Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury drogowej i przepraw mostowych |
Data zamieszczenia: | 2024-06-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Siekierczyn Siekierczyn 271 59-818 Siekierczyn powiat: lubański 757221778, faks 756666150 zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/ |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Siekierczyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 757221778, faks 7566 |
Termin składania ofert: | 2024-07-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury drogowej i przepraw mostowych na terenie Gminy Siekierczyn Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Modernizacja infrastruktury drogowej i przepraw mostowych - realizacja na podstawie opracowanych dokumentacji projektowo-wykonawczych. szczegóły zadania zawarte są w SWZ Część II - Infrastruktura drogowa - budowa sygnalizacji świetlnych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 357 w m. Zaręba oraz w ciągu drogi powiatowej nr 2454D w m. Siekierczyn - realizacja na podstawie opracowanych dokumentacji projektowo-wykonawczych. Część III - Zakup i montaż urządzeń infrastruktury drogowej CPV: 45233226-9, 35262000-8, 45223821-7 Dokument nr: 2024/BZP 00378652, ZP.271.10.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są na stronie siekierczyn.ezamawiajacy.pl zakładka baza wiedzy i pod linkiem https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet? MP_module=main&MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=siekierczyn& 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Sie-kierczyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Siekierczyn - e-mail: ug@siekierczyn.pl, tel. 75 722 17 78. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, którym jest Rafał Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl, tel.: 68 411 40 00. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (w celu przeprowadzenia przedmiotowego postę-powania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia dokumentacji rachunkowe), art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu dążenia do zawarcia i realizacji zawartej w ramach zamówienia umowy, art.6 ust. 1 lit. f w związ-ku z realizacją uzasadnionych interesów Administratora w szczególności prawa do dochodzenia roszczeń. 4. Dane osobowe pochodzą od osób, biorących udział w postępowaniu bądź od ich przedstawicieli uprawnio-nych do działania w ich imieniu (np. na podstawie umowy bądź wydanego pełnomocnictwa). 5. Odbiorcami danych osobowych w związku z przeprowadzaniem postępowania mogą być: upoważnione oso-by, jednostki na podstawie umów powierzenia, upoważnione organy państwowe oraz organy wskazane przez art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP. 6. Dane osobowe w związku z prowadzonym postępowaniem będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres trwania umowy przekracza 4 lata - okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Obowiązek podania oraz konsekwencje niepodania danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem wynikają z ustawy PZP (brak możliwości udziały w postępowaniu oraz realiza-cji przedmiotu zamówienia.). 8. Administrator nie przetwarza danych w sposób zautomatyzowany, dane nie podlegają także profilowaniu. 9. Uczestnicy postępowania mają prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 10. W związku z postępowaniem nie przysługują: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: - Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. - Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. - Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. - W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. j) dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych, k) Podanie danych nie jest obowiązkowe, jednak ich niepodanie będzie wiązało się z brakiem możliwości wzięcia udziału w Postępowaniu. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-07-08 11:00 Miejsce składania ofert: https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024