Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6023z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont posadzki garażu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont posadzki garażu

Data zamieszczenia: 2024-09-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie
ul. Niepodległości 6
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel. (0-13) 43 66 308, Fax.(0-13) 43 67 110
kmkrosno@podkarpacie.straz.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-13) 43 66 30
Termin składania ofert: 2024-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia/nazwa:
Remont posadzki garażu w Komendzie Miejskiej PSP w Krośnie
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Remont 3 boksów garażowych pomieszczenia garażu Komendy Miejskiej PSP w Krośnie znajdującego się przy Ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia to:
1. Roboty rozbiórkowe:
- demontaż drzwi stalowych i płytowych
- skucie posadzki betonowej na głębokość 20cm
- zasypanie istniejącego kanału naprawczego
2. Prace budowlane
- zamurowanie otworu drzwiowego 150 x 210cm;
- wykonanie warstw podposadzkowych;
- wykonanie posadzki betonowej przemysłowej zacieranej mechanicznie utwardzonej
w kolorze szarym;
- drzwi wewnętrzne - płytowe, typowych rozmiarów;
- wykonanie kanalizacji w posadzce z cieków liniowych ciężkiego typu;
- wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej
3. Roboty wykończeniowe
- tynki wewnętrzne przy wymienionych drzwiach i zamurowanym otworze drzwiowym - kat. IV cementowo-wapienne;

CPV: 45111300-1, 45262370-5, 45421000-4

Dokument nr: MT.2370.5.2024, 3/2024

Składanie ofert:
8. Termin i miejsce złożenia oferty na realizację ww. zamówienia
Oferta powinna odpowiadać w pełni na ogłoszenie, powinna określać wykonawcę oraz wskazywać osobę do kontaktu - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego postępowania
Ofertę prosimy przesyłać do 27 września 2024 roku do godz. 15.00 na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno (sekretariat zamawiającego - pokój nr 217, II piętro)
Oferta powinna być złożona osobiście, listownie (na adres powyżej) lub e-mailem na adres: kmkrosno@podkarpacie.straz.pl wraz z podpisanymi, zeskanowanymi załącznikami. Otrzymanie jej w jednej z tych form będzie potraktowane jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty. Wykonawca wybrany w tym postępowaniu musi załączyć do dokumentacji, przed podpisaniem umowy, pisemną oryginalną wersję oferty wraz z załącznikami, jeśli nie dostarczył jej wcześniej.
10.Dane zamawiającego do nadesłania ofert:
KOMENDA MIEJSKA
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KROŚNIE
38-400 Krosno, Ul. Niepodległości 6, tel. (0-13) 43 663 08,
Fax.(0-13) 43 67 110
www.gov.pl/web/kmpsp-krosno
e-mail: kmkrosno@podkarpacie.straz.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
do 15 listopada 2024

