wielkopolskie (Poznań)
(04211 Kijów)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Płock)
śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Góra Kalwaria)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi koszenia poboczy dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-06-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dębica ul. Stefana Batorego 13 39-200 Dębica powiat: dębicki tel. 14 680 33 10, tel. 14 680 33 22, tel. 14 680 33 23 inwestycje@ugdebica.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Dębica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 14 680 33 10, t |
Termin składania ofert: | 2024-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej na zamówienie nie podlegającej ustawie PZP ze względu na wartość zamówienia Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie zadania pn. ,,Usługi koszenia poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Dębica". 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie kosiarkami mechanicznymi poboczy dróg gminnych po każdej stronie drogi w miejscowości Latoszyn, Podgrodzie, Gumniska, Braciejowa, Głobikowa, Stobierna, Zawada, Stasiówka, Nagawczyna. 2. Zamówienie obejmuje: a) wykonanie usługi koszenia poboczy dróg gminnych o szerokości pobocza min. 0,5m na długości: - ok. 31 km na terenie m. Latoszyn i Podgrodzie, - ok. 62 km na terenie m. Gumniska, Braciejowa, Głobikowa, - ok. 36 km na terenie m. Stobierna, Zawada, - ok. 40 km na terenie m. Stasiówka, Nagawczyna o łącznej powierzchni 169 000m2 b) dokaszanie ręczne poboczy przy przystankach, mostach, barierach, przepustach, znakach drogowych, słupach energetycznych, teletechnicznych i drzewach. 2.1. Zakres zamówienia obejmuje dwukrotne wykonanie usługi koszenia poboczy dróg w terminach: - I termin realizacji w miesiącu: lipiec - II termin realizacji: w miesiącach: sierpień-wrzesień 3. Wymagania: 3.1. W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający przewiduje dwukrotne wykonanie usługi objętej umową, a także w przypadku zaistnienia potrzeby, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości zamówienia do 50% (kolejne interwencyjne wykonanie usług) wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, na podstawie zakresu określonego w niniejszym zamówieniu oraz ceny jednostkowej (stawka za 1m2 określona w złożonej ofercie). 3.2. O przystąpieniu do realizacji usług decyduje Zamawiający. Zlecenie będzie określać przewidziany do realizacji zakres. Dyspozycje będą składanie Wykonawcy w następujący sposób: telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. 3.3. Informację o przystąpieniu do realizacji usługi w terenie Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu telefonicznie. 3.4. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w ciągu max. 2 dni od czasu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami wiedzy technicznej. 3.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i terminowość robót oraz za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia robót do ich odbioru końcowego, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu na drodze w trakcie prowadzenia usług koszenia pasa drogowego. 3.9. W przypadku nieprzestrzegania któregokolwiek z obowiązków nałożonych na Wykonawcę, Zamawiający ma prawo do wstrzymania robót do chwili usunięcia nieprawidłowości. 3.10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych prac w taki sposób, by w jak najmniejszym stopniu powodowały utrudnienia i nie zagrażały bezpieczeństwu ruchu drogowego. 3.11. Za powstałe, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, wypadki i szkody wyrządzone w stosunku do osób trzecich wynikłe z nieprawidłowego prowadzenia prac, bądź ich zaniechania, pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.12. Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie w całym okresie umownym - gotowości technicznej sprzętu. 3.13. Wykonawca pokrywa koszty naprawy własnego sprzętu technicznego służącego do wykonania usługi. 3.14. Wykonanie usługi następuje przy wykorzystaniu następującego sprzętu: a) koszenie poboczy dróg: kosiarka bijakowa boczna, b) dokaszanie ręczne poboczy przy przystankach, mostach, barierach, przepustach, znakach drogowych, słupach energetycznych, teletechnicznych i drzewach: kosiarka spalinowa/wykaszarka/podkaszarka Składanie ofert: 5. Miejsce oraz termin składania ofert: 5.1. Oferty w formie papierowej należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Dębicy, Ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica w terminie do dnia 03.07.2024r. do godz. 900 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024r. Wymagania: 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 4.1. Ofertę stanowi: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zaproszenia, b) wzór umowy - załącznik nr 2 c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlegającej ustawie PZP ze względu na wartość zamówienia - Załącznik nr 3 do Zaproszenia 4.2. