Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu

Data zamieszczenia: 2024-10-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
ul. Bartosza Głowackiego 6
10-448 Olsztyn
powiat: Olsztyn
zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
https://kowr.eb2b.com.pl/
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko).
2. W zakresie przedmiotu zamówienia przewiduje się do wykonania m.in. następujące prace:
1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych;
2) mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni oraz wykonanie koryta i rowki pod krawężniki;
3) montaż betonowych krawężników drogowych (15x30 cm) na ławach z oporem
o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
4) regulacja pionowa studzienek dla istniejących włazów kanałowych;
5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
6) wykonanie nawierzchnie placu manewrowego z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
7) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
8) wykonanie cieku wód opadowych wraz z wymianą kręgu istniejącej studzienki deszczowej i kraty wpustu;
9) montaż systemowej wiaty śmietnikowej;
10) wywóz urobku ziemnego oraz materiału rozbiórkowego na odległość do 20 km.
3. Obszar pod parking wymaga wypoziomowania i dowiązania wysokościowo do istniejącego układu dróg wewnętrznych wjazd i wyjazd na parkingu.
4. W rejonie planowanych robót zlokalizowane są następujące sieci uzbrojenia terenu: kablowa linia energetyczna oraz sieć wodna i kanalizacyjna. Nie przewiduje się kolizji z w/w infrastrukturą, jednak należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu prac. Przewiduje się powierzchniowe odwodnienie parkingu poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącej studzienki deszczowej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej tj. rysunkach technicznych, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ, a także w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej PPU), które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
6. W przypadku wskazania w dokumentacji technicznej lub SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji technicznej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane).
9. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45233250-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w § 12 ust. 1 PPU, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.).
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 12 i § 9 ust. 2 PPU.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Głównym przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej. Ze względu na niewielką powierzchnię (255,0 m^2) i jednolity charakter prac remontowo-budowlanych, przedmiot zamówienia jest niepodzielny.

CPV: 45233250-6

Dokument nr: 2024/BZP 00565117, OLS.WOP.260.19.2024.SB

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-12 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ na podstronie dotyczącej niniejszego postępowania. 2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ na podstronie dotyczącej niniejszego postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl (nie dotyczy oferty oraz załączników składanych razem z ofertą)
4. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ -
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-12 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ na podstronie dotyczącej niniejszego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.19.2024.SB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko).
2. W zakresie przedmiotu zamówienia przewiduje się do wykonania m.in. następujące prace:
1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych;
2) mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni oraz wykonanie koryta i rowki pod krawężniki;
3) montaż betonowych krawężników drogowych (15x30 cm) na ławach z oporem
o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
4) regulacja pionowa studzienek dla istniejących włazów kanałowych;
5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
6) wykonanie nawierzchnie placu manewrowego z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
7) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
8) wykonanie cieku wód opadowych wraz z wymianą kręgu istniejącej studzienki deszczowej i kraty wpustu;
9) montaż systemowej wiaty śmietnikowej;
10) wywóz urobku ziemnego oraz materiału rozbiórkowego na odległość do 20 km.
3. Obszar pod parking wymaga wypoziomowania i dowiązania wysokościowo do istniejącego układu dróg wewnętrznych wjazd i wyjazd na parkingu.
4. W rejonie planowanych robót zlokalizowane są następujące sieci uzbrojenia terenu: kablowa linia energetyczna oraz sieć wodna i kanalizacyjna. Nie przewiduje się kolizji z w/w infrastrukturą, jednak należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu prac. Przewiduje się powierzchniowe odwodnienie parkingu poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącej studzienki deszczowej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej tj. rysunkach technicznych, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ, a także w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej PPU), które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
6. W przypadku wskazania w dokumentacji technicznej lub SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji technicznej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane).
9. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45233250-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w § 12 ust. 1 PPU, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.).
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 12 i § 9 ust. 2 PPU.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Głównym przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej. Ze względu na niewielką powierzchnię (255,0 m^2) i jednolity charakter prac remontowo-budowlanych, przedmiot zamówienia jest niepodzielny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej wykonawcy. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące:
1) doświadczenia wykonawcy - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 250 m^2 i o wartości wykonanych robót co najmniej 150 000 zł brutto.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 1 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik Nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium zawarte są w rozdziale IX SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.
3. Zapisy ust. 1-2 dotyczą również wspólników spółki cywilnej, którzy w świetle ustawy Pzp traktowani są jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 2 ust. 3 oraz § 10 PPU, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-12-11

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.