Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji odpylania kotła parowego na biomasę SCHMID

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji odpylania kotła parowego na biomasę SCHMID

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sklejka Orzechowo S.A
ul. Miłosławska 13
62-322 Orzechowo
powiat: wrzesiński
61 435 11 00, tel. 506 010 914
przetarg@sklejkaorzechowo.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Orzechowo
Wadium: 20 000,00 PLN
Nr telefonu: 61 435 11 00, tel. 5
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dla realizacji zadania pt. ,,DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji odpylania kotła
parowego na biomasę SCHMID"
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji odpylania kotła
parowego na biomasę SCHMID, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji
Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ".
2. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r, poz. 1320 z późniejszymi zmianami).
3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie
z którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy
zainteresowani.
4. Rodzaj przedmiotu zamówienia - dostawa.
5. Wszystkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji przeznaczone są wyłącznie
w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w inny
sposób, ani udostępnione osobom nie uczestniczącym w postępowaniu.
6. Ogłoszenie o przetargu oraz treść SWZ wraz z załącznikami są zamieszczone na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem: www.sklejkaorzechowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie zamawiającego. Odpowiedzi na zapytania oraz dodatkowe informacje również
będą publikowane w powyższy sposób.
7. Zamawiający zleci wykonanie wyłącznie całości inwestycji. Oferty częściowe nie będą
rozpatrywane.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej instalacji odpylania, w tym DTR, instrukcja
obsługi i konserwacji.
2. DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji odpylania kotła parowego na biomasę. DOSTAWA
obejmuje przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji instalacji.
System instalacji odpylania spalin powinien być wyposażony w automatyczny układ by-pass
oraz układ odbiorczy pyłów. System odpylania spalin musi zapewniać redukcję ilości pyłu w
emitowanych spalinach poniżej 50 mg/m3. Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie
pomiarów potwierdzających skuteczność odpylania instalacji przez jednostkę wykonująca
pomiary, posiadającą akredytację PCA.
3. Parametry kotła parowego Schmid:
? Rodzaj paliwa: biomasa o wilgotności 30 - 60 %;
? Moc kotła: 8,5 MW;
? Wydajność pary: 12 t/h;
? Strumień spalin około 42 000 m3/h;
? Temperatura spalin: 120 - 160 oC, maksymalna 250 oC;
? Opory przepływu spalin przez kocioł: poniżej 1 000 Pa.
4. Obecnie spaliny z kotła są odprowadzane poprzez:
? dwa ekonomizery;
? odpylacz wstępny typu MOS;
? cyklofiltr typu CF-8x710 zapewniający redukcję pyłu poniżej 100 mg/m3;
? wentylator wspomagający 18,5 kW, V = 10 800 m3/h;
? wentylator główny 110 kW, V = 42 600 m3/h;
Zakres dostawy obejmuje demontaż istniejącego systemu odpylania, wykonania wszystkich prac
związanych z przygotowaniem, oznakowaniem, zabezpieczeniem, organizacją i przygotowaniem
zaplecza oraz posprzątania terenu po zakończeniu robót.
Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, ma obowiązek
zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.01.2025r. w siedzibie Zamawiającego, bez udziału
Wykonawców.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w Sekretariacie spółki Sklejka Orzechowo S.A. w nieprzejrzystym i zamkniętym
opakowaniu lub przesłać w tym terminie elektronicznie na adres: przetarg@sklejkaorzechowo.pl
z zaznaczeniem w temacie ,,Odpylanie spalin ".
Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 27.01.2025r. godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zadania do 31.07.2025r.

Wymagania:
V. Opis sposobu przygotowania ofert.
Postać oferty
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania
w imieniu Wykonawcy. Uprawnienie to powinno w sposób jednoznaczny wynikać ze
złożonych dokumentów ofertowych (rejestru sądowego, CEIDG, udzielonego na piśmie
pełnomocnictwa).
3. Oferta składana jest na kolejno ponumerowanych stronach.
4. Cena ofertowa powinna być podana liczbowo i słownie w PLN. Oferty należy składać w jednym
egzemplarzu.
