mazowieckie (Sochaczew)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości i porządku |
Data zamieszczenia: | 2024-10-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Otwock ul. Armii Krajowej 5 05-400 Otwock powiat: otwocki Telefon: +48227792001 zamowienia@otwock.pl https://otwock.ezamawiajacy.pl/ |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Otwock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +4822779200 |
Termin składania ofert: | 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r 1. Zakres części 1 1) prace porządkowe, takie jak: zbieranie śmieci z terenów ciągów pieszych, obszarów zielonych, parku miejskiego i innych miejsc mających charakter publiczny, sprzątanie przystanków, zamiatanie przy ławkach, zamiatanie chodników i placów, usuwanie ogłoszeń i plakatów z tablic oraz słupów ogłoszeniowych, 2) usuwanie z ulic gminnych rozlewisk ścieków opadowych, 3) likwidację dzikich wysypisk, tj. załadunek odpadów do kontenera, również tych zebranych w promieniu 5 m od wysypiska i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, 4) utrzymanie w czystości wiat przystankowych, tj. oczyszczenie szyb, dachów, ławek, elementów z blachy, usunięcie zanieczyszczeń z rynien, 2. Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zorganizowania środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto: 1) za 1 roboczogodzinę 2) za usunięcie z ulicy 1 m3 ścieków opadowych 3) za likwidację dzikiego wysypiska - za 1 t 4) za demontaż 1 tablicy ogłoszeniowej lub informacyjnej 5) za utrzymanie w czystości 1 wiaty przystankowej 6) za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy wąskiej 7) za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy szerokiej 8) za pomalowanie 1 ławki z oparciem - listwy drewniane oraz elementy żeliwne 9) za pomalowanie 1 ławki bez oparcia - listwy drewniane 10) za demontaż 1 ławki 11) za montaż 1 ławki 12) za udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach - 250 szt. i zniczami - 250 szt. 13) za wywóz 1 tony odpadów komunalnych zmieszanych do komunalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 5. Ceny wymienione w ust. 4 skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. koszty robocizny, sprzętu i materiałów, koszty wywozu i przekazania odpadów do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i unieszkodliwienie, koszty wywozu ścieków opadowych z ulic do oczyszczalni ścieków lub do zakładu unieszkodliwiania nieczystości ciekłych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT. 6. Cena za wywóz 1 tony odpadów komunalnych zmieszanych skalkulowana przez Wykonawcę winna uwzględniać koszty załadunku, koszty transportu na terenie miasta oraz koszty wywozu i odpadów do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT. 7. Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: L.p. Wyszczególnienie prac do wykonania Jedn. Miary Ilość szacunkowa Wartość brutto [PLN] 1 Prace porządkowe r-g 32 640,00 1 187 612,93 2 Usuwanie z ulic rozlewisk ścieków opadowych m3 5,00 653,72 3 Likwidacja dzikich wysypisk t 100,00 104 590,44 4 Demontaż tablic ogłoszeniowych szt. 5 508,41 5 Utrzymanie w czystości wiat przystankowych szt. 512 40 907,98 6 Naprawa ławek - wymiana listew wąskich szt. 5 165,46 7 Naprawa ławek - wymiana listew szerokich szt. 5 289,55 8 Malowanie ławek z oparciem - listwy drewniane szt. 5 579,04 oraz elementy żeliwne 9 Malowanie ławek bez oparcia - listwy drewniane szt. 5 413,59 10 Demontaż ławek szt. 5 579,04 11 Montaż ławek szt. 5 579,04 12 Udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami 1 5 084,22 w doniczkach - 250 szt. i zniczami - 250 szt. - 13 Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych t 375 354 079,35 1. Zakres części 2: 1) eksploatacja koszy ulicznych, 2) wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych - dotyczy prac porządkowych, o których mowa w pkt.1. 2. Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o harmonogram i zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zorganizowania środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto za eksploatację 1 kosza ulicznego 5. Ceny wymienione w ust. 4 skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. koszty robocizny, sprzętu i materiałów, koszty wywozu i przekazania odpadów do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie, oraz należny podatek VAT. 6. Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: L.P. Wyszczególnienie prac do wykonania Jedn. Miary Ilość szacunkowa 1 Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych w określonych lokalizacjach na terenie miasta Otwocka w ilości 760 szt. dziennie. szt. 140 000,00 Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r. (cz. 1) Opis: 1. Zakres części 1 1) prace porządkowe, takie jak: zbieranie śmieci z terenów ciągów pieszych, obszarów zielonych, parku miejskiego i innych miejsc mających charakter publiczny, sprzątanie przystanków, zamiatanie przy ławkach, zamiatanie chodników i placów, usuwanie ogłoszeń i plakatów z tablic oraz słupów ogłoszeniowych, 2) usuwanie z ulic gminnych rozlewisk ścieków opadowych, 3) likwidację dzikich wysypisk, tj. załadunek odpadów do kontenera, również tych zebranych w promieniu 5 m od wysypiska i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, 4) utrzymanie w czystości wiat przystankowych, tj. oczyszczenie szyb, dachów, ławek, elementów z blachy, usunięcie zanieczyszczeń z rynien, 2. Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zorganizowania środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto: 1) za 1 roboczogodzinę 2) za usunięcie z ulicy 1 m3 ścieków opadowych 3) za likwidację dzikiego wysypiska - za 1 t 4) za demontaż 1 tablicy ogłoszeniowej lub informacyjnej 5) za utrzymanie w czystości 1 wiaty przystankowej 6) za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy wąskiej 7) za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy szerokiej 8) za pomalowanie 1 ławki z oparciem - listwy drewniane oraz elementy żeliwne 9) za pomalowanie 1 ławki bez oparcia - listwy drewniane 10) za demontaż 1 ławki 11) za montaż 1 ławki 12) za udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach - 250 szt. i zniczami - 250 szt. 13) za wywóz 1 tony odpadów komunalnych zmieszanych do komunalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 5. Ceny wymienione w ust. 4 skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. koszty robocizny, sprzętu i materiałów, koszty wywozu i przekazania odpadów do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i unieszkodliwienie, koszty wywozu ścieków opadowych z ulic do oczyszczalni ścieków lub do zakładu unieszkodliwiania nieczystości ciekłych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT. 6. Cena za wywóz 1 tony odpadów komunalnych zmieszanych skalkulowana przez Wykonawcę winna uwzględniać koszty załadunku, koszty transportu na terenie miasta oraz koszty wywozu i odpadów do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie oraz należny podatek VAT. 7. Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: L.p. Wyszczególnienie prac do wykonania Jedn. Miary Ilość szacunkowa Wartość brutto [PLN] 1 Prace porządkowe r-g 32 640,00 1 187 612,93 2 Usuwanie z ulic rozlewisk ścieków opadowych m3 5,00 653,72 3 Likwidacja dzikich wysypisk t 100,00 104 590,44 4 Demontaż tablic ogłoszeniowych szt. 5 508,41 5 Utrzymanie w czystości wiat przystankowych szt. 512 40 907,98 6 Naprawa ławek - wymiana listew wąskich szt. 5 165,46 7 Naprawa ławek - wymiana listew szerokich szt. 5 289,55 8 Malowanie ławek z oparciem - listwy drewniane szt. 5 579,04 oraz elementy żeliwne 9 Malowanie ławek bez oparcia - listwy drewniane szt. 5 413,59 10 Demontaż ławek szt. 5 579,04 11 Montaż ławek szt. 5 579,04 12 Udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami 1 5 084,22 w doniczkach - 250 szt. i zniczami - 250 szt. - 13 Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych t 375 354 079,35 Wewnętrzny identyfikator: część 1 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r. (cz. 2) Opis: 1. Zakres części 2: 1) eksploatacja koszy ulicznych, 2) wywóz odpadów komunalnych zmieszanych do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych - dotyczy prac porządkowych, o których mowa w pkt.1. 2. Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o harmonogram i zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zorganizowania środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto za eksploatację 1 kosza ulicznego 5. Ceny wymienione w ust. 4 skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. koszty robocizny, sprzętu i materiałów, koszty wywozu i przekazania odpadów do komunalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwienie, oraz należny podatek VAT. 6. Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: L.P. Wyszczególnienie prac do wykonania Jedn. Miary Ilość szacunkowa 1 Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych w określonych lokalizacjach na terenie miasta Otwocka w ilości 760 szt. dziennie. szt. 140 000,00 Wewnętrzny identyfikator: Część 2 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami CPV: 90500000 Dokument nr: 648519-2024, WZP.271.40.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 25/11/2024 10:30:00 (UTC+1) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://otwock.ezamawiajacy.pl/ Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: Platforma Adres URL: https://otwock.ezamawiajacy.pl/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 25/11/2024 10:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Miejscowość: Otwock Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski wschodni (PL912) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Otwock Kod pocztowy: 05-400 Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski wschodni (PL912) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 01/01/2025 Data zakończenia trwania: 31/12/2025 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Gmina Otwock Numer rejestracyjny: 5321007014 Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 5 Miejscowość: Otwock Kod pocztowy: 05-400 Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski wschodni (PL912) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Urząd Miasta Otwocka E-mail: zamowienia@otwock.pl Telefon: +48227792001 Faks: +48227794225 Adres strony internetowej: https://bip.otwock.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://otwock.ezamawiajacy.pl/ Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025