Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer systemu monitoringu |
Data zamieszczenia: | 2024-06-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu Studzieniec 20A 96-330 Studzieniec powiat: żyrardowski Telefon: 46 831 81 70, telefon 46 831 81 91 w. 117 sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Studzieniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 46 831 81 7 |
Termin składania ofert: | 2024-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty Na montaż i uruchomienie dodatkowych kamer systemu monitoringu. Przedmiotem zapytania ofertowego jest: 1. Na montaż i uruchomienie dodatkowych kamer systemu monitoringu. 2. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: 1) Kamera budynek grupy internatowej V ,,korytarz I piętro" Zakres prac: - wykonanie tras kablowych dla 1 kamery IP ok. 33 m - przewierty przez ściany - wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej - konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami - ułożenie okablowania UTP kat. 6 dla nowej kamery ok. 37 m - dostarczenie kamery 1 szt. HikVision DS-2CD2346G2H-IU 4MP 2,8mm lub równoważnej, - dostarczenie dedykowanego mocowania kamery HikVision DS-1280 lub równoważnego, - dostarczenie switcha PoE DS-3E1309-EI lub równoważnego, - montaż i uruchomienie kamery - konfiguracja nowej kamery w rejestratorze GR. V i portierni. - materiały instalacyjne 2) Kamery ,,budynek warsztatowy ogrodniczy" Zakres prac: - wykonanie tras kablowych dla kamer IP ok 46 m - ułożenie okablowania UTP kat. 6 dla nowych kamer ok. 50m - przewierty przez ściany - wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej - konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami - dostarczenie 2 szt. kamer HikVision DS- 2CD2346G2H-IU 2,8mm 4MP lub równoważnych, - dostarczenie dedykowanego mocowania kamer HikVision DS.-1280- 2 szt. lub równoważnych, - dostarczenie switcha PoE DS-3E1309-EI- 1 szt. lub równoważnego - montaż i uruchomienie kamer - konfiguracja nowych kamer w rejestratorze w portierni, - materiały instalacyjne 3) Kamera ,,brama na pole" Zakres prac: - wykonanie przepustu kablowego pomiędzy budynkiem ogrodniczym a słupem -12m - wykonanie tras kablowych dla kamery IP ok 20 m - ułożenie okablowania UTP kat. 6 żelowany dla nowej kamery ok. 24 m - przewierty przez ściany - wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej - konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami - dostarczenie 1 szt. kamery HikVision DS- 2CD2646G2-IZS 2,8mm-12mm 4MP Moto zoom lub równoważnej, - dostarczenie dedykowanego mocowania kamer HikVision DS.-1280 lub równoważnego,- dostarczenie dedykowanego mocowania na słup - dostarczenie switcha PoE DS-3E1309-EI lub równoważnego, - montaż i uruchomienie kamery - konfiguracja nowej kamery w rejestratorze w portierni. - materiały instalacyjne W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych należy wykazać że zaproponowane urządzenia będą bez zakłóceń współpracować z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 15.35. Składanie ofert: 5. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej w formie dokumentu w formacie PDF opatrzonego podpisem elektronicznym lub skanu opatrzonego podpisem elektronicznym na adres zamawiającego: sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl lub też dostarczona osobiście do siedziby zamawiającego do dnia 27 czerwca 2024 r. do godz. 15.00. W tytule wiadomości należy umieścić ,,Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer - nie otwierać przed 27 czerwca 2024 do godz. 15.30". Miejsce i termin realizacji: 7.Warunki realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: do dnia 5 lipca 2024 r. Wymagania: 1. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130 tys. zł i nie podlega ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być sporządzona na załączonym do zapytania formularzu ofertowym (załącznik nr 1), w języku polskim, w sposób czytelny i powinna być podpisana przez oferenta lub upoważnionego przez oferenta przedstawiciela(li) Wykonawcy. 2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę do skierowanego zapytania. 3. Podana cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, tj.: koszty dojazdu/transportu/dostawy, itp. 4. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oferta cenowa - formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) 3. Zaparafowany wzór umowy 4. Podpisana klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Oferent może przed upływam terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6.Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. 2. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie podpisana stosowna umowa. Termin płatności: - przelewem w ciągu 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.8. 9. Rozstrzygnięcie postępowania: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, na adres mailowy podany w ofercie. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty na adres mailowy podany w ofercie. Postanowienia końcowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych 2. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone 3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Kontakt: 5. Osoba kontaktowa: Rafał Szulc, r.szulc@studzieniec.oow.gov.pl , telefon 46 831 81 91 w. 117. |
© eurobudowa.pl 2004-2024