5. Wszelkie czynność związane z udziałem w postępowaniu Oferenci podejmują na swój koszt
i ryzyko. Oferentowi w związku ze złożeniem oferty w postępowaniu nie przysługują wobec
Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze związane z niewybraniem jego
Oferty lub nie zawarciem Umowy.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą
solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu, a w przypadku wyboru ich oferty na żądanie Zamawiającego zobowiązani są
do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. Wszelką korespondencję
związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie
z ustanowionym pełnomocnikiem.
7. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania
ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji
dotyczących nazwy firmy oraz adresów wykonawców, ceny, terminu wykonania zamówienia,
okresu gwarancji i terminów płatności. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
Wykonawcy powinni przekazać w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić
zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako
jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do
dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia przy udziale podwykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom - w tym celu Wykonawca wypełnia wykaz
podwykonawców, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ ( jeżeli dotyczy ).
Opakowanie i złożenie oferty
Wszystkie oferty, łącznie z dostarczonymi pocztą, otrzymane przez zamawiającego po terminie
podanym powyżej zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
Oferty przesyłane na adres przetarg@sklejkaorzechowo.pl składane są jako załącznik do wiadomości
poczty elektronicznej i powinny być zabezpieczone hasłem.
Hasło oferent przesyła do wiadomości Zamawiającego na adres wskazany w ogłoszeniu o przetargu,
nie wcześniej niż w dniu składania ofert po godzinie 15.00 i nie później niż następnego dnia
roboczego po upływie terminu składania ofert, najpóźniej do godziny 10:00.
Dokumenty składające się na ofertę
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a. formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
b. wyciąg z aktu rejestracyjnego firmy, potwierdzający, że przedmiot działalności oferenta
odpowiada przedmiotowi przetargu,
c. zaświadczenie:
? z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków,
opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej
niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert,
? aktualne z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega
z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
? wystawionych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d. Oferenci zagraniczni zobowiązani są dostarczyć odpowiednik wyżej wymienionych dokumentów
dla kraju dostawcy,
e. kopię polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych),
z dowodem opłacenia składki. Polisa ubezpieczeniowa powinna być ważna na dzień składania
oferty;
f. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą
niż wartość przedstawionej oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub
zdolność kredytową w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia wykazanej kwoty
według średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień w którym upływa termin składania
ofert;
g. oświadczenia Wykonawcy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ:
? oświadczenie Wykonawcy, że nie toczy się w stosunku do niego postępowanie
upadłościowe, ani nie ma podstaw do jego wszczynania;
? oświadczenie o nie karalności Wykonawcy lub osób kierujących firmą mających
osobowość prawną;
? oświadczenie Wykonawcy, że ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte rozwiązania
techniczne, dostawę urządzeń, montaż i uruchomienie;
? oświadczenie o zobowiązaniu do świadczenia usług gwarancyjnych;
? oświadczenie, iż oferent zapoznał się z miejsce prowadzenia robót, dokonał wizji lokalnej
w zakresie budowlano-montażowym oraz że oferent uwzględnił w ofercie również inne
warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie, a szczególnie z ukształtowaniem
terenu budowy, z możliwościami zasilania w energię, wodę i inne media, ze stanem dróg
dojazdowych, urządzeniami telekomunikacyjnymi, możliwościami zakwaterowania załogi
itp. oraz uwzględnił je w kalkulacji ceny ofertowej;
h. wykaz zrealizowanych (zakończonych), jako strona umowy zamówień związanych
z przedmiotem niniejszego postępowania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem daty i miejsca zakończenia zadania, o wartości nie mniejszej niż
1 000 000,00 zł brutto. Załącznik nr 4 do SWZ;
i. potwierdzenie wniesienia wadium;
2. Oferenci muszą spełniać wszystkie warunki zawarte w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Wszystkie dokumenty składane w formie kopii winny być podpisane ,,za zgodność z oryginałem"
przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wymaganych
dokumentów lub nie spełnienie któregokolwiek z wymogów specyfikacji może spowodować
odrzucenie oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby warunek,
o którym mowa w ust. 1 lit. j powyżej spełnił co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie miał obowiązek uczestniczenia w realizacji
zamówienia w zakresie wykazanego doświadczenia. Zamawiający może na każdym etapie
postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez
Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny
wpływ na realizację zamówienia.
VII.
Udzielanie wyjaśnień.
Każdy oferent ma prawo zwrócić się pisemnie lub poprzez e-mail: przetarg@sklejkaorzechowo.pl do
Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji warunków zamówienia oraz o dodatkowe informacje
dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 22.01.2025r. do godz. 14.00.
