Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
79z dziś
5216z ostatnich 7 dni
25012z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców

Data zamieszczenia: 2024-12-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Retkińska 41
94-004 Łódź
powiat: Łódź
Telefon: +48426287200
sekretariat@zzm.lodz.pl
https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/187331/notice/public/details
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: +4842628720
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027
(Numeracja zgodna z SWZ) ZAMAWIAJĄCY: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej Ul. Retkińska 41 94-004 Łódź objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Łodzi Ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź e-mail:zamowienia@uml.lodz.pl 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części). 40. INFORMACJE KOŃCOWE 40.1 Zamawiający nie przewiduje: 40.1.1. zawarcia umowy ramowej; 40.1.2. składania ofert wariantowych; 40.1.3. rozliczania w walutach obcych; 40.1.4. aukcji elektronicznej 40.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; 40.1.6. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych? lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty; 40.1.7. odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 40.2 Zamawiający przewiduje prawo opcji (odpowiednio dla danej części zamówienia) na podstawie art. 441 ustawy Pzp - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji. - Wartość opcji zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych prac oraz ilości, zgodnie z załączonym do oferty formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ na warunkach określonych we wzorze umowy. - Czynności oraz stawki cenowe za poszczególne prace realizowane w ramach prawa opcji będą identyczne jak w zamówieniu podstawowym. - Zamawiający o skorzystaniu z prawa opcji poinformuje Wykonawcę jednostronnym oświadczeniem woli o skorzystaniu z tego prawa. Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. W przypadku nie złożenia przez Zamawiającego takiego oświadczenia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zakresu zamówienia opcjonalnego. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający może powiadomić wykonawcę w dowolnym okresie trwania niniejszej umowy. - Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, jak również skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. - Wszystkie postanowienia niniejszej umowy mają zastosowanie również do zamówienia w ramach prawa opcji 40.3 Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych. 40.4 Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we Istotnych postanowieniach umowy Załącznik nr 6 do SWZ 6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2027r. 27 INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 100% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części zamówienia. o Przewiduje się udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie zawartym w Załączniku nr 3 do umowy ,,Sposób wykonania usług". o Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą na warunkach określonych w umowie podstawowej. o Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i zlecenia dodatkowych prac, w przypadku zapewnienia środków finansowych

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część nr 1 Julianów
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77300000 Usługi ogrodnicze

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część nr 2 Dolina Łódki
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Część nr 3 Radiostacja - Olechów
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Część nr 4 Dolina Jasienia
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: Część nr 5 Chojny - Dąbrowa
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0007
Tytuł: Część nr 6 Stare Polesie
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0008
Tytuł: Część nr 7 Zdrowie - Retkinia
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0009
Tytuł: Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

Część zamówienia: LOT-0010
Tytuł: Część nr 9 Śródmieście
Opis: 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Utrzymanie parków, skwerów i zieleńców w latach 2025-2027. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dziewięć części, które obejmować będzie wszelkie czynności mające na celu bieżące utrzymanie parków i zieleńców w tym m.in.: pielęgnację drzew, krzewów i bylin, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wycinanie drzew i krzewów, wykonywanie przeglądów kwartalnych i tygodniowych: placów zabaw, siłowni i urządzeń sportowych, wykonywanie drobnych robót remontowo-naprawczych np.: montaż wyrwanych ławek, malowanie koszy, naprawy nawierzchni alejek, naprawy urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, wykonywanie prac porządkowych np.: utrzymanie czystości zbiorników wodnych, utrzymanie czystości alejek itp. - Część nr 1 Julianów, - Część nr 2 Dolina Łódki, - Część nr 3 Radiostacja - Olechów, - Część nr 4 Dolina Jasienia, - Część nr 5 Chojny - Dąbrowa, - Część nr 6 Stare Polesie, - Część nr 7 Zdrowie - Retkinia, - Część nr 8 Stare Miasto - Bałuty Zachodnie, - Część nr 9 Śródmieście, 4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia. Ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej części zamówienia niż jest to wymagane tj. maksymalnie 2 części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę we wszystkich częściach. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ (Wzór umowy taki sam dla wszystkich części).
Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

