Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Kompleksowy remont przyziemi klatek schodowych w budynku mieszkalnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowy remont przyziemi klatek schodowych w budynku mieszkalnym

Data zamieszczenia: 2024-08-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Piast" we Wrocławiu
Bulwar Ikara 10B
54-130 Wrocław
powiat: Wrocław
telefon 71 32 57 201
sekretariat@smpiast.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 15 000,00 zł
Nr telefonu: telefon 71 32 57 201
Termin składania ofert: 2024-09-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Piast" we Wrocławiu z siedzibą przy ul Bulwar Ikara 10B
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
przetarg nieograniczony na kompleksowy remont przyziemi klatek schodowych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym usytuowanym we Wrocławiu, przy ulicy Balonowej 29-37 /
Hynka 7-17.
ROZDZIAŁ II / OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, ZAKRES I CEL ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z remontem klatek schodowych i pomieszczeń gospodarczych ( np. rowerowni / wózkowni: suszarni, itp.) znajdujących się na wzmiankowanych klatkach w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym położonym przy Ul. Balonowej 29-37 / Hynka 7-17, we Wrocławiu - zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także obowiązującymi normami technicznymi.
2. Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania bezpieczeństwa użytkowników lokali mieszkalnych znajdujących się w przedmiotowym budynku,, lokali użytkowych oraz przechodniów.
3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawce następującego zakresu robót:
2.1 Poziom " S
o Wywieszenie z kilkudniowym wyprzedzeniem stosownych ogłoszeń na tablicach ogłoszeń, w windach, na drzwiach wejściowych do budynku,
o Odpowiednie oznaczenie i zabezpieczenie miejsc wykonania robót budowlanych,
o Przygotowanie podłoża ścian (groszkowanie lub nakłuwanie wszystkich powierzchni ścian, usunięcie luźnych elementów, odparzony tynk do skucia, uzupełnienie ubytków z zastosowaniem taśm wzmacniających tam gdzie jest to konieczne, zeskrobanie i zmycie starej farby,
o Gruntowanie podłoża - ścian,
o Wykończenie ścian tynk i gładź (warstwa wyrównawcza z tynku, warstwa startowa, gładź, gruntowanie) wklejenie siatki w miejscach pęknięć,
o Przygotowanie powierzchni sufitu (zdrapanie odspojonej farby) wraz z gruntowaniem,
o Szpachlowanie sufitu dwukrotne,
o Gruntowanie i malowanie sufitu,
o Wykonanie lamperii do wysokości 1,50 m poprzez dwukrotne malowanie.
o Dwukrotne malowanie ścian powyżej lamperii,
o Wykonanie sufitu podwieszonego z blachy stalowej perforowanej np. przy windzie.
o Wykonanie sufitu z płyt GKF - płyta spocznikowa nad przyziemiem,
o Wykonanie zabudowy instalacji ścianki pod sufitem,
o Skucie istniejących cokołów (tylko w póz. ,, S " oraz pierwszy bieg schodowy),
o Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych klejonych do istniejącej posadzki z lastrico, z zachowaniem i wykonaniem dylatacji oraz odpowiednich spadków, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz nawiązując do istniejącej konstrukcji budynku (tylko w poziomie "S" oraz na pierwszym biegu schodowym),
o Wykonanie cokołów przy posadzkach i biegach schodowych, wykonać z płytek ceramicznych - o wysokości 10,0 cm (tylko w póz. ,, S " oraz na biegu schodowym),
o Zabezpieczenie wszystkich wewnętrznych narożników wypukłych kątownikami aluminiowymi,
o Obróbka szpalet i zabezpieczenie narożników kątownikami aluminiowymi,
