Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
21738z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-07-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Grzmiąca
ul. 1 Maja 7
78-450 Grzmiąca
powiat: szczecinecki
Tel. (94) 3736810; 3736867 Fax. (94) 37-368-83
gmina@grzmiaca.org.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Grzmiąca
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (94) 3736810; 3
Termin składania ofert: 2024-07-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych

na realizację zadania

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla inwestycji
pn. ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radomyśl"
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz
z oszacowaniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla inwestycji pn. ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radomyśl".
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres):
1) KONCEPCJA PROJEKTOWA:
budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Radomyśl wraz z wyposażeniem
i zagospodarowaniem terenu (dz. nr 107/7, obręb Radomyśl) - dla trybu zaprojektuj i wybuduj:
a) DOKUMENTACJA:
? rzuty, przekroje, aranżacja wnętrz, podstawowe elementy i parametry wyposażenia instalacyjnego, wyposażenie ruchome obiektu,
b) BUDYNEK - program użytkowy:
? jednokondygnacyjny, dostosowany do osób niepełnosprawnych,
? sala wielofunkcyjna (nie mniej niż 80m2), z przeznaczeniem dla min. 30 osób,
? kuchnia (nie mniej niż 20m2),
? pomieszczenie gospodarcze przy kuchni z regałami,
? pomieszczenia higieniczno-sanitarne, w tym jedno dostosowane do osób niepełnosprawnych,
? szatnia,
? pomieszczenia techniczno-magazynowe z regałami na m. in. sprzęt i narzędzia - z osobnym wejściem,
? wyposażenie pomieszczeń,
? tablice informacyjne,
c) INSTALACJE WEWNĘTRZNE I ZEWNATRZNE:
o cwu, sanitarna,
o ogrzewanie z pompy ciepła,
o fotowoltaika,
o instalacja elektryczna zewnętrzna i wewnętrzna,
o zasilanie awaryjne,
o instalacja teletechniczna (internet)
o monitoring wewnętrzny i zewnętrzny CCTV,
o instalacja alarmowa,
o oświetlenie terenu,
o hydrant zewnętrzny - przyłącze wody do celów przeciwpożarowych,
d) ZAGOSPODAROWANIE TERENU:
? dojścia i dojazdy do budynku z drogi publicznej,
? ciągi piesze,
? miejsca parkingowe,
? mała architektura,
? infrastruktura towarzysząca,
? zieleń, nasadzenia,
? ogrodzenie terenu,
? oświetlenie (ciągi piesze i parking),
? istniejące urządzenia na działce nr 107/7 należy uwzględnić w zagospodarowaniu terenu,

2) PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY
a) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego,
b) badania zagęszczenia gruntu wraz z opinią geotechniczną,
c) warunki przyłączenia do sieci,
d) wytyczne dotyczące: przygotowania terenu budowy, architektury, konstrukcji, instalacji budowlanych, wykończenia oraz zagospodarowania terenu, ochrony przeciwpożarowej budynku,
e) charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych, aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia, ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe oraz szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe.
3. Dokładny zakres inwestycyjny będzie uzgadniany z Wykonawcą podczas przygotowania dokumentacji.
4. Wykonawca wyłoniony w drodze zapytania ofertowego zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu koncepcji i wstępnych rozwiązań technicznych w celu ich akceptacji.
5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia spotkań konsultacyjnych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia celem określenia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w celu skontrolowania postępów prac oraz minimum miesiąc przed zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia w celu ich akceptacji. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się co najmniej trzy spotkania konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego i w terenie.
6. W opracowaniu należy uwzględnić wszystkie prace, które będą niezbędne do zrealizowania zadania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
7. Zakres i forma PFU powinny odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2458).
8. Wszelkie niezbędne pomiary i badania zostaną wykonane przez Wykonawcę na koszt własny,
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do sporządzenia PFU oraz badań geotechnicznych podłoża, warunków posadowienia, opinii itp. Mapy do celów projektowych zapewnia Zamawiający.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w formie zbroszurowanej:
a) projektu koncepcyjnego wraz z wizualizacją 3D oraz przekrojów konstrukcyjnych, opracowanych
w skali umożliwiającej jednoznacznie odczytanie zakresu inwestycji, wykonany na mapie do celów projektowych - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;
b) Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2454) - 4 egz.
w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zgodnie
z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
(t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;
d) szczegółowego przedmiaru zaprojektowanych robót oraz obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych zgodnie z wytycznymi zawartymi
w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2458) - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
11. Wyżej wymienione dokumenty należy sporządzić w formie elektronicznej na przenośnym nośniku pamięci (pendrive), przy czym dokumenty opracowane przez Wykonawcę i dostarczone Zamawiającemu powinny zostać przekazane:
a) w postaci możliwej do edycji (np. standardu AutoCad - ,,*.dwg" lub ,,*.dgn", dokumenty tekstowe
wg standardu Microsoft Word -,,*.doc" lub ,,*.rtf", przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
w standardzie ,,*.mdb" lub ,,*.ath" lub ,,*.xml" lub standardzie Excel ,,*.xls"),
b) w postaci elektronicznej uniemożliwiającej jej modyfikację w standardzie ,,*.PDF".
12. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego sporządzenia wyjaśnień w przypadku ewentualnych zapytań wykonawców robót budowlanych, jakie zostaną złożone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
13. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przyjęcia rozwiązań technicznych dających optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji,
b) przeniesienia własności autorskich praw majątkowych na Zamawiającego,
c) bezpłatnego sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją zadania objętego powyższą dokumentacją,
d) nieodpłatnej współpracy z przyszłym Wykonawcą projektu budowlanego i Wykonawcą robót budowlanych (wsparcie techniczne Zamawiającego) na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU,
e) uwzględnienie w treści PFU m.in. rozwiązań technicznych i funkcjonalnych, rozwiązań materiałowych (w tym kolorystyki) oraz wszelkich niezbędnych danych, takich jak wykaz materiałowy i sprzętowy dla inwestycji.
14. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
15. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

