Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24971z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie prac ziemnych i prac budowlanych na budowę basenu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac ziemnych i prac budowlanych na budowę basenu

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Anna Pietrzyk - Firma Handlowo-Usługowa "Pietrzyk"
Wierch Olczański 88
34-530 Bukowina Tatrzańska
powiat: tatrzański
604797070
info@willaszmaragd.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204545
Województwo: małopolskie
Miasto: Bukowina Tatrzańska
Wadium: ---
Nr telefonu: 604797070
Termin składania ofert: 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-B384/24 - Realizacja działań mających na celu rozszerzenie profilu działalności firmy Anna Pietrzyk - Firma Handlowo-Usługowa "Pietrzyk" w ramach sektora HORECA w województwie małopolskim

Część 1
Wykonanie prac ziemnych i prac budowlanych na budowę basenu

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na wykonaniu prac ziemnych niezbędnych do montażu i instalacji basenów oraz uporządkowaniu terenu poprzez realizację następujących działań:
- Wykonanie wykopu szerokoprzestrzennego (17x6x1,7) - 173,4 m3 z wywozem gruntu pochodzącego z wykopu
- Przygotowanie podłoża poprzez wykonanie podbudowy z klińca pod płytę fundamentową (15x5), grb. 20 cm
- Wykonanie drenażu opaskowego wraz ze studzienką drenarską. Drenaż fi 100 mm, 2 studnie fi 315 mm na przekątnych, zasypanie drenaży do pełnej wysokości, obłożenie workami, zawinięcie geowłókniną.
- Zasypanie ścian basenów suchym betonem oraz ubicie
- Zagospodarowanie zewnętrznego otoczenia basenu
- Wykonanie plaży basenowej z płyty granitowej tarasowej(grubość 2 cm) o szerokości 2.0 m - z krawężnikiem lub obrzeżem od strony zewnętrznej na ławie betonowej, na podbudowie ok. 30 cm. Zagęszczać warstwami po około 30 cm grubości.
- Wykonanie płyty fundamentowej pod duży basen (9x4), technologia żelbetowa o grubości do 0,2 m - zbrojenie krzyżowe góra i dołem w obydwu kierunkach fi 12 co 15 cm
- Wykonanie płyty fundamentowej pod mały basen (6x4), technologia żelbetowa o grubości do 0,2 m - zbrojenie krzyżowe góra i dołem w obydwu kierunkach fi 12 co 15 cm
- Ocieplenie zewnętrzne ścian basenu wykonanie ze styroduru gr 10 cm
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 39370000-6, 45110000-1, 45111200-0, 45212212-5, 45247270-3, 45262300-4, 45262310-7, 45262370-5, 45310000-3

Dokument nr: 2024-80333-204545, 1/KPOD.01.03-IW.01-B384/24

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-11-22

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
tatrzański
Gmina
Bukowina Tatrzańska
Miejscowość
Bukowina Tatrzańska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-12-01
Koniec realizacji
2024-12-10
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja w części pozwalającej na umieszczenie basenów w nieckach i możliwości realizacji podłączeń
Etap 2
Początek realizacji
2024-11-16
Koniec realizacji
2025-04-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Realizacja w pozostałych pracach

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania
z Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
Termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
? wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jaki to zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia;
? zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
? zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn
technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu Umowy, o czas zawieszenia.
O zawieszeniu realizacji zamówienia Zamawiający powiadomi Oferenta wskazując przyczynę zawieszenia;
? konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający lub Oferent nie mogli, działając z należytą starannością przewidzieć w chwili
zawarcia Umowy, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym
wykonaniem przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru
Umowy;
? podpisania umowy z wykonawca w terminie późniejszym niż do 07.10.2024 r. - o okres
opóźnienia w podpisaniu umowy.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy w przypadku:
? wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia;
? zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, w szczególności grożących
rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
? zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Oferenta i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
Sposób dokonywania zmian:
? inicjowanie zmian: na wniosek Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
? forma zmian: aneks do umowy z Oferentem w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane załączniki:
a) Załącznik nr 1: Formularz oferty
b)Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych.
c) Załącznik nr 3: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
d) Załącznik nr 4: O wykluczeniu podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne
e) Załącznik nr 5: Klauzula informacyjna RODO
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga od oferenta wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Podane wymiary oraz ilości są orientacyjne. Oferent zobowiązany jest do wykonania własnych wyliczeń.
Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
Oferty niespełniające minimalnych parametrów nie będą brane pod uwagę. Oferent ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wszystkie parametry i wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 3.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych powyżej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze. Jeżeli w wymaganiach technicznych znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub wskazania pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego producenta - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do możliwości zaoferowania danego rozwiązania równoważnego, każdy z Wykonawców może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie tej kwestii.
Zapewnienie dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego wliczone w cenę zamówienia.
Oferty mogą być składane wyłącznie w wersji elektronicznej, za pośrednictwem platformy Bazy Konkurencyjności Funduszy Europejskich: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl w formie skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie wzorów formularzy opracowanych przez Zamawiającego i dołączonych do niniejszego zapytania ofertowego. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników własnych Oferenta, pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.
Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta (wynikające z dokumentu rejestrowego lub stosownego pełnomocnictwa).
W cenie oferty Oferent winien uwzględnić wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do poniesienia dla realizacji zamówienia.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz warunkowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą do czasu zawarcia umowy jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień na zapytania Oferentów dotyczące treści zapytania ofertowego, jeżeli wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłynie do Zamawiającego nie później niż na dwa dni przed wyznaczonym terminem składania ofert. Jeżeli wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu wskazanego powyżej lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Pytania Oferentów należy przekazywać do Zamawiającego za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności pod adresem : https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-07
Data ostatniej zmiany
2024-11-07 22:51:17

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium ,,Cena" (70%, tj. 70 pkt.)
Dokładny opis kryterium znajduje się w Zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin rozpoczęcia robót do 2 grudnia 2024r
Liczba punktów będzie przyznawana według następującego wzoru:
- spełnia kryterium - 15 punktów
- nie spełnia kryterium - 0 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin zakończenia robót w części pozwalającej na umieszczenie basenów w nieckach i możliwości realizacji podłączeń do 10.12.2024r
Liczba punktów będzie przyznawana według następującego wzoru:
- spełnia kryterium - 15 punktów
- nie spełnia kryterium - 0 punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Pietrzyk
tel.: 604797070
e-mail: info@willaszmaragd.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.