o Dodatkowe zabezpieczenie kantów ścian narożnikami ochronnymi z tworzywa sztucznego o szerokości ok. 50,00 mm oraz wysokości hi = 2,00 m, kolor dobrać do koloru lamperii,
o Dodatkowe zabezpieczenie kantów podciągów narożnikami ochronnymi z tworzywa sztucznego lub aluminiowymi szerokości ok. 30mm,
o Oczyszczenie oraz pomalowanie wszelkich skrzynek, szafek stalowych, jeżeli zajdzie taka konieczność ich ewentualna wymiana,
o Demontaż koszy na reklamy, tablic informacyjnych, skrzynek na listy itp. oraz ich ponowny montaż po zakończeniu robót,
o Malowanie rur gazowych na żółto (o ile biegną przez klatkę schodową),
o Wykonanie dylatacji pionowej na tynku przy trzonie windowym,
o Listwy dylatacyjne w posadzkach - montaż,
o Demontaż istniejącej stalowej witryny (rowerownia / wózkownia) wraz z jej utylizacją,
o Demontaż nieczynnej instalacji oraz peszli
o Wymurowanie w miejsce zdemontowanej witryny do rowerowni / wózkowni ścianki działowej grub. 12,0 cm i osadzenie nowych drzwi z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, o wymiarach 100,00 x 200,00 em,
o Demontaż istniejących drzwi do pomieszczeń gospodarczych oraz montaż w ich miejsce nowych drzwi z blachy stalowej malowanej proszkowo,
o Dwukrotne malowanie drzwi windy, odtworzenie oznakowania (od wewnątrz i zewnątrz),
o Wywiezienie oraz utylizacja odpadów budowlanych.
3.2 Charakterystyka szczegółowa robót:
1/ Przygotowanie podłoża.
- odbicie luźnych, odparzonych tynków wewnętrznych ( z zaprawy cementowo-wapiennej) na ścianach, filarach, pilastrach, itp.
- odbicie luźnych odparzonych tynków wewnętrznych ( z zaprawy cementowo-wapiennej ) na stropach płaskich, belkach, nadprożach, biegach i spocznikach schodów itp.
- zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni w/w.
- usunięcie zewnętrznej warstwy betonu gr. do 3,0 mm z powierzchni pionowych przez groszkowanie,
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III ( z zaprawy cementowo-wapiennej ) na powierzchniach pionowych i poziomych,
- przetarcie istniejących tynków wewnętrznych niemalowanych,
- gruntowanie podłoży preparatami np. CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT,
- każdy oferent jest zobowiązany we własnym zakresie przed złożeniem oferty sprawdzić stan wszystkich powierzchni ścian i sufitów.
2/ Wykonanie gładzi gipsowych.
- na wszystkich klatkach na powierzchniach poziomych oraz pionowych wykonać gładź gipsową ze szlifowaniem na gładko,
- tynki ( gładzie ) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3,0 mm wykonać z gipsu szpachlowego na istniejących podłożach,
- wykonać gruntowanie ścian oraz sufitów zarówno przed jak i po wykonaniu gładzi.
3/ Malowanie powierzchni pionowych.
- wszystkie ściany, filary, pilastry itp. pomalować dwukrotnie farbami lateksowymi zmywalnymi do powierzchni wewnętrznych, z gruntowaniem np. DULUX EASY CARE lub podobnymi o zbliżonych właściwościach,
- kolor farby: do uzgodnienia ze Zleceniodawcą po konsultacji z Radą Nieruchomości budynku,
- pod sufitami wykonać pasy oddzielające w kolorze białym, o szerokości 6,0 em,
- odtworzyć oznaczenie kondygnacji ( wysokość cyfr 15,0 em, kolor czarny ),
- wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób kolorystycznych na ścianach klatek budynku i konsultacji z Zamawiającym ( w tym z przedstawicielami R.N. ).
4/ Wykonanie lamperii
- lamperię wykonać do wysokości 1,50 m p.p.p. poprzez dwukrotne malowanie farbami do wnętrz -satyna,
- wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób kolorystycznych na ścianach klatek budynku i konsultacji z Zamawiającym ( w tym z przedstawicielami R.N. ).
- kolor farby: do uzgodnienia ze Zleceniodawcą po konsultacji z Radą Nieruchomości budynku.
5/ Malowanie powierzchni poziomych.
