Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz stacji transformatorowej |
Data zamieszczenia: | 2024-07-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PTS Pordzik Sp. z o.o Wiejska 11A 42-674 Jaśkowice powiat: tarnogórski 609494791, 530451246 pordzik@bldg.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/194485 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jaśkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609494791, 530451246 |
Termin składania ofert: | 2024-08-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 3/2024 z dnia 24 lipca 2024 r. na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz stacji transformatorowej Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-00C2/23 - Zwiększenie zdolności produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z wdrożeniem innowacji produktowej i nietechnologicznej Część 1 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 0,37 MWp Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis CZĘŚĆ I - Instalacja fotowoltaiczna o mocy 0,37 MWp Zapytanie ofertowe nr 3/2024 z dnia 24 lipca 2024 r. na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz stacji transformatorowej. ZAPYTANIE OFERTOWE CZĘŚCIOWE Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części: CZĘŚĆ I: instalacja fotowoltaiczna o mocy 0,37 MWp CZĘŚĆ II: kompletna stacja transformatorowa - kontenerowa stacja średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. OFERENT SKŁADA OFERTĘ NA JEDNĄ DOWOLNĄ CZĘŚĆ LUB NA DWIE CZĘŚCI. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż zakres oferty częściowej będzie obejmował co najmniej jedną z dwóch części powyższego zakresu. Każda z części będzie podlegać osobnej ocenie. Składana oferta musi dotyczyć pełnej zawartości wybranej/wybranych części I i/lub II. Realizacja każdej części I i II musi być zrealizowana zgodnie zapisami niniejszego zapytania ofertowego, w tym z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w udostępnionej dokumentacji projektowo-technicznej dla przedmiotowego zamówienia, stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego postępowania, znajdujący się pod linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1_IrVjAQkm3EokmQrqzdJhVdym1-bzsJN?usp=sharing CZĘŚĆ I - Zakres i wymagana specyfikacja Instalacja fotowoltaiczna o mocy 0,37 MWp Zakres części I obejmuje dostawę instalacji fotowoltaicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj, tj. Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie i stworzenie kompletnej dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, m.in. prawomocnego pozwolenia na budowę, wykonanie opisanej przedmiotem zamówienia instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie niezbędnych pozwoleń na użytkowanie wraz z uzyskaniem pozwolenia na wprowadzenie (odbiór) wytworzonej energii elektrycznej do sieci zewnętrznej, w tym obioru typu B. Instalacja fotowoltaiczna zlokalizowana będzie na dachach dwóch sąsiadujących ze sobą budynków: istniejącego budynku produkcyjnego oraz nowopowstającego budynku hali produkcyjnej i budynku biurowo-socjalnego (2 budynki przylegające do siebie, ale posiadają 2 oddzielne strefy pożarowe). Instalacja fotowoltaiczna służyć będzie do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby procesu produkcyjnego (zasilanie urządzeń produkcyjnych) zlokalizowanych w budynkach Zamawiającego, na których zlokalizowana będzie instalacja fotowoltaiczna. Instalacja fotowoltaiczna będzie zlokalizowana na działce Zamawiającego nr 5/12 pod adresem: 42-674 Jaśkowice, Ul. Wiejska 11A. Dane podstawowe budynków: Budynek istniejący - dach o nachyleniu 16o. Szczegółowe parametry dachu przedstawiają rzuty, znajdujące się w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego. Budynek projektowany - dach płaski. Szczegółowe parametry dachu przedstawiają rzuty, znajdujące się w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego. Plan zagospodarowania terenu dla budynku istniejącego oraz budynku projektowanego przedstawiono w ramach Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego. Ze względu na fakt, że budynek nowo budowany będzie wyższy od istniejącej zabudowy w dokumentacji projektowej należy uwzględnić możliwość zacienienia istniejących dachów, co należy przedstawić w dokumentacji projektowej. Specyfikacja instalacji fotowoltaicznej: Łączna wymagana moc