Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług utrzymania dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie ul. Kolejowa 2 66-200 Świebodzin powiat: świebodziński tel. 68 475 53 58, 68 475 53 06 e.balenkowska@powiat.swiebodzin.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Świebodzin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 475 53 58, 6 |
Termin składania ofert: | 2025-01-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania zadania pn. ,,Usługi transportowe związane z utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego" 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego. Usługi świadczone będą do 31.12.2025r. (najem na okres 12 miesięcy) w godz.ch pracy Zamawiającego. Dyspozycje dotyczące pracy niżej wymienionego sprzętu wydawane będą przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego zgodnie z bieżącymi potrzebami, każdego dnia roboczego. Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w gotowości w okresie objętym zamówieniem do świadczenia usług objętych umową, tj. być w kontakcie telefonicznym z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego i na jego żądanie przystąpić do pełnienia obowiązków związanych z zakresem zamówienia. Gotowość Wykonawcy wynosi do 48 godzin od momentu zgłoszenia potrzeby wykonania usługi w formie telefonicznej lub osobistej przez Zamawiającego. Minimalny czas pracy wynajętego sprzętu to pół godz. (0,5 h). Dojazd do miejsca pełnienia obowiązków związanych z zakresem zamówienia wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. W przypadku awarii wynajmowanego sprzętu, która uniemożliwia jego wykorzystanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, Wykonawca zapewni sprzęt na zastępstwo na własny koszt, a Zamawiający zapłaci za pracę tego sprzętu wg ustalonych stawek. Do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne jest użycie: Zadanie 1: samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności 5-10 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, tłuczeń, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu - przewidywany zakres ok. 450 godzin. Zadanie 2: samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności min. 24 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów - przewidywany zakres ok. 40 godzin. Zadanie 3: usługi koparko - ładowarki przy robotach związanych z utrzymaniem letnim dróg. Koparka winna mieć minimum 2 wymienne łyżki koparki o pojemności od 0,15 do 0,6 m3, pojemność łyżki ładowarki 1-1,5 m3 - przewidywany zakres ok. 350 godzin. Składanie ofert: 6. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku - ,,formularz ofertowy - ofertę należy składać w terminie do dnia 03.01.2025r. do godz. 9.00. w siedzibie zamawiającego w jednej zamkniętej kopercie: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, Ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, budynek A, Biuro podawcze, parter, w jednej zamkniętej kopercie, e-mailem na adres e.balenkowska@powiat.swiebodzin.pl - na kopercie/faksie/w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Usługi transportowe związane z utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego". Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. Wymagania: Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania bądź też na wybrane. Każde z zadań będzie oceniane odrębnie. Zmniejszenie zakresu zamówienia (godzin) nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej. Wykluczenia: Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 3. Okres gwarancji: -. 4. Warunki płatności: 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1 kryterium: cena - 100% Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). 8. Informacja dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę w sprawie zamówienia publicznego* 9. Warunki udziału w postępowaniu - Nie dotyczy Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Starosta Świebodziński z siedzibą w Świebodzinie (66-200) przy ulicy Kolejowej 2. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: starostwo@powiat.swiebodzin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@powiat.swiebodzin.pl . Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa; 6) posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), b) wniesienia skargi do organu nadzorczego, 7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Kontakt: 7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Pani Karolina Adamirowicz - Naczelnik Wydziału Dróg w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, pok. nr 1 (parter, budynek A), tel. 68 475 53 58, e-mail: k.adamirowicz@powiat.swiebodzin.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025