Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

5-LETNIE PRZEGLĄDY OKRESOWE BUDYNKÓW

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

5-LETNIE PRZEGLĄDY OKRESOWE BUDYNKÓW

Data zamieszczenia: 2024-12-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,ZARZEW"
ul. Gustawa Morcinka 1
93-217 Łódź
powiat: Łódź
tel. (42) 251-75-58.
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 3.000,00 złotych
Nr telefonu: tel. (42) 251-75-58.
Termin składania ofert: 2024-12-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. 5-LETNIE PRZEGLĄDY OKRESOWE BUDYNKÓW ZGODNIE Z ART.62.1.2 USTAWY PRAWO BUDOWLANE
II. COROCZNE PRZEGLĄDY TECHNICZNE PLACÓW ZABAW ORAZ SIŁOWNI
Tryb udzjelenia zamówienia : przetarg nieograniczony
Łódź, grudzień 2024rok.
1. Cel przetargu, zakres ogólny, termin realizacji zadania, termin gwarancji
1.1 Celem przetargu jest wybór wykonawcy, na wykonywanie przeglądów okresowych w dwóch nw. zakresach :
o ZAKRES I dot. 5-letnich przeglądów okresowych budynków mieszkalnych i niemieszkalnych zgodnie z art. 62.1 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane w oparciu o przepisy ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych wraz z późniejszymi zmianami wraz ze sporządzeniem stosownego protokołu.
Protokół sporządzony z 5-letnich przeglądów okresowych budynków w wyniku kontroli powinien zawierać:
a) Określenie stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą, w tym narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu;
b) Określenie rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt. a);
c) Protokoły oraz dokumentację zdjęciową z okresowej kontroli obiektu budowlanego obejmującej sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia należy dostarczyć do siedziby Spółdzielni (ul. Morcinka 1, pok. 11-12) w wersji papierowej oraz na nośniku danych cyfrowych. Przeglądy wykonywać w oparciu przykładowy załącznik nr 2. Należy podłączyć stosowne uprawnienia budowlane wszystkich osób wykonujących kontrolę.
d) Kserokopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi:
-w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
-w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń,
oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń przynależności do okręgowej izby
inżynierów budownictwa.
o ZAKRES II dot. okresowych kontroli corocznych stanu technicznego placów zabaw, siłowni zewnętrznych , placów zabaw oraz strefy street workout
zgodnie z zapisami Prawa Budowlanego (Art.62.1 ust. 1) i norm PN-EN 1176, PN-EN 16630, PN-EN 14974
Protokoły oraz dokumentację zdjęciową z przeglądów kontroli okresowej stanu technicznego obiektów małej architektury narażonych na szkodliwe warunki atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania placów zabaw, siłowni zewnętrznych i strefy Street Workout należy dostarczyć do siedziby Spółdzielni (ul. Morcinka l,pok. 11-12) w wersji papierowej oraz na nośniku danych cyfrowych. Należy podłączyć stosowne uprawnienia budowlane wszystkich osób wykonujących kontrolę.

Otwarcie ofert: Zamawiający dokona publicznego otwarcia ofert w dniu 30.12.2024r.
0 godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego Łódź, Ul. G. Morcinka 1.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zarzew" Łódź, Ul. Gustawa Morcinka nr 1, sekretariat - pok. nr 17.
9.2 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 30.12.2024r. o godz.945.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagane terminy realizacji do dnia:
o 28.02.2025r. dla zakresu I i II.