instalacji fotowoltaicznej 0,37 MWp Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania projektu instalacji przez uprawnionego projektanta, przygotowanie projektu budowlanego oraz uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę dla przedmiotowej instalacji. W ramach projektowanej instalacji fotowoltaicznej należy uwzględnić: A. Panele fotowoltaiczne Odpowiednia ilość i moc paneli fotowoltaicznych gwarantująca oczekiwaną moc instalacji fotowoltaicznej nie mniejsza niż 370,00 kWp (+ 0,5%), dostosowana do projektowanej mocy instalacji oraz jej rozmieszczenia na dwóch sąsiadujących ze sobą budynkach. Minimalne parametry: a) Typ ogniwa: N/monokrystaliczne b) Moc minimalna P [Wp]: 480 c) Sprawność modułu [%] nie mniej niż 21,00 d) Minimalny zakres temperatur pracy modułu [C] -40 ~ +85 e) Gwarancja na jakość produktu min. 15 lat f) Gwarancja na liniowy spadek mocy: fa) min. 90% mocy początkowej po 10 latach użytkowania, fb) min. 80% mocy początkowej po 25 latach użytkowania g) Wytrzymałość/ odporność na grad tzw. kuli gradowej h) Klasa palności A i) Moduł fotowoltaiczny musi być wyposażony w min. 3 diody bocznikujące. j) Szyba przednia - hartowane szkło min. 2 mm, powłoka antyrefleksyjna k) Stopień ochrony puszki przyłączeniowej - IP68 l) Współczynnik straty temperaturowej VOC [%/oC] nie gorszy niż 0,28 m) Współczynnik straty temperaturowej ISC [%/oC] nie gorszy niż 0,04 n) Współczynnik straty temperaturowej Pmax [%/oC] nie gorszy niż 0,30 o) Maksymalne obciążenie mechaniczne (śnieg/wiatr) - min. 2400 Pa p) Certyfikaty IEC 61215, IEC 62804, IEC 61730, Deklaracja zgodności CE q) Współczynnik FF - min. 78% Minimalne wytyczne projektowo-wykonawcze: a) Złącze kablowe - MC4 lub kompatybilne, IP68, nie dopuszcza się stosowania złączy różnego typu w ramach jednego połączenia b) Przewód - przekrój dobrany wg obliczeń, lecz nie mniejszy niż 4mm2 c) PID - odporne na degradację d) Maksymalne napięcie systemu na jednym stringu 1000V DC e) Warunkiem koniecznym, jest dostarczenie Zamawiającemu listy wykonanych testów elektroluminescencyjnych (tzw. flash testów) dla każdego dostarczonego modułu fotowoltaicznego do przedmiotowych instalacji do odbiorów częściowych wg harmonogramu rzeczowo-finansowego. Oferent składając ofertę jest zobowiązany załączyć kartę produktu ze wskazaniem na niej minimalnych parametrów opisanych w punktach a) do p) powyżej, w celu jednoznacznego potwierdzenia spełnienia przez oferowany produkt minimalnych wymaganych parametrów. W przypadku braku wykazania na karcie produktu danego parametru dopuszcza się przedstawienie innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez dane urządzenie wymaganych minimalnych parametrów (np. dokument/informacja producenta). B. Inwertery Odpowiednia ilość i moc inwerterów dostosowana do projektowanej mocy instalacji. Minimalne parametry: a) Rodzaj falownika - trójfazowy, beztransformatorowy, o mocy znamionowej maksymalnie do 100 kW b) Moc znamionowa AC - nie mniejsza niż 85% łącznej mocy paneli fotowoltaicznych podłączonych do danego inwertera c) Obudowa min. IP65 d) MPPT - po 2 wejścia e) Min. obciążalność na MPPT 30 A (DC) f) Sprawność europejska - min. 98%, g) Minimalne napięcie startowe - 200V lub mniej h) Maksymalne napięcie wejściowe - 1100V i) Znamionowe napięcie wyjściowe AC - 3-NPE 400 V / 230 V or 3~NPE 380 V / 220 V (+20 % / -30 %) j) Częstotliwość zasilania AC - 50 Hz / 60 Hz (45 - 65 Hz) k) Porty komunikacyjne - WLAN / Ethernet LAN / RS485 l) Prezentacja parametrów pracy - wyświetlacz (w tym - wskaźniki LED), aplikacja, web m) Temperatura pracy min. w zakresie - od -25 st. C do +60 st. C n) Zakłócenia harmoniczne: <3% Minimalne wytyczne projektowo-wykonawcze: a) Urządzenia będą spełniać wymogi określone w Kodeksie sieci dotyczącym wymogów w zakresie przyłączania jednostek wytwórczych do sieci NC RfG dla modułów wytwarzania typu B b) Dobrane urządzenia mają znajdować się w wykazie certyfikowanych urządzeń PTPiREE c) Zabudowa rozdzielnic AC i DC wyposażonych w rozłącznik DC, wraz z wbudowanymi ogranicznikami przepięć po stronie AC i DC d) Lokalizacja inwerterów w pomieszczeniu rozdzielni głównej. Oferent składając ofertę jest zobowiązany załączyć kartę produktu ze wskazaniem na niej minimalnych parametrów opisanych w punktach a) do n) powyżej w celu jednoznacznego potwierdzenia spełnienia przez oferowany