łódzkie (Głowno)
lubuskie (Trzebiechów)
łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zimowe utrzymanie dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-10-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tuszów Narodowy Tuszów Narodowy 225 39-332 Tuszów Narodowy powiat: mielecki tel. 17 774 37 25 drogi@tuszownarodowy.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Tuszów Narodowy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 774 37 25 |
Termin składania ofert: | 2024-11-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Tuszów Narodowy w sezonie zimowym 2024/2025" Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana*) 1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia): Przedmiotem niniejszego zapytania jest wykonywanie usługi odśnieżania oraz zwalczania śliskości na drogach gminnych (publicznych, wewnętrznych, przystankach, miejscach postojowych, parkingach, placach, przejazdach kolejowych), Gminy Tuszów Narodowy w sezonie zimowym 2024/2025. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na obustronnym odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni. Rozpoczęcie wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo będzie uzgadniane z Zamawiającym w formie telefonicznego zlecenia rozpoczęcia świadczenia usługi. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć części: Zad. 1 Odśnieżanie dróg w msc. Babicha i Borki Nizińskie. Zad. 1A Zwalczanie śliskości na drogach i parkingach w msc. Babicha i Borki Nizińskie. Zad. 2 Odśnieżanie dróg i parkingów w msc. Jaślany, Józefów, Pluty, Czajkowa, Sarnów, Dębiaki. Zad. 3 Odśnieżanie dróg i parkingów w msc. Tuszów Narodowy, Tuszów Mały, Malinie, Grochowe I i II, Ławnica. Zad. 4 Zwalczanie śliskości na drogach i parkingach w msc. Jaślany, Józefów, Pluty, Czajkowa, Sarnów, Dębiaki, Grochowe I i II, Ławnica, Malinie, Tuszów Narodowy, Tuszów Mały. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie części bądź dowolnie wybraną część zamówienia. 1.1 W ramach zimowego utrzymania dróg (dalej ,,ZUD") wykonawca stosownie do wybranej części zamówienia zobowiązany jest do: a) likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, b) zmniejszenia lub ograniczania zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, c) prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp.; d) utrzymywania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków - w ilości zapewniającej wykonywanie ZUD zgodnie z wymaganiami zamawiającego; w przypadku awarii sprzętu wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym, e) prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, f) pozostawania w stałym kontakcie telefonicznym i każdorazowym uzgadnianiu zasadności wykonania usług, g) przedkładania Zamawiającemu potwierdzenia wykonywanych prac na kartach pracy, których wzory otrzyma od Zamawiającego. Wykonanie usługi potwierdza pracownik Zamawiającego, h) prowadzenia dokumentacji ZUD zawierającej: co najmniej datę wykonania usługi, nazwę miejscowości, ilość kilometrów dróg, na których wykonywano poszczególne usługi: odśnieżanie obustronne, zwalczanie śliskości, i) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za wykonywanie usług/kontakt z zamawiającym w zakresie zimowego utrzymania dróg, wyposażonej w telefon komórkowy, z którą winien być kontakt przez całą dobę. Wykonawca wskaże właściwą osobę oraz numer telefonu w dniu podpisania umowy, j) zapewnienia wykonania usług przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym, k) całodobowej dyspozycyjności osób prowadzących akcję zimowego utrzymania dróg, l) przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej dla pojazdów, które będą wykorzystywane przy świadczeniu usług. 1.2 Rozpoczęcie każdej akcji ZUD nastąpi na wezwanie Zamawiającego w związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. 1.3 Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, w poszczególnych miejscowościach, zostanie przedstawiony Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 1.4 Ilość kilometrów dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w poszczególnych sołectwach w sezonie zimowym 2024/2025 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. 1.5 Wysokość wynagrodzenia uzależniona będzie od faktyczne przejechanych kilometrów sprzętu wykonawcy pomnożonych przez stawkę cenową określoną w formularzu ofertowym. 1.6 Wymagania dot. utrzymania drogi: - jezdnia odśnieżona na całej szerokości, za 1 km wykonanej usługi rozumie się obustronne odśnieżenie drogi, - jezdnia posypana na całej długości oraz na skrzyżowaniach z drogami i kolejami, przystankach i zatokach autobusowych, - po wystąpieniu zjawiska atmosferycznego typu gołoledź, szron, szadź, lodowica, śliskość pośniegowa oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym należy niezwłocznie przystąpić do jego likwidacji poprzez posypywanie jezdni drogi. Wyżej wymienione zjawiska do 6 godzin od wystąpienia muszą zostać usunięte. Po rozpoczęciu opadów śniegu należy przystąpić do zimowego utrzymania dróg. Do 6 godzin, po ustaniu opadów (na całej szerokości i długości jezdni) jezdnia powinna być: odśnieżona, posypana materiałami chemicznymi i nie chemicznymi, pozbawiona: kolein śnieżnych (na odcinkach posypywanych), zasp śnieżnych. Dopuszcza się błoto pośniegowe na jezdni ( na odcinkach posypywanych) do 6-ciu godzin. Na terenie gminy występują drogi gminne publiczne o nawierzchni asfaltowej, tłuczniowej żużlowej i gruntowej, o szerokości