Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa transformatora SN/nN

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa transformatora SN/nN

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: ESV Spółka Akcyjna
ul. Ciepłownicza 1A
55-011 Siechnice
powiat: wrocławski
tel. 502 233 489
afrodyta.kulawiak@esv.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Siechnice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 502 233 489
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZETARG
Na dostawę transformatora SN/nN
L.p. Spółka GK ESV (Odbiorca) TRANSFORMATOR ILOŚĆ (szt.)
1 ESV S.A. Transformator w izolacji żywicznej 21kV/0,42kV ?3x2.5%, U%= 6%, o mocy 1000 kVA, grupa połączeń Dyn5 wraz z czujnikiem temperatury PT-100 (komplet 1 szt.) oraz przekaźnikiem zabezpieczenia termicznego T-154 -1 szt. i podkładkami antywibracyjnym! 1 kpl. 1
1. Wyżej wymienione transformatory muszą być zgodne w zakresie strat biegu jałowego oraz strat obciążeniowych wg rozporządzenia komisji UE nr 2019/1783 z dnia 1 października 2019r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do transformatorów elektroenergetycznych małej, średniej i dużej mocy.
2. W dostawie należy uwzględnić komplet kół transportowych.
3. Zamawiający dopuszcza następujących producentów transformatorów: ABB, Siemens, Schneider Electric, TESAR.
4. Dostarczony transformator musi być zabezpieczony przed wpływem warunków atmosferycznych - opadom atmosferycznym (np. folia ochronna). Niezabezpieczony transformator zostanie zwrócony do Dostawcy.
5. Niniejsza specyfikacja jest elementem procedury przetargu.

Dokument nr: 2025/01/01/DTI

Otwarcie ofert: 8. OTWARCIE OFERT
8.1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.01.2025 r., o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego w Siechnicach Ul. Ciepłownicza 1A.
8.2. Otwarcie ofert nie jest jawne. Oferent nie ma prawa uczestnictwa przy otwarciu ofert.

Składanie ofert:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy przesłać w formie podpisanego skanu na adresy e-mail: afrodyta.kulawiak@esv.pl.
bernadetta.wanat@esv.pl w terminie do dnia: 10.01.2025 r. do godz. 13:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. MIEJSCE DOSTAWY I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
L.p. Termin dostawy Miejsce dostawy
1 Jak najkrótszy Siechnice