produkt minimalnych wymaganych parametrów. W przypadku braku wykazania na karcie produktu danego parametru dopuszcza się przedstawienie innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez dane urządzenie wymaganych minimalnych parametrów (np. dokument/informacja producenta). C. Konstrukcja wsporcza Odpowiednia konstrukcja wsporcza oraz system montażowy gwarantujące prawidłowy montaż projektowanej instalacji fotowoltaicznej, dostosowane do ilości modułów i typów dachów na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna rozmieszczona na dwóch sąsiadujących ze sobą budynkach. Zamawiający nie dopuszcza na dachach płaskich mechanicznego kotwienia poprzez membranę dachową (izolacja przeciwwodna) oraz zastosowania konstrukcji w układzie systemu balastowego konstrukcji wsporczej pod instalację PV D. Pozostałe: 1. DOSTAWA i ułożenie kabla elektroenergetycznego z rozdzielni nN stacji do R-PV AC instalacji PV; 2. dostawa i montaż paneli PV, okablowania, inwerterów; 3. dostawa i montaż rozdzielnic R-OP (rozłączniki DC, ograniczniki przepięć) 4. dostawa i montaż rozdzielnic R-DC (rozłączniki DC, ograniczniki przepięć); 5. dostawa i montaż rozdzielnic R-PV AC (rozłączniki bezpiecznikowe, ograniczniki przepięć); 6. dostawa i ułożenie kabla elektroenergetycznego z R-PV AC do rozdzielni nN w STR; 7. dostawa i montaż urządzeń komunikacji falowników, np. Solar Logry lub równoważny i ich uruchomienie, m.in. na potrzeby odbioru instalacji PV przez komisję OSD; 8. ułożenie linii kablowej teletechnicznej typu Modbus RTU lub równoważnego; 9. przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej instalacji PV do odbioru OSD; 10. dostawa i montaż wyłączników PPOŻ strony DC. Ze względu na ograniczona liczbę znaków, pełny opis zamówienia znajduje się w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr_3_2024.pdf Część 2 Stacja transformatorowa Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis CZĘŚĆ II - Kompletna stacja transformatorowa - kontenerowa stacja średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. Zapytanie ofertowe nr 3/2024 z dnia 24 lipca 2024 r. na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz stacji transformatorowej ZAPYTANIE OFERTOWE CZĘŚCIOWE Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,37 MW oraz dostawa i montaż kompletnej stacji transformatorowej - kontenerowa stacja średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części: CZĘŚĆ I: instalacja fotowoltaiczna o mocy 0,37 MWp CZĘŚĆ II: kompletna stacja transformatorowa - kontenerowa stacja średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. OFERENT SKŁADA OFERTĘ NA JEDNĄ DOWOLNĄ CZĘŚĆ LUB NA DWIE CZĘŚCI. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż zakres oferty częściowej będzie obejmował co najmniej jedną z dwóch części powyższego zakresu. Każda z części będzie podlegać osobnej ocenie. Składana oferta musi dotyczyć pełnej zawartości wybranej/wybranych części I i/lub II. Realizacja każdej części I i II musi być zrealizowana zgodnie zapisami niniejszego zapytania ofertowego, w tym z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w udostępnionej dokumentacji projektowo-technicznej dla przedmiotowego zamówienia, stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego postępowania, znajdujący się pod linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1_IrVjAQkm3EokmQrqzdJhVdym1-bzsJN?usp=sharing CZĘŚĆ II - Zakres i wymagana specyfikacja Kompletna stacja transformatorowa - kontenerowa stacja średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. Zakres części II zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletnej stacja transformatorowej tj. kontenerowej stacji średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. Stacja transformatorowa będzie zlokalizowana jako obiekt kontenerowy bezpośrednio pomiędzy budynkami produkcyjnymi zlokalizowanymi na nieruchomości Zamawiającego. Stacja transformatorowa będzie zlokalizowana na działce Zamawiającego nr 5/12 pod adresem , 42-674 Jaśkowice, Ul. Wiejska 11A. Specyfikacja stacji transformatorowej: Kompletna stacja transformatorowa, kontenerowa stacja średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dostawy i uruchomienia szafy zabezpieczeń i telemechaniki m.in. na potrzeby odbioru instalacji PV przez komisję OSD; 2. dostawy i montażu tablicy z układem pomiarowo-rozliczeniowym