jezdni od 2,00 m do 5,00 m długości ok. 60 km, oraz drogi dojazdowe wewnętrzne. Materiały do usuwania śliskości tj, piasek i sól zabezpiecza gmina - składowane są na pryzmie, na podłożu betonowym w msc. Jaślany. Dokument nr: DKP/ZUD/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.11.2024r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - ,,Formularz ofertowy", - ofertę należy składać ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 05.11.2024r., do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Tuszów Narodowy, 39-332 Tuszów Narodowy 225 w sekretariacie osobiście (pok. nr 2), pocztą na adres Zamawiającego, wysłać na adres mailowy: drogi@tuszownarodowy.pl lub wysłać na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: /i66bg3bk5e/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal - dokument wysyłany elektronicznie powinien zostać zabezpieczony hasłem, które należy przesłać po upływie terminu składania ofert, lecz przed terminem otwarcia ofert, - na ofercie należy dopisać: ,,Oferta - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tuszów Narodowy w sezonie zimowym 2024/2025" - nie otwierać do dnia 05.11.2024r. do godz. 10:00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. - W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2025r. Wymagania: Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: I. Dysponowanie potencjałem technicznym: W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (np. w przypadku awarii jednostki). Baza sprzętowa i miejsce zamieszkania operatorów sprzętu powinny być zlokalizowane wyłącznie w takiej odległości od rejonu działania, aby w czasie 45 minut od zgłoszenia telefonicznego możliwe było rozpoczęcie pracy. Wykonawca musi posiadać lub dysponować następującym sprzętem: Pojazd z pługiem śnieżnym o szerokości standardowej lub dłuższe, stosowane do odśnieżania zamontowane na jednostkach napędowych powinny mieć; - możliwość swobodnego dopasowania się odkładnicy do pochylenia nawierzchni i dobrego przylegania lemiesza do nawierzchni drogi, - sprawne oświetlenie sygnalizacyjne, - sprawny układ napędowy jazdy i zespołów roboczych oraz mechanizmu podnoszenia. Rozsypywarka powinna być dopasowana do nośnika napędowego. Warunek zostanie potwierdzony poprzez podpisanie przez wykonawcę oświadczenia zawartego w treści formularza ofertowego oraz wypełnienie załącznika nr 1 do formularza ofertowego (wykaz sprzętu). W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z zaleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie pracownika Urzędu Gminy celem ustalenia i podjęcia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zaśnieżonych dróg. II. Wykazanie się co najmniej jedną zrealizowaną w przeciągu trzech ostatnich lat usługą o podobnym zakresie. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: - formularz ofertowy Wykonawcy, - wykaz sprzętu (potencjał techniczny) - załącznik nr 1 do formularza ofertowego, - wykaz robót (co najmniej jedna) wykonanych w przeciągu ostatnich trzech lat o podobnym zakresie. 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: 1. Zamawiający w celu prawidłowego wyboru najkorzystniejszej oferty zobowiązuje Wykonawcę do wypełnienia druku formularza ofertowego. W formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za 1 km świadczenia usług (praca pracownika i sprzętu) w zależności od wybranej części zamówienia: - odśnieżania dróg: zad. 1, 2 i 3, - zwalczania śliskości: zad. 1A i 4. Podana cena obowiązuje za jednokrotny lub wielokrotny wyjazd w ciągu dnia do odśnieżania lub zwalczania śliskości. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena za 1 km odśnieżania i zwalczania śliskości w ramach zadania zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Tuszów Narodowy powinna zawierać wszelkie koszty związane z jej wykonaniem. Za 1 km wykonanej usługi rozumie się obustronne odśnieżenie drogi. 4. Do wyliczenia ceny za 1 km odśnieżania i zwalczania śliskości należy przyjąć następującą ilość km dróg zlokalizowanych na terenie gminy Tuszów Narodowy: 60 km. 7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: Kryteria wyboru oferty: Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100% W kryterium ,,cena" Wykonawca może otrzymać max. 100 pkt. Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielania punktów: Ilość punktów obliczona według poniższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom, Cmin C= x 100 pkt Cb gdzie: C- ilość punktów, Cmin - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, Cb - cena badanej oferty. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium ceny. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom na podane w ofertach adresy mailowe najpóźniej w terminie 5 dni od dnia składania ofert. 12. Informacje o formalnościach: 1. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość kontaktowania się z wykonawcami w formie elektronicznej. 5. Dopuszcza się możliwość negocjacji złożonych ofert. 6. Przesłanie zawiadomienia o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy. 7. Zamawiający zawrze pisemną umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej ceny. 9. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Tuszowie Narodowym, ul. Tuszów Narodowy 225 tel. 17 774 37 25 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - Piotr Rogala, - Grzegorz Niedbała. Dodatkowe informacje dotyczące zapytania można uzyskać pod nr. Tel. 17 774 37 25. |
© eurobudowa.pl 2004-2025