Wymagania:
3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
a) Dopuszcza się jedynie składanie ofert kompleksowych.
b) Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
c) Językiem postępowania ofertowego jest język polski.
d) Ofertę należy dostarczyć w formie podpisanego skanu na adres e-mail:
afrodyta.kulawiak@esv.pl. bernadetta.wanat@esv.pl
Przetarg: ,,Na dostawę transformatora SN/nN" wg SIWZ 2025/01/01/DTI do dnia: 10.01.2025 r. do godz. 13:00.
e) Ofertę i załączone dokumenty należy dostarczyć w formie skanu, podpisane przez reprezentację Oferenta. Wszystkie strony dokumentów oferty powinny być ponumerowane, a miejsca gdzie zostały dokonane dodatkowe wpisy lub poprawki, winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
f) Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przedłożonego dokumentu - wyciągu z właściwego rejestru.
g) Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu się z postępowania powinno nastąpić w formie pisemnej według takich samych wymagań jak przy składaniu oferty z dopiskiem na kopercie ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
h) Oferent nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian po upływie terminu składania ofert.
i) Oferta musi obejmować całość zamówienia i być sporządzona w oparciu o SIWZ.
j) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Oferent.
4. WYMAGANE DOKUMENTY
4.1 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów.
Zamawiający dokona oceny złożonej oferty o niżej wymienione kryteria:
a) dane producenta (nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, adres miejsca produkcji) -załącznik numer 2.
b) ilość przedmiotu dostawy wraz z oferowaną ceną dostawy,
c) dane wykonawcy,
d) termin płatności nie krótszy niż 60 dni,
e) czas trwania gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące,
f) termin wykonania zadania
4.2. Inne wymagane dokumenty
a) oświadczenie, że w stosunku do firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ani też nie ogłoszono upadłości firmy,
b) w przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć (umowę) określającą sposób reprezentacji oferenta przy wykonywaniu zamówienia,
c) oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty, Oferent podpisze Umowę Dostawy wg wzoru, który stanowi załącznik nr 1, w terminie do 7 dni od jej doręczenia przez Zamawiającego,
d) oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z wzorem Umowy Dostawy i zaakceptowaniu jej treści bez uwag,
e) określenie ilości dni potrzebnych na usunięcie wady przedmiotu dostawy, od dnia przyjęcia Reklamacji złożonej przez Zamawiającego - nie dłuższej niż 14 dni,
f) do oferty należy załączyć karty katalogowe oferowanych transformatorów SN/nN,
g) do oferty składanej przez spółkę z ograniczona odpowiedzialnością, której proponowana cena za całość realizacji zamówienia przewyższa dwukrotna wartość kapitału zakładowego, Oferent zobowiązany jest ponadto dołączyć uchwałę zgromadzenia wspólników lub umowę spółki (wypis z odpowiednimi postanowieniami umowy) zawierające stosowne uprawnienia do rozporządzenia prawem lub zaciągania zobowiązań do tej wysokości (art. 230 KSH).
UWAGA:
Oferent, który zostanie wybrany jako dostawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, do przesłania następujących dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach wystawione nie później niż 6 miesiące przed terminem złożenia oferty,
c) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płatnościach wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty,
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez oferenta za zgodność z oryginałem.
Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 6 miesięcy uczestniczyli w przetargach organizowanych przez ESV i złożyli kompletną ofertę pod względem powyższych wymogów opisanych w p. a)-c), zwolnieni są z obowiązku ich przedkładania w niniejszym postępowaniu przetargowym.
5. WYJAŚNIENIA
5.1. Oferent może się zwrócić do Zamawiającego na piśmie o wyjaśnienia dotyczące SIWZ pod warunkiem, że pytanie nie wpłynie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert. Odpowiedź zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim uczestnikom postępowania bez podania źródła zapytania.
5.2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. Każda wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią SIWZ oraz zostanie doręczona wszystkim Oferentom.
O uznaniu Oferty za ofertę dostarczoną w terminie decyduje data i godzina jej wpłynięcia
do Zamawiającego
7. WAŻNOŚĆ OFERTY
Termin związania ofertą wynosi minimum 30 dni.
9. CENY OFERTOWE, WALUTA OFERTY
9.1. Oferenci określają ryczałtową cenę netto i brutto za realizację całości zamówienia oraz ceny jednostkowe na poszczególne etapy, przy czym suma cen jednostkowych wszystkich etapów musi być zgodna z ceną ryczałtową za całość dostawy. Cena obejmuje należność wraz ze wszystkimi opłatami. Cenę przedmiotu zamówienia należy przedstawić w złotych polskich, cyfrowo i słownie, jako cenę brutto z wyodrębnionym podatkiem N/AT dla całości zamówienia oraz dla poszczególnych etapów.
UWAGA:
W zakresie dostaw, ceną ryczałtową oferty należy objąć dostawę towaru do miejsca dostawy wymienionego w pkt 2 (opakowanie, załadunek, transport do miejsca dostawy, rozładunek), ubezpieczenia (w tym transportowe), wszelkie koszty personelu Oferenta, cło, podatek importowy, podatek N/AT, oraz ew. inne opłaty.
9.2. Ceny, ryczałty jednostkowe wymienione przez Oferenta nie podlegają korekcie w trakcie realizacji Umowy.
10. ODRZUCENIE OFERT
10.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie sprzeczna z SIWZ,
b) nie zostanie podpisana własnoręcznie przez osoby składające oświadczenie woli,
c) będzie zawierać wady oświadczenia woli.
10.2. Oferty odrzucone nie będą poddane dalszej ocenie.
11. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Kryterium ceny.
2. Kryterium techniczne.
3. Kryterium terminu płatności.
4. Kryterium terminu dostawy.
5. Kryterium terminu gwarancji.
12. BADANIE, WYJAŚNIANIE I OCENA OFERT
12.1. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
12.2. Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste błędy i pomyłki:
O wniesionych poprawkach zamawiający powiadomi oferenta.
W przypadku gdy błąd dotyczyć będzie obliczenia ceny oferty, taka oferta zostanie odrzucona.
13. JAWNOŚĆ POSTĘPOWANIA
13.1. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Oferenta przedstawiane Zamawiającemu w toku postępowania o udzielenie zamówienia powinny zostać przekazane Zamawiającemu w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności (w odrębnym załączniku) wraz z wyraźnym wskazaniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie powinny być ujawniane innym uczestnikom postępowania.
13.2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie informacji, co do których Oferent nie podjął działań, o których mowa w ust. 1 powyżej, a także za ujawnienie informacji, w odniesieniu do których obowiązek ujawnienia wynika z przepisów prawa, wyroków sądowych lub decyzji organów administracji, niezależnie od podjęcia przez Oferenta działań, o których mowa w ust. 1 powyżej.
13.3. Wyniki postępowania są niejawne - stanowią tajemnicę wewnętrzna przedsiębiorstwa energetycznego.
14. WYŁONIENIE DOSTAWCY
14.1. Zamawiający przeprowadzi procedurę wyłonienia wykonawcy w dwóch etapach.
14.2. W pierwszym etapie wyłonionych zostanie dwóch oferentów, którzy złożą najkorzystniejsze oferty.
14.3. W drugim etapie przeprowadzone zostaną negocjacje z obydwoma oferentami celem ustalenia ceny ostatecznej.
14.4. Cena w drugim etapie postępowania przetargowego nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego od ceny ofertowej określonej w pierwszym etapie postępowania
15. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU
Wybrany oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy. Wybranemu oferentowi Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
16. PODPISANIE UMOWY
W ciągu 7 dni od dnia dostarczenia Umowy przez Zamawiającego, Oferent zobowiązany jest do podpisania i odesłania do siedziby ESV Umowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach zgodnej ze wzorem załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
17. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
18. PRZEWIDYWANY HARMONOGRAM PRZETARGU.
Przewiduje się, że wykonanie czynności przetargowych będzie przebiegało zgodnie z Harmonogramem przedstawionym poniżej.

Kontakt:
5.3. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi będzie następować w dni robocze w godzinach 9.00-14.00. Wyjaśnień udziela:
Bernadetta Wanat-Zielińska tel. 502 233 489
e-mail: bernadetta.wanat@esv.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.