Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa środków czystości oraz profesjonalnej chemii |
Data zamieszczenia: | 2024-12-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedszkole Publiczne nr 16 w Rzeszowie ul. Jana Kochanowskiego 24 35-201 Rzeszów powiat: Rzeszów tel.: 17 748 33 10 intendent@pp16.resman.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 17 748 33 10 |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Miasto Rzeszów - Przedszkole Publiczne nr 16 zaprasza do złożenia ofert na: zakup i dostawę środków czystości oraz profesjonalnej chemii w 2025 r. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz profesjonalnej chemii do Przedszkola Publicznego nr 16 w Rzeszowie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 z podziałem na następujące kategorie: ? Środki czystości - szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1 ? Profesjonalna chemia - szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 2 Podane ilości mają charakter orientacyjny. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej z w/w kategorii. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch określonych w ofercie cenowej. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Okres gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ustalonych cen licząc od dnia podpisania umowy. Składanie ofert: Oferty należy złożyć w terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz.: 15:00 ? osobiście w Przedszkolu Publicznym nr 16 w Rzeszowie ? drogą elektroniczną na adres e-mail: intendent@pp16.resman.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Wymagania: Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamieści na stronie BIP informację o dokonanym wyborze i skontaktuje się telefonicznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana celem ustalenia terminu podpisania umowy. 2. Warunki realizacji zamówienia: Poszczególne środki czystości i profesjonalna chemia wymienione w punkcie 1 będą dostarczane na koszt własny Wykonawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Dostarczane artykuły winny posiadać nieuszkodzone opakowania, datę przydatności do zużycia na opakowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji jeżeli dostarczony asortyment jest wątpliwej jakości, z nieczytelnym terminem przydatności do zużycia, niezgodny z zamówieniem lub ma uszkodzone opakowanie. Dostawa artykułów powinna być dokonywana samochodami przystosowanymi do transportu środków czystości/chemii. Dostawa towaru odbywać się będzie zgodnie z zamówieniem telefonicznym lub pisemnym. Termin wykonania zamówienia nie później niż dwa dni robocze od daty złożenia zamówienia. Termin przydatności nie może być krótszy niż 50% gwarancji przydatności. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć na formularzu dołączonym do zapytania ofertowego. Oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być podpisana i zaparafowana na każdej stronie przez właściciela firmy lub osoby uprawnione (zobowiązane są do załączenia pełnomocnictwa) do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, w tym podpisywania i zmian warunków umowy. Oferta powinna być ostemplowana pieczątką firmową, zawierać adres i siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail i posiadać datę jej sporządzenia. 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie wartość brutto. Przedstawiona oferta powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Sporządził *: Zatwierdził: Podpis pracownika prowadzącego postępowanie Podpis i pieczęć kierownika jednostki *dotyczy tylko egzemplarza, który zawarty jest w dokumentacji jednostki. Kontakt: Osoba do kontaktu: Marzena Wojciechowska, tel.: 17 748 33 10 |
© eurobudowa.pl 2004-2025