- wszystkie stropy płaskie, belki, nadproża, biegi, spoczniki schodów np. pomalować dwukrotnie farbami akrylowymi, w kolorze białym do powierzchni wewnętrznych, z gruntowaniem np.
DULUX ACRYL MATT lub podobnymi o zbliżonych właściwościach.
6/ Wykonanie dylatacji na klatkach.
- wszystkie dylatacje na ścianach i sufitach zabezpieczyć poprzez osadzenie w tynkach stalowych kątowników lub profili aluminiowych,
- przestrzeń pomiędzy profilami wypełnić masą trwale plastyczną.
7/ Poprawa mocowania wszystkich korytek, peszli itp.
- poprawa mocowania wszystkich korytek, peszli, rurek osłonowych teletechnicznych znajdujących się na sufitach i ścianach,
- wymiana uszkodzonych lub wybrakowanych korytek, peszli, rurek osłonowych,
- należy zabezpieczyć wszystkie luźne przewody poprzez umieszczenie ich w rurkach osłonowych i specjalnych puszkach elektrycznych, w przypadku braku możliwości dostosowania nowych osłon przewodów do istniejących puszek teletechnicznych/elektiycznych należy przewidzieć ich wymianę,
- podczas malowania ścian i sufitów znajdujące się na rurkach osłonowych oznaczenia właścicieli sieci teletechnicznych należy zabezpieczyć przed zamalowaniem/ zniszczeniem.
8/ Stolarka drzwiowa.
- wymiana istniejących, starych drzwi do pomieszczeń wspólnych na nowe wzmocnione, z blachy stalowej ocynkowanej o wymiarach dostosowanych do istniejących ościeżnic, kolor do uzgodnienia ze Zleceniodawcą,
- każde drzwi powinny być wyposażone w metalowe klamki, polski zamek wpuszczany 72 x 60, typu Leszno (warunek konieczny), szyld oraz komplet kluczy.
91 Zabezpieczenie przejść rur instalacyjnych przez przegrody budowlane ( póz. ,, S ,, ).
- wszystkie przejścia instalacyjne w przegrodach budowlanych stanowiących oddzielenie przeciwpożarowe zabezpieczyć ogniochronną akrylową masą uszczelniającą np. PYROPLEX AC4 zgodnie z & 234 Dz. U. Nr 75 póz. 690 z późniejszymi zmianami.
10/ Demontaż istniejącej stalowej witryny (rowerownia / wózkownia) wraz z jej utylizacją
- istniejącą stalową witrynę zdemontować, powstały materiał zutylizować,
- otwór po zdemontowanej witrynie do rowerowni/wózkowni zamurować ścianką działową z cegły dziurawki grubości 12,0 em, na zaprawie cementowo - wapiennej),
- ścianki otynkować obustronnie, zagruntować i pomalować,
- drzwi należy wyposażyć w komplet zamków polskich producentów ( warunek konieczny).
11/ Konserwacja stalowych drzwi wind.
- istniejące stalowe drzwi wind należy oczyścić dwustronnie, poprzez szlifowanie ze starych powłok malarskich do uzyskania stopnia czystości powierzchni St 2 zgodnie z PN ISO 8501 - 1, odtłuścić np. benzyną ekstrakcyjną, zagruntować i pomalować dwukrotnie farbą nawierzchniową, ftalową do metalu ( z połyskiem ), w kolorze jasnoszarym,
- grubość pojedynczej powłoki po wyschnięciu 30,0 pm,
- przed przystąpieniem do robót wywiesić stosowne ogłoszenia,
- odtworzenie wszystkich tabliczek znamionowych, oznaczeń oraz napisów na powierzchni wzmiankowanych drzwi ( oznaczenia i napisy wykonać w kolorze kontrastowym w stosunku do koloru tła).
12/ Wymiana/likwidacja grzejników.
Roboty budowlane po stronie Zamawiającego - konieczne uzgodnienie ze wskazanym przez Zamawiającego wykonawcą robót instalacyjnych.
13/ Instalacja elektryczna.
