wielkopolskie (Poznań)
(04211 Kijów)
pomorskie (SOPOT)
dolnośląskie (Oleśnica)
dolnośląskie (Głuszyca)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa farmy fotowoltaicznej wraz z rozbudową rozdzielni SN |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Świętokrzyska Grupa Przemysłowa INDUSTRIA S.A. w Kielcach ul. Na Ługach 7 25-803 Kielce powiat: Kielce tel. +48 724 660 113 oferta.farma1mw@industria.eu |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 724 660 113 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa farmy fotowoltaicznej 1000 kWp wraz z rozbudową rozdzielni SN kopalni Jaźwica. CEL INWESTYCJI Celem postępowania ofertowego jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy maksymalnej 1 MW wraz z przyłączeniem instalacji do linii średniego napięcia wychodzącej z rozdzielni SN znajdującej się na terenie kopalni Jaźwica. Rozbudowa rozdzielni SN jest również zakresem inwestycji. Spółka przewiduje wykonanie instalacji w formule EPC - po stronie Wykonawcy jest również pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień koniecznych na potrzeby budowy i uruchomienia instalacji. Zakłada się pracę instalacji bez wypływu energii do sieci elektroenergetycznej (układ antypompujący). Potencjalnym Wykonawcom po podpisaniu umowy NDA zostaną przekazane wszystkie niezbędne dane. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa farmy fotowoltaicznej 1000 kWp wraz z rozbudową rozdzielni SN kopalni Jaźwica. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Opis i zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe prace projektowe i budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1000 kWp wraz przyłączeniem do napowietrznej sieci średniego napięcia i rozbudową rozdzielni średniego napięcia znajdującej się na terenie kopalni, tj.: 1. Uzyskanie warunków przyłączenia od PGE Dystrybucja S.A. 2. Wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę przedmiotowej instalacji w branży: a) elektrycznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) drogowej (linie kablowe, o ile będzie wymagana). 3. Wykonanie projektu wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami. 4. Budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 1000 kWp obejmującej: a) dostawę i montaż konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne, b) dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych, c) dostawę, montaż i konfigurację inwerterów fotowoltaicznych, d) dostawę i montaż okablowania i zabezpieczeń, e) budowę ogrodzenia terenu, f) dostawę, montaż i konfigurację systemu monitorowania. 5. Budowę przyłącza do stacji średniego napięcia. 6. Kontenerową stację transformatorową w bezpośrednim pobliżu instalacji fotowoltaicznej. 7. Rozbudowę stacji średniego napięcia z uwzględnieniem: a) Zabudowy pola sprzęgłowego łączącego dwie niezależne rozdzielnice SN b) Zastosowanie układu zabezpieczeń przed możliwością załączenia obu zasilani jednocześnie c) Dostosowanie rozdzielnic oraz obu układów pomiarowych do poboru 2,5 MW jednocześnie d) Wypracowanie rozwiązania na rozsył jak najlepszy energii z farmy fotowoltaicznej. e) Zostawienie na obu rozdzielnicach pola odpływowego rezerwowego. f) Uzgodnienie z PGE Dystrybucja oraz przygotowanie instrukcji ruchowej po zmodernizowanej rozdzielni SN g) uzgodnienie i uzyskanie aprobaty ze strony PGE na wykonanie modernizacji rozdzielni SN 8. Przygotowanie i złożenie wniosku o promesę koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej. 9. Przygotowanie i złożenie wniosku o koncesję na wytwarzanie energii elektrycznej. 10. Uwzględnienie w projektowanej instalacji wpięcia w przyszłości magazynu energii o mocy maksymalnej do 1 MW i pojemności do 2 MWh. 11. Przygotowanie i uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A. instrukcji współpracy instalacji fotowoltaicznej z OSD. Przedmiotowa instalacja zostanie zlokalizowana na działce nr 84 obręb Bolechowice, gmina Nowiny, powiat kielecki. Kopalnia Jaźwica jest przyłączona do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. i docelowo będzie posiadać dwa przyłącza o mocy po 2,5 MW. Przedmiotowe zamówienie obejmuje cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego kompletnych instalacji fotowoltaicznych wraz przekazaniem ich do eksploatacji. Wykonane instalacje fotowoltaiczne powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy. Opis wymagań 1. Dokumentacja. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji Wykonawca sporządzi kompletny projekt budowlany zawierający branżę elektryczną, konstrukcyjno-budowlaną oraz projekt zagospodarowania terenu zawierający 1. Koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez zamawiającego przed podjęciem dalszych prac. 2. Badania geologiczne gruntów (o ile będą wymagane). 3. Projekt budowlany obejmujący: a) branżę elektryczną, b) branżę konstrukcyjno-budowlaną, c) plan zagospodarowania terenu. 4. Projekt wykonawczy obejmujący: a) branżę elektryczną, b) branżę konstrukcyjno-budowlaną, c) plan zagospodarowania terenu. 5. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Instrukcję ruchu i eksploatacji instalacji. 7. Harmonogram realizacji inwestycji. 8. Dokumentację powykonawczą inwestycji. 9. Operat powykonawczy wraz z inwentaryzacją geodezyjną oraz protokołami z pomiarów i sprawdzeń odbiorczych. 10. Zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania realizacji inwestycji na bazie sporządzonego projektu. 11. Wszelkie inne towarzyszące roboty budowlane, wymagane przy realizacji inwestycji. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy powinien być przedłożony do akceptacji Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dokumentacja powinna być sporządzona w formie: - na piśmie w 5 egzemplarzach, - w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive w formie plików a) nieedytowanych (.pdf), b) edytowanych (.dwg lub .dxf oraz .doc). 2. Przygotowanie terenu budowy, prowadzenie budowy. Do Wykonawcy należy przygotowanie, organizacja i administrowanie placem budowy. Podczas wykonywania robót Wykonawca powinien zminimalizować uciążliwości związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Przez cały czas prowadzenia inwestycji Wykonawca jest odpowiedzialny za sprzątanie, bieżący wywóz śmieci, odpadów oraz należyte przygotowanie placu budowy obejmujące umieszczenie tablic informacyjnych i ostrzegawczych, ogrodzenie placu budowy, doprowadzenie niezbędnych mediów, organizację zaplecza budowy. Na swój koszt Wykonawca zorganizuje plac budowy, ubezpieczy budowę, podłączy niezbędne do realizacji budowy media i poniesie koszty ich użytkowania. Wykonawca ma obowiązek złożyć właściwym miejscowo organom administracyjnym wniosek o wydanie dziennika budowy oraz zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia budowy. Realizowane prace budowlane powinny być wykonywane zgodnie z aktualnymi przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 z późn. zm. Wykonawca ma obowiązek przechowywać na terenie budowy Dziennik Budowy oraz dokonywać w nim wpisów przez osoby uprawnione i zobowiązane prawem do dokonywania wpisów. Odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu powinien być realizowany protokolarnie przy udziale Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ust. 3 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 z późn. zm. Wykonawca ma obowiązek zgłaszać na bieżąco Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru gotowości do odbioru robót zanikowych i podlegających zakryciu, robót częściowych zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym jak i całości przedmiotu inwestycji. Wykonawca ma obowiązek zatrudniać do realizacji inwestycji Kierownika Budowy oraz kierownika robót w branżach konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej. Kierownik Budowy winien przebywać na budowie lub być osiągalny na żądanie. Wykonawca ma też obowiązek uczestniczyć w spotkaniach Rady Budowy. Materiały Wszystkie materiały budowlane zastosowane przez Wykonawcę powinny