mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawa dźwigów |
Data zamieszczenia: | 2024-12-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Chełmie Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 16 22-100 Chełm powiat: Chełm Tel. 82 562-25-53, 82 562-25-43 gospodarczy@chelm.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 82 562-25-53, 8 |
Termin składania ofert: | 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa przedmiotu zamówienia: konserwacje i naprawy dźwigów Usługa ma być wykonywana zgodnie z zakresami przeglądów konserwacyjnych, instrukcją konserwacji producenta dźwigów oraz z: a) normą PN/EN 81-28; b) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1194 ze zm.); c) rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2176). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Konserwacja w zakresie ustalonym przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie i eksploatacji elektrycznych dźwigów zlokalizowanych w Chełmie (Pl. Kościuszki 3, Al. Żołnierzy I AWP 16), obejmująca następująca dźwigi: ? dźwig elektryczny, bez reduktorowy, osobowy, Gen2 Comfort 2, udźwig 630kg (3 przystanki) - szt. 1 ? Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych, CIBES A 5000 (zewnętrzny) udźwig 400kg lub 4 osoby (3 przystanki) - szt. 1 ? Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych GLS 307 HETEK NIEMCY (2 przystanki) - szt. 1 ? Urządzenie dla niepełnosprawnych, dźwig platformowy przy schodowy GANSER GTL 20 (2 przystanki) - szt. 1 ? Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych, CIBES A 5000 (wewnętrzny) udźwig 400kg lub 4 osoby - szt. 2 Zakres czynności konserwacyjnych - tzw. zakres przeglądu: A. Czynności wykonywane raz w miesiącu, nie rzadziej, niż co 30 dni: ? Sprawdzenie stanu obwodów instalacji ochrony przeciwporażeniowej PE i stanu zabezpieczeń. ? Sprawdzenie mocowania przewodów w listwach zaciskowych tablicy sterowej. ? Sprawdzenie stanu izolacji kabli zwisowych i ich mocowania. ? Sprawdzenie zawieszenia drzwi wychylnych, kontrola działania rygla mechanicznego. ? Wykonanie jazdy w kierunku góra i w kierunku dół, skontrolowanie działania aparatury sterowej. ? Sprawdzenie stref zatrzymania platformy, działania łączników krańcowych i końcowych (zwrócić uwagę na mocowanie krzywek). ? Sprawdzenie funkcjonowania przycisków wezwań i dyspozycji. ? Sprawdzenie funkcjonowania łącznika ,,STOP". ? Sprawdzenie czy zachowane są wszystkie funkcje bezpieczeństwa. ? Sprawdzenie stabilności podstawy ładunkowej i stanu prowadników ślizgowych, w razie potrzeby prowadniki (wkłady) wymienić na nowe. ? Sprawdzenie stanu śruby i nakrętki prowadzącej, kontrola stopnia zużycia nakrętki prowadzącej, przesmarowanie śruby napędowej. ? Kontrola działania łącznika obwodu bezpieczeństwa wyzwalanego przez nakrętkę bezpieczeństwa. ? Sprawdzenie funkcjonowania łączników bezpieczeństwa umieszczonych pod podłogą platformy. ? Sprawdzenie mocowania krzywek łączników obwodów bezpieczeństwa. ? Sprawdzenie funkcjonowania silnika i hamulca elektromagnetycznego. ? Oczyszczenie platformy z kurzu i zanieczyszczeń. ? Sprawdzanie działania kontaktów bezpieczeństwa, ogranicznika prędkości, wyłączników końcowych. ? Czyszczenie toru jezdnego. ? Smarowanie elementów ruchowych urządzenia wg instrukcji smarowania. ? Regulacja układu napędowego. ? Regulacja elementów wchodzących w skład aparatury sterowej. ? Usuwanie usterek elektromechanicznych. B. Czynności wykonywane raz w roku: Podczas tego przeglądu należy wykonać czynności konserwacyjne określone w pkt I oraz następujące czynności: Przegląd przeciwporażeniowych instalacji ochronnych. Dokonanie pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych platformy. Oczyszczenie z kurzu i zanieczyszczeń listwy zaciskowej przy łączniku głównym. Dokręcenie przewodów na listwie zaciskowej łącznika głównego. Oczyszczenie gniazd bezpiecznikowych. Dokręcenie zacisków instalacji ochronnej PE. Sprawdzenie i ewentualne dokręcenie przewodów na zaciskach aparatów elektrycznych. Dokręcenie mocowania krzywek, łączników obwodów bezpieczeństwa, regulacja stref zatrzymania. Oczyszczanie i przesmarowanie prowadnic. Regulacja i smarowanie zawiasów drzwi wychylnych. Sprawdzenie działania systemu awaryjnego, sprawdzenie podstawy ładunkowej na docelowy przystanek. Sprawdzenie stanu blach obudowy maszynowni, dokręcenie śrub, uzupełnienie powłok anty korozyjnych. Sprawdzenie stabilności podstawy ładunkowej i stanu prowadników ślizgowych. 2) Usuwanie awarii w ramach pogotowia dźwigowego tzw. pogotowie awaryjne CPV: 5.05.3.1.4.0.0.0. Dokument nr: ZP.262-45/24 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 19.12.2024 do godz. 10:00 (osobiście - pok. 53) lub e-mailem : gospodarczy@chelm.sr.gov.pl według wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia (12 m-cy) od 01.01.2025 r do 31.12.2025 r. Wymagania: II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 1/21 Dyrektora Sądu dot. zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwota 130 000 zł netto. 2. Zamawiające zastrzega sobie możliwość: a) Zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, b) Odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie postępowania" w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania. 3. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Inne wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: Okres realizacji - do 01.01.2025 r. do 31.12.2025r. Forma płatności - przelew - 21 dni VII. Opis sposobu przygotowywania ofert i Wymagane dokumenty: 1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oferta powinna być kompletna, rzetelna oraz powinna odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki treści oferty muszą być parafowane datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełniania oferty. 3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia 4. Oferty, które zostaną złożone po terminie wyznaczonym na składanie ofert, nie będą oceniane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. IX. KRYTERIUM OCENY OFERT 1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spośród ofert nie odrzuconych. 2. Cena stanowi 100 % kryterium wyboru. Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu a w przypadku uchylenia się tego Wykonawcy od zawarcia umowy - następnemu w kolejności oferującemu najniższą cenę i spełniającemu wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu. 3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty. 4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została oceniona zgodnie z postanowieniem pkt 1 jako najkorzystniejsza. 6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców postępowania, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. Zamawiający ma prawo wzywać Wykonawców wielokrotnie do czasu złożenia przez nich różnych cen. Brak złożenia oferty dodatkowej w terminie jest równoznaczny z oświadczeniem o utrzymaniu dotychczasowej ceny. 7. Oferty nie spełniające wymogów określonych w Zaproszeniu do składania ofert zostają odrzucone. Postanowienia końcowe. 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów jest Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Informacja zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.chelm.sr.gov.pl w zakładce RODO. Kontakt: Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia P. Dariusz Nadworski tel. 82 562-25-43 oraz Sylwia Rokicka tel. 82 562-25-53 |
© eurobudowa.pl 2004-2025