- demontaż istniejących " ledowych " opraw oświetleniowych na kondygnacji S,
- ponowny montaż na gotowym podłożu wzmiankowanych opraw oświetleniowych,
- ewentualny montaż jeżeli zajdzie taka potrzeba dodatkowych opraw nad wejściem do windy,
- demontaż wszelkich nieużywanych przewodów.
14/ Mycie po robotach budowlanych.
- na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek utrzymania czystości i porządku na terenie budynku, w którym będą wykonywane wzmiankowane roboty budowlane podczas całego procesu budowlanego,
- codziennie po zakończeniu robót budowlanych każde stanowisko pracy powinno być zabezpieczone, uprzątnięte i zgodne z przepisami bhp i ppoż. !
15/ Wymiana otulin na rurach instalacyjnych.
- na istniejących rurach instalacyjnych co i ciepłej wody o średnicy 28 -5- 48 mm. zdemontować istniejące otuliny/ izolację, w ich miejsca wykonać izolacje otulinami typu TERMOFLEX FRZ -jednowarstwowymi gr. 20,0 mm.
16/ Wykonanie lekkiej zabudowy rur instalacyjnych oraz przewodów telekomunikacyjnych.
- dotyczy jedynie przyziemia wzmiankowanego budynku,
- zabudowę ( sufity montażowe, podwieszone) wykonać w systemie lekkiej zabudowy z blach stalowych, ocynkowanych perforowanych,
- malowanych proszkowo na biało, o oczku kwadratowym 14,0 xl4,0 mm, na stelażu ze stalowych profili zimnogiętych, z profilami nośnymi i poprzecznymi,
- zabudowa powinna być pozbawiona ostrych zakończeń oraz krawędzi, należy przewidzieć ewentualne zastosowanie osłonowych listew krawędziowych np. gumowych lub kauczukowych,
- w zabudowie wykonać drzwiczki rewizyjne o wielkości i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- w miejscach zabudowy sufitów należy zmienić lokalizację istniejących lamp typu LED,
- podwieszone sufity wraz z konstrukcją podtrzymująca należy zamontować w sposób bezpieczny dla wszystkich użytkowników remontowanych klatek oraz w sposób nie stwarzający zagrożenia związanego z możliwością porażenia prądem elektrycznym ( dot. Wszystkich prowadzonych prac związanych z instalacją elektryczną na klatkach schodowych ).
17/ Wykonanie zabudowy wgłębienia w spodzie płyty spocznikowej oraz zabudowy pionów.
- dotyczy jedynie przyziemia wzmiankowanego budynku,
- zabudowę ( sufity montażowe, podwieszone oraz zabudowa pionów) wykonać w systemie lekkiej zabudowy z płyt gkf. grub. 12,5 mm ( wodo. i ognioochronnych ) na stelażu ze stalowych profili zimnogiętych z profilami nośnymi i poprzecznymi,
- w zabudowie przewidzieć, o ile zaistnieje taka potrzeba, zamontowanie odpowiedniej liczby drzwiczek rewizyjnych (w miejscu usytuowania zaworów ) oraz kratek wentylacyjnych ( 14,0 x 21,0 em.),
- w celu uniknięcia późniejszych pęknięć spowodowanych " pracą " płyt gipsowych użyć taśmy zbrojeniowej ( z włókna szklanego ).
18/ Oczyszczenie oraz pomalowanie wszelkich skrzynek, szafek stalowych.
- skrzynki poddać renowacji,
- istniejące stalowe skrzynki, szafki itp. oczyścić do stopnia czystości powierzchni St2, odtłuścić, zagruntować i pomalować dwukrotnie farbą ftalową nawierzchniową, z połyskiem ( do metalu ) w kolorze dobranym do kolorystyki ścian,
- na skrzynkach liczników elektrycznych odtworzyć wszystkie oznaczenia.
19/ Oczyszczenie oraz ponowne pomalowanie istniejących ościeżnic drzwiowych.
