Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Inżynier kontraktu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Inżynier kontraktu

Data zamieszczenia: 2024-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dąbie, ul. Dolna 1
42-504 Będzin
powiat: będziński
tel 32 360 16 70
kanalizacja@zgk.psary.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Będzin
Wadium: nie przewiduje
Nr telefonu: tel 32 360 16 70
Termin składania ofert: 2024-10-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługi inżyniera kontraktu.
usługi inżyniera kontraktu dla dwóch inwestycji
III. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
a) Inżynier kontraktu dla budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w Ul. Kolejowej i Ul. Leśnej w Gródkowie oraz Ul. Polnej w Psarach zaprojektowanych w ramach zadania "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Psary" - część I,
b) Inżynier kontraktu dla budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w Ul. Kolejowej i Ul. Irysów w Psarach zaprojektowanych w ramach zadania "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Psary" - część II.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch inwestycji:
1) budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w Ul. Kolejowej i Ul. Irysów w Psarach
2) budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w Ul. Kolejowej i Ul. Leśnej w Gródkowie oraz Ul. Polnej w Psarach,
zaprojektowanych w ramach zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Psary".
2. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, ,,Inspektor Nadzoru Inwestorskiego" - oznacza osobę fizyczną, posiadającą kwalifikacje wymagane w Rozdziale 3 (Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) i sprawującą funkcje nadzoru na Placu Budowy określone przez art. 25 (obowiązki) oraz art. 26 (prawa) Prawa Budowlanego. Pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego - ,,Koordynator Czynności Nadzoru Inwestycyjnego" - oznacza osobę fizyczną, przewidzianą art. 27 Prawa Budowlanego.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacja przetargową oraz dołożyć wszelkich starań w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej do realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z projektu, jak również uwzględnić wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać zamówienia.http://bip.zgkdabie.rekord.com.pl/5902
4. Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje osoby pełniące funkcję Inspektorów nadzoru inwestorskiego, które będą wchodziły w skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego - Zespół Specjalistów Wykonawcy i będą uczestnikami procesu budowlanego (w myśl przepisów Prawa budowlanego), a także będą czynnie uczestniczyły przez cały okres w realizacji zamówienia oraz będą posiadać wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe określone przez Zamawiającego. Osoby te Wykonawca powoła w skład w/w Zespołu, w tym jedną z nich do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu (Koordynatora nadzoru inwestorskiego), który bezpośrednio kierował będzie pracą Zespołu.
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zapoznanie się z wszystkimi dokumentami dotyczącymi przedsięwzięcia będącego przedmiotem nadzoru;
2) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami;
3) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowej inwestycji decyzji;
4) zaopiniowanie przekazanego przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił podstawę wykonania i rozliczenia wykonanych robót;
5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu prac budowlanych;
6) reprezentowanie interesów Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, Prawa budowlanego, umowy na realizację inwestycji z wykonawcą robót oraz prawidłowego rozliczania robót budowlanych;
7) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia;
8) monitorowanie postępu prac;
9) zapewnienie dyspozycji osób nadzoru na placu robót zgodnie ze złożoną ofertą;
10) współpraca z nadzorem autorskim;
11) zapewnienie zgodności wykonania robót z technicznymi i umownymi wymaganiami;
12) nadzór i akceptacja przeprowadzonych robót budowlanych;
13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania;
14) rzeczowe i finansowe rozliczanie robót budowlanych;
15) zachowanie poufności informacji;
16) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska;
17) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną;
18) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawcę robót;
19) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacja projektową, umową i obowiązującym w tracie realizacji harmonogramem robót;
20) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie budowlanym oraz innych przepisach;
21) szacowanie i weryfikacja robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez wykonawcę robót;
22) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót;
23) negocjowanie z wykonawcą robót i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu;
24) weryfikacja, sprawdzenie i rekomendowanie Zamawiającemu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie;
25) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót;
26) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
27) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót;
28) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i gwarancyjnych tj. objecie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, a dla odbiorów gwarancyjnych również w porozumieniu z Użytkownikiem;
29) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót;
30) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy na roboty budowlane w okresie gwarancyjnym;
31) wydawanie wykonawcy robót, kierownikowi budowy/robót poleceń, potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
32) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
33) wykonanie innych czynności i zadań koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji umowy na roboty budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem, a w przypadku pozyskania finansowania ze źródeł zewnętrznych także z procedurami, wytycznymi, instrukcjami niezbędnymi dla prawidłowego rozliczenia pozyskanego finansowania,
34) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej,
35) wsparcie Zamawiającego, w tym dokonywanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonych przez niego upoważnień rozliczeń środków, z których dofinansowana jest realizacja zadania "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Psary" w sposób przewidziany w umowach o dofinansowanie/wsparcie, w tym w szczególności wsparcie rozliczania finansowego projektów i sprawozdawczości (prowadzenie dokumentacji finansowej, przygotowywanie wniosków o płatność, opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, przygotowywanie bieżącej korespondencji z instytucją zarządzającą związanej z realizacją i rozliczaniem inwestycji, bieżąca aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego, monitorowanie postępu projektów, pomoc w zakresie opracowywania wyjaśnień i udzielania odpowiedzi na pytania instytucji kontrolującej na etapie kontroli projektu w zakresie zagadnień finansowych).