energii elektrycznej m.in. na potrzeby odbioru pomiaru; 3. dostawy i montażu tablicy i członu rozdzielni nN z układem pomiaru energii brutto m.in. na potrzeby odbioru instalacji PV przez komisję OSD; 4. ułożenie i podłączenie do szafy telemechaniki linii typu Modbus RTU lub równoważnej oraz urządzeń komunikacji falowników, regulacja mocą P i Q m.in. na potrzeby odbioru instalacji PV przez komisję OSD; 5. przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej stacji transformatorowej do odbioru OSD; Stację transformatorową należy wykonać zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami przedstawionymi w dokumentacji projektowej przedstawionej w ramach załącznika nr 4, z tym że z montażem transformatora olejowego 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności. Obowiązki wykonawcy - dostawa i montaż nowych urządzeń i komponentów składających się na kompletną kontenerową stację średniego napięcia z telemechaniką, transformatorem olejowym 20kV 1000kVA, systemem teleinformatycznej łączności; - przyłączenie stacji do sieci wewnętrznej obiektu i jej uruchomienie; - wykonanie wymaganych pomiarów instalacji w tym m.in. termowizyjnych pod obciążeniem, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. projekt stacji, instalacji, instrukcję obsługi, karty katalogowe urządzeń, deklaracje, raporty z testów i pomiarów końcowych instalacji, nastawy zabezpieczeń falownika, protokół odbioru telemechaniki, protokół odbioru zabezpieczeń telemechaniki, protokół propagacji fal; - przyłączenie instalacji PV do stacji transformatorowej i jej uruchomienie z elementami telemechaniki; - przeprowadzenie instruktażu dla wyznaczonych przez Zamawiającego użytkowników w zakresie obsługi instalacji PV od strony nN, oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, wyłączając stację SN; - w okresie gwarancyjnym wykonywanie niezbędnych przeglądów okresowych nie rzadziej niż co 12 miesięcy nieodpłatnie, potwierdzone protokołem wykonania przeglądów. W zakres przeglądu wchodzić będzie wykonanie przeglądu z udziałem kamery termowizyjnej. - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili jego przejęcia do końcowego odbioru robót przez Zamawiającego. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy na swój koszt. W przypadku stwierdzenia, że teren budowy, nie został uporządkowany, Zamawiający ma prawo zlecić firmie zewnętrznej uporządkowanie terenu, a kosztami tych prac obciążyć Wykonawcę, bez uzyskiwania jakichkolwiek zgód sądowych, na co Wykonawca niniejszym wyraża zgodę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby osoby zaangażowane do wykonania robót nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zaangażowały. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zamówienia znajduje się w załączniku: Zapytanie ofertowe nr_3_2024.pdf CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45000000-7, 45100000-8, 45220000-5, 45223800-4, 45231400-9, 45232221-7, 45311000-0, 45311200-2 Dokument nr: 2024-67899-194485, 3/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat tarnogórski Gmina Zbrosławice Miejscowość Jaśkowice Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat tarnogórski Gmina Zbrosławice Miejscowość Jaśkowice Dla I Części: 1. Wykonanie projektu instalacji PV, uzyskanie pozwolenia na budowę - do 14 tygodni od podpisania umowy; 2. Rozpoczęcie prac związanych z montażem (przez rozpoczęcie prac należy rozumieć wykonanie pierwszej podkonstrukcji pod panele fotowoltaiczne) - do 17 tygodni od podpisania umowy; 3. DOSTAWA min. 10% paneli fotowoltaicznych na plac budowy - do 25 tygodni od podpisania umowy; 4. Wykonanie instalacji PV wraz z uzyskaniem pozwolenia na wprowadzenie (odbiór) wytworzonej energii elektrycznej do sieci zewnętrznej, w tym obioru typu B z odsprzedażą energii do sieci - do 15.05.2025 r. Zakończenie realizacji części I przedmiotu zamówienia: do dnia 15.05.2025 r. potwierdzone końcowym protokołem odbioru robót bez zastrzeżeń. Dla II. Części: 1. DOSTAWA i rozpoczęcie instalacji stacji trafo - do 18 tygodni od podpisania umowy; 2. Montaż, uzbrojenie stacji, odbiór układu pomiarowego, podanie napięcia SN i Nn - do 30 tygodni od podpisania umowy; 3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - do 15.04.2025 r. Zakończenie realizacji części II przedmiotu Umowy: do dnia 15.05.2025 r. potwierdzone końcowym protokołem