Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usunięcie kolizji energetycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usunięcie kolizji energetycznej

Data zamieszczenia: 2024-11-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31A
37-600 Lubaczów
powiat: lubaczowski
tel. 16.632.90.95; 16.632.90.96
sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lubaczów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 16.632.90.95; 1
Termin składania ofert: 2024-12-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usunięcie kolizji energetycznej w związku z rozbudową i przebudową istniejącego budynku usługowo-administracyjnego przy Ul. Wyszyńskiego 31A w Lubaczowie na dz.nr 3529/6.
2. Zakres rzeczowy robót do wykonania:
- przebudować istniejącą linię kablową nN 4x120mm2 na odcinku od stacji transformatorowej ,,Lubaczów 16" do złącza kablowego nr 16/08-04R/01
- przebudować istniejącą linię kablową nN YAKY 4x120mm2 na odcinku od szafy kablowej nr 16/04/05 do złącza kablowego nr 16/08-04R/01
- przebudować i przenieść istniejące złącze kablowe ZK-3 nr 16/08-04R/010
- przebudować i przenieść istniejące złącze licznikowe naścienne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z załącznikami nr 3 i nr 4:
- W związku z projektowaną przebudową i rozbudową istniejącego budynku usługowo-administracyjnego zachodzi konieczność zmiany lokalizacji istniejącego wnękowego złącza kablowego ZK-3 nr 16/08-04R/01, złącza licznikowego naściennego, oraz zmiany trasy prowadzenia istniejących linii kablowych nn.
- W miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym, przy ścianie budynku posadowić nową szafę kablowa-pomiarową wolnostojącą typu 2xSL2+1xSL00+1P o numerze 16/08-04R/01. Szafa kablowa wyposażona będzie w rozłączniki listwowe. Rozłączniki typu SL2 uzbroić w zwieracze WTZ2 44A, natomiast rozłącznik SL00 we wkładki bezpiecznikowe WT-00/gF 80A. Selekcję pomiarową wyposażyć w zabezpieczenie przedlicznikowe o charakterystyce C63A, zgodnie z aktualną umową przyłączeniową. Sekcję pomiarową zasilić kablem typu YAKXS 4x50mm2.
- Uwaga: zmiana granicy stron! Nowa granica stron to zaciski na listwie zaciskowej za układem pomiarowo-rozliczeniowym w kierunku instalacji odbiorcy.
- Kolidujący odcinek linii kablowych YAKY 4x120mm2 należy umartwić na odcinku występowania kolizji ze względu na występujące powierzchnie asfaltowe, przeciąć w miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym, zmufować i ułożyć po nowej trasie poza miejscem występowania kolizji.
- Plan sytuacyjny nr rys. IE 01 (załącznik nr 3 do zaproszenia).
- Projekt szafy kablowo-pomiarowej nr. rys. IE 02. (załącznik nr 4 do zaproszenia).

Dokument nr: MZGKiM.BL.2721.15.2024

Otwarcie ofert: Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 03.12.2024 r. o godz. 10.15 w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie, Ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31A, 37-600 Lubaczów, pok. nr
Otwarcie ofert jest jawne i następuje w dniu składania ofert, bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 3 grudnia 2024 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie, Ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31 A, 37-600 Lubaczów, pok. nr 2

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia.
1) Rozpoczęcie przedmiotu zamówienia - po podpisaniu umowy
2) Zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia: do dnia 20 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Podstawa prawna: § 9 załącznika nr 1 do Zarządzenia Nr 18/2024 Dyrektora Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie z dnia 18 września 2024 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie i Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej.
III. WARUNKI REALIZACJI
1. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia
al Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w punkcie II.2 zaproszenia
bl Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 2 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty
cl Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
dl Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek.
e/ Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury i protokołu odbioru.
f/ Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek
g/ Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek
h/ Ryczałtowe wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, w tym również:
- koszt przerw w prowadzeniu przedmiotowych robót spowodowanych przerwami technologicznymi, warunkami eksploatacyjnymi oraz warunkami meteorologicznymi;
- koszt doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu po wykonaniu robót;
- koszty związane z zapewnieniem właściwych warunków wynikających z przepisów BHP
i/ Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres wykonywania Umowy.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
al W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Do oferty należy dołączyć:
al ofertę cenową - zgodnie z treścią formularza ofertowego, - zał. nr 1
b/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2
5. Kryteria oceny oferty cenowej.
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
al oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zaproszeniem,
b/ oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
cl wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego,
Zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najkorzystniejsze cenę realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego

Uwagi:
7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Lubaczowie z siedzibą: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31A, 37-600 Lubaczów;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@mzqkim.lubaczow.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
O udzielenie zamówienia publicznego pn: Usunięcie kolizji energetycznej w związku
z rozbudową i przebudową istniejącego budynku usługowo-administracyjnego przy ul. Wyszyńskiego 31A w Lubaczowie dz. nr 3529/6 - prowadzonym w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579
1 2018), dalej ,,ustawa Pzp";
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a/ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b/ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
cl na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d/ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
a/ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b/ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
cl na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
" Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.