Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
11z dziś
6053z ostatnich 7 dni
24982z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa kanalizacji sanitarnej oraz budowa instalacji fotowoltaicznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kanalizacji sanitarnej oraz budowa instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Przecław
ul. Kilińskiego 7
39-320 Przecław
powiat: mielecki
urzadmiejski@przeclaw.org
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przecław
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa kanalizacji sanitarnej w Przecławiu przy Ul. 3 Maja i Podlesie wraz z remontem studni na kolektorze sanitarnym Przecław-Błonie oraz budową instalacji fotowoltaicznej przy oczyszczalni ścieków
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w Przecławiu przy
ul. 3 Maja i Podlesie " obejmuje:
1) Budowę gminnej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków oraz podziemnym przyłączem energetycznym w Przecławiu przy ulicy 3 Maja i ulicy Podlesie. W ramach zadania wykonany zostanie podziemny przyłącz energetyczny i skrzynka złączowo - pomiarowa do zasilania przepompowni ścieków.
Wykonany zostanie:
a) odcinek sieci grawitacyjnej o średnicy Dn 200 i długości 19mb,
b) odcinek sieci grawitacyjnej o średnicy Dn 250 i długości 739 mb,
c) odcinek sieci tłocznej o średnicy Dn 90 i długości 228mb.
Łącznie powstanie 986 mb. Kanalizacja wykonana zostanie metodą przewiertu. Wykonana zostanie studnia rozprężna, 31 studni kierunkowych włączeniowych, dodatkowa studnia wyposażona w filtr antyodorowy oraz studnia z pokrywą żeliwną z kratą. Niezbędny element sieci stanowić będzie przepompownia ścieków sanitarnych o wydajności V=4,0 l/s. Konstrukcja zbiornika przepompowni wykonana zostanie z prefabrykowanych elementów polimerobetonowych
o średnicy Dn 1200mm. Teren pompowni wraz z dojazdem zostanie utwardzony kostką brukową. Pompownia zostanie ogrodzona ogrodzeniem z paneli ogrodzeniowych.
2) Budowę gminnej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z dwom przepompowniami ścieków i niezbędną infrastrukturą techniczną w Przecławiu przy ulicy 3 Maja i Podlesie - etap II. W ramach zadania wykonany zostanie przyłącz elektroenergetyczny do złącza kablowo - pomiarowego oraz podziemnej zewnętrznej instalacji elektrycznej zalicznikowej niskiego napięcia dla zasilania pompowni ścieków Pp1 oraz Pp2.
Wykonany zostanie odcinek sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur przewiertowych
3-warstwowych o średnicy 200 i 250 mm. Łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi 3387,40 mb. Łączna długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi 131mb. Wykonane zostaną dwie przepompownie ścieków sanitarnych Pp1 i Pp2 każda o wydajności 18,27 m3/h. Kanalizacja wykonana zostanie metodą przewiertu sterowanego. W ramach zadania wykonany zostanie zjazd wraz z przepustem z drogi powiatowej Nr 1175R relacji Tuszyma - Przecław - Radomyśl Wielki w miejscowości Przecław do obsługi przepompowni. Zjazd będzie utwardzony. Warstwę ścieralną stanowić będzie kostka betonowa na podbudowie z kruszywa sortowanego. Zjazd wykonany będzie w formie zjazdu drogowego z przepustem wykonanym nad rowem. Przepust wykonany będzie z rury karbowanej o średnicy 400 mm w świetle i długości 5,5 m. Wykonany zostanie również zjazd indywidualny z przepustem z drogi powiatowej Nr 1175R. Zjazd będzie utwardzony. Warstwę ścieralną stanowić będzie kostka betonowa na podbudowie z kruszywa sortowanego. Zjazd wykonany będzie w formie zjazdu drogowego z przepustem wykonanym nad rowem. Przepust wykonany będzie z rury karbowanej o średnicy 400 mm w świetle i długości 6 m.

,,Budowa instalacji fotowoltaicznej przy oczyszczalni ścieków w Błoniu" obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy
min. 49,68 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, przeznaczoną do wytwarzania energii elektrycznej wyłącznie na potrzeby oczyszczalni bez możliwości wprowadzania energii do sieci elektroenergetycznej. Instalacja fotowoltaiczna składa się z max 92 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 540 W. Panele należy zamontować na konstrukcji typu południe na stelażach o nachyleniu 30 stopni. Zadanie obejmuje budowę segmentów paneli odpowiednio min. 21,6 kWp, min. 15,12 kWp oraz min. 12,96 kWp. Instalacje należy posadowić w sposób bezpośredni poprzez wbijanie słupów konstrukcji nośnej w grunt. Wykonany zostanie zewnętrzny, podziemny odcinek instalacji elektroenergetycznej od istniejącego budynku oczyszczalni do złącza rozdzielnicy.

,,Remont studni na kolektorze sanitarnym Przecław - Błonie" obejmuje remont 55 studzienek kanalizacyjnych w ciągu kolektora sanitarnego w miejscowości Błonie i Przecław o długości 2,2373 km. Zakres robót obejmuje przygotowanie podłoża studzienek kanalizacyjnych poprzez usunięcie skorodowanej warstwy z wewnętrznych powierzchni studzienki metodą hydrodynamiczną. Następnie wykonana zostanie warstwa odcinająca na całej powierzchni wewnętrznej studzienek. Przygotowane i wysuszone podłoże pokryte zostanie membraną polimocznikową za pomocą natrysku (warstwa odcinająca). Kolejną warstwę stanowić będzie warstwa naprawcza i reprofilująca z wykorzystaniem sztywnej piany zamknięto - komórkowej. Po wykonaniu powyższych prac przygotowane podłoże pokryte zostanie polimocznikiem za pomocą specjalistycznego sprzętu metodą natrysku.

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 09331200-0, 45310000-3, 45311100-1, 45315600-4, 45315300-1

Dokument nr: 2024/BZP 00509175, IR.271.52.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b4f33aa-3397-11ef-acf6-4e696a6d8c25
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: urzadmiejski@przeclaw.org (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) W zakresie związanym z przedmiotem zamówienia: Grzegorz Wilaszek, tel. 17/227 67 23; email: gwilaszek@przeclaw.org ; 2) W zakresie związanym z realizacją procedury o udzielenie zamówienia: Dorota Strzelczyk tel. 17/227 67 12; email: dstrzelczyk@przeclaw.org ;
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR)z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. Zamawiający dopuszcza także format RAR.
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
8.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.
8.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy znajdują się w Rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w Przecławiu przy Ul. 3 Maja i Podlesie wraz z remontem studni na kolektorze sanitarnym Przecław - Błonie oraz budową instalacji fotowoltaicznej przy oczyszczalni ścieków w Błoniu" prowadzonym w trybie podstawowym;
3) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez emaila: spiecuch@przeclaw.org ,
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej ,,ustawa Pzp";
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-10 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b4f33aa-3397-11ef-acf6-4e696a6d8c25

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.