mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Jest wynajem pługa ciężkiego bocznego wraz z nośnikiem |
Data zamieszczenia: | 2024-10-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ul. Gen. Sikorskiego 3 23-400 Biłgoraj powiat: biłgorajski tel. 84 686 70 78, 84 686 70 79 fax 84 688 18 20 sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biłgoraj |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 84 686 70 78, 8 |
Termin składania ofert: | 2024-10-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Niniejszym informujemy, że zamierzamy zlecić w trybie bez przetargowym -zamówienie o wartości nie przekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto, prowadzone zgodnie z regulaminem zamówień publicznych. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pługa ciężkiego bocznego wraz z nośnikiem, samochód o ład. min. 11 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM na potrzeby Obwodu Drogowego Nr 1 w Biłgoraju. 2. Zakres prac obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych po intensywnych opadach śniegu, bądź w przypadku potrzeby poszerzenia szerokości jezdni poprzez odsuwanie dużych ilości zalegającego na poboczach śniegu. W ilości 600 km. Teren działania głównie gmina Biłgoraj, Tereszpol, Józefów i Aleksandrów. Dokument nr: UD.4251.59.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2024r., o godz. 11.10 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej -osobiście, listownie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 30.10.2024r., godz. 11.00 na adres: Zarząd Dróg Powiatowych, Ul. Gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, e-mail: sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 31.03.2025r. 1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji Umowy wraz z jego obsługą w okresie od dnia 01 grudnia 2024r., do zakończenia świadczenia usług objętych Umową tj do dnia 31 marca 2025r., z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie akcji nastąpi na wezwanie zamawiającego. Wymagania: IV. WYMAGANE ELEMENTY OFERTY: 1. Oferta - sporządzona na załączonym do zapytania formularzu (załącznik nr 1), podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. V. KRYTERIUM OCENY OFERTY: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: kryteria oceny ofert: cena oferty brutto - 100%. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 3. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną robotę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. 4. Cena oferty powinna obejmować cały koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym uwzględnione winny być koszty materiałów oraz wszystkich innych czynności koniecznych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego. 5. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Uwagi: INFORMACJA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, 23-400 Biłgoraj ul. 23-400 Biłgoraj; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr UD.4251 .59.2024,pn.: wynajem pługa ciężkiego bocznego wraz z nośnikiem, samochód o ład. min. 11 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM na potrzeby Obwodu Drogowego Nr 1 w Biłgoraju, prowadzonym poza ustawą Prawo zamówień publicznych; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp . " Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 4. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Osoby do kontaktów: Grzegorz Strzałka, Artur Kowal |
© eurobudowa.pl 2004-2025