mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja, przeglądy i naprawa dźwigów osobowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnejw Wyszkowie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków powiat: wyszkowski tel.: (29) 743 76 11, fax: (29) 743 76 05, tel.: 29-743-76-69 zp@szpitalwyszkow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wyszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (29) 743 76 11 |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Konserwacja, przeglądy i naprawa dźwigów osobowych w SPZZOZ w Wyszkowie" Przedmiot zamówienia (opis, parametry, ilość, itp.) ,,Konserwacja, przeglądy i naprawa dźwigów osobowych w SPZZOZ w Wyszkowie wraz z usługą awaryjnego uwalniania osób z dźwigów osobowych". Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 - wzór umowy. Dokument nr: DEZ/Z/341/PU-42/2024 Składanie ofert: Sposób złożenia oferty (miejsce, termin, forma) Oferty należy złożyć do dnia 21.01.2025. roku do godz. 10.00 Ofertę należy złożyć na adres: zp@szpitalwyszkow.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia (okres, data) Termin realizacji: 24 miesiące Od dnia 01.02.2025 do 31.01.2027 Wymagania: w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320) - zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, Podstawowe akty prawne Ustawa z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320) Ustawa z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (t. j. Dz.U.2022.1514) Opis kryteriów wyboru Wykonawcy C - Cena - 100 % (maximum 100 pkt.) Wartość punktowa dla kryterium ,,Cena" będzie wyliczana według wzoru: C min C = ?????????????? x 100 C of C - liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku) C min - najniższa cena spośród oferowanych C of - cena z ocenianej oferty Warunki udziału - wymogi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył, że: posiada odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą realizację zamówienia, spełnia warunki udziału oraz nie podlega wykluczeniu. Potwierdzeniem będzie złożony Załącznik nr 2 Istotne warunki zamówienia 1. Termin płatności: 60 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy. Oferty należy sporządzić, pod rygorem nieważności, w języku polskim, Sposób przygotowania oferty: Oferta może być podpisana tylko przez osoby wskazane w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo. Oferta powinna zawierać: - Załącznik nr 1 - Formularz oferty - Załącznik nr 2 - Potwierdzenie spełnienia warunków i braku podstaw wykluczenia Oferty będą podlegały odrzuceniu w przypadku, gdy: - zostaną złożone po upływie terminu składania ofert, - treść oferty nie będzie odpowiadała treści zapytania, - Oferenta nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie wykaże spełnia warunków udziału w postępowaniu, - będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową - złożone zostaną przez Oferenta niespełniającego warunków, określonych w niniejszym zapytaniu Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru: Zamawiający będzie miał prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru, jeżeli: a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków zapytania, b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa, d) postępowanie będzie obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Warunki odwołania postępowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Pozostałe wymagania Termin związania ofertą wynosi 30 dni. SPZZOZ w Wyszkowie zastrzega sobie prawo zmiany terminów składania ofert, poprawy w złożonych ofertach oczywistych błędów rachunkowych, wystąpienia do Wykonawców (Oferentów) o wyjaśnienia i uzupełnienia ofert, negocjacji i warunków wykonania. Uwagi: Informacja o RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje się, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZZOZ w Wyszkowie, ul. KEN nr 1, 07-200 Wyszków, www.szpitalwyszkow.pl; telefon: 29/743-76-11. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZZOZ w Wyszkowie jest Pani Anna Błażejczak- Jarosińska, kontakt: adres e mail:anna.blazejczak.jarosinska@gmail.com lub kancelaria@szpitalwyszkow.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu Oświadczenie osoby fizycznej, której dane osobowe są przetwarzane w ramach Zapytania ofertowego (obowiązek informacyjny realizowany w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) 1. Informacje dotyczące administratora danych Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie) z siedzibą przy ul. KEN 1, 07- 200 Wyszków. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. KEN 1, 07- 200 Wyszków poprzez e-mail: kancelaria@szpitalwyszkow.pl telefonicznie:29-743-76-11 2. Inspektor ochrony danych Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. KEN 1, 07- 200 Wyszków poprzez e-mail: anna.blazejczak.jarosinska@gmail.com telefonicznie: 505-221-882 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.); rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 19 grudnia 2019 w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U 2020 r. poz. 1282 ze zm. ); ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.). 4. Okres przechowywania danych Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 4 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Komu przekazujemy Państwa dane Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 2019 ze zm.) Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zmówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2). 7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: o prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; o prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; o prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; o prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych. 8. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U z 2020 r. poz. 1282 ze zm.). Kontakt: Osoby do kontaktów: Joanna Wilk tel.: 29-743-76-69 e-mail: zp@szpitalwyszkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025