Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa dróg i ulic |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kleszczewo Poznańska 4 63-005 Kleszczewo powiat: poznański urzad@kleszczewo.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kleszczewo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w 2025 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 - drogi gruntowe - Równanie, profilowanie i wałowanie dróg z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 0,97 - zgodnie z wykazem dróg (załącznik nr 11 do SWZ). - Naprawa dróg: - wbudowanie materiału tożsamego do istniejącego, niezbędnego do likwidacji zniszczonego odcinka utwardzenia, - likwidacja zaniżeń wynikłych z nadmiernego podmoknięcia i rozjechania wbudowanego materiału po uprzednim ukształtowaniu koryta, pod wskazane przebiegi dróg, - ścięcie nadmiaru gruntu w ilości koniecznej do wymaganej rzędnej wysokościowej, zagęszczeniu poszczególnych warstw do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,97, - zagęszczenie i wyrównanie poboczy, - wbudowanie gruzu betonowego grubości 15cm (frakcji 16-63), wolnego od zanieczyszczeń szkodliwych, wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., takich jak: szkło, azbest, metal, folia, styropian, plastik, ceramika, papier, materiały organiczne, itp. oraz innych frakcji. Należy zachować istniejące szerokości naprawianych odcinków dróg, z uwzględnieniem dwustronnego spadku (2%). - Łączna powierzchnia oraz podstawowe parametry naprawianych dróg: - równanie, profilowanie i wałowanie - 380 177,50 m2, - wbudowanie gruzu betonowego lub kruszywa bazaltowego (frakcja 16-63), grubość10 cm, 1 267,00 t, - wbudowanie tłucznia granitowego (frakcja 0-31,5), grubość 10 cm, 682,00 t, - wbudowanie tłucznia granitowego jako uzupełnienie (frakcja 0-31,5), grubość +/- 5 cm, 2 474,00 t. Zadanie nr 2 - nawierzchnia bitumiczna - Naprawa cząstkowa nawierzchni przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0/12,8 układanej ręcznie przy użyciu zagęszczarek płytowych lub mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców stalowych, w zależności od wielkości ubytku/wyboju i wskazań Zamawiającego, w ramach bieżącego utrzymania dróg. Przewidywana wielkość robót naprawczych około 1240 m2. Wielkość zlecanej naprawy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb - ilości ubytków i wybojów, wynikających z sytuacji na drogach gminnych. Naprawy zlecane będą Wykonawcy sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do końca terminu jej obowiązywania lub wyczerpania zakresu rzeczowego bądź finansowego. - Uzupełnianie istniejących w nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie gminy Kleszczewo administrowanych przez Wójta Gminy Kleszczewo, ubytków i wybojów grysami, i emulsją przy użyciu remontera, w ramach bieżącego utrzymania dróg. Planowana powierzchnia z zużyciem materiału grysowo-emulsyjnego - około 500 m2. Wielkość zlecanej naprawy remonterem uzależniona będzie od aktualnych potrzeb. Naprawy zlecane będą Wykonawcy sukcesywnie w czasie od dnia podpisania umowy do końca terminu jej obowiązywania lub wyczerpania zakresu rzeczowego bądź finansowego. CPV: 45233142-6 Dokument nr: 2025/BZP 00052137, ZP.271.35.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71df85c1-1907-4461-bd05-116990f88cd7 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, - szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, Ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17. 2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo przy ul. Poznańska 4. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Naprawę dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w latach 2024/2025" prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pzp oraz zawarcia umowy. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO . 6. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej. 9. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025