Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni językowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni językowej

Data zamieszczenia: 2024-09-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
ul. Rejowiecka 76
22-100 Chełm
powiat: Chełm
Tel/fax : 82 56 56 927
zsp3chelm@op.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel/fax : 82 56 56 9
Termin składania ofert: 2024-09-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup i dostawa wyposażenia do pracowni językowej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno -Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Ul. Rejowiecka 76 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: 216/FELU.10.01-IZ.00-0003/23-00 pn. ,,Efektywne nauczanie języka angielskiego w chełmskich szkołach podstawowych".
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wyposażenie pracowni językowej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Ul. Rejowiecka 76 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: 216/FELU.10.01-IZ.00-0003/23-00 pn. ,,Efektywne nauczanie języka angielskiego w chełmskich szkołach podstawowych".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
-jednostki centralnej systemu w obudowie Rack 19" z panelem nauczyciela o wymiarach 140x 50x2mm, komputer OPS i3-1115G4, DVD, klawiatura + mysz, komputer PCS OPS KIT, oprogramowanie sterujące, które umożliwia obsługę pracowni z monitora interaktywnego lub tablicy interaktywnej, komputera, laptopa, oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy z dwiema ścieżkami rejestratora dające możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania - 1 zestaw
- słuchawki z mikrofonem dynamicznym wraz z uchwytami - 16 szt.
- głośnik w blendzie biurka nauczyciela - 1 szt.
- monitor 24" - 1 szt.
- stoliki uczniowskie -15 szt.
- biurko nauczyciela z krzesłem i z szafką -1 zestaw
- krzesło uczniowskie -15 szt.
- moduł obsługi paneli dotykowych oraz oprogramowanie do testów /quzów - 1 szt.
- stanowisko uczniowskie z panelem dotykowym, które pozwala na podłączenie rejestratora cyfrowego, dyktafonu, magnetofonu komputera i nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych, czy słyszanej audycji oraz własnego głosu; umożliwia również rozwiązywanie tekstów / quzów + okablowanie - 15 szt.
- panele wygłuszające - 1 zestaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego
3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje łącznie;
1) Wyposażenie pracowni językowej do nauki języka angielskiego, zgodnie z wykazem ujętym w Załączniku 1 do Zapytania ofertowego;
2) Dostawę wyposażenia pracowni, zgodnie z wykazem ujętym w Załączniku 1 do Zapytania
ofertowego, do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Ul. Rejowiecka 76 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: 216/FELU.10.01-IZ.00-0003/23-00 pn. ,,Efektywne nauczanie języka angielskiego w chełmskich szkołach podstawowych";
3) Montaż wyposażenia pracowni językowej wraz z instalacją oprogramowania w sali lekcyjnej wskazanej przez Zamawiającego;
4) Szkolenie z obsługi pracowni.
5. Wskazane w załączniku parametry techniczne i funkcjonalne są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wymogów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia. Zasady równoważności zostały opisane w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
7. Opisane w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nie posiadające śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, kompletne, w pełni sprawne, muszą odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z ich funkcji i przeznaczenia, muszą być wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.

CPV: 30236000-2, 32000000-3, 32342100-3, 32342300-5, 34342400 -6, 39162110-9

Dokument nr: ZSP3.270.1.2.2024

Składanie ofert:
VL MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę w postępowaniu należy złożyć :
1) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w sekretariacie ZSP nr 3 z O.I w Chełmie w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy oraz hasłem; oferta na zakup i dostawę wyposażenia do pracowni językowej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Ul. Rejowiecka 76;
2) elektronicznie na e-mail; zsp3chelm@op.pl z dołączonym do wiadomości w formie załącznika ofertą Wykonawcy i tematem wiadomości; oferta na zakup i dostawę wyposażenia do pracowni językowej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Ul. Rejowiecka76;
2. Ofertę należy złożyć w terminie nieprzekraczalnym, tj. do dnia 06.09.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i zamontować w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno -Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Ul. Rejowiecka 76, w terminie do 27 września 2024 r. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym.

