Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup, dostawa, montaż i rozruch windy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa, montaż i rozruch windy

Data zamieszczenia: 2024-12-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: FUNDACJA MINIONEJ EPOKI
Zajęcza 42
41-711 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
608276983
fundacjaminionejepoki@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/208158
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: 608276983
Termin składania ofert: 2024-12-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup, dostawa, montaż i rozruch windy
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-3837/24 - Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności Muzeum Historii Polski Ludowej w Rudzie Śląskiej (Region 4 łódzkie, opolskie, śląskie)

Część 1
Zakup, dostawa, montaż i rozruch windy

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i rozruch windy spełniającej wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Minimalne parametry techniczne:
platforma pionowa o napędzie śrubowym,
udźwig 630 kg,
liczba przystanków 3,
liczba drzwi 3,
drzwi dźwigu wyposażone w system otwierający,
konstrukcja samonośna, przeszklona,
kolor szybu i drzwi RAL 7016,
panele szybów wykonane ze szkła,
profile narożne i rama z aluminium,
rozmiar kabiny 1100 mm x 1400 mm,
podszybie 100 mm,
wysokość podnoszenia 7000 mm,
nadszybie - drzwi 2500 mm,
poręcz zainstalowana na całej szerokości co najmniej 1 ściany na wysokości 90 cm,
podłoga windy wyłożona antypoślizgową okładziną,
łączność gsm.
Cena musi zawierać całość kosztów zakupu, dostawy, montażu i rozruchu windy.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- nadzoru,
- przygotowania dokumentacji,
- doprowadzenia do odbiorów UDT oraz uczestnictwa podczas odbiorów przez UDT.
Okres gwarancji
minimum 3 lata

CPV: 42416100-6, 45313100-5

Dokument nr: 2024-81609-208158, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Ruda Śląska
Gmina
Ruda Śląska
Miejscowość
Ruda Śląska

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie przewiduje się
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami, które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację niniejszego zamówienia m.in. w przypadku, gdy:
- zmianie ulegną obowiązujące przepisy, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm);
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
Zamawiający dopuszcza zmiany przede wszystkim w zakresie:
- ceny zamówienia brutto - w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia;
- terminu realizacji zamówienia - w sytuacji wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, którego nie można było zapobiec lub w przypadku zdarzeń będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania informacji i dokumentów Wykonawcy koniecznych do wykonania Umowy, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania Umowy, a także w sytuacji działania lub zaniechania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania bądź zaniechania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
- zmiany oferowanego typu/rodzaju/modelu - gdy dane urządzenie/wyposażenie/środek trwały nie jest już produkowany/na rynku, a było zaoferowane przez oferenta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, przy zachowaniu minimalnych parametrów zgodnie z zapytaniem ofertowym;
- w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia przy zachowaniu zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia);
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dostawca zobowiązany jest do złożenia oferty na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zamówienia
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w sposób czytelny, kompletny i jednoznaczny.
Kwoty w ofercie powinny być podane w PLN.
Termin ważności oferty - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Minimalny okres gwarancji - 3 lata. Okres gwarancji należy liczyć od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga by w okresie gwarancyjnym, reakcja serwisu nastąpiła w ciągu maksymalnie 48 godzin od dokonania zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Reakcja rozumiana będzie jako kontakt zwrotny ze strony serwisu Wykonawcy, polegający na rozwiązaniu problemu technicznego lub też wysłaniu serwisanta w celu dokonania naprawy serwisowej do siedziby Zamawiającego. Powyższe zapisy zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą.
Dopuszcza się jedynie składanie ofert na nowe urządzenia i ich elementy (tzn. dotychczas nieużywane).
Wykonawca powinien wskazać, że zaoferowane przez niego urządzenie/sprzęt/element wyposażenia są zgodne z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zaakceptować warunki zamówienia.
W przypadku braku spełnienia przez Wykonawcę warunków zawartych w zapytaniu ofertowym, oferta nie będzie brana pod uwagę.
Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności.
Wszystkie koszty sporządzania oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania realizowanego z zachowanie zasady konkurencyjności.
Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (tj. otrzyma największą liczbę punktów) zostanie zawarta umowa. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty, a realizacja zamówienia będzie przebiegała według jej postanowień. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena realizacji zamówienia zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu składania ofert, zmiany treści zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania, na każdym etapie trwania postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania zapytań do niniejszego ogłoszenia wyłącznie poprzez bazę konkurencyjności w terminie nie późniejszym niż do końca dnia roboczego poprzedzającego ostatni dzień naboru określonego w ogłoszeniu.
Mając na uwadze założenia tzw. Zielonych Zamówień oraz założeń polityki Zrównoważonego Rozwoju:
- preferowanym sposobem komunikacji między będzie forma elektroniczna;
- preferowaną formą zawarcia umowy - forma elektr.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zam. z uwz. założeń tzw. ,,zielonych zamówień" w szczeg. poprzez:
- używanie pojemników przeznaczonych do ponownego wykorzyst. do transportu elem. wyposażenia np. palety zwrotne;
- bezwzględną rezygnację z subst. szkodliwych dla środowiska, takich jak chemikalia toksyczne czy subst. zubożające warstwę ozonową, chyba że nie ma możliwości rezygnacji z zastosow. takich substancji ze względu na specyfikę realizowanego zakresu prac;
- segregację zużytych produktów lub opakowań, a następnie w miarę możliwości ponowne wykorzyst., przetworzenie, bądź też ich odpowiednie usunięcie.
WYKLUCZENIA
Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wyklucza się z postępowania:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt.3 ustawy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-12
Data ostatniej zmiany
2024-12-12 15:12:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 80 % (maks. 80 punktów)
Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena" = (cena netto oferty najniższej / cena netto oferty badanej) x 80 % x 100
Szczegółowe zasady przeprowadzenia oceny ofert zostały przedstawione w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji - 20 % (maks. 20 punktów)
Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,okres gwarancji" = (okres gwarancji wskazany w ofercie badanej / najdłuższy, wskazany w złożonych ofertach okres gwarancji) x 20 % x 100
Szczegółowe zasady przeprowadzenia oceny ofert zostały przedst. w zapytaniu ofert.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Monika Nizioł
tel.: 608276983
e-mail: fundacjaminionejepoki@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.