Wymagania:
Termin gwarancji od 24 miesięcy.
2. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy.
2.1. O zamówienie ubiegać się mogą wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji :
1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ przedłożą Zamawiającemu opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia (w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada takie ubezpieczenie). Polisa powinna obejmować zakresem ubezpieczenia rodzaj wykonywanych prac przez cały przewidywany okres realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.. Jeżeli rzeczywisty czas trwania umowy ulegnie przedłużeniu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trwałość i ciągłość ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres (.rwania umowy i przedstawić Zamawiającemu, bez odrębnego wezwania polisę ubezpieczenia, najpóźniej na 5 dni przed upływem terminu obowiązywania dotychczasowej polisy. Naruszenie w/w obowiązku uprawnia Zamawiającego do zawarcia polisy ubezpieczenia, której koszt pomniejszał będzie wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia polis ubezpieczeniowych,
Zamawiający może wykupić ubezpieczenie na koszt Wykonawcy, potrącając jego koszt z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunki wykluczenia podane są w poz.2.2.
2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1/ Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie,
21 Wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono,
3/ Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
4/ Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w poz.2.1 pkt. 1-4,
5/Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
6/ Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy,
7/ Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Opis sposobu przygotowania ofert.
3.1 Oferta winna być sporządzona w oparciu o niniejszą Specyfikację istotnych warunków zamówienia, tylko i wyłącznie na załączonym formularzu oferty.
3.2 Do oferty winny być dołączone wszelkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu IV formularza ofertowego.
3.3 Ofertę należy, sporządzić w języku polskim. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
3.4 Żądane dokumenty i oświadczenia powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczonej przez Wykonawcę.
3.5 Wszystkie zapisane strony oferty (tj. formularz ofertowy, żądane dokumenty
i oświadczenia itd.): powinny być ponumerowane (numeracja ciągła) i podpisane przez Wykonawcę.
3.6 Wszystkie miejsca, w których wykonawca dokonał zmian lub uzupełnień, muszą być przez niego parafowane. Poprawki liczb należy napisać słownie.
3.7 Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach lub opakowaniach zaadresowanych do Zamawiającego. Koperta ( opakowanie) winna posiadać oznaczenia:
,,Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie przeglądów okresowych budynków i placów zabaw".
Dane identyfikujące Wykonawcę winny się znajdować w wewnątrz koperty.
3.8 Wykonawca winien umieścić ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami w prawidłowym (zamkniętym opakowaniu) i w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert przez komisję.
3.9 Ofertę złożoną po terminie zwraca się.
3.10 Określony w ogłoszeniu termin składania ofert może być wydłużony przez Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu o tym zamiarze wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w powyższym postępowaniu.
3.11 Przedłużenie terminu składania ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem.
3.12 Wykonawca ma prawo przed upływem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z napisem na kopercie ,,Wycofanie oferty" lub dokonać zmian w ofercie.
4. Odrzucenie ofert.
4.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
? nie spełnia wymagań niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności, gdy, :
? Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń i dokumentów,
? Wykonawca nie wniósł wadium w wysokości i formie określonej w pkt. 8.1,
? oferta nie jest kompletna,
4.2 Oferty odrzucone nie będą poddane ocenie.
4.3 Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiaj ącemu.
4.4 W przypadku odrzucenia wszystkich ofert, postępowanie unieważnia się, zawiadamiając niezwłocznie wszystkich Wykonawców bez podania przyczyn unieważnienia przetargu.
5. Wybór oferty.
5.1 Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja przetargowa w oparciu o następujące kryteria:
1/ cena - 70%
2/ wiarygodność ekonomiczna i techniczna
stosując skalę punktową od 1 do 5 punktów za każde kryterium.
30%.
6. Materiały ofertowe i wymagany zakres oferty.
6.1 Wykonawcy do przygotowania oferty otrzymują Specyfikację istotnych warunków zamówienia.
6.2 Oferta winna obejmować realizację robót wymienionych w pkt. 1.1, 1.2.
Cena w ofercie.
Wykonawcy otrzymują szczegółowe zakresy i przedmiary robót stanowiące załączniki od Nr 1 do Nr 3 do niniejszej specyfikacji, które są podstawą do wyliczenia ceny oferty.
Wadium.
8.1 Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie zł. trzy tysiące złotych).
8.2 Wadium będzie wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP III Oddział w Łodzi nr 55 1020 3378 0000 1302 0010 8498.
Uwaga: wadium musi być na koncie Zamawiającego w terminie do dnia 28.12.2024r.
8.3 Na dokumencie wniesienia wadium należy zaznaczyć "Wadium - przeglądy okresowe budynków oraz coroczne placów zabaw oraz siłowni".
8.4 Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
8.5 Zamawiający zwróci wadium bez odsetel.
? Wykonawcy, z którego oferty nie skorzystano lub który wycofał ofertę przed upływem terminu jej składania, niezwłocznie po powzięciu takiej decyzji.
? Wykonawcy, który wygrał przetarg niezwłocznie po podpisaniu przez niego umowy.
8.6. Wykonawca, który wycofał ofertę po upływie terminu na jej składanie lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i terminie podanym w pkt. 11.2 traci wadium na rzecz Zamawiającego.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt.9.2 zostaną zwrócone Wykonawcy nieotwarte.
9.4 Koperty ( opakowania), w których składane są oferty winny spełniać wymogi podane w pkt. 3.7 i 3.8 SIWZ.
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z wymaganym opisem poniesie Wykonawca.
Przetarg przeprowadza się w jednym dniu w jednym etapie :
1/ Komisja otwiera oferty w obecności Wykonawców, podaje nazwy firm oraz ich adresy i wartości ofert brutto. Następnie wszystkim biorącym w przetargu Wykonawcom rozdawane są do wypełnienia formularze ofertowe ostateczne. Po ich wypełnieniu i przekazaniu Komisji przetargowej ta rozpoczyna merytoryczną ocenę ofert oraz ustala, które oferty podlegają odrzuceniu. W przypadku:
a) wystąpienia: ,,oczywistej omyłki" Wykonawca dokonuje jej poprawienia,
b) nieobecności Wykonawcy lub osoby upoważnionej, warunki zawarte w ofercie są ostateczne.
11. Postanowienia końcowe.
11.1 Formularz ofertowy, jako pierwszy oraz żądane dokumenty i oświadczenia muszą być ułożone w kolejności, wszystkie zapisane strony winny posiadać numerację ciągłą
1 być podpisane przez Oferenta.
11.2 Zawarcie umowy nastąpi po zakończeniu prac przez komisję przetargową i zatwierdzeniu jej ustaleń przez Zarząd SM ,,Zarzew".
11.3 Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku przetargu.
11.4 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.

Kontakt:
Zamawiający upoważnia do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami: mgr inż. Pawła Frycie tel. (42) 251-75-58.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.