Wykonawca od momentu zakończenia inwestycji, czyli daty podpisania odbioru końcowego dla wykonawcy robót budowlanych musi uwzględnić okres gwarancji udzielony przez wykonawcę robót (5 lat), w którym inspektor nadzoru będzie zobowiązany uczestniczyć w czynnościach związanych z przeglądami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji. Po upływie okresu zgłaszania wad inspektor nadzoru będzie pełnił swe usługi przez okres 1 miesiąca do ostatecznego rozliczenia kontraktu. Koszty tej dostępności oraz pracy w okresie gwarancyjnym powinny być wliczone w cenę oferty.

CPV: 71247000-1, 71248000-0, 71318000-0, 71500000-3, 71520000-9, 71540000-5

Dokument nr: ZGK/310/2024

Otwarcie ofert: VII. Termin otwarcia ofert: 8 październik 2024 r. godz. 8.30. Po otwarciu ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o wykonawcach, którzy złożyli oferty podając zestawienie złożonych ofert (nazwę i siedzibę wykonawcy lub miejsce zamieszkania i cenę oferty).

Składanie ofert:
VI. TERMIN SKŁADANIA ofert: 8 październik 2024 r. godz. 8.00.
IX. Sposób składania ofert: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Dąbie Ul. Dolna 1, 42-504 Będzin w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia:
o od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji - zadań z pkt. III powyżej, przez co należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zakończenie pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego nastąpi po zakończeniu robót i usunięciu usterek, odbiorze robót i rozliczeniu budowy z Wykonawcami. Inżynier kontraktu będzie pełnił również swoje obowiązki w okresie gwarancji i rękojmi.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych:
a) Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz
z przyłączami w Ul. Kolejowej i Ul. Irysów w Psarach - do 30.07.2025r.
b) Budowa sieci: wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w Ul. Kolejowej i Ul. Leśnej w Gródkowie oraz Ul. Polnej w Psarach - do 31.12.2024r.
W przypadku, gdy czas realizacji robót objętych powyższymi zadaniami ulegnie zmianie w stosunku do planowanych terminów, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na zasadach określonych w umowie.

Wymagania:
Postępowanie sektorowe poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Strona internetowa Zamawiającego: https://zgk.psary.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania: http://bip.zgkdabie.rekord.com.pl/5893
II. Zamówienie prowadzone jest według wewnętrznej procedury przetargu regulaminowego przewidzianego w Regulaminie udzielania zamówień sektorowych o wartości równej lub wyższej niż 130 000,00 zł netto i jednocześnie niższej niż progi unijne (dalej "Regulamin"). Ogłaszane zamówienie jest zamówieniem sektorowym jako, że zgodnie z art. 7 pkt. 35 PZP, jest udzielane w celu prowadzenia działalności sektorowej i wyłącznie takiej działalności.
Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną wybraną część lub wszystkie części. Zamawiający nie wprowadza w tym zakresie ograniczeń. W ofercie należy zaznaczyć, w której części składana jest oferta.
VIII. Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 30 dni i upływa
w dniu 6.11.2024 r. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. Zamawiający może wezwać wykonawców do wyrażenia pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie więcej niż o 30 dni. W celu zachowania ciągłości, wyrażenie zgody powinno nastąpić przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą.
UWAGA: oferta musi fizycznie wpłynąć do Zamawiającego do terminu składania ofert. Oferta, która wpłynęła do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert podlega odrzuceniu. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, opisanym w następujący sposób podając Nazwę i adres Wykonawcy i oznaczając ją widocznym tytułem: ,,Zamówienie na usługę INŻYNIERA KONTRAKTU" NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT.

