wielkopolskie (POZNAŃ)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace budowlane polegające na rozbudowie istniejącego zaplecza technicznego o nową halę montażową i plac manewrowy |
Data zamieszczenia: | 2025-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
P.P.H.U. A-LIMA-BIS Sp. z o.o 27 Grudnia 5 63-000 Środa Wielkopolska powiat: średzki 609170130 jacek.strzyz@alimabis.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212695 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Środa Wielkopolska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609170130 |
Termin składania ofert: | 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr FENG/01/2025 - Prace budowlane polegające na rozbudowie istniejącego zaplecza technicznego o nową halę montażową i plac manewrowy. Powstaje w kontekście naboru FENG.01.01-IP.02-001/24 - Ścieżka SMART Część 1 BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (FUNDAMENTY I POSADZKA) Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót mających na celu rozbudowę istniejącego zaplecza technicznego Spółki o nową halę montażową i plac manewrowy. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu nr FENG.01.01-IP.02-0328/24 ,,Wdrożenie na rynek innowacyjnego rozrzutnika 20-24t" złożonego w konkursie o numerze FENG.01.01-IP.02-001/24 - Ścieżka SMART ogłoszonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Działania Ścieżka SMART Priorytetu I. Wsparcie dla przedsiębiorców Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zapytania są roboty budowlane obejmujące rozbudowę istniejącego zaplecza technicznego Spółki o nową halę montażową i plac manewrowy. Zakres planowanych prac został podzielony na 4 części: CZĘŚĆ 1 ZAPYTANIA - PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (FUNDAMENTY I POSADZKA) Zakres prac i minimalne wymagania techniczne: 1. Niwelacja terenu wraz z rozbiórką budynku wagi. 2. Wykonanie zgodnie z projektem fundamentów i podwaliny pod nową część hali we współpracy z wykonawcą konstrukcji hali. W zakresie wykonania fundamentów należy usunąć kolizje istniejących instalacji podziemnych z wykonywanymi fundamentami, usunąć istniejącą podwalinę na granicy starej i nowej części hali. Podwalina musi zostać wykończona z zewnątrz żywiczną mozaiką elewacyjną. 3. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej o szerokości min. 50cm, otoczonej opornikiem. (krawężnik drogowy). 4. Wykonanie posadzki przemysłowej z włóknem rozproszonym i przygotowanie budowlane miejsc pod elementy wyposażenia takiego jak waga samochodowa i rolki do badania hamulców. Wyznaczenie kierownika budowy, który będzie odpowiedzialny za całość prac w tym prowadzenie dziennika budowy, dbanie o prawidłową realizację prac oraz bezpieczeństwo na placu budowy oraz przygotowanie dokumentacji, we współpracy z pozostałymi uczestnikami realizacji budowy (wykonujących części zapytania 2, 3, 4), niezbędnej do zgłoszenia w nadzorze budowlanym właściwym dla miejsca budowy zakończenia robót i wystąpienie o pozwolenie na użytkowanie. Wykonawca powinien dysponować własnym zapleczem socjalno-sanitarnym na placu budowy, a także ogrodzeniem w celu zabezpieczenia placu budowy. Gwarancja na wykonane prace min 5 lat. Koordynacja pozostałych zadań związanych z wykonaniem hali i otoczenia cz. 2, 3 i 4 zapytania, tak by istniejąca część budynku produkcyjnego cały czas mogła służyć do wykonywania zadań produkcyjnych mających miejsce na tym obszarze. Dopuszczalne są krótkie przerwy (do 3 godzin), a prowadzone prace budowlane nie mogą zagrażać pracownikom produkcyjnym. Plac budowy nie może służyć do składowania materiałów budowlanych. Materiały niezbędne do budowy muszą być dostarczane na bieżąco. Termin pobytu maszyn budowlanych niezbędnych na placu budowy, a przebywających podczas pracy poza jego terenem, musi być ustalany z przedstawicielem inwestora. INFORMACJE TECHNICZNE Zamawiający udostępni niezbędną dokumentację techniczną potencjalnym Oferentom pod warunkiem podpisania przez nich oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności wg wzoru z niniejszego zapytania. Dokumentacja zostanie udostępniona w sposób wybrany przez Oferenta: - w formie elektronicznej w formacie pdf na wskazany adres mailowy lub - do wglądu w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: P.P.H.U. ,,A-LIMA-BIS" sp. z o.o., Ul. 27 Grudnia 5, 63-000 Środa Wielkopolska. Oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta. Oświadczenie podpisane przez osobę reprezentującą Oferenta należy przesłać na adres mailowy robert.giernalczyk@alimabis.com.pl Zamawiający dopuszcza podpis w formie elektronicznej lub skan podpisanego tradycyjnie dokumentu. W wiadomości mailowej należy podać adres mailowy oraz osobę kontaktową wraz z numerem telefonu do przesłania dokumentacji. Dane techniczne zostaną odesłane zwrotnie na podany adres mailowy w formie załącznika lub w formie linku z dostępem do