod siew trawy sportowej - przygotowanie podłoża (wyrównanie zagęszczenie, rozplantowanie obszaru pod trawę, siew trawy sportowej) - montaż siatki na krety, - system automatycznego nawadniania - wykonanie projektu i montaż systemu nawadniania, instalacja automatycznych zraszaczy. Podstawowe elementy instalacji nawodnienia: 1. Sterownik wewnętrzny 230V, 24-sekcyjny, aplikacja Wifi, (24 sekcji do dalszej rozbudowy) 2. Czujnik opadu deszczu 1 szt 3. Elektrozawór 1" do sterowników sieciowych, podłączenie wlot i wylot 1" F (GW), -16 szt 4. Zraszacz rotacyjny 13 szt 5. Pokrywa do zamocowania żywej trawy do zraszaczy 8 szt 6. Rura irygacyjna 40mm - ok. 800 m 7. Studzienka zaworowa 5 szt 8. Przewód elektryczny 10-żyłowy podziemny, 0,5 mm - ok. 300m 9. Łączniki, kolana, złącza redukcyjne, kształtki - 1 kpl. 10. Taśma teflonowa Unitape - 1 kpl. 11. Zawór kulowy plastikowy szary, Automat - 6 szt 12. Filtr dyskowy na zasileniu nawadniania - 1 szt. Przyłącze wody (PE40) znajduje się w pobliżu boiska (ciśnienie wody 5 bar). DOSTAWA kontenera socjalnego na potrzeby drużyny piłkarskiej; Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem nowego kontenera biurowo - socjalnego o następujących parametrach: - wymiary: dł. ok. 6,0m, szer. ok. 3,0m, wys. ok. 2,82m; - konstrukcja stalowa, malowana farbą poliuretanową (do wyboru z palety RAL); - ściany: pokrycie zewnątrz z blachy trapezowej (do wyboru z palety RAL, odcienie szarości, biel lub grafit); izolacja z wełny mineralnej 100mm + folia paraizolacyjna, pokrycie wewnątrz: płyta laminowa biała 12mm; - dach: kąt spadku 1%, pokrycia: blacha trapezowa t14 alucynk, izolacja: wełna mineralna 100 mm + folia paraizolacyjna, pokrycie wewnętrzne: płyta laminowana biała 12 mm; - podłoga: płyta OSB - 22 mm, wykładzina PCV- 2mm, izolacja - wełna mineralna 100 mm + folia paraizolacyjna; - stolarka: drzwi zewnętrzne stalowe 90cm x 200cm RAL 9010 - 1 szt., okno PCV rozwierno-uchylne 113,5cm x 86,5cm RAL 9010 - 2 szt.; - Instalacja elektryczna: lampa LED - 2 szt., gniazdko podwójne - 1 szt., gniazdko pojedyncze natynkowe - 1 szt. (pod grzejnik), włącznik pojedynczy- 1 szt., gniazdo siłowe 32A - 2 szt. (przyłącze), rozłącznik główny - 1szt., zabezpieczenie różnicowo-prądowe 1 szt., zabezpieczenia nadmiaro-prądowe - 2 szt.; - grzejnik elektryczny; - ubikacja; - umywalka wyposażona w baterię i podgrzewacz wody; - ścianki działowe + drzwi wewnętrzne; Aeracja płyty głównej boiska na dz. nr 23/2 w Szydłowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na murawie boiska głównego w miejscowości Szydłowo na działce 23/2 i 24/4 o pow. 7000 m2 w następującym zakresie: - wertykulacja 7000 m2 - aeracja wgłębna 7000m2 - piaskowanie 50 ton (zakup piasku po stronie wykonawcy) - włókowanie 7000m2 CPV: 45000000-7, 45316100-6,37482000-0, 37410000-5, 45232121-6, 44211100-3, 77320000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00378114, IZ.271.33.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 13:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szydlowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szydlowo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane szczegółowo w rozdziale VIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiający, e-mail: urzad@szydlowo.pl; dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: inspektor@cbi24.pl; b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, h) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szydlowo TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-07-09 13:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szydlowo Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024