Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pielęgnacja drzew i krzewów na terenie miasta |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg Zamenhofa 2b 63-400 Ostrów Wielkopolski powiat: ostrowski (wielkopolski) 627352576, faks 627352664 przetargi@mzdostrow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrów Wielkopolski |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | 627352576, faks 6273 |
Termin składania ofert: | 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pielęgnacja drzew i krzewów na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3 obejmuje: - Prześwietlenie, kształtowanie, formowanie koron drzew, - Wykonanie cięć formujących i zachowawczych krzewów, - Pielęgnacja drzew i krzewów w zakresie skrajni drogowej i chodnika, - Usuwanie drzew i krzewów, - Usuwanie odrostów drzew, - Frezowanie pni 2. Zestawienie terenów zieleni miejskiej zawiera załącznik nr 9 do SWZ. Szacowane zakresy prac - załącznik nr 11 do SWZ. CPV: 77000000-0, 77310000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00049148, MZD.266.1.2025.I3/U4 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu: 1) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: przetargi@mzdostrow.pl 2) platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux,lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program AdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8)Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.10)Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje11) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, Ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel.: (62) 735 25 76, fax.: (62) 735 26 64, e-mail: biuro@mzd.osw.pl, 2) Administrator powołał Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@mzd.osw.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-28 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.266.1.2025.I3/U4 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3 obejmuje: - Prześwietlenie, kształtowanie, formowanie koron drzew, - Wykonanie cięć formujących i zachowawczych krzewów, - Pielęgnacja drzew i krzewów w zakresie skrajni drogowej i chodnika, - Usuwanie drzew i krzewów, - Usuwanie odrostów drzew, - Frezowanie pni 2. Zestawienie terenów zieleni miejskiej zawiera załącznik nr 9 do SWZ. Szacowane zakresy prac - załącznik nr 11 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia 2. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (czas rozpoczęcia prac od momentu zgłoszenia zlecenia) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie) 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie) 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie) 4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli: a) Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszego zamówienia. Przez usługę o podobnym charakterze należy rozumieć wykonanie pielęgnacji, usuwanie drzew i krzewów o wartości min. 400.000,00 zł brutto każda, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa ta została wykonana oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończona. b) Będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym: Minimum sprzętowe: - podnośnik koszowy do 3,5 t (zasięg kosza do 20m) - 1 szt. - przyczepa rolnicza - 5 szt. - przyczepa rolnicza do 1,5 t - 1 szt. - lekki ciągnik rolniczy - 1 szt. - pilarki łańcuchowe - 7 szt. - pilarka teleskopowa (na wysięgniku) - 1 szt. - rębarka do gałęzi i konarów drzew - 1 szt. - frezarka do pni (w tym 2 szt. zaciągnikowe) - 3 szt. c) Będzie posiadać (lub mieć zapewniony dostęp) oświetlony oraz monitorowany plac do magazynowania o powierzchni min. 700 m2, usytuowany na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego położny w granicach administracyjnych miasta Ostrowa Wielkopolskiego lub w odległości nie większej niż 10 km od tych granic ( załącznik nr 10 do SWZ). Zamawiający po otwarciu ofert dokona przeglądu placu. d) Będzie dysponować, w trakcie realizacji usługi osobami posiadającymi uprawnienia: - do kierowania ruchem drogowym - min. 4 osoby, - pilarza I stopnia - min. 1 osoby, - pilarza II stopnia - min. 4 osoby. Osobami posiadającymi wykształcenie ogrodnicze - min 1 osoba, Osobami odpowiedzialne za kierowanie pracami, które zgodnie z przepisami pozwolą na wykonanie usługi - min. 2 osoby, Osobami legitymują się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych polegających na pielęgnacji, usuwaniu drzew i krzewów - min. 4 osoby 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 4 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. a SWZ), Uwaga: Wypełniając tabelę należy zaznaczyć poprzez podkreślenie, czy wymieniona usługa jest doświadczeniem własnym, czy doświadczeniem innego podmiotu. Zaznaczenie zwrotu ,,innego podmiotu" oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu korzysta z doświadczenia innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć zobowiązanie, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 1 SWZ. 2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. d SWZ), Uwaga: Wypełniając oświadczenie, w tabeli należy zaznaczyć poprzez podkreślenie zwrotu ,,polegamy" lub ,,nie polegamy" sposób dysponowania osobami posiadającymi wskazane uprawnienia do kierowania pracami. Zaznaczenie zwrotu ,,polegamy" oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu polega na osobach innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć zobowiązanie, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 2 SWZ. 3) wykaz potencjału technicznego zgodnie z załącznikiem nr 8 i 10 do SWZ (na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. b,c SWZ). Uwaga: Wypełniając wykaz w tabeli należy zaznaczyć poprzez podkreślenie zwrotu ,,polegamy" lub ,,nie polegamy" sposób dysponowania wymaganym sprzętem. Zaznaczenie zwrotu ,,polegamy" oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobie potencjału technicznego innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć zobowiązanie, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 3 SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia i spełniania warunków - załącznik nr 2 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (doświadczenia) - załącznik nr 3a 4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) - załącznik nr 3b 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (potencjał techniczny) - załącznik nr 3c 6. Wykaz usług - załącznik nr 4 7. Wykaz osób - załącznik nr 5 8. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 6 9. Projekt umowy - załącznik nr 7 10. Potencjał techniczny - załącznik nr 8 11. Zestawienie terenów zieleni miejskiej - załącznik nr 9 12. Oświadczenie o posiadaniu placu - załącznik nr 10 13. Szacowane zakresy prac - załącznik nr 11 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 10 000,00 zł 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Pełnomocnictwo z podaniem zakresu, imienia i nazwiska pełnomocnika 2. Każdy z wykonawców składa oddzielnie aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7 SWZ 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6). 4. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia polegają na zasobach innego podmiotu, oprócz dokumentów wymienionych wyżej, składają również dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. ppkt 1),2),3) SWZ, ( załącznik nr 3a, 3b, 3c) 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia 2. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (czas rozpoczęcia prac od momentu zgłoszenia zlecenia) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2025