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty, w postępowaniu o wartości nie podlegającej ustawie PZP ze względu na wartość zamówienia. 4.3. Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 4.4. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4.5.Wymagane dokumenty powinny być składane w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 4.7. Za termin złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami drogą pocztową, przyjmuje się termin, w którym oferta (przesyłka) wpłynęła do siedziby Zamawiającego. 4.8. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 4.9. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następujące informacje: 1) nazwę i adres Wykonawcy, 2) nazwę i adres Zamawiającego, 3) oraz zapis: oferta na wykonanie zadania pn. ,,Usługi koszenia poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Dębica". Nie otwierać przed terminem: 03.07.2024r. 4) W przypadku braku tej informacji, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np.: przypadkowe otwarcie oferty, przed wyznaczonym terminem otwarcia. 6. Opis sposobu obliczenia ceny: 6.1.Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 6.2. Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (usługi dwukrotnego koszenia poboczy dróg). 6.3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia łącznej ceny ofertowej brutto dla poszczególnej części zamówienia. 6.4. Cenę należy podać w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6.5. Cena oferty stanowi sumę iloczynu ceny jednostkowej brutto Wykonawcy za m2 wykoszonej powierzchni poboczy drogi i ilości usług (powierzchnia w m2) przeznaczonej do koszenia obejmującej dwie strony pobocza drogi w ramach dwukrotnego koszenia. W trakcie realizacji umowy rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane na podstawie ceny jednostkowej brutto za usługi koszenia podanej w ofercie oraz faktycznie zrealizowanej ilości usług. Zapłata i odbiór nastąpi na podstawie faktur i protokołów odbioru (I, II termin wykonania przedmiotu umowy) podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę. Protokół będzie zawierał zestawienie wykonanych usług. 6.6. Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty (np. wzrost cen paliwa). 6.7. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 6.8. Cena oferty jednostkowa jest wynagrodzeniem ryczałtowym i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, których poniesienie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6.9. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę są obowiązujące w okresie ważności umowy i nie ulegają zmianie. 6.10 Dopuszcza się złożenie oferty przez Wykonawcę na jedną z wybranych części zamówienia, bądź złożenie oferty na dwie części zamówienia. 7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 7.1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Kryteria oceny ofert: 1) Cena - 100% 7.2. Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny oraz dowodów potwierdzających obliczenie ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny. 7.3. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uwagi: 8. Informacja dotycząca RODO Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiającego/; Gmina Dębica reprezentowana przez Wójta Gminy Dębica adres: ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, tel. 14 680 33 10, e-mail: urzad@ugdebica.pl 2) inspektorem ochrony danych w Gminie Dębica /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; Pani Joanna Kurgan, kontakt: iod@ugdebica.pl, telefon: 14 680 33 10. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/: WI.7021.128.2024 ,,Usługi koszenia poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Dębica". Koszenie kosiarkami mechanicznymi poboczy dróg gminnych po każdej stronie drogi w miejscowości Latoszyn, Podgrodzie, Gumniska, Braciejowa, Głobikowa, Stobierna, Zawada, Stasiówka, Nagawczyna. - prowadzonym na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Dębica z dnia 11 stycznia 2021r. Nr 2A/WI/2021 w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dębicy zgodnie z Procedurą postępowania w sprawie udzieleni zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych, stosowaną w Urzędzie Gminy w Dębicy. 4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 5 lat - przez cały czas trwania umowy. Po tym czasie dokumentacja zostanie przekazana do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą Procedurą Urzędu Gminy w Dębicy. 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 7.4. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: 1) Pani Ewelina Stalec - inspektor w Wydziale Inwestycji, Urząd Gminy w Dębicy, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, tel. 14 680 33 22, inwestycje@ugdebica.pl 2) Pan Grzegorz Gawle - podinspektor w Wydziale Inwestycji, Urząd Gminy w Dębicy, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, tel. 14 680 33 23, ggawle@ugdebica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025