Zamawiający odpowie na pytania przysłane w formie pisemnej niezwłocznie, lecz nie później niż na
2 dni przed terminem złożenia ofert. Odpowiedź zostanie zamieszczona na stronie
www.sklejkaorzechowo.pl oraz tablicy ogłoszeń u Zamawiającego, bez wskazywania źródła zapytania.
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany SWZ w uzasadnionych przypadkach.
Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający niezwłocznie ogłosi na stronie internetowej
www.sklejkaorzechowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
VIII.
Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. Wykonawca wraz z ofertą dostarcza dowód wpłaty wadium.
2. Wadium przetargowe wynosi 20 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium może być wniesione w formie pieniężnej - bezgotówkowej, gwarancji bankowej lub
gwarancji ubezpieczeniowej.
4. Wadium w formie pieniężnej - bezgotówkowej należy wpłacać na rachunek bankowy
Zamawiającego przelewem na konto:
Bank Gospodarstwa Krajowego: 40 1130 1088 0001 3007 6520 0002.
5.
W przypadku oferty wspólnej wadium w każdej z przewidzianych form może być wniesione
w częściach przez podmioty dokonujące wspólnego złożenia Oferty lub w całości przez jednego
z nich.
6. Oferty bez załączonego dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą oraz
w razie odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi
podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie i specyfikacji.
9. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gwarancja dobrego wykonania
umowy) w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie w formie pieniężnej -
bezgotówkowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych.
10. Zabezpieczenie należy wnieść najpóźniej do 14 dni od podpisania umowy. Nie wniesienie
gwarancji dobrego wykonania umowy w terminie oznacza utratę wadium oraz upoważnia
Zamawiającego do odstąpienia od Umowy, za które odpowiada Wykonawca.
11. Na pisemny wniosek Oferenta i za zgodą Zamawiającego Oferent może dokonać zmiany formy
zabezpieczenia. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości
zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
12. Zwrot Zabezpieczenia nastąpi w sposób następujący:
a. 70% kwoty Zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia podpisania
bezusterkowego protokołu odbioru końcowego;
b. 30% kwoty Zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia zakończenia okresu
gwarancji.
13. Jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy Zabezpieczenie w jakiejkolwiek części utraci swoją
ważność, to wówczas Wykonawca niezwłocznie uzupełni zabezpieczenie. Do tego czasu
Zamawiający może się powstrzymać od świadczeń, do których jest zobowiązany na podstawie
Umowy, co nie będzie stanowiło zwłoki ani opóźnienia Zamawiającego.
14. Jeżeli, którekolwiek z roszczeń, które zabezpiecza Zabezpieczenie stanie się wymagalne, wówczas
Zamawiający jest uprawniony zaspokoić to roszczenie z Zabezpieczenia, bez konieczności
wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu na zadośćuczynienie temu roszczeniu.
O zaspokojeniu się z Zabezpieczenia Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
IX.
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą upływa z dniem podpisania umowy przez Wykonawcę, który wygrał przetarg,
nie później jednak niż po upływie 30 dni od daty otwarcia ofert.
X.
Kryteria powodujące odrzucenie oferty
Zamawiający może odrzucić ofertę, w sytuacji gdy:
1. treść oferty nie odpowiada SWZ;
2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4. Oferent złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik
prowadzonego postępowania;
5. Oferent nie odpowiedział na wezwanie Komisji tj. nie uzupełnił wszystkich dokumentów lub nie
złożył wyjaśnień, co do treści oferty lub uzupełnienie / złożenie wyjaśnień nastąpiło po terminie
wskazanym przez Zamawiającego,
Z tytułu odrzucenia ofert, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Wybór ofert nastąpi w dwóch etapach:
A. etap I Zamawiający dokona oceny formalnej pod względem kompletności i zgodności
z warunkami SWZ. O stwierdzonych brakach i uchybieniach Zamawiający powiadomi pisemnie
Wykonawców i wyznaczy termin ich usunięcia.
B. etap II Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji
z Wykonawcami, którzy pomyślnie przeszli etap I. Po przeprowadzonych negocjacjach
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
Zamawiającemu przysługuje prawo do wezwania Oferenta do uzupełnienia brakujących lub
złożonych w postępowaniu oświadczeń, dokumentów.