być: a) fabrycznie nowe i wolne od wad, b) odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, Ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego, c) być zgodne z projektem Wykonawczym zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz wymaganiami podanymi w dalszej części opracowania oraz ofertą Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem materiałów na plac budowy. Możliwe jest zastosowanie materiałów równoważnych z zachowaniem wymaganych parametrów i nie gorszej jakości niż zaprojektowane. Każdorazowo trzeba uzyskać zgodę ich zastosowania przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wykonawca na bieżąco będzie dostarczał do akceptacji do Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wnioski materiałowe wraz z niezbędnymi atestami, deklaracjami zgodności, dokumentacjami techniczno-rozruchowymi (DTR), instrukcjami obsługi i innymi dokumentami pozwalającymi na ocenę właściwości i parametrów elementów składowych przedmiotu inwestycji. Wymagania BHP i w zakresie ochrony pożarowej Wykonawca ma obowiązek prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Przed przystąpieniem do robót musi sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) i przedłożyć go do weryfikacji Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru Budowlanego. Na terenie placu budowy Wykonawca będzie utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany na podstawie odpowiednich przepisów. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. 3. Moduły fotowoltaiczne W instalacjach należy zastosować polikrystaliczne moduły fotowoltaiczne o mocy zapewniającej realizację budowy instalacji o mocy do 1000 kWp. Moduły powinny być trwałe, wydajne i wolne od korozji. Powinny zapewniać uzyski energetyczne zarówno w bezpośrednim świetle słonecznym, jak również w świetle rozproszonym. Muszą cechować się gwarancjami i certyfikatami podanymi w tabeli poniżej: 5. Konstrukcja wsporcza Konstrukcje wsporcze powinny być wykonane z elementów trwałych, odpornych na korozję zapewniających długą żywotność ich użytkowania. Producent konstrukcji wsporczej musi spełniać wymagania normy PN-EN 1090-1+A1:2012. Dopuszcza się wykonanie w elementów z: a) Aluminium b) Stali nierdzewnej - materiał zgodny z normą PN-EN 3506 gatunek A2 (lub lepszy), c) Stali ocynkowanej ogniowo - dla tych elementów stawia się wymagania zgodnie z normą PN EN ISO 1461 i klasy korozyjności nie mniejszej niż C3. Zabezpieczenie cynkowe konstrukcji musi posiadać klasę korozyjności gwarantującą minimum 20-letnią odporność na korozję. Nie dopuszcza się cięcia i wiercenia profili na placu budowy. Instalację należy wykonać zgodnie z normami określającymi wpływ czynników zewnętrznych dla odpowiednich stref obciążenia wiatrem PN-B-02011:1977/Az-1 oraz PN-EN 1991-1-4:2008 i śniegiem PN-80/B-02010/AZ-1 oraz PN-EN 1991-1-3:2005. 6. Komunikacja, monitoring, sterowanie. Instalację należy wyposażyć w niezależny system monitorujący i zarządzający pracą instalacji fotowoltaicznej. Podstawowe funkcjonalności: a) Dostęp do pomiarów za pomocą przeglądarki internetowej oraz lokalnie, b) Akwizycja danych pomiarowych, c) Możliwość wizualizacji danych pomiarowych z poziomu przeglądarki i lokalnie, d) Sygnalizacja alarmów i błędów falowników, Przewody komunikacyjne należy układać w rurach osłonowych giętkich odpornych na warunki atmosferyczne i UV z zapasem 50% umożliwiającym dołożenie kolejnych przewodów komunikacyjnych. 