Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-08-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Opolski
Lubelska 4
24-300 Opole Lubelskie
powiat: opolski (lubelski)
81 827 22 60, faks 81 827 22 36
starostwo@opole.lublin.pl
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Opole Lubelskie
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 81 827 22 60, faks 8
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. ,,Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim"
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej,
Inspektor nadzoru w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, nazywany dalej ,,Głównym Inspektorem", będzie koordynował działania oraz sprawował nadzór nad inspektorami nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682).
Część 1 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku poradni specjalistycznych:
a) przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych na elewacji południowej budynku Poradni Specjalistycznych
b) przebudowa schodów zewnętrznych na elewacji wschodniej budynku Poradni Specjalistycznych
2) Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą:
a) remont i przebudowa budynku w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z montażem zbiornika zapasowego wody oraz agregatu wraz z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi, wentylacyjnymi.
3) Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą:
a) budowa konstrukcji stalowej
Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp
Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. ,,Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim"
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Część 2 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Zagospodarowanie terenu:
a) Wykonanie instalacji oświetlenia terenu - wymiana istniejących słupów oświetleniowych, montaż nowych wraz z okablowaniem, wykonanie zasilania kablowe do dwóch kamer, linie nN zasilania ZOL-szlaban, ZOL-brama.
2) Przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku poradni specjalistycznych:
a) wymiana obudowy złącza energetycznego przy schodach i wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do budynku oficyny.
1) Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą:
a) wykonanie linii kablowych zasilania z agregatu prądotwórczego do budynku ZOL i istniejącej RG.
2) Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą:
a) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu konstrukcji stalowej do 50kWp
b) montaż dwóch inwerterów dla paneli fotowoltaicznych
c) wykonanie linii kablowej dla zasilania inwerterów paneli fotowoltaicznych
d) wykonanie linii zasilającej oświetlenie miejsc parkingowych na konstrukcji stalowej ze słupa do konstrukcji
e) wykonanie linii kablowej sterowniczej do ZOL
wykonanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych z zasilaniem.
Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp
Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. ,,Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim"
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Część 3 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Zagospodarowanie terenu:
a) budowy przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej etap II, na terenach przyległych wg. PZT.
2) Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą:
a) budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku hydroforni oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej stanowiącej drugie źródło zasilania w wodę dla budynków na terenie szpitala
b) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do studzienki kanalizacyjnej etapu 1.
Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp
Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. ,,Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim"
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie branży drogowej
Część 4 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Zagospodarowanie terenu:
a) Wykonanie nowych utwardzeń, chodników, dróg z murem oporowym oraz parkingów wraz z remontem istniejących dróg wewnętrznych i chodników, opasek odwadniających.
b) remont chodnika w Ul. Szpitalnej oraz budowa zjazdu zwykłego z drogi powiatowej na dz. 24/2.
2) Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą:
a) wykonanie miejsc parkingowych wraz z utwardzeniami i odwodnieniem - wg. projektu drogowego,
Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp

CPV: 71520000-9, 71247000-1,71630000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00479474, IGM.272.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
2. Zamawiający wyznacza osobę do kontaktu z Wykonawcami:
Cezary Gajowiak, tel. 81 827 61 22, e-mail.: cezary.gajowiak@opole.lublin.pl
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Opolskiego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
6. Treść pytań (bez ujawniania źródła) z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Opolskiego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net;
- podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
- certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie ,,Osobisty").
4. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne formaty przesyłanych plików (o wielkości do 100 MB) ujęte są w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2024 poz. 307), tj. w rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 9.11.2017 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773) - z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- znaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej.
7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
8. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt 8.1 SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz inne dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
10. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej.
11. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. 2023 poz. 1824).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim" prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-12 11:00
Miejsce składania ofert: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.