UWAGA: do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją dokumenty, w tym:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia,
- wykaz usług wraz z dowodami należytej realizacji,
- wykaz osób, przy pomocy których zamówienie będzie realizowane.
Składając ofertę można (co nie jest wymogiem) posłużyć się wzorami formularza ofertowego, oświadczenia oraz wykazów załączonymi do SWZ.
XI. Zamawiający nie przewiduje wadium.
XII. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej;
2. Opis poszczególnych warunków oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków:

1) Warunek, o którym mowa w punkcie 1.2) powyżej, a dotyczący zdolności ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN.

2) Warunek, o którym mowa w punkcie 1.3) powyżej, a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej:
a) 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru inwestorskiego dla kontraktu / umowy polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 2 000 m
i wartości min. 3 000 000,00 zł brutto;
b) 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru inwestorskiego dla kontraktu / umowy polegającej na budowie wodociągu o długości min. 1500 m i wartości min.
1 500 000,00 zł brutto;

3) Warunek, o którym mowa w pkt 1.3) powyżej, a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.;
a) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu - Inżynier (Specjalista nr 1 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków zewnętrznych dla co najmniej dwóch zakończonych inwestycji dot. budowy kanalizacji sanitarnej oraz jednej inwestycji dot. budowy wodociągu
b) Inspektor branży sanitarnej (Specjalista nr 2 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie budowy obiektów i urządzeń sieci kanalizacyjnych w tym o wartości robót co najmniej 4 500 000,00 zł w ramach jednego zadania inwestycyjnego.
c) Inspektor branży elektroenergetycznej i AKPiA (Specjalista nr 3 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w tym uprawnienia energetyczne typu D i E dla I grupy w pełnym zakresie;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi, elektroenergetycznymi i AKPiA w tym zakresie budowy obiektów i urządzeń sieci kanalizacyjnych w tym o wartości robót co najmniej
4 500 000,00 zł w ramach jednego zadania inwestycyjnego;

d) Inspektor branży drogowej Specjalista nr 4 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami drogowymi o wartości robót co najmniej 2 000 000,00 zł w ramach jednego zadania inwestycyjnego;
e) Specjalista ds. rozliczeń (Specjalista nr 5 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania projektu polegającego na realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków zewnętrznych dla co najmniej jednej zakończonej inwestycji z sektora ochrony środowiska, gdzie wartość projektu wynosiła co najmniej 5 000 000,00 PLN.

Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (patrz pkt. XIV) a ponadto:
o na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt. XIII ust. 2 pkt. 1, polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem opłacenia składki;
o na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt. XIII ust. 2 pkt. 2 lit. a i b, wykaz usług wraz z podaniem okresu ich realizacji, wartości, przedmiotu umowy, w tym opisu inwestycji i zamawiającego, na rzecz którego usługa była realizowana oraz dowodami potwierdzającymi, że usługi były wykonywane należycie, np. referencje;
o na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt. XIII ust. 2 pkt. 3, wykaz osób, przy pomocy których zamówienie będzie realizowane wraz ze wskazaniem ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia, a także podstawie do dysponowania, a ponadto, w związku z pozacenowym kryterium oceny ofert w postaci doświadczenia personelu ze wskazaniem innego, dodatkowego doświadczenia aniżeli potwierdzającego spełnienie w/w warunku. UWAGA Zamawiający informuje, że część wykazu zawierająca oświadczenie wykonawcy w zakresie w/w kryterium oceny ofert nie będzie podlegał uzupełnieniu lub zmianie na etapie oceny i badania oferty, stąd brak uzupełnienia, podania dodatkowego doświadczenia spowoduje, że Wykonawca otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.

