Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24971z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż windy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż windy

Data zamieszczenia: 2024-11-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, 77 4624702, tel. 77 4624722, tel. 77 4624741
przetargi@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 77 4624700, 77
Termin składania ofert: 2024-12-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż windy w budynku usługowym przy Ul. Grota Roweckiego 15 w Opolu
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy wraz z niezbędnymi robotami instalacyjnymi w budynku usługowym Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu przy Ul. Grota Roweckiego 15 o udźwigu min. 1000 kg, przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamówienie ma uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszym SWZ, standardy i warunki projektowania budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz musi spełniać postanowienia i dyrektywy Parlamentu i Rady Europejskiej. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy.
1. Zakres prac obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji technicznej nowego dźwigu do oceny zgodności i rejestracji w UDT,
b) wykonanie maszynowni wewnątrz budynku w obrębie kubatury szybu windowego bez konieczności nadbudowy ostatniej kondygnacji budynku,
c) dostawa i montaż prowadnic kabinowych i przeciwwagowych wraz z niezbędnymi zamocowaniami,
d) dostawa i montaż kabiny z drzwiami kabinowymi oraz ramy kabinowej z chwytaczami,
e) dostawa i montaż zespołu napędowego z linami lub pasami,
f) dostawa i montaż przeciwwagi wraz z kompletną konstrukcją i klockami,
g) dostawa i montaż automatycznych drzwi przystankowych,
h) dostawa i montaż kompletnego sterowania wraz instalacją, okablowaniem kasetami wezwań i dyspozycji (w wersji antywandal),
i) wykonanie kompletnej instalacji oświetlenia ledowego szybu wraz z osprzętem, lampami ledowymi i gniazdkiem w podszybiu,
j) wykonanie innych niezbędnych prac związanych z montażem i uruchomieniem windy,
k) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych,
l) regulacja, próby obciążenia, kontrola jakości i uruchomienie,
m) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu, w tym przygotowanie wniosków do UDT oraz uczestnictwo w odbiorze dźwigu przez UDT wraz ze wszystkimi czynnościami niezbędnymi do dopuszczenia dźwigu do użytkowania.
Zakres nie obejmuje robót wykonania szybu windowego, który będzie realizowany na podstawie odrębnej umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Wykonawcą realizującym roboty budowlano-instalacyjne przebudowy klatki schodowej, w tym nowego szybu windy.
2. Zamawiający wymaga, aby Oferenci przed złożeniem ofert zapoznali się z projektem budowlano-wykonawczym oraz dokonali w naturze wszystkich pomiarów i oględzin wybudowanego szybu windy i jego odbioru na potrzeby montażu windy, na wezwanie Zamawiającego.
3. Prace należy wykonać w sposób zgodny wymogami technologicznymi, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi oraz przepisami BHP i p.poż. Plac budowy należy zorganizować w sposób umożliwiający bezpieczny i bezkolizyjny dostęp do lokali.
4. Dane techniczne:
a) Budynek istniejący, szyb windowy będzie wykonany przez Wykonawcę na podstawie odrębnej umowy w technologii żelbetowo - murowanej o wymiarach wewnętrznych: 1650 mm x 2450 mm (szer. x głębokość w świetle), zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, do wglądu u Zamawiającego.
b) Wymagane wymiary wewnętrzne kabiny: co najmniej szerokość 1100 mm, długość 2100 mm, wysokość 2050mm. Kabina o nacisku na próg min. 300kg.