- istniejące ościeżnice stalowe należy pozostawić w swoim miejscu,
- stalowe oczyścić ze słabo przylegających powłok malarskich za pomocą gruboziarnistego papieru ściernego,
- podłoże umyć i odtłuścić,
na tak przygotowane podłoże nanieść dwie warstwy farby do metalu, równomiernie rozprowadzając wyrób,
- ościeżnice pomalować w kolorze dobranym do projektowanej kolorystyki ścian klatki schodowej.
20/ Wymiana drzwi do pomieszczeń wspólnych w poziomie przyziemia budynku.
- istniejące drzwi do pomieszczeń wspólnych wymienić na nowe z blachy stalowej, ocynkowanej, w kolorze jasny popiel,
- drzwi powinny być zaopatrzone w polski zamek podklamkowy typu Leszno ( 1 szt.), klamki (2 szt.), komplet kluczy,
21/ Malowanie rur gazowych zgodnie z przepisami na żółto.
- z podłoża usunąć warstwę rdzy, słabo przylegających starych powłok malarskich oraz zaprawy,
- tak przygotowane podłoże należy umyć oraz odtłuścić,
- wszystkie rury gazowe oraz wieszaki pomalować farbą bezpodkładową w kolorze żółtym np. " NOBILES STALCHRON " lub podobną farbą o zbliżonych parametrach technicznych,
- rur gazowych pod żadnym pozorem nie wolno zabudowywać sufitami podwieszonymi z płyt g-k. !
22/ Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na klatkach schodowych (w poziomie przyziemia budynku oraz na pierwszym biegu schodowym ).
- przygotować podłoże pod wykonanie okładzin posadzkowych poprzez mechaniczne przeszlifowanie podłoża, odkurzyć powierzchnie posadzek i jednokrotnie zagruntować pod klej,
- wykonać warstwę niwelująco-wyrównawczą grub. ok. 3,0 mm zatartą na gładko
- wykonać warstwę wykończeniową posadzek klatek schodowych z płytek kamionkowych gres antypoślizgowych posiadających właściwości techniczne do stosowania w miejscach publicznych, na ciągach komunikacyjnych ( korytarze ) na zaprawie klejowej o grub. 5,0 mm,
- na biegach schodowych zastosować wykończenie w postaci specjalnych płytek schodowych posiadających odpowiednie właściwości do stosowania w miejscach publicznych na ciągach komunikacyjnych (korytarze),
- przyjąć wymiary płytek 60,0x60,0 cm ( do uzgodnienia z R.N. ),
- cokoliki przy posadzkach i schodach wykonać z płytek j/w. o wysokości 10,0 cm metodą na klej,
- płytki kleić na istniejącym podkładzie z lastrico, z zachowaniem i wykonaniem dylatacji oraz odpowiednich spadków zgodnie ze sztuką budowlaną oraz nawiązując do istniejącej konstrukcji budynku,
- należy przewidzieć miejscowe skucie posadzki z lastrico w celu usunięcia nierówności i dostosowania grubości posadzki do istniejących urządzeń dźwigowych,
- wykonać odpowiednie oznakowanie kontrastowe i dotykowe pierwszego biegu schodowego, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami budowlanymi i zaleceniami.
23/ Wykonanie wycieraczek systemowych.
- osadzenie wycieraczek systemowych z osadnikiem, o wym. 60,0 x 75,0 cm w projektowanych posadzkach z płytek ceramicznych ( wejścia główne do budynku - od ulicy i od podwórka).
24/ Odpowiednie oznaczenie podbicia nadproży drzwiowych ( ostrzegawcze ).
- wszystkie nadproża drzwiowe, których podbicie znajduje się na wysokości h < 200,0 cm należy oznaczyć poprzez dwustronne wymalowanie żółto-czarnych pasów na tynku, lub naklejenie odpowiedniej taśmy ostrzegawczej.
25/ Wymalowanie na podbiciu płyt biegowych pasów ochronnych.
- na podbiciu wszystkich płyt biegowych, od strony zewnętrznej wymalować farbą ftalową do wnętrz pas o szerokości a = 15,0 em,
- kolor pasa dobrać do kolorystyki lamperii oraz pobocznicy biegów schodowych.