odbioru robót bez zastrzeżeń. Wymagania: Warunki zmiany umowy W związku z faktem, że instalacja fotowoltaiczna w części będzie lokalizowana na nowopowstającym budynku, montaż instalacji na tym obiekcie będzie możliwy po zakończeniu prac konstrukcyjnych oraz wykonaniu dachu przez ich wykonawcę. Przewidywany termin rozpoczęcia prac związanych z montażem instalacji PV 17 tydzień od podpisania umowy. ---------- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, terminów ustalonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; b) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, np., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; f) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania; g) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy w tym braku dostępności materiałów lub urządzeń albo ich komponentów; h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższą Zamawiający rozumie zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności z przyczyn pogodowych niezależnych od wykonawcy, za siłę wyższą uważa się w szczególności klęski żywiołowe, działania wojenne, zamieszki, akty o charakterze terrorystycznym, wprowadzenie ograniczeń związanych z ogłoszeniem stanu epidemii, stanu wyjątkowego, zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych). Wykonawca powinien przewidzieć jednak warunki pogodowe panujące w danym kwartale w roku. i) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych - o czas niezbędny do wykonania umowy w sposób należyty. Wszystkie zmiany umowy będą możliwe do wprowadzenia po uprzednim wydłużeniu okresu realizacji projektu, za zgodą instytucji finansującej i Zamawiającego, w ramach którego realizowane jest zamówienie. Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i po akceptacji obu stron, może zostać dokonane w drodze aneksu do umowy skrócenie terminu umownego jej realizacji. Szczegółowe warunki umowne znajdują się w załączonych do Zapytania ofertowego wzorach umów: Załączniki: Załącznik nr 5_Wzór umowy instalacja PV oraz Załącznik nr 6_Wzór umowy_TRAFO Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym nr 3/2024 do Zapytania ofertowego oraz załączenie dokumentów wskazanych w punktach dla każdej z części zamówienia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym nr 3/2024 do Zapytania ofertowego oraz załączenie dokumentów wskazanych w punktach dla każdej z części zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym nr 3/2024 do Zapytania ofertowego oraz załączenie dokumentów wskazanych w punktach dla każdej z części zamówienia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Dla CZĘŚCI I - Instalacja fotowoltaiczna o mocy 0,37 MWp 1. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 usług, w ramach których zostały wykonane: - 1 usługa, która polegała na zaprojektowaniu wraz z uzyskaniem niezbędnej dokumentacji pozwolenia na budowę i wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 160 kWp, - 2 usług, które polegały na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 160 kWp na podstawie pozwolenie na budowę. Jako potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawia trzy referencje /protokoły odbioru lub inne dokumenty równoważne, potwierdzające, że roboty zostały wykonane prawidłowo, należycie i zgodnie ze sztuką budowlaną potwierdzające realizację 3 usług, w ramach których zostały wykonane: - 1 usługa, która polegała na zaprojektowaniu wraz z uzyskaniem niezbędnej dokumentacji pozwolenia na budowę i wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 160 kWp, - 2 usługi, które polegały na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 160 kWp na podstawie pozwolenie na budowę. Zamawiający dopuszcza, że Oferent w zakresie warunku opisanego powyżej będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy ubiegając się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku Wykonawca wykaże że w zakresie warunku opisanego powyżej będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy bądź podwykonawców i do realizacji zamówienia zaangażuje takiego podwykonawcę bądź podwykonawców spełniających postawiony warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 usług, w ramach których zostały wykonane w tym: - 1 usługa, która polegała na zaprojektowaniu wraz z uzyskaniem niezbędnej dokumentacji pozwolenia na budowę i wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 