Wymagania:
4. Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, wraz z dostarczanym sprzętami, pełną dokumentację techniczną oraz karty gwarancyjne.
V. KRYTERIA OCENY OFERTY, DEFINICJA ,,NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERT
1. Oferty złożone po terminie składania ofert lub nie spełniające wymagań zamawiającego nie będą podlegać ocenie i wyborowi według kryteriów wymienionych w pkt. 2
2. Zamawiający przy wyborze oferty posługiwać się będzie jedynym kryterium oceny, którym jest ,,Cena". Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną.
3. Oferty muszą zachować ważność przez okres min. 30 dni od dnia otwarcia ofert.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
5) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
VIII. INFORMACJA O WAGACH (ZNACZENIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW)
Zamawiający przy wyborze oferty posługiwać się będzie jedynym kryterium oceny, którym jest ,,Cena 100%".
IX. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFER
1. Spośród złożonych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę pochodzącą od Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą ceną.
2. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w zaproszeniu. Termin i miejsce podpisania umowy wyznaczy Zamawiający.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
X. OPIS PODSTAW WYKLUCZENIA:
1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
0 szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym i/lub osobami, wykonującymi czynności związane z przygotowaniem
1 przeprowadzeniem postępowania. Przez powiązania osobowe lub 2 kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pozostawaniu zamawiającego z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego.
XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPORZĄDZENIA OFERTY:
1. Wykonawca przygotowuje ofertę zgodnie ze wzorem formularza, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia
1) Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego;
2) Kalkulacja ceny oferty - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego; w przypadku podmiotów, składających ofertę wspólną, przedmiotowe oświadczenie składa każdy Wykonawca oddzielnie we własnym imieniu;
4) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Zapytania ofertowego; w przypadku podmiotów, składających ofertę wspólną, przedmiotowe oświadczenie składa każdy Wykonawca oddzielnie we własnym imieniu;
5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do
załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty dołączone do oferty w języku innym
niż polski muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Oferty zaleca się sporządzić na załączonym formularzu (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
8. Oferty zaleca się sporządzić pismem maszynowym lub komputerowym.
9. Oferty należy złożyć z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN).
XII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie.
2. Pytania do treści Zapytania ofertowego:
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ppkt. 1) lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków, o których mowa w pkt. 1).
4) Zamawiający umieści treść zapytań i odpowiedzi na stronie https://zsp3chelm.bip.gov.pl
XIII OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY:
1. Wykonawca określi cenę za wszystkie elementy zamówienia, niezbędne do zrealizowania zamówienia, w tym: koszt wyposażenia pracowni wymienionego w załączniku nr 1 oraz koszt transportu-dostawy, montażu i ewentualnych reklamacji.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
3. Ceny podane w złotych polskich (PLN) są cenami zawierającymi obowiązujący podatek VAT.
4. W kalkulacji ceny przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) Wykonawca wypełni poszczególne tabele formularza ofertowego wg zamieszczonych w nim wskazówek, podając odpowiednio: wartość netto, kwotę VAT, wartość brutto. Suma wartości brutto poszczególnych składników przedmiotu zamówienia stanowi cenę oferty i uzyskaną w ten sposób kwotę Wykonawca wpisuje do Formularza ofertowego (zgodnie z podsumowaniem tabeli w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego).
5. Upusty oferowane przez Wykonawcę, koszty transportu, montażu, instalacji oprogramowania -muszą być zawarte w cenach asortymentu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub
wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
8. Cenę oferty (wartość brutto oferty) należy wyliczyć zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
9. Do obowiązków Wykonawcy należy przyporządkowanie wykonywanej dostawy, usługi czy roboty do właściwej stawki VAT, co wynika m.in. z faktu, iż wystawiając fakturę za wykonane zadanie podatnik zobowiązany jest do wskazania w niej stawki wraz z kwotą podatku VAT. Skoro określenie prawidłowej stawki VAT ciąży na wystawcy faktury -Wykonawcy, to na Wykonawcy ciąży również odpowiedzialność za prawidłowe jej zastosowanie. W związku z tym, wskazanie przez Wykonawcę błędnej stawki podatku VAT będzie skutkować odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
10. Tak zaoferowana cena (z podatkiem i bez podatku VAT) dla zakresu rzeczowego ustalonego na podstawie niniejszego Zapytania ofertowego wraz z wszystkimi załącznikami, jest ceną niezmienną do końca realizacji zadania i nie podlega waloryzacji.
XII. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i mogą zostać udostępnione od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2. Jeśli Wykonawca, składając ofertę wraz z jej załącznikami, zamierza zastrzec niektóre XXX A^3im 3.0J s w nich zawarte, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. Jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Xm. INFORMACJE DOTYCZĄCE TOKU POSTĘPOWANIA PO WYBORZE NAJKORZYSTENDZJSZEJ OFERTY:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w Zapytaniu ofertowym kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje wyniki na stronie internetowej https://zsp3chelm.bip.gov.pl
3. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który w prawidłowo przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym - wzór Umowy stanowi załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
5. Zamawiający informuje, że warunki zmian Umowy, zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego, zostały określone we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
XIV. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
1. Zamawiający informuje, że warunki zmian Umowy, zawartej w wyniku przeprowadzonego
postępowania ofertowego, zostafy określone we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi, zgodnie z definicją zawartą w art. 454 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający, określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku: sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
2) zaistnienia, po zawarciu Umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od Stron,
b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) której nie można przypisać drugiej Stronie.
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron.
4) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
5. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2) zmiana danych teleadresowych.
6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
XV. OFERTY CZĘŚCIOWE i WARIANTOWE:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających.
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania
ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgodny na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.
XVIII. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
1. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, odrzucone zostaną i pozostaną bez rozpatrzenia wszystkie oferty, złożone przez danego Wykonawcę.
2. Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:
1) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem możliwości poprawienia oczywistej omyłki,
2) została złożona przez Wykonawcę, podlegającego wykluczeniu lub który nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia,
3) jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
4) nie została podpisana,
5) zawiera rażąco niską cenę, z zastrzeżeniem
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
4. Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności, jeżeli:
1) Do terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,
2) Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia,
3) Jeżeli wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone
5. Dokumenty podlegające uzupełnieniu: dokument rejestrowy i pełnomocnictwo. Pozostałe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu.
6. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści oferty i złożonych dokumentów. 7. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe

Uwagi:
XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie ul. Rejowiecka 76, tel. 82 56 56 927, fax 82 56 56 927 e-mail: zsp3chelm@op.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w formie zapytania ofertowego pn.: zakup i dostawa wyposażenie pracowni językowej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chełmie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie ul. Rejowiecka 76 prowadzonym w na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych;
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o umowę o dofinansowanie zadania.
5) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
5) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest p. Iwona Krop - tel. 82 56-56-927, e-mail: zsp3chelm@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.