26/ Demontaż elementów wyposażenia budynku wiszących na ścianach budynku.
- przed rozpoczęciem robót budowlanych zdemontować wiszące na ścianach ( w poziomie " S " ) skrzynki na listy, tablice informacyjne, kosze na reklamy itp. w porozumieniu z działem Administracyjnym,
- po zakończeniu robót w/w elementy wyposażenia należy zawiesić na swoim miejscu niezwłocznie.
27/ Renowacja obudów hydrantów.
- skrzynki hydrantowe (jeżeli istnieją ) poddać renowacji,
- sprawdzić mocowanie do ścian wszystkich obudów, jeżeli zaistnieje taka potrzeba naprawić wadliwe mocowanie,
- gdyby zaistniała taka potrzeba dokonać wymiany istniejących obudów na nowe stalowe odpowia -dające obecnym normom technicznym.
28/ Renowacja nawierzchni w wejściach do budynków
- należy poddać renowacji strefy wejściowe do budynków, usuwając jednocześnie istniejące bariery architektoniczne ( dotyczy podejść do bram Ul. Hynka 9, 11 - od podwórka, Hynka 13 - od str. parkingu, Balonowa 29 i 37 - od podwórka,
- skuć istniejące zniszczone betonowe podesty grub. ok 20 - 25,00 em, powstały urobek wywieźć i zutylizować,
- skuć nawierzchnię asfaltową wraz z podbudową w obrysie wykonywanej nawierzchni
- wykonać podbudowę grub. 18-20,0 cm z jej odpowiednim zagęszczeniem,
- ułożyć obrzeża betonowe szare 100,0 x 30,0 i grub. 8,0 i 6,0 cm wokół wykonanej powierzchni,
- ułożyć kostkę betonową, trapezową " DADO " grub. 6,0 cm w kolorze " ANTRACYT ",
- zamulić położoną kostkę..
29/ Wykonanie barierki od strony trafostacji
- przed wejściem głównym do klatki nr 29 wymienić krawężnik i wykonać nową barierkę z rurek stalowych fi 60/2,80 , h=l,10 m. malowaną proszkowo na kolor jasnopopielaty - odpowiadającą obecnym normom technicznym.
30/ Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania powyższych robót muszą posiadać certyfikaty zezwalające na wykorzystanie ich w budownictwie mieszkalnym. Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę. Kolorystyka
używanych farb i innych materiałów będzie uzgodniona z Zamawiającym przed realizacja robót. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami
BHP, organizacja prac budowlanych bez zakłóceń ( organizacja i zagospodarowanie placu robót, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót, naprawę szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót).
31/ Wykonawca, który zostanie wyłoniony jako zwycięzca przetargu będzie zobowiązany do przedstawienia próbek kolorów farb oraz płytek ceramicznych w wybranym przez siebie systemie do akceptacji przez Zamawiającego.
3.3 Przybliżony obmiar:
Tabelaryczne zestawienia danych do obmiaru dołączono do niniejszej Specyfikacji.
Obmiar prac stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. Wykonawca musi dokonać obmiaru zakresu prac we własnym zakresie, celem skalkulowania wartości robot oraz przewidzieć prace towarzyszące, niezbędne do wykonania podczas prowadzenia robót, a także usunięcia ewentualnych uszkodzeń innych elementów powstałych w wyniku prowadzenia prac.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kosztorysu ofertowego dla w/w. zadania.

Otwarcie ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu terminu składania ofert tj.:
05.09. 2024 r. o godz. 15.00

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w terminie do dnia: : 05.09.2024 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Spółdzielni przy Bulwarze Ikara 10 B, we Wrocławiu

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień: 16.09. 2024 r.
3. Termin zakończenia realizacji całości przedmiotowej umowy ustala się do:
15.01. 2025 r.

Wymagania:
7. Postępowanie w sprawie udzjelenia poniższego zamówienia prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego. Nie jest oparte o ustawę o zamówieniach publicznych.