160 kWp, - 2 usług, które polegały na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 160 kWp na podstawie pozwolenia na budowę. Oferent zobowiązany jest w przypadku wybrania go do realizacji zamówienia do zaangażowania wskazanego podwykonawcy bądź podwykonawców spełniających opisany warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanego podwykonawcy bądź podwykonawców jedynie w uzasadnionych przypadkach i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego pod warunkiem że podwykonawca zastępujący dotychczasowego podwykonawcę na zdolnościach którego polega Wykonawca, spełnia postawiony warunek udziału w postępowaniu, co Wykonawca zobowiązany jest udowodnić przedstawiając na potwierdzenie analogiczną dokumentację jak dla podwykonawcy zastępowanego i pierwotnie wskazanego w ofercie Wykonawcy. Jeżeli Oferent wykaże, że w zakresie warunku opisanego powyżej polega na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy bądź podwykonawców to konieczne jest również wypełnienie Formularz 1 do Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym nr 3/2024 dla Części I. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje doświadczoną kadrą umożliwiającą poprawną realizację zamówienia, składającą się co najmniej z: 2.1 Kierownika Robót: posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń min. 3 lat, posiadającym co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającym aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, adekwatne do zakresu przedmiotowego zamówienia i pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy lub robót, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 2) oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje wskazanych osób (np. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe). Dla Kierownika Robót: kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wykonawczych zawodowych bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; dokumentów potwierdzających wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego, referencji lub innych dokumentów dowodzących minimum 3-letnie doświadczenie, o których mowa w punkcie 2.1 2.2 Kierownika Budowy posiadającego aktualne uprawnienia budowlane elektryczne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie Kierownika Budowy: minimum 3 realizacje w zakresie uprawnień, o których mowa, o wartości co najmniej 500 tys. zł netto każda. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 2) oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje wskazanych osób (np. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe). ..................c.d Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, pełna treść warunków udziału znajduje się w załączniku: Zapytanie ofertowe nr 3_2024 W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym nr 3/2024 do Zapytania ofertowego oraz załączenie dokumentów wskazanych w punktach dla każdej z części zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-07-24 Data ostatniej zmiany 2024-07-24 18:15:47 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru: C = (C min: C n) x 90 gdzie: C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nieodrzuconych C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty C - wartość zamówienia netto Czy kryterium cenowe NIE Opis Wartość punktowa kryterium okres gwarancji na wykonane roboty, instalację, zabezpieczenia i montaż (w miesiącach) będzie wyliczana według wzoru: Gpv = (Gpv n: Gpv maks) x 10 pkt. Gdzie: Gpv maks - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych Gpv n - okres gwarancji ocenianej oferty Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru: C = (C min: C n) x 90 gdzie: C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nieodrzuconych C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty C - wartość zamówienia netto Czy kryterium cenowe NIE Opis Wartość punktowa kryterium okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony (w miesiącach) będzie wyliczana według wzoru: Gt = (Gt n: Gt maks) x 10 pkt. Gdzie: Gt maks - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych Gt n - okres gwarancji ocenianej oferty Kontakt: Osoby do kontaktu Adrian Dziendzioł tel.: 609494791 e-mail: pordzik@bldg.pl Małgorzata Niedźwiecka tel.: 530451246 e-mail: malgorzata.niedzwiecka@bldg.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025