Dokument nr: ZP.271.13.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Grzmiąca, Ul. 1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, I piętro, pokój nr 102, dnia 08.07.2024 r. o godz. 12:15.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, siedziba: Urząd Gminy Grzmiąca, Ul. 1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, pok. nr 111 (sekretariat), w terminie do dnia 08.07.2024 roku, do godz. 12:00.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia zawarcia umowy do dnia 29 listopada 2024 roku.

Wymagania:
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie obowiązującego
u Zamawiającego ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto", z wyłączeniem przepisów ustawowych w związku z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605
z późn. zm.) oraz w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1270 z późn. zm.).
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
a) warunek spełni Wykonawca, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń - uprawnienia wydane zgodnie
z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334), uprawniające do projektowania
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń,
b) warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i w ramach posiadanych uprawnień budowlanych, w okresie ostatnich
18 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz
z koncepcją projektową oraz co najmniej jedną dokumentację projektową - dla obiektu użyteczności publicznej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o wartości kosztorysowej nie niższej niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony zł 00/100 gr) każda.
1.
2. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, o których mowa w ust. 1 pkt. (a - wraz
z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów,
b) wykaz wykonanych dokumentacji, o których mowa w ust. 1 pkt. (b - wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. W przypadku gdy Zamawiający posiada dokumenty, o których mowa w ust. 2 (np. gdy Wykonawca wykonywał projekty/dokumentacje projektowe na rzecz Zamawiającego lub zostały one złożone
w innym, wcześniej prowadzonym postępowaniu), Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia, ale zobowiązany jest je wskazać oraz potwierdzić ich prawidłowość i aktualność.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawiera w swojej treści formularz cenowy.

6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5. Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1
do zapytania ofertowego.
6. Ofertę winien podpisać uprawniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze odpowiednim dla formy organizacyjnej przedsiębiorstwa Wykonawcy (lub pełnomocnik) przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.
7. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Cena określona w ofercie będzie zawierać podatek VAT oraz wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia.
8. Wszystkie wartości ceny powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9. Cena nie będzie podlegała zmianom w okresie trwania umowy, poza wyjątkami określonymi
w umowie.
10. Złożenie oferty cenowej jest jednoznaczne z zaakceptowaniem projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą podpisze umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
12. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, siedziba: Urząd Gminy Grzmiąca, ul. 1 Maja 7,
78-450 Grzmiąca, w sposób:
o w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta);
o na kopercie należy napisać:

,,OFERTA NA OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO (PFU)
DLA INWESTYCJI PN. ,,BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RADOMYŚL"
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

08.07.2024 r. godz.12:15"

o kopertę należy opisać również pełną nazwą i adresem Wykonawcy.
13. Do oferty należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego.
8. OCENA OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie przeprowadzony w oparciu o jedyne kryterium, którym jest - Cena - 100 %.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
3. W przypadku gdy wartość oferty z najniższą ceną przekracza kwotę środków przeznaczonych na realizacje zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, lub rezygnację z części lub całości zamówienia, chyba że Zamawiający będzie wstanie zwiększyć kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
4. Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1. Istotne dla stron postanowienia, zgodnie z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. W sprawach nie uregulowanych umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu
z zastrzeżeniem ust. 4.
4. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu.
5. Wynagrodzenie będzie płatne w złotych polskich na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
10. FORMALNOŚCI JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PRZED PODPISANIEM UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grzmiąca (http://bip.grzmiaca.org.pl/).
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu zawarcia umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Uwagi:
11. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grzmiąca z siedzibą w Grzmiącej (78-450).
Z administratorem można skontaktować się mailowo: gmina@grzmiaca.org.pl lub pisemnie
na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować mailowo: iod@grzmiaca.org.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych
z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego
z przepisów prawa;
6) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych.
Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej
w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

Kontakt:
3. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
W zakresie merytorycznym: Pani Aleksandra Lachowska - tel. 094 373-68-10
W zakresie procedury: Pani Patrycja Cieślak - 094 373-68-10 wew. 46 lub 537-555-023.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.