ROZDZIAŁ III / MATERIAŁY PRZETARGOWE
W skład dokumentacji przetargowej udostępnianej Wykonawcom wchodzą:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2. Formularz ofertowy -- załącznik nr 1,
3. Wzór umowy, która zostanie zawarta z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą zamówienia - załącznik nr 2,
Każdy Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie dokonać przedmiaru prac oraz zweryfikować zakresy i technologie robót w terenie, a także w porozumieniu z inspektorem S.M. ,, PIAST ".
ROZDZIAŁ IV. DOKUMENTY WYMAGANE DO
PRZEDŁOŻENIA PRZEZ WYKONAWCĘ, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- Polisę ubezpieczeniową, Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania runowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania jej przez cały okres obowiązywania runowy i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej
na żądanie;
- uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budowlanych;
- oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w danym zakresie robót;
- oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, osobowym i finansowym;
- zaświadczenie z ZUS/Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatności należności publicznoprawnych - wystawiony nie wcześniej niż miesiąc przed ogłoszeniem zamówienia;
- zaświadczenie CEIDG lub odpis z KRS - termin ważności 30 dni; (jeżeli z odpisu z odpowiedniego rejestru nie wynika sposób reprezentacji, Wykonawca
- składania w jego imieniu oświadczeń woli. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki);
- zaświadczenia o niekaralności (dot. osób prowadzących działalność wpisaną do CEIDG) - termin ważności 7 dni.
ROZDZIAŁ V. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW.
1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powiadomi wszystkie zainteresowane strony o terminie rozpoczęcia robót,
2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie protokolarne przejęcie terenu budowy od zarządcy na czas wykonywania robót, oraz załatwianie wszystkich spraw formalnoprawnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne koszty związane z zajęciem terenu przyjmuje na siebie Wykonawca,
3) Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. Każdy Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie dokonać przedmiaru prac oraz zweryfikować zakresy i technologie robót,
4) Wykonawca winien dokonać własnym staraniem wizji lokalnej na terenie planowanej budowy celem uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania,
5) Termin płatności faktury - do 30 dni od daty potwierdzenia przyjęcia faktury wraz z bezusterkowym protokołem odbioru przez Zamawiającego.
6) Płatność za wykonanie zamówienia - na podstawie protokołów odbioru.
7) Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie roboty, gwarancja rozpoczyna bieg po uzyskaniu przez Wykonawcę protokołu odbioru końcowego robót podpisanego przez Zamawiającego.
8) Każdy z oferentów zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kosztorysu inwestorskiego planowanych prac do wykonania, kosztorys inwestorski stanowi wyłącznie materiał pomocniczy,
9) Zamawiający informuje, że dane osobowe podane na drodze niniejszego przetargu będą przetwarzane wyłącznie w celu podjęcia niezbędnych działań związanych z wykonywaniem niniejszej umowy zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. póz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
10) osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odbiorcy przysługuje prawo wglądu do danych i ich poprawiania.
Administratorem danych osobowych podlegających ochronie w myśl Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. póz. 1000) jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Piast" we Wrocławiu.
ROZDZIAŁ VI. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY.
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestrowych firmy lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które powinno być wówczas
dołączone do oferty. Każda zapisana strona oferty oraz załączone dokumenty (nie dotyczy
oryginałów dokumentów) powinna być zaparafowana przez ww. upoważnione
Do oferty Oferent musi dołączyć:
a) oświadczenie, iż oferent zapoznał się z treścią ogłoszenia i S.I.W.Z i przyjmuje je
bez zastrzeżeń,
b) oświadczenie, iż uważa się za związanego ofertą w terminie określonym w zamówieniu i że zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli wygra przetarg,
c) dowód wpłacenia wadium, o ile zabezpieczenie takie jest wymagane.
ROZDZIAŁ VII.
SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Wykonawca może uzyskać wyjaśnienia dotyczące specyfikacji telefonicznie lub kierując pytanie na adres wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż może nie udzielić odpowiedzi na pytania zadane na 2 dni przed terminem składania ofert.