Wymagania:
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z zm).
Podstawa: Niniejsze postępowanie w sprawie zamówienia o szacunkowej wartości niższej od kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jest prowadzone zgodnie z wytycznymi ustawy Pzp oraz wewnętrznymi regulacjami zamawiającego - zarządzeniem kierownika zamawiającego.
Niniejsze zapytanie ofertowe jest skierowane do zainteresowanych zamówieniem wykonawców lub opublikowane na stronie internetowej zamawiającego (www.gov.pl/web/kmpsp-krosno w zakładce ,,co robimy" a następnie ,,zamówienia publiczne" oraz BIP, stanowiąc jednocześnie zaproszenie do składania ofert przez wszystkich potencjalnych wykonawców zainteresowanych niniejszym zapytaniem.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzenia postępowania.
Zamawiający wymaga od składających oferty przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w celu dokładnego zapoznania się ze specyfikacją przedmiotowych boksów garażowych. Wizja lokalna będzie zakończona protokołem z wizji lokalnej podpisanym przez obie strony postępowania. Protokół z wizji lokalnej stanowi załącznik do postępowania. Wizję lokalną można przeprowadzić w godz. od 8.00 do 15.00 do dnia 26.09.2024 r.
4. Wymagania formalne wobec wykonawców
Wymagane jest, aby wykonawca wykazał, że jest uprawniony do składania podpisów w imieniu wykonawcy (załączony aktualny wypis z KRS lub CEIDG).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest spełniać poniższe warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca złoży oświadczenie (zał. nr 2).
Ciężar wykazania spełnienia ww. wymogów leży po stronie wykonawców.
5. Wytyczne dla wykonawców dotyczące przygotowania treści oferty
Oferta powinna zawierać poniższe informacje:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1). Do formularza ofertowego należy dołączyć dodatkowo kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie ogłoszenia, specyfikacji technicznej i przedmiaru robót.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
3. Jeżeli podmiot/osoba ubiegająca się o zamówienie prowadzi działalność gospodarczą, wówczas niezbędne jest załączenie aktualnego wypisu (maksymalnie 6 miesięcy od daty wystawienia) z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub Krajowego Rejestru Sądowego (KRS).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy za wyjątkiem formularza ofertowego (zał. nr 1) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), który to dokument musi być w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
6. Zasady współpracy, które będą zawarte w umowie
Zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy pisemnej (załącznik nr 3 -wzór) opisującej wymogi zawarte w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia bezpośrednio przez osobę(-y) wymienioną(-e) w ofercie. Zmiany w tym zakresie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Proces i kryteria wyboru wykonawcy
Oferty będą poddane ocenie formalnej ze względu na: kompletność oferty oraz potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym oraz zdolnością finansową do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający rezerwuje sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji.
Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa (za dwa budynki) - 70 pkt
2) Okres gwarancji (za dwa budynki) - 30 pkt
2. Punkty powyższym kryteriom Zamawiający przyzna na podstawie: 1) Cena ofertowa - A oferty [70 pkt]
W zakresie kryterium ,,cena ofertowa" oferta może uzyskać określoną ilość punktów wyliczoną na podstawie wzoru matematycznego. Cena ofertowa: matematyczne porównanie ceny oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej (cena najniższa otrzymuje łącznie 70 pkt).
Cena - wyliczenie wg wzoru:
CENA OFERTY ZAWIERAJĄCEJ NAJNIŻSZĄ CENĘ
A oferty= ------------------------------------------------------------------ x 70 pkt
CENA OFERTY BADANEJ
gdzie;
cena oferty - cena brutto w PLN za dostawę przedmiotu zamówienia.
Cena podana przez wykonawcę musi określać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2) Okres gwarancji - B oferty [30 pkt]
Ilość możliwych punktów do uzyskania:
10 pkt - przedłużona gwarancja i rękojmia do 36 miesięcy,
20 pkt - przedłużona gwarancja i rękojmia do 48 miesięcy,
30 pkt - przedłużona gwarancja i rękojmia do 60 miesięcy i powyżej,
Uwaga: Minimalna gwarancja i rękojmia wynosi 24 miesiące - 0 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P oferty = A oferty + B oferty
gdzie;
P oferty - całkowita liczba punktów
A oferty - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena ofertowa"
B oferty - punkty uzyskane w kryterium ,,Okres gwarancji"
Oferta sklasyfikowana zgodnie z ilością uzyskanych punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający - dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów - doliczy do przedstawionej w niej ceny wymagany podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę lub odwołanie treści ogłoszenia a także warunków postępowania bez podania przyczyny.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą - 3 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu oznaczonego na składanie ofert.
Oferta wybranego wykonawcy, która była przesłana w formie elektronicznej, musi zostać załączona do umowy w oryginale.

Kontakt:
Dodatkowych informacji na temat przedmiotowego ogłoszenia dot. przetargu otwartego w rozumieniu art. 701-705 k.c. udziela: mł.bryg. Krzysztof Szczęsny, telefon kom. 661 632 131

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.