Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawa dróg i ulic

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa dróg i ulic

Data zamieszczenia: 2025-01-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kleszczewo
Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
powiat: poznański
urzad@kleszczewo.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleszczewo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w 2025 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - drogi gruntowe
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 0,97 - zgodnie z wykazem dróg (załącznik nr 11 do SWZ).
- Naprawa dróg:
- wbudowanie materiału tożsamego do istniejącego, niezbędnego do likwidacji zniszczonego odcinka utwardzenia,
- likwidacja zaniżeń wynikłych z nadmiernego podmoknięcia i rozjechania wbudowanego materiału po uprzednim ukształtowaniu koryta, pod wskazane przebiegi dróg,
- ścięcie nadmiaru gruntu w ilości koniecznej do wymaganej rzędnej wysokościowej, zagęszczeniu poszczególnych warstw do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,97,
- zagęszczenie i wyrównanie poboczy,
- wbudowanie gruzu betonowego grubości 15cm (frakcji 16-63), wolnego od zanieczyszczeń szkodliwych, wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., takich jak: szkło, azbest, metal, folia, styropian, plastik, ceramika, papier, materiały organiczne, itp. oraz innych frakcji.
Należy zachować istniejące szerokości naprawianych odcinków dróg, z uwzględnieniem dwustronnego spadku (2%).
- Łączna powierzchnia oraz podstawowe parametry naprawianych dróg:
- równanie, profilowanie i wałowanie - 380 177,50 m2,
- wbudowanie gruzu betonowego lub kruszywa bazaltowego (frakcja 16-63), grubość10 cm, 1 267,00 t,
- wbudowanie tłucznia granitowego (frakcja 0-31,5), grubość 10 cm, 682,00 t,
- wbudowanie tłucznia granitowego jako uzupełnienie (frakcja 0-31,5), grubość +/- 5 cm, 2 474,00 t.
Zadanie nr 2 - nawierzchnia bitumiczna
- Naprawa cząstkowa nawierzchni przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0/12,8 układanej ręcznie przy użyciu zagęszczarek płytowych lub mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców stalowych, w zależności od wielkości ubytku/wyboju i wskazań Zamawiającego, w ramach bieżącego utrzymania dróg. Przewidywana wielkość robót naprawczych około 1240 m2. Wielkość zlecanej naprawy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb - ilości ubytków i wybojów, wynikających z sytuacji na drogach gminnych. Naprawy zlecane będą Wykonawcy sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do końca terminu jej obowiązywania lub wyczerpania zakresu rzeczowego bądź finansowego.
- Uzupełnianie istniejących w nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie gminy Kleszczewo administrowanych przez Wójta Gminy Kleszczewo, ubytków i wybojów grysami, i emulsją przy użyciu remontera, w ramach bieżącego utrzymania dróg. Planowana powierzchnia z zużyciem materiału grysowo-emulsyjnego - około 500 m2. Wielkość zlecanej naprawy remonterem uzależniona będzie od aktualnych potrzeb. Naprawy zlecane będą Wykonawcy sukcesywnie w czasie od dnia podpisania umowy do końca terminu jej obowiązywania lub wyczerpania zakresu rzeczowego bądź finansowego.

CPV: 45233142-6

Dokument nr: 2025/BZP 00052137, ZP.271.35.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71df85c1-1907-4461-bd05-116990f88cd7
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, Ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo przy
ul. Poznańska 4.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Naprawę dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w latach 2024/2025" prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
6. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej.
9. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-05 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.