c) Winda obsługiwać będzie 2 kondygnacje budynku (wysokość podnoszenia ok. 4,12m),
d) Różnica poziomów podłogi kabiny dźwigu, zatrzymującego się na kondygnacji użytkowej i posadzki tej kondygnacji przy wyjściu z dźwigu nie większa niż 2 em,
e) Po obu stronach kabiny - ciągłe poręcze, a ich górna część na wysokości 90 cm - poręcze okrągłe stalowe (ze stali nierdzewnej),
f) Drzwi dźwigu otwierane i zamykane automatycznie, teleskopowe panelowe ze stali nierdzewnej np. typu KORN240, kurtyna świetlna w otworze wejściowym kabiny, łącznik rewersyjny, próg aluminiowy,
g) System oparty na czujnikach (np. podczerwień) zatrzymujących zamykanie drzwi jeszcze przed kontaktem fizycznym z przedmiotem lub osobą,
h) Na ścianie przeciwnej do drzwi wejściowych - lustro, umożliwiające osobie poruszającej się na wózku sprawdzenie, czy za jej plecami nie znajduje się żadna przeszkoda i czy może bezpiecznie opuścić kabinę,
i) Sufit - ze stali nierdzewnej KORN 240, oświetlenie LED-rozproszone w wersji antywandal, odporne na wstrząsy. Oświetlenie awaryjne - zgodnie z PN-EN 8.1
j) Informacja głosowa w kabinie w panelu wewnętrznym,
k) Ściany kabiny - panele stalowe malowane proszkowo lub z blachy plastyfikowanej (kolor do uzgodnienie z Zamawiającym). Cokoły, naroża i słupki pośrednie (oddzielające panele) ze stali nierdzewnej. Panele ścienne, cokoły przypodłogowe i podsufitowe. Podłoga wyłożona wykładziną trudnościeralną, antypoślizgową i niepalną,
l) Drzwi szybowe - automatyczne teleskopowe 2 - panelowe wykonane ze stali nierdzewnej np.KORN240 lub malowane proszkowo min. 900mm x 2000mm, klasa ognioodporności E120 wg EN81-58,
Zewnętrzny panel sterujący - wandaloodporny
a) Sygnalizacja przyjazdu dźwigu osobowego:
przy każdych drzwiach do dźwigu należy umieścić sygnalizację świetlną i dźwiękową, pojedynczy sygnał dźwiękowy powinien oznaczać wjazd do góry, podwójny zjazd na dół, wskazana jest również informacja słowna ,,w górę" i ,,na dół",
b) Zamawiający nie dopuszcza stosowania paneli dotykowych,
c) Montaż paneli na wysokości umożliwiającej obsługę przez osoby niepełnosprawne na wózku, Wewnętrzny panel sterujący - wandaloodporny
a) Panel sterowniczy w kabinie zamontowany na wysokości 80-120 cm nad podłogą i w odległości 50 cm od naroża kabiny, umożliwiającej obsługę przez osoby niepełnosprawne
b) Panel sterujący w kabinie umieszczony po prawej stronie
c) Wewnętrzny panel sterujący wyposażony w dodatkowe oznakowanie dla osób niewidomych i niedowidzących (wypukłe opisy, cyfry lub symbole oraz oznaczenia w alfabecie Braille'a) oraz informację głosową
d) Przycisk kondygnacji z wyjściem ewakuacji (,,zero") dodatkowo wyróżniony.
Inne:
typ dźwigu - elektryczny, linowy lub pasy,
napęd - elektryczny, bezreduktorowy 3x400V, 50Hz, silnik z płynną regulacją prędkości VWF, enkoder,
prędkość nominalna: 1,0 m/s,
instrukcja obsługi dźwigu,
tabliczka znamionowa,
f) wentylacja uruchamiana automatycznie po uruchomieniu dźwigu - mechaniczna i grawitacyjna, wentylator w kolumnie panelu,
g) zabezpieczenie wejścia - kurtyna wejścia,
h) łączność - GSM, system powiadamiania ekipy ratunkowej, zgodny z PN/EN 81-28, umożliwiająca zdalny monitoring i test dźwigu. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także dostarczenie karty SIM i zapewnienie jej aktywności w okresie gwarancji i sprawowanego serwisu.