Do oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował poniższe kryteria:
1. wartość oferty, cena netto - 70 pkt., podział proporcjonalny:
C = (Cmin / Cb ) x 70
gdzie: C
- wartość punktowa oferty
Cmin
- najniższa wartość oferty spośród złożonych ofert
Cb
- cena badanej oferty
2. Termin realizacji - 10 pkt:
? do 30.06.2025r. - 10 pkt
? do 31.07.2025r. - 5 pkt.
3. Wartość techniczna - 20 pkt, w tym:
3.1. koszty eksploatacji - 15 pkt.
E = (Emin / Eb ) x 15
gdzie: E
- wartość punktowa oferty
Emin
- najniższe koszty eksploatacji
Eb
- koszty eksploatacji badanej oferty
3.2. okres gwarancji - 5 pkt.:
G = (Gb / Gmax ) x 5
gdzie: G
- wartość punktowa oferty
Gmax - najdłuższy okres gwarancji w miesiącach spośród złożonych ofert
Gb
- okres gwarancji w miesiącach badanej oferty
Ocena końcowa będzie sumą punktów z kryteriów opisanych w punkcie 1 i 2.
XII.
Warunki płatności
1. Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem, na podstawie faktur:
a. Zaliczka - nie więcej niż 30% wartości wynagrodzenia brutto Umowy, płatnej w przeciągu
14 dni od daty wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy pod warunkiem
wniesienia zabezpieczenia zaliczki poprzez wniesienie nieodwołalnej gwarancji bankowej
lub ubezpieczeniowej;
b. częściowej - po dostawie instalacji odpylania spalin do siedziby Zamawiającego, po
protokolarnym potwierdzeniu przez Strony, lecz nie więcej niż 40 % wynagrodzenia;
c. końcowej - wystawionej po zakończeniu wszystkich robót montażowych, uruchomieniu,
przeszkoleniu z obsługi i konserwacji instalacji odpylania spalin, po protokolarnym
potwierdzeniu przez Zamawiającego.
d. Faktury płatne będą w terminie 30 dni od jej doręczenia Zamawiającemu, na rachunek
bankowy Wykonawcy podany na fakturze. W przypadku zapłaty należności w formie
przelewu bankowego, Strony ustalają jako datę zapłaty przez Zamawiającego datę
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Jeżeli płatność przypada w sobotę lub
w dzień ustawowo wolny od pracy, to za termin płatności uważa się pierwszy dzień
roboczy, przypadający po takim dniu.
2. Należności wynikające z niniejszej umowy, bez pisemnej zgody Zamawiającego, nie mogą być
przedmiotem zastawu ani obrotu (cesja, sprzedaż) zgodnie z art. 509 Kodeksu cywilnego.
XIII.Istotne postanowienia, które wprowadzone zostaną do umowy, zostały określone w Załączniku
nr 2 do SWZ.
XIV.Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po zakończeniu przetargu:
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą
z punktu widzenia Zamawiającego w świetle zasad przyjętych w niniejszym zamówieniu
i podanych w niniejszej specyfikacji.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie powiadomiony o tym w piśmie
akceptującym Zamawiającego. Pismo akceptujące zostanie wysłane niezwłocznie po
rozstrzygnięciu przetargu.
3. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na stronie www.sklejkaorzechowo.pl przez podanie
Wykonawcy, któremu powierzone zostanie zadanie.
XV.Modyfikacja lub unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji zamówienia przed upływem
terminu składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert (bez podania przyczyny zamknięcia przetargu), zgodnie z art. 703 kodeksu
cywilnego.
3. O zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty Zamawiający
powiadamia pisemnie wszystkich oferentów oraz zamieszcza stosowną informację na stronie
internetowej www.sklejkaorzechowo.pl
XVI.Informacje dodatkowe.
Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń w walutach obcych. Całość postępowania
prowadzona jest w języku polskim, dotyczy to również wszelkiej korespondencji oraz
porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

Kontakt:
Osobą do kontaktu, w dni robocze w godz. 800 - 1400, wyznaczoną ze strony Zamawiającego
w sprawach niniejszego postępowania jest:
1. Pan Eugeniusz Majchrzak, tel. 506 010 914, e-mail: e.majchrzak@sklejkaorzechowo.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.