Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie ul. Liburnia 4 43-400 Cieszyn powiat: cieszyński tel. 33 85 82 890, tel. 33 479 51 61 sekretariatmzd@mzd.cieszyn.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Cieszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 85 82 890, t |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, przeznaczonej do remontu bieżącego nawierzchni dróg w Cieszynie. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, przeznaczonej do remontu bieżącego nawierzchni dróg w Cieszynie do kwoty 50 000.00 zł brutto. Dokument nr: MZD.DUD.430.8.1.2024.AK Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24 stycznia 2025r. o godz. 10:15 w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie, I piętro, pok. 203. Składanie ofert: 9. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 24 stycznia 2025r. do godz. 10.00 na załączonym do zapytania formularzu ofertowym w następujący sposób: o osobiście w sekretariacie Zamawiającego Ul. Liburnia 4, 43 - 400 Cieszyn, w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, przeznaczonej do remontu bieżącego nawierzchni dróg w Cieszynie." o drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariatmzd@mzd.cieszyn.pl. Ofertę należy podpisać podpisem elektronicznym. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 października 2025 roku. Wymagania: przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Nr 0211.5.2021 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie z dnia 15 stycznia 2021 r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000.00 zł, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) 5. Płatność: Termin płatności faktury ustala się do 21 dni od daty poprawnie wystawionej i doręczonej faktury. 6. Związanie z ofertą: Wykonawca jest związany z ofertą 30 dni. 7. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o poprawnie złożona oferta na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania (zał. nr 1), o aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem), o oświadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji (zał. nr 2). 8. Kryterium oceny ofert i jej znaczenie: Zamawiający dokona wyboru oferty w następujący sposób: najkorzystniejsza cena jednostkowa (Mg) - 100 %. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zadania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: 10. Dodatkowe informacje: Dodatkowych informacji udziela: 1) w sprawach proceduralnych: Pani Magdalena German - Kierownik Działu Utrzymania Dróg tel. 33 479 51 61, e-mail: dwmzd@mzd.cieszyn.pl. 2) w sprawach merytorycznych: o Iveta Stoszek - starszy majster Działu Utrzymania Dróg. tel. 33 479 51 61, o Tomasz Kaleta majster Działu Utrzymania Dróg, tel. 33 479 52 61, |
© eurobudowa.pl 2004-2025