XIV. Podstawy wykluczenia.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę (podstawy wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych):
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz. 1166) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 930),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (podstawy wykluczenia z ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
XV. Kryteria oceny ofert.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium:
A) Cena - 70%
B) Doświadczenie Personelu - 30%
Kryterium A:
Cena (C) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium ,,Cena", gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:
C
=
C min
x
70% x 100

C b

C min - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C b - cena oferty badanej

Kryterium B:
Doświadczenie Personelu
Punkty przyznawane będą za wykazanie dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia na następujących stanowiskach i w oparciu o poniżej wskazane zasady:

Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu - Inżynier (Specjalista nr 1) za inne (aniżeli wymagane pkt. XIII ust. 2 pkt. 3) lit. a) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem przy realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków zewnętrznych dla zakończonych inwestycji/projektu:

- budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy i/lub modernizacji kanalizacji sanitarnej o długości min. 2 000 m i wartości min. 3 000 000,00 zł brutto - 25 pkt za każdą zakończoną inwestycję/projekt jednak nie więcej niż 25 pkt,

- budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy i/lub modernizacji wodociągu o długości min. 1 500 m i wartości min. 1 500 000,00 zł brutto - 5 pkt za każdą zakończoną inwestycję/projekt jednak nie więcej niż 5 pkt.

W tym kryterium Wykonawca może uzyskać łącznie maksymalnie 30 pkt. Wyższa liczba punktów nie będzie brana pod uwagę.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach.
PŁ = C + D
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Doświadczenie Personelu

Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

XVI. Zamawiający przewiduje możliwość wyjaśniania treści ofert, przy czym niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących treści złożonej oferty oraz dokonywania w jej treści zmian. Zamawiający dopuszcza jednak prostowanie (poprawianie) oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich a także innych omyłek, polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. O w/w poprawie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę.
Jeżeli do oferty nie dołączono wszystkich dokumentów, z zastrzeżeniem wykazu osób w zakresie kryterium: doświadczenie personelu, lub dołączone dokumenty są błędne, niekompletne, Zamawiający może wezwać Wykonawcę o ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie.

XVII. Odrzucenie oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z Regulaminem,
2) jej treść nie odpowiada treści niniejszego dokumentu,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę lub koszt, a Wykonawca nie złożył odpowiednich wyjaśnień lub wyjaśnienia te potwierdzają, że oferta zawiera rażąco niską cenę,
5) Wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
6) Wykonawca nie wyjaśnił w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie treści oferty lub nie zgodził się na dokonanie przez Zamawiającego poprawek dotyczących omyłek, o których mowa w pkt. XVI,
7) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub koszty, których nie da się poprawić w trybie przewidzianym w pkt. XVI,
8) Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą,
9) została złożona po upływie wyznaczonego terminu składania ofert,
10) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

XVIII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. XV. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z informacją o ofertach odrzuconych zostanie upubliczniona na stronie prowadzonego postępowania oraz przekazana bezpośrednio Wykonawcom, którzy złożyli ofertę.

XIX. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (dotyczy przetargu regulaminowego podstawowego),
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
5) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia,
6) przy prowadzeniu negocjacji ze strony Zamawiającego nie były obecne przynajmniej dwie osoby,
7) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku uchylania się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,
8) występują inne przypadki określone w Regulaminie skutkujące unieważnieniem postępowania.

XX. Podpisanie umowy.
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę odrębnym pismem bądź telefonicznie.

XXI. Środki ochrony prawnej.
Z uwagi na fakt, iż postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
XXII. Załączniki do niniejszej SWZ:
o Wzór formularza ofertowego
o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia
o Wykaz usług
o Wykaz osób
o Projekt umowy

Kontakt:
X. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą:
Z zastrzeżeniem sposobu złożenia oferty z pkt. IX, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie odbywać się drogą mailową. W ofercie Wykonawca powinien wskazać adres mail przeznaczony do powyższego. Ze strony Zamawiającego adresem kontaktowym jest: zgk@psary.pl, kanalizacja@zgk.psary.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.