7. Pomiary energii i układy EAZ. Na zaciskach rozdzielni należy zainstalować i sparametryzować układy pomiarowo-rozliczeniowe energii wytworzonej zgodnie z wytycznymi Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Elektroenergetyczną automatykę zabezpieczeniową (EAZ) instalacji fotowoltaicznej należy zrealizować zgodnie z otrzymanymi warunkami przyłączenia od PGE Dystrybucja S.A. 8. Zagospodarowanie terenu Ogrodzenie terenu instalacji powinno być wykonane z siatki lub ogrodzenia panelowego o wysokości 2000 mm. Należy wykonać co najmniej 1 bramę wjazdową dwuskrzydłową o szerokości 4500 mm oraz 2 furtki o szerokości 1500 mm. CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45315700-5, 09332000-5, 71220000-0, 71232310-0 Składanie ofert: 2) Ofertę należy przesłać mailowo na adres: oferta.farma1mw@industria.eu 3) TERMIN SKŁADANIA ofert: do 31.01.2025 r. do końca dnia (23:59:59). Miejsce i termin realizacji: Orientacyjny czas realizacji zamówienia lub termin wykonania zamówienia: Do 10.04.2026 Maksymalny termin realizacji to 10.04.2026 r. przy założeniu, że realizacja rozpocznie się 1.03.2025 r. Wymagania: FINANSOWANIE Własne W razie wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym. 9. Dodatkowe informacje ogólne Wizja lokalna - wymagana. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE Tryb postępowania: zapytanie ofertowego: tryb konkursowy. SEKCJAMI: Zasady dotyczące sposobu przygotowywania i składania ofert, wymaganych oświadczeń i dokumentów: Opis warunków udziału w postępowaniu 1) Zamawiający oczekuje przedstawienia Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego dotyczącego przedsięwzięcia. 2) Przedstawienia krótkiego opisu technicznego proponowanych rozwiązań technologicznych spełniających wymogi Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyny. 4) Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie służy do wyboru kontrahenta celem dalszych negocjacji, a wybór oferenta nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy. Oferenci nie mogą wnosić roszczeń z tytułu kosztów poniesionych na przygotowanie ofert. Złożenie oferty jest jednoznacznie z akceptacją postanowień niniejszego zapytania bez zastrzeżeń. Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 5) Każdy podmiot biorący udział w postępowaniu powinien posiadać doświadczenie w realizacji jako główny wykonawca co najmniej 3 instalacji fotowoltaicznych o mocy 500 kWp. Niespełnienie tego warunku może spowodować odrzucenie ofert złożonych przez danego Oferenta. Realizacja każdej inwestycji musi być osobno potwierdzona stosownymi dokumentami takimi jak: referencje wskazujące jednoznacznie wielkość i czas realizacji zamówienia oraz Inwestora lub faktury VAT wystawione przez Oferenta. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zweryfikowanie powyższych dokumentów. Brak złożenia powyższych dokumentów oznaczać będzie nie spełnienie warunków zapytania i może wiązać się z odrzuceniem oferty. 6) Z postępowania wykluczeni są Oferenci powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. 7) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy niekoniecznie z takowym oferentem, który uzyska większą ilość punktów. Kryteria oceny ofert wraz wagami: 1) Cena oferty (Wc = 60%). 2) Doświadczenie w realizacji podobnych instalacji (WE = 10%). 3) Ocena rozwiązania technicznego (Wm= 10%). 4) Termin realizacji (WT=20%). Oferent wskaże liczbę dni roboczych, w których zrealizuje zamówienie. Najwięcej punktów w tym kryterium zdobędzie podmiot proponujący najkrótszy termin. Do Formularza Ofertowego powinien zostać dołączony harmonogram poszczególnych etapów wraz z szacowanym czasem ich realizacji. Uwaga!: jeżeli termin realizacji przekroczy 10.04.2026 r. traktowane będzie jako niespełnianie tego kryterium. Sposób wykonania, odbioru i rozliczenia prac 1) Wybór Wykonawcy zamówienia zostanie dokonany zgodnie z wewnętrznym ,,Regulaminem postępowania przy zawieraniu umów nabycia środków trwałych, usług i robót budowlanych, których wartość jest równa lub przekracza równowartość w złotych kwoty 50 000 złotych bez podatku VAT w Świętokrzyskich Kopalniach Surowców Mineralnych Sp. z o.o. w Kielcach". 2) Z procesu wyboru sporządzony zostanie raport zatwierdzony przez Prezesa Zarządu. Dokument ten ma jednak charakter wewnętrzny i nie podlega publikacji ani wglądowi osób z poza firmy. 