mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości posesji budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-07-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze ul. Kazimierza Wielkiego 24a 65-950 Zielona Góra powiat: Zielona Góra tel. +48 68 455 85 00, faks +48 68 455 85 02, tel. 601312188 rdlp@zielonagora.lasy.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 68 455 85 0 |
Termin składania ofert: | 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości posesji budynku w siedzibie zamawiającego przy Ul. Kazimierza Wielkiego 24a w Zielonej Górze, w okresie od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r. 1. Usługi sprzątania będą realizowane pod wskazanym wyżej adresem w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godz. od 14:30 - max. do godz. 19:30, oraz sprzątanie posesji w dni robocze od godz. 06:00 do godz. 07:00. 2. Całkowita powierzchnia obejmująca sprzątanie wynosi - 1.650,26 m? (w tym 670,91m? płytek typu gres i 979,35 m? parkietów drewnianych), oraz utrzymanie porządku na posesji budynku biurowego -1.089 m?. 3. Zakres prac przewidzianych do realizacji określono w zał. nr 1 do ogłoszenia. Sposób realizacji usługi określa umowa, będąca załącznikiem nr 2 do zapytania. 4. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić własny sprzęt oraz własne środki czystości posiadające atesty i certyfikaty. Dokument nr: DO-A.2110.11.2024 Składanie ofert: 8. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: rdlp@zielonagora.lasy.gov.pl w terminie do dnia 09.08.2024r. do godz. 15:00. Wymagania: 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 6. Warunkiem złożenia oferty jest posiadanie doświadczenia w realizacji co najmniej dwóch usług sprzątania przez rok na obiektach o zbliżonej powierzchni ( co oznacza +/- 10 % od powierzchni podanej w pkt.2 zapytania) w okresie 3 lat od dnia składania ofert. Podana ilość jest to liczba minimalna, podanie większej liczby usług w ramach tego warunku zostanie uwzględnione w ocenie końcowej doświadczenia oferenta. 7. Oferta powinna zawierać: 1) datę sporządzenia oferty, 2) dane dotyczące Wykonawcy (firma, adres siedziby, NIP, dane kontaktowe osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, nr telefonu, adres e-mail), 3) cenę - tj. kwotę miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia za wykonanie usługi cyfrowo i słownie (w zł brutto), 4) oświadczenia, że osoby zatrudnione przez Oferenta zostały przeszkolone z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w pkt. 6 z podaniem nazw firm na rzecz których realizowano usługę i okresu jej trwania, 6) jeśli wykonawca otrzymuje dofinansowanie z PFRON oświadczenie o takim dofinansowaniu, 7) podpis. 9. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do złożenia wyjaśnień do złożonej oferty oraz możliwość prowadzenia dalszych negocjacji w sprawie złożonej oferty cenowej z wybranymi Wykonawcami. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców oferujących cenę odbiegającą istotnie od cen pozostałych ofert o wyjaśnienie i wykazanie rzetelności określenia ceny podanej w ofercie. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do składających ofertę o przedstawienie referencji od podmiotów wskazanych w pkt 7 ppkt 5) oferty. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzyskania od Wykonawcy potwierdzenia korzystania z dofinansowania z PFRON. 13. Podstawą wyboru oferty jest nie tylko cena, ale także zakres doświadczenia Wykonawcy w realizacji usług objętych zapytaniem, wskazanych w ofercie. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert, c) odwołania postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. W przypadkach, o których mowa powyżej, wykonawcom nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 15. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 16. Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest podpisać umowę, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, z Zamawiającym w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Po tym terminie Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę z innym oferentem, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Uwagi: 1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze, ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-047 Zielona Góra. 2. Z Inspektorem ochrony danych w RDLP można skontaktować się poprzez e-mail: iod@comp-net.pl 3. Pełna klauzula informacyjna znajduje się na naszej stronie internetowej: https://www.zielonagora.lasy.gov.pl/ochrona-danych-osobowych#.X4aEVuZxc2w Kontakt: Więcej informacji o w/w zamówieniu można uzyskać pod nr telefonu 601312188 lub drogą mailową boguslaw.kunik@zielonagora.lasy.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025