i) Interkom - system głośno mówiący,
j) system ewakuacji- automatyczny system ewakuacji pasażerów UPS, zjazd awaryjny w przypadku zaniku napięcia na przystanek ,,zero" z otwarciem drzwi zgodnie z PN-EN 81-28,
k) sterowanie pożarowe - zjazd do przystanku podstawowego i pozostanie na nim z otwartymi
drzwiami,
l) gniazdo w tablicy administracyjnej i w podszybiu zabezpieczyć wyłącznikiem inst.16A,
m) kabina dźwigu musi być wyposażona w kolorową hybrydową kamerę IP kopułową megapikselową
0 rozdzielczości co najmniej 2304x1296, 20kl/s, ilość pikseli 3Mpx, obudowa 1P67, wandaloodporna IK10 z niezbędnym okablowaniem celem wpięcia kamery do rejestratora, wyprowadzonym poza szyb, na najniższy poziom lub do pomieszczenia gospodarczego, w zależności od uzgodnień z Zamawiającym, zabezpieczonym skrzynką z kluczykiem. Kamera musi być podłączona do zasilania, zasilanie kamery: zasilacz DC 12V, PoE. Kamera powinna wyposażona w złącza: RJ45 10/100 Base-T (1 szt.), gniazdo 5,5/2,1 mm (1 szt.), slot kamery pamięci MicroSD (1 szt.), zabezpieczone przed bezpośrednim dostępem osób trzecich.
n) Zabezpieczenie dźwigu po montażu, na czas robót wykończeniowych.
Dodatkowe informacje :
a) zakres zamówienia obejmuje w ramach oferowanej ceny wykonanie dokumentacji, przygotowanie wniosków, pomiary i sporządzenie protokołów z pomiarów,
b) montaż należy przeprowadzić w oparciu o wykonaną przez Wykonawcę i uzgodnioną z Zamawiającym i UDT Opole, dokumentacją projektowo - rejestracyjną,
c) dźwig należy przystosować do zjazdu pożarowego (na parter wraz z otwarciem drzwi) oraz awaryjnego po zaniku napięcia, z otwarciem drzwi, zgodnie z PN-EN 81- 28,
d) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, a zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty, aprobaty i być dopuszczone do obrotu
1 stosowania w budownictwie mieszkaniowym,
e) urządzenie dźwigowe musi posiadać certyfikaty i zostać dopuszczone do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT).
f) wszystkie wykorzystane podzespoły muszą posiadać pełną dokumentację techniczną oraz spełniają wymagania normy EN81-1+A3 : 2010,
g) przygotowany przez Wykonawcę wniosek rejestracji dźwigu do UDT składa Zamawiający na pisemne zgłoszenie Wykonawcy o gotowości do obioru,
h) koszty odbioru dźwigu przez UDT ponosi Zamawiający,
i) Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego konserwację dostarczonego dźwigu w okresie trwania gwarancji i zobowiązany zostanie do zapewnienia utrzymania dźwigu w stałym ruchu, z wyjątkiem postojów koniecznych dla wykonania czynności wynikających z zawartej umowy na konserwację wraz z pogotowiem dźwigowym. Wzór umowy na konserwację zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Zakres umowy konserwacji obejmuje również wykonanie pomiarów elektrycznych, przeglądów specjalnych-resursów dźwigów, zgodnie z aktualnymi wymogami w tym zakresie.
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji lub ograniczenia zakresu robót po rozstrzygnięciu przetargu, a przed zawarciem Umowy o wykonawstwo.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211.

Specyfikacja:
3. Specyfikacja warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetargi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
X. PRZYGOTOWANIE OFERTY
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem:
Nazwa wykonawcy:
ZAMAWIAJĄCY: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu Ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole
Oferta
PRZETARG - DOSTAWA i montaż windy w budynku usługowym przy Ul. Grota Roweckiego 15
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 17.12.2024r. do godz. 10:00
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 17 grudnia 2024 r., do godz.10:00.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl.