CPV: 77310000, 77300000

Dokument nr: 767034-2024, DOM-WZP-IV.271.61.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 14/01/2025 11:00:00 (UTC+1)
Miejsce: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl. Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek ,,FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU" lub wybiera sekcję ,,Przygotowanie oferty"

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/187331/notice/public/details

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 14/01/2025 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 120 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: (Numeracja zgodna z SWZ) 39. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO 39.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że: 39.2 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy Ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 39.3 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 39.4 Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach. a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny; c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: - przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; - zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo- księgowego 39.5 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej - eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 39.6 Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów w tym zakresie do 25 lat. 39.7 W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia 39.8 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 39.9 Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego 39.10 Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 39.11 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Miasto Łódź
Miejscowość: Miasto Łódź
Kod pocztowy: 90-926
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty: 15.1 Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ 15.2 Formularz cenowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia) Uwaga: Wymagane jest wypełnienie wszystkich wskazanych pozycji Formularza cenowego (Załącznik nr 2a do SWZ), niezbędnych do wyliczenia ceny. Nie dołączenie Formularza cenowego do oferty lub niewypełnienie wszystkich jego pozycji będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Niezałączenie Formularza cenowego Załącznik: 2a do SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, niewypełnienie wszystkich wymaganych pozycji (wierszy) w kolumnie ,,G", ,,L", ,,Q", niepodpisanie formularza cenowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym będzie skutkować odrzuceniem oferty w danej części zamówienia. 15.3 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10a do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.4 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10b do SWZ (jeżeli dotyczy). 15.5 Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.6 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.7 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.8 Dowód wniesienia wadium W przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; - poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 15.9 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ. 15.10 Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE TAKIE WYMAGANIA Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac ogrodniczych, porządkowych, remontowo-naprawczych oraz cotygodniowych i kwartalnych przeglądów technicznych urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace w zakresie: prac ogrodniczych, składających się na przedmiot zamówienia, zgodnych z zapisami w Załączniku nr 3 do umowy ,,Sposób wykonania usług". Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ dla każdej części zamówienia. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA OSÓB, O KTÓRYCH MOWA W ART. 96 UST. 2 PKT 2 USTAWY PZP, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE TAKIE WYMAGANIA Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Szacowany okres obowiązywania
Data zakończenia trwania: 30/11/2027
Inny okres: Nieznany

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Miasto Łódź
Miejscowość: Miasto Łódź
Kod pocztowy: 90-926
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty: 15.1 Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ 15.2 Formularz cenowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia) Uwaga: Wymagane jest wypełnienie wszystkich wskazanych pozycji Formularza cenowego (Załącznik nr 2a do SWZ), niezbędnych do wyliczenia ceny. Nie dołączenie Formularza cenowego do oferty lub niewypełnienie wszystkich jego pozycji będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Niezałączenie Formularza cenowego Załącznik: 2a do SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, niewypełnienie wszystkich wymaganych pozycji (wierszy) w kolumnie ,,G", ,,L", ,,Q", niepodpisanie formularza cenowego kwalifikowanym podpisem elektronicznym będzie skutkować odrzuceniem oferty w danej części zamówienia. 15.3 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10a do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.4 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10b do SWZ (jeżeli dotyczy). 15.5 Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.6 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.7 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.8 Dowód wniesienia wadium W przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; - poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 15.9 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ. 15.10 Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE TAKIE WYMAGANIA Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac ogrodniczych, porządkowych, remontowo-naprawczych oraz cotygodniowych i kwartalnych przeglądów technicznych urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace w zakresie: prac ogrodniczych, składających się na przedmiot zamówienia, zgodnych z zapisami w Załączniku nr 3 do umowy ,,Sposób wykonania usług". Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. dla każdej części zamówienia. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA OSÓB, O KTÓRYCH MOWA W ART. 96 UST. 2 PKT 2 USTAWY PZP, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE TAKIE WYMAGANIA Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Numer rejestracyjny: NIP:7272787437
Adres pocztowy: Retkińska 41
Miejscowość: Łódź
Kod pocztowy: 94-004
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekretariat
E-mail: sekretariat@zzm.lodz.pl
Telefon: +48426287200
Adres strony internetowej: http://bip.zzm.lodz.pl
Role tej organizacji:
Nabywca

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.