3. Przed ostatecznym terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować materiały wydając uzupełnienie. Każde w ten sposób wydane uzupełnienie stanie się częścią dokumentacji zamówienia.
ROZDZIAŁ VIII. CENA OFERTOWA
1. Oferowana cena realizacji powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (tj. dojazdów, wizji lokalnych, płac itp.).
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego.
2. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie.
3. Ceny w ofercie należy podać do drugiego miejsca po przecinku (netto, brutto, Vat).
4. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
5. W celu określenia ceny ofertowej Wykonawca winien wziąć pod uwagę informacje zawarte w SIWZ, oraz dokonać własnym staraniem wizji lokalnej na terenie zasobów zlecającego celem sprawdzenia stanu istniejącego i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny i prawidłowego wykonania prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny, pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania. Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią materiał pomocniczy. Oferowana cena realizacji powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
6. W przypadku stwierdzenia pomyłek i błędów w obliczeniu ceny realizacji zamówienia Wykonawca, w którego ofercie te błędy zostały stwierdzone, może zostać wykluczony z postępowania.
1. Zamówienie będzie realizowane w całości. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
ROZDZIAŁ X. KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT.
Komisja dokona wyboru Wykonawcy z pośród zgłoszonych ofert biorąc pod uwagę
zaoferowaną stawkę wynagrodzenia, referencje o jakości wykonanych prac oraz kompletności
oświadczeń i dokumentów.
ROZDZIAŁ XI. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
UMOWY.
Umowa zawierać będzie istotne postanowienia zawarte w specyfikacji:
- ustalenie przedmiotu umowy,
- ustalenie wynagrodzenia wykonawcy,
- ustalenie terminu wykonania całości zadania,
- określenie przypadków, w których zmiana wynagrodzenia wykonawcy może być uznana za uzasadnioną,
- ustalenie sposobu rozliczania się z wykonawcą: z każdej faktury inwestor zatrzyma 5 % kwoty na zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
- postanowienie o stosowaniu kar umownych za opóźnienie terminu wykonania robót w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
- postanowienie o stosowaniu kar umownych za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
- postanowienie o stosowaniu kar umownych za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
ROZDZIAŁ XII.
WADIUM.
1. Wykonawca składający ofertę wpłaci wadium w kwocie: 15 000,00 zł, na rachunek bankowy Zamawiającego nr 55 1020 5242 0000 2702 0018 0521. Wadium musi być zaksięgowane na rachunku zamawiającego do dnia 05.09.2024 r. do godz 10.00.
Oferentom, których oferty nie zostały wybrane. Zamawiający zwróci wadium w terminie:
do 14 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia lub unieważnienia postępowania.
2. Po podpisaniu umowy z uczestnikiem przetargu, który wygrał przetarg, wadium na jego pisemny wniosek na podstawie decyzji Zarządu, może być w ramach zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamienione na gwarancję ubezpieczeniową lub bankową na okres do zakończenia umowy oraz upływu gwarancji przedmiotu zamówienia.
3. Wadium przepada w całości, w przypadku gdy oferent:
1) wygrał przetarg i odmówił podpisania umowy, bądź nie podpisał umowy we wskazanym przez Spółdzielnię terminie,
2) odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie było wymagane.
ROZDZIAŁ XIII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert. Wniesienie protestu wstrzymuje bieg terminu
związania ofertą.
2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz dokumenty, informacje i oświadczenia zgodne z wykazem w SIWZ,
3. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach, oznakowanych w następujący sposób :
- ,,NAZWA ZADANIA"
- nazwa i adres Zamawiającego
- nazwa i adres Wykonawcy
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom nie otwarte, bez względu na przyczynę spóźnienia po upływie terminu przewidzianego na składanie protestów.
Ogłoszenie wyników nastąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu poprzez zawiadomienie uczestników przetargu drogą pisemną. Oferent, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie zaproszony do siedziby Spółdzielni celem podpisania umowy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.