mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (POZNAŃ)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowe przeglądy techniczne, konserwację i serwis central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12 40-007 Katowice powiat: Katowice tel.: 32 3592171 stanislaw.szweda@us.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 32 3592171 |
Termin składania ofert: | 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Okresowe przeglądy techniczne, konserwację i serwis central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiekcie Centrum Informacji Naukowej I Bibliotece Akademickiej Ul. Bankowa Ha, 40-007 Katowice wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych. 3. Przedmiot zamówienia Określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia dołączony do postępowania, a który będzie stanowił załącznik do umowy. Dokument nr: DGN.2250.277.2024 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2024 o godz. 10.00 w budynku Rektoratu, Katowice, Ul. Bankowa 12 w pokoju nr 3.17 - III p.). Składanie ofert: 11. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert. 1. Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w budynku Rektoratu, Katowice, Ul. Bankowa 12, pok. 3.17 w terminie do dnia 14.10.2024 r.do godź. 9.30. Miejsce i termin realizacji: 4. Warunki realizacji zamówienia. 1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.12.2027 r 2) Miejsce realizacji zamówienia: Centrum Informacji Naukowej I Bibliotece Akademickiej Ul. Bankowa Ha, 40-007 Katowice Wymagania: o zamiarze udzjelenia zamówienia dla postępowania prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych o wartości wyższej niż 50 000 zł do 130 000 zł 2. Podstawa prawna. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt lPrawo zamówień publicznych - dotyczy zamówienia, którego wartość jest większa niż 50 000 PLN i nie przekracza kwoty 130 000 zł. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem nr 101 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dnia 22 czerwca 2023 r. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamiarze udzjelenia zamówienia lub stosownych załączników do ogłoszenia (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie. 3) Pozostałe warunki realizacji zamówienia: - Oferta powinna być wykonana zgodnie z załączoną specyfikacją. 5. Warunki płatności; Termin zapłaty wystawianych faktur ustala się na 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru wykonanych robót, w drodze przelewu bankowego na konto wskazane przez Wykonawcę w fakturze. 6. Warunki udziału w postępowaniu. - posiadanie niezbędnych uprawnień i wiedzy oraz doświadczenia do wykonania ww usług (pkt 8). -oferty w kryterium czas usunięcia awarii (tzn. usunięcie awarii niewymagających wymiany części) będą punktowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Wykonawca winien zaoferować czas usunięcia awarii w pełnych godzinach. - maksymalny dopuszczalny czas usunięcia awarii wynosi: 72 godziny od zgłoszenia wady. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas usunięcia awarii powyżej 72 godzin, oferta taka będzie odrzucona jako niespełniająca wymagań. - w zależności od zaoferowanego w formularzu oferty czasu usunięcia awarii, oferta będzie punktowana według następujących zasad: o do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego - 20,00 pkt. o do 60 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego -10,00 pkt. o do 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego - 0,00 pkt. Maksymalna liczba punktów: 20 pkt. 3) ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium łączna cena ofertowa brutto, czas reakcji serwisu, czas usuwania awarii. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: SUMA pkt = Cpkt + Rpkt + Upkt 4) wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach -100. 5) za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww kryteriów oceny ofert. 6) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 8. Warunki udziału w postępowaniu, wykaz dokumentów oraz oświadczeń o posiadanych uprawnieniach, które należy złożyć wraz z oferta: a) Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał lub wykonuje w sposób ciągły jedną usługę spełniającą łącznie wymienione niżej wymagania: - przez okres co najmniej jednego roku, dla jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy/zlecenia, której przedmiotem były lub są okresowe przeglądy i/lub konserwacja i/lub serwis central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych której wartość w zakończonym, wykazanym przez Wykonawcę okresie (co najmniej rocznym, mieszczącym się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert) wyniosła nie mniej niż 50 000 zł brutto. b) Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu Gl-D (elektryczne) dla urządzeń do 1 kV, - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu Gl-E (elektryczne) dla urządzeń do 1 kV, - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu G2-D (cieplne) dla urządzeń poniżej 50 kW, - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu G2-E (cieplne) dla urządzeń poniżej 50 kW, - co najmniej jedną osobą posiadającą umiejętności obsługi i programowania programu CONTINUUM Uwagi: Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji - jedna bądź kilka osób może spełniać powyższe wymagania, to znaczy pełnić w przedmiotowym zamówieniu więcej niż jedną funkcję, c) Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000 PUM - do oferty należy załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy wykonawcy na sumę ubezpieczenia min. 500.000 PLN oraz dowód opłacenia wymagalnej składki na dzień otwarcia ofert. - aktualny odpis z rejestru - certyfikaty dla przedsiębiorców i personelu wskazane w rozporządzeniu (WE) nr 303/2008 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008 - zgodnie z ustawą z dnia 15.05.2015 r.(Dz. U. 2020, póz. 2065) ,,o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych" oraz w ustawie o charakterystyce energetycznej. Wskazana wizja lokalna instalacji będących przedmiotem postępowania, 9. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu 2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia. 3. Oferta powinna zawierać informacje na temat: - Ceny jednostkowej obu rodzajów przeglądów w czasie trwania umowy oraz wartość oferty za okres trwania umowy. Kwoty winny być podane jako wartości netto i brutto (zgodnie z formularzem ofertowym). - Oświadczenia o oferowanym czasie reakcji serwisu ,,R" od momentu zgłoszenia wady (zgodnie z formularzem ofertowym) - Oświadczenia o oferowanym czasie usunięcia awarii ,,li" (zgodnie z formularzem ofertowym) 4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa. 5. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). 7. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną). 10. Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w formie pisemnej w kopercie zaklejonej i zatytułowanej: Nazwa i adres Wykonawcy Postępowanie nr DGN.2250.277.2024 Okresowe przeglądy techniczne, konserwację i serwis central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiekcie Centrum Informacji Naukowej I Bibliotece Akademickiej ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych. Nie otwierać przed dniem 14.10.2024 r. godz. 10.00. 12. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Cena podana w ofercie powinna stanowić sumę kwot wszystkich elementów składających się na koszt realizacji przedmiot zamówienia. 2. Cena powinna być podana do 2. miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego zaokrąglania, tj. ,,5" na 3. miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, a poniżej ,,5" - zaokrąglenie w dół. 3. Ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT w odpowiedniej wysokości. 4. Cena podana w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i nie będzie podlegała waloryzacji podczas trwania umowy. 5. Cena winna być wyrażona w PLN; w PLN będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik ogłoszenia. 13. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z oferta. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru, -Dokumenty zgodnie z pkt 8 niniejszego ogłoszenia Kontakt: Realizator prowadzący sprawę - osoba upoważniona do kontaktu: Dział Gospodarowania Nieruchomościami - Stanisław Szweda tel.: 32 3592171 e-mail: stanislaw.szweda@us.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025