3) Płatności związane z zakończeniem realizacji zakresu rzeczowego niniejszego Zapytania Ofertowego będą regulowane w terminie do 60 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego bez uwag. 4) Sposób, terminy i wielkości płatności zaliczek, rozliczania odbiorów częściowych i odbioru końcowego będą negocjowane w drugim etapie postępowania. Oferta musi zawierać następujące elementy: 1) Kompletność wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji. 2) Szacunkowy termin realizacji poszczególnych etapów inwestycji. 3) Lista referencyjna z realizacji prac dot. instalacji o podobnych parametrach co planowana inwestycja w okresie ostatnich 5 lat. 4) Cena (netto) wraz z propozycją warunków płatności. Propozycje sposobu rozliczenia z zastrzeżeniem zapisanym w punkcie 5, akapit ,,Sposób wykonania, odbioru i rozliczenia prac", Sekcja IV. Wszystkie nadmienione elementy powinny być dołączone i przedstawione w Formularzu Ofertowym -Załącznik nr 1 lub Załącznik nr 2. W przypadku braku któregokolwiek elementów Oferta może zostać odrzucona. Inne istotne warunki 1) Złożona oferta wiąże Oferenta przez 90 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako ostateczny termin składania ofert. Złożone oferty o okresie ważności krótszym niż wymagany mogą zostać odrzucone. 2) Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena oraz termin wykonania usługi zgodnie z ceną finalnie ustaloną z Oferentem. 3) Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z umowy, wyłącznie za faktycznie zrealizowane zamówienie. Dodatkowe wyjaśnienia: W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym. 1) Ofertę sporządzić należy na załączonym druku ,,Formularz Ofertowy" (Załączniki nr 1) wraz z wymaganymi oświadczeniami (Załączniki nr 2 i 3) i załącznikami. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby) zgodnie z zasadami reprezentacji danego Oferenta. Złożenie oferty w inny sposób niż wskazany w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub na inny adres nie będą brane pod uwagę. Oferty złożone po terminie ich składania będą mogły zostać odrzucone. 4) Oferty przygotowywane i składane są na koszt Oferenta. 5) W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę wg Zamawiającego, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia (z wyjątkiem oferty i umowy) Zamawiającego lub Oferentów mogą być przekazywane drogą elektroniczną, chyba że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji. 7) Oferent w ofercie wskaże osobę i adres e-mail do komunikacji. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub odwołania postępowania, o czym zawiadomi na stronie internetowej www.industria.eu. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może wyznaczyć inny termin składania ofert. 9) Zamawiający nie przewiduje dla Uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia przez Zamawiającego, podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania, na każdym etapie postępowania. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Oferentów oraz innych dokumentów Zamawiający wymaga od Oferenta przedstawienia następujących dokumentów: o Złożenia Formularza Ofertowego część ogólna - Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego. o Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków - Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego. o Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym -Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego. Poprawianie omyłek w treści oferty Zamawiający poprawi w tekście oferty: o oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe zauważone przez Oferenta po terminie składania na jego wniosek, o ile nie zmieniają warunków oferty, o oczywiste omyłki pisemne i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, zauważone przez członków komisji i niezwłocznie zawiadomi o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona. Kontakt: Osobą wskazaną do kontaktu jest Piotr Bednarczyk (tel. +48 724 660 113, mail: piotr.bednarczyk@industria.eu). 6) Zamawiający wskazuje następujący osoby do komunikacji: Piotr Bednarczyk (tel. 48 724 660 113, mail: piotr.bednarczyk@industria.eu). |
© eurobudowa.pl 2004-2025