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMINY REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie:
dostawa i montaż windy do 30.06.2025 r., uruchomienie windy do 31.07.2025 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cenę zamówienia netto, za wymianę dźwigów należy określić zgodnie z formularzem ofertowym, na podstawie wytycznych Zamawiającego opisanych w niniejszej specyfikacji, uwzględniając roboty montażowe, nawet nie wskazane przez Zamawiającego, których konieczność wykonania Wykonawca jako profesjonalista powinien był przewidzieć, w szczególności z uwzględnieniem: wartości urządzeń z dostawą, wartości robót związanych z montażem urządzeń, wartości wykonanych robót modernizacyjnych,
wartości dokumentacji technicznej i odbiorowo-dopuszczeniowej, którą należy wykonać i uzgodnić z Dozorem Technicznym.
2. Cenę za konserwację i przeglądy dźwigów należy określić jako miesięczną opłatę ryczałtową obejmującą wszelkie czynności związane z konserwacją dźwigu oraz z przeglądami specjalnymi-resursami i pomiarami elektrycznymi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pogotowiem dźwigowym i drobnymi materiałami eksploatacyjnymi.
3. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji.
4. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę netto.
5. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego).
6. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia.
7. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie.
8. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty i zaoferowali kolejno najniższą cenę w oparciu o przyjęte kryteria.
11. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych i zamiennych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
12. Cena w/w robót ustalona będzie na podstawie kosztorysów dodatkowych, przy czym w przypadku robót zamiennych kosztorys ofertowy będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje.
13. Podstawą do opracowania kosztorysów dodatkowych będą ceny ofertowe wykonawcy oraz składniki cenotwórcze (R, Kp, Kz i Z) i ceny materiałów przyjęte w kosztorysie ofertowym.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ Wykaz podwykonawców.
V. GWARANCJA
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia z tytułu:
gwarancji jakości oraz rękojmi wykonanych robót, po zakończeniu robót, w wysokości 2,5% wynagrodzenia umownego brutto, w zaokrągleniu w górę do pełnych setek, w formie kaucji na okres udzielonej gwarancji; Zamawiający dopuszcza ustanowienie zabezpieczenia w formie bezwarunkowej gwarancji bankowej lub bezwarunkowej gwarancji ubezpieczeniowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr4, udzielonej na okres o 30 dni dłuższy od okresu gwarancji jakości liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag.
2. Zabezpieczenia, o których mowa powyżej, będą zwracane w wartości nominalnej.
3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zamontowany dźwig i wykonane roboty na okres 60 miesięcy.
4. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 2.500.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy
z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami roboty polegające na dostawie wraz z montażem lub wymianą co najmniej 10 dźwigów osobowych o udźwigu min. 500kg, o wartości co najmniej 100.000,00 netto każda. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć:
o Zestawienie dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI. 2 a) niniejszej SWZ oraz wartości wykonanych dostaw. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2
o Referencje potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) niniejszej SWZ.
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
a) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia .udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
b) za spełnienie warunków, o których mowa w punktach Vl.2 uznaje się łączne wypełnienie niniejszych wymogów przez członków konsorcjum,
c) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć część robót podwykonawcy, zobowiązany jest przedstawić:
a) nazwę podwykonawcy,
b) zakres prac powierzanych podwykonawcy,
c) wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
2. Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone w sposób ciągły bez zbędnych przerw, dopuszcza się jedynie przerwy, które wynikają z technologii prowadzonych robót.
3. Oferta winna zawierać czas realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy.
4. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową uzyskał dopuszczenie dźwigu do eksploatacji przez UDT, uporządkował teren robót, usunął poza teren budowy wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty.
5. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za zadania/e płatne będzie w następujący sposób:
1) dostawa i montaż dźwigu
a) przelewem na podstawie faktury wystawionej za dostawę i montaż dźwigu w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
2) konserwacja wraz z pogotowiem dźwigowym
b) na podstawie miesięcznych faktur wystawionych za wykonanie przedmiotu umowy w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z podpisaną umową na konserwację wraz z pogotowiem dźwigowym.
6. Podstawą do wystawienia faktury za dostawę i montaż dźwigu będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru wykonanych robót bez uwag i dopuszczenie dźwigu do eksploatacji przez UDT oraz wniesienie zabezpieczenia z tytułu udzielonej gwarancji, o którym mowa w pkt. V SWZ .
7. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do faktury podpisany dokument gwarancyjny [kartę gwarancyjną], zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 pod rygorem wydłużenia terminu płatności do czasu dostarczenia Zamawiającemu takiego dokumentu.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Oferta winna być zabezpieczona wadium, w wysokości: 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) w formie przelewu na rachunek Zamawiającego PKO BP S.A. Opole nr 10 1020 3668 0000 5702 0010 2558.
Wadium powinno wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 16.12.2024r. (data uznania rachunku Zamawiającego). Zamawiający uzna warunkowo zabezpieczenie oferty wadium, również w sytuacji, kiedy do dnia postępowania Wykonawca wykona przelew środków na rachunek Zamawiającego i przedłoży wydruk z systemu bankowego potwierdzający wykonany przelew, a środki zostaną uznane na rachunku Zamawiającego nie później niż w dniu otarcia ofert lub dokona wpłaty wadium w kasie i przedłoży wraz z ofertą potwierdzenie wpłaty wadium.
3. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawcy:
którego oferta została wybrana do realizacji - zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy przez obie strony,
którego oferta nie została wybrana - zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty wyboru Wykonawcy.
4. Wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego dokonano przelewu lub na inny, jeżeli taki wskaże Wykonawca.
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny netto przedmiotu
zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ.
2. Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym).
3. Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym):
o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.500.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego . (jeśli dotyczy)
4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Wykaz robót/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2 wraz referencjami potwierdzającymi spełnienie warunku.
6. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3.
7. Dowód wpłaty wadium
8. Szczegółowy opis danych technicznych oferowanego dźwigu oraz podanie informacji o producencie dźwigu (nazwa firmy, siedziba, forma prawna itp.) oraz głównych podzespołów dźwigu. Szczegółowy opis danych technicznych dźwigu powinien zawierać w szczególności: wymiary kabiny, typ dźwigu, rodzaj maszynowni, sterowanie, napęd, sposób wykończenia ścian kabiny w tym oferowana kolorystka, drzwi kabinowych i drzwi szybowych, rodzaj kaset i panelu dyspozycji wraz z podaniem producenta tych podzespołów

2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.
Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00.
Informujemy, że w przypadku wysłania oferty na adres e-mail, oferta uznana jest za doręczoną jeśli została dostarczona do serwera poczty odbiorcy. Po stronie Oferenta jest uzyskanie potwierdzenia czy oferta została prawidłowo dostarczona i odczytana.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
XII. TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 17.01.2025 r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oferty oceniane będą przez Komisję Przetargową w dwóch etapach. Pierwszy etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Drugi etap: ocena merytoryczna według kryteriów przyjętych w SWZ.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) ,,Cena dostawy i montażu dźwigu" - C 1 ; waga - 90 %
Cena (C1) będzie określona proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena z badanych ofert
C 1 =----------------------------------------x 90 pkt
cena oferty badanej
b) ,,Cena za konserwację dźwigu brutto" - C 2 ; waga -10 %
Cena (C2) będzie określona proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena z badanych ofert
C 1=-----------------------------------------x 10 pkt
cena oferty badanej
c) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C1 + C2
L - całkowita liczba punktów;
C 1 - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena za dostawę i montaż dźwigu brutto"
C 2 - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena za konserwację dźwigu brutto"
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub
więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 i 6 pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 31.01,2025r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej nie później niż do 13.12.2024r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 10.12.2024r. (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetarqi@sm.opole.pl. W przypadku zapytań w formie elektronicznej (mail'em) Oferent winien uzyskać potwierdzenie odczytania wniosku (zapytania) przez Zamawiającego.
XVI. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert oraz unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.
XVII. ODWOŁANIA
Oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

Kontakt:
XV. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702, w zakresie technicznym Pan Rafał Bil tel. 77 4624722, 77 4624702.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.