zachodniopomorskie (Stargard)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Domanice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | PRACE KONSERWATORSKIE ELEWACJI BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z MUREM PARKANOWYM PRZY KOŚCIELE |
Data zamieszczenia: | 2024-09-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PARAFIA NARODZENIA NMP I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W KUROWIE UL. LUBELSKA 6 24-170 KURÓW powiat: puławski tel. 663 928 416 kurow@diecezja.lublin.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | KURÓW |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 663 928 416 |
Termin składania ofert: | 2024-10-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod nazwą: PRACE KONSERWATORSKIE ELEWACJI BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z MUREM PARKANOWYM PRZY KOŚCIELE PW. NMP I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W KUROWIE IV.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-konserwatorskie PRACE KONSERWATORSKIE ELEWACJI BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z MUREM PARKANOWYM PRZY KOŚCIELE PW. NMP I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W KUROWIE Prace należy przeprowadzić zgodnie z: projektem architektoniczno-budowlanym; ekspertyzą techniczną oraz projektem technicznym pozwoleniem na budowę nr AB.6740.5.223.2024 z dnia 17.05.2024 r.o pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - decyzja znak IN.5142.50.2.2024.WCI z dnia 13.05.2024 r. o ustawą o ochronie zabytków o przedmiarem robót 1. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace; 2. Wykonywane prace podlegały będą kontroli ze strony Zamawiającego oraz nadzoru konserwatorskiego. 3. Ze względu na niejednolitość stanu zachowania obiektu, lokalizację miejsca prowadzenia prac oraz charakter obiektu, Wykonawcy zobowiązani są do wzięcia udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty. Wizje lokalną zaplanowano na dzień 12.09.2024 r. między godziną 10.00 a 11.00. W toku wizji uczestniczące w niej osoby winny wpisać na listę obecności swoje imię i nazwisko oraz to jakiego Wykonawcę reprezentują. Oferta złożona przez Wykonawcę niewidniejącego na liście obecności (którego przedstawiciel nie przeprowadził wizji), zostanie odrzucona. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 5. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 6. Ze względu na fakt, iż obiekt będzie cały czas użytkowany zamawiający oczekuje wykonania prac w sposób zapewniający możliwość prowadzenia działalności z możliwie najmniejszymi utrudnieniami. 7. W ramach realizacji projektu zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim numer znak IN.5142.50.2.2024. WCI z dnia 13.05.2024 Wykonawca musi zapewnić nadzór archeologiczny oraz dendrologiczny zgodnie z warunkami opisanymi w ww. pozwoleniu. CPV: 92522200-8, 45453100-8 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 07.10.2024 r. godz.: 12.00. 3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Zamawiający dokona otwarcia ofert niezwłocznie po upływie terminu na ich składanie. Informacje o złożonych ofertach, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy i ceny oferty, zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w dniu ich otwarcia. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod adresem PARAFIA NARODZENIA NMP I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W KUROWIE, UL. LUBELSKA 6, 24-170 KURÓW w Kancelarii Parafialnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.10.2024 r., do godz. 11.00. O zachowaniu terminu decyduje moment wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego. Dni i godz. otwarcia Kancelarii Parafialnej: poniedziałek-wtorek, czwartek-piątek w godz.ch 8.00-8.30 oraz 18.30-19.00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany do 13 miesięcy od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi informacjami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, celem prawidłowego przygotowania oferty. II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Niniejsze postępowanie jest prowadzone w postaci przetargu, o którym mowa w art. 70 1 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1061 z późn. zm.), mającego na celu doprowadzenie do zawarcia umowy z wykonawcą, ocenianym zgodnie z kryteriami oceny określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2. Oferty składane pisemnie winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona: ,,PRACE KONSERWATORSKIE ELEWACJI BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z MUREM PARKANOWYM PRZY KOŚCIELE PW. NMP I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W KUROWIE". ,,Nazwa i adres oferenta". WARUNKI UDZIAŁU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu remontu muru polegającego na wzmocnieniu fundamentów technologią podbicia lub palowania wraz z rekonstrukcją muru przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków Ocena spełniania warunku określonego w ust.1 lit. a prowadzona będzie w oparciu o wykaz robót wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót i prac, według kryterium spełnia/nie spełnia. 2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej:a. jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy, która: 1) posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 2) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Przez pojęcie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie wszelkie ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy pracach rodzaju jak określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wydane na podstawie Ustawy Prawo budowlane lub uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). Ocena spełniania warunku określonego w ust.1 lit. b prowadzona będzie w oparciu o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia. 3. Posiadają polisę ubezpieczeniową obejmującą swoim zakresem działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 300 000 PLN. Weryfikacja spełniania ww. warunku będzie prowadzona w oparciu o dokument polisy dołączony do oferty, wraz z dowodami opłacenia należnych składek. 4. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawcy winni przygotować kosztorys ofertowy w oparciu o dokumenty opisujące przedmiot zamówienia. Kosztorys ofertowy stanowić będzie dokument pomocniczy, stanowiący podstawę do ewentualnego rozliczenia zmian umowy. 4. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Do oferty należy dołączyć: a) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, np. wyciąg z KRS dla podmiotów zbiorowych, pełnomocnictwo itp. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI Pkt 1 pkt a. niniejszego Zapytania. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania; c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI Pkt 2 pkt a, niniejszego zapytania. Formularz wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do zapytania; UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów; d) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia; e) kopię polisy ubezpieczeniowej obejmującej swoim zakresem działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 300 000 PLN, wraz z dowodami opłacenia należnych składek; f) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 5 do zapytania; g) kosztorys ofertowy, przygotowany zgodnie z wymogami ust. 3. powyżej. 6. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty. Możliwość ewentualnego poprawiania lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie jednokrotnie w przypadku poszczególnych braków (w przypadku braku wyjaśnienia treści oferty na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności ponownie w stosunku do zakresu objętego wezwaniem Zamawiającego). 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów. VIII. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Cena oferty brutto - 100 pkt; Kryterium ceny oferty brutto - ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego: P= (C min / Cb) x 100 pkt gdzie: P - liczba punktów za kryterium ceny C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofertCb - cena badanej oferty Oferta o najniższej cenie uzyska 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg powyższego wzoru. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym zapytaniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów. INFORMACJE DODATKOWE: 1. W razie wątpliwości pytania należy kierować na adres e-mailowy: kurow@diecezja.lublin.pl 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności faktury w terminie 30 dni od daty jej przedłożenia. 3. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez termin 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 7. Poza przypadkami określonymi w Zapytaniu, Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli wystąpiła przynajmniej jedna z poniższych okoliczności: a) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania oraz jego załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, b) oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania, lub niebiorącego udziału w obowiązkowej wizji lokalnej lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i kosztu, które nie stanowią oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, d) oferta nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu, e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa; f) cena oferty przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych środków do ceny najkorzystniejszej oferty. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania i tym samym odmowy zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w przypadku nieprzyznania mu dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odnowy Zabytków przeznaczonych na realizację prac objętych przedmiotem zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. Uwagi: 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO" informujemy, że: a) Administratorem danych osobowych jest PARAFIA NARODZENIA NMP I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W KUROWIE b) przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;, c) podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem przetargowym prowadzonym na podstawie art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2018 nr 1025), d) dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów, e) dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze, f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, g) osobie, której dane dotyczą przysługuje: i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych, ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych, iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa); h) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6. Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku z udziałem w postępowaniu przetargowym. Kontakt: ks. kan. Stanisław Stępień tel. 663 928 416 mail: kurow@diecezja.lublin.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025