dokumentacji do 2 dni roboczych od dnia otrzymania podpisanego oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności. Prośbę o udostepnienie danych technicznych można przesłać najpóźniej na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega bezterminowo poufność wszelkich informacji, danych i dokumentów, niezależne od nośnika i sposobu, w jaki zostaną przekazane Oferentowi w celu przedłożenia stosownej oferty i/lub Wykonawcy w związku z wykonaniem Przedmiotu Umowy w czasie jej wykonywania i po zakończeniu realizacji. Ich ujawnienie lub udostępnienie osobom trzecim wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. ODBIÓR PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prawidłowa realizacja każdej z części przedmiotu zamówienia będzie potwierdzona podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego. Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zakresu prac z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Zapytania, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie pozostałe po wykonaniu zamówienia materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób ,,przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe by ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach. Planowany termin rozstrzygnięcia zapytania i podpisania umowy to II połowa lutego r. Z uwagi na zaplanowany harmonogram realizacji projektu, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany najpóźniej: - dla części 1 zapytania o zakres pkt 1 i 2 - do 11.04.2025 r. o zakres pkt 3 i 4 - do 20.06.2025 r. Część 2 BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (CZĘŚĆ NAZIEMNA) Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis CZĘŚĆ 2 ZAPYTANIA - PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (CZĘŚĆ NAZIEMNA) Zakres prac i minimalne wymagania techniczne: Konstrukcji hali o następujących wymaganiach: a) Konstrukcja prefabrykowana hali (w pełni przygotowana w wytwórni, nie ma elementów przygotowywanych na budowie) b) Elementy konstrukcyjne gięte na zimno, ocynkowane, skręcane przy pomocy śrub ocynkowanych. c) Konstrukcja dachu kratownicowa. d) Tabliczki znamionowe na każdym elemencie konstrukcji umożliwiające identyfikację elementu w razie jego uszkodzenia lub konieczności wymiany pod kątem wzmocnień pod przyszłe obciążenia technologiczne. e) Główne słupy ram oraz pasy kratownic ze stali o wytrzymałości min 500MPa, słupki podsuwnicowe ze stali min 420MPa, pozostałe elementy konstrukcji ze stali min 350MPa. I Zabezpieczenie antykorozyjne w klasie min. C3; Zabezpieczenie antykorozyjne - do produkcji elementów konstrukcyjnych stosuje się blachę stalową ocynkowaną ogniowo - Z 450 (dla elementów o grubości >= 3 mm) i Z-275 (dla elementów o grubości < 3 mm) wg PN-EN 10147. II Otwory do połączeń konstrukcji są przygotowane w wytwórni Wszystkie połączenia elementów konstrukcyjnych wykonane za pomocą śrub stalowych ocynkowanych. III Dach a) Pokrycie dachu z blachy gr. min 0,63mm b) Dach w klasie odporności na odziaływanie ognia zewnętrznego Broof (t1) IV Płyty Warstwowe Minimalna okładzina płyty warstwowej z blachy stalowej nie mniej niż 0,5mm po obu stronach, nawiązująca wizualnie do płyt warstwowych użytych w sąsiadujących budynkach V Izolacyjność: Zgodność izolacyjna z założoną izolacją w projekcie budowalnym VI Gwarancja - 5 lat na konstrukcję Założenie przewidzianych projektem bram i okien w odpowiednich podkonstrukcjach. Plac budowy nie może służyć do składowania materiałów budowlanych. Materiały niezbędne do budowy muszą być dostarczane na bieżąco. INFORMACJE TECHNICZNE Zamawiający udostępni niezbędną dokumentację techniczną potencjalnym Oferentom pod warunkiem podpisania przez nich oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności wg wzoru z niniejszego zapytania. Dokumentacja zostanie udostępniona w sposób wybrany przez Oferenta: - w formie elektronicznej w formacie pdf na wskazany adres mailowy lub - do wglądu w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: P.P.H.U. ,,A-LIMA-BIS" sp. z o.o., Ul. 27 Grudnia 5, 63-000 Środa Wielkopolska. Oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta. Oświadczenie podpisane przez osobę reprezentującą Oferenta należy przesłać na adres mailowy robert.giernalczyk@alimabis.com.pl Zamawiający dopuszcza podpis w formie elektronicznej lub skan podpisanego tradycyjnie dokumentu. W wiadomości mailowej należy podać adres mailowy oraz osobę kontaktową wraz z numerem telefonu do przesłania dokumentacji. Dane techniczne zostaną odesłane zwrotnie na podany adres mailowy w formie załącznika lub w formie linku z dostępem do dokumentacji do 2 dni roboczych od dnia otrzymania podpisanego oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności. Prośbę o udostepnienie danych technicznych można przesłać najpóźniej na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega bezterminowo poufność wszelkich informacji, danych i dokumentów, niezależne od nośnika i sposobu, w jaki zostaną przekazane Oferentowi w celu przedłożenia stosownej oferty i/lub Wykonawcy w związku z wykonaniem Przedmiotu Umowy w czasie jej wykonywania i po zakończeniu realizacji. Ich ujawnienie lub udostępnienie osobom trzecim wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. ODBIÓR PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prawidłowa realizacja każdej z części przedmiotu zamówienia będzie potwierdzona podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego. Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zakresu prac z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Zapytania, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie pozostałe po wykonaniu zamówienia materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób ,,przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe by ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach. Planowany termin rozstrzygnięcia zapytania i podpisania umowy to II połowa lutego r. Z uwagi na zaplanowany harmonogram realizacji projektu, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany najpóźniej: - dla części 2 zapytania - do 13.06.2025 r. Część 3 BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (UKŁAD ELEKTRYCZNY) Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis CZĘŚĆ 3 ZAPYTANIA - PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (UKŁAD ELEKTRYCZNY) Zakres prac i minimalne wymagania techniczne: Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z projektem i połączenie z istniejącą infrastrukturą na terenie zakładu, wykonanie oświetlenia zapewniającego 300lx w całym obszarze rozbudowy. Wymagana koordynacja i ustalanie prac z pozostałymi uczestnikami inwestycji. Przeprowadzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej i odgromowej - zgodnie z wymaganiami technicznymi: takie jak oporność uziemienia, oporność izolacji itp. Gwarancja na wykonane prace - minimum 5 lat. Reakcja w ramach gwarancji - usuwanie usterek w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. INFORMACJE TECHNICZNE Zamawiający udostępni niezbędną dokumentację techniczną potencjalnym Oferentom pod warunkiem podpisania przez nich oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności wg wzoru z niniejszego zapytania. Dokumentacja zostanie udostępniona w sposób wybrany przez Oferenta: - w formie elektronicznej w formacie pdf na wskazany adres mailowy lub - do wglądu w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: P.P.H.U. ,,A-LIMA-BIS" sp. z o.o., Ul. 27 Grudnia 5, 63-000 Środa Wielkopolska. Oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta. Oświadczenie podpisane przez osobę reprezentującą Oferenta należy przesłać na adres mailowy robert.giernalczyk@alimabis.com.pl Zamawiający dopuszcza podpis w formie elektronicznej lub skan podpisanego tradycyjnie dokumentu. W wiadomości mailowej należy podać adres mailowy oraz osobę kontaktową wraz z numerem telefonu do przesłania dokumentacji. Dane techniczne zostaną odesłane zwrotnie na podany adres mailowy w formie załącznika lub w formie linku z dostępem do dokumentacji do 2 dni roboczych od dnia otrzymania podpisanego oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności. Prośbę o udostepnienie danych technicznych można przesłać najpóźniej na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega bezterminowo poufność wszelkich informacji, danych i dokumentów, niezależne od nośnika i sposobu, w jaki zostaną przekazane Oferentowi w celu przedłożenia stosownej oferty i/lub Wykonawcy w związku z wykonaniem Przedmiotu Umowy w czasie jej wykonywania i po zakończeniu realizacji. Ich ujawnienie lub udostępnienie osobom trzecim wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. ODBIÓR PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prawidłowa realizacja każdej z części przedmiotu zamówienia będzie potwierdzona podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego. Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zakresu prac z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Zapytania, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie pozostałe po wykonaniu zamówienia materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób ,,przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe by ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach. Planowany termin rozstrzygnięcia zapytania i podpisania umowy to II połowa lutego r. Z uwagi na zaplanowany harmonogram realizacji projektu, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany najpóźniej: - dla części 3 zapytania - do 19.05.2025 r. Część 4 PLAC MANEWROWY Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis CZĘŚĆ 4 ZAPYTANIA - PRACE BUDOWLANE - PLAC MANEWROWY Zakres prac i minimalne wymagania techniczne: Ukształtowanie, utwardzenie i odwodnienie placu manewrowego przy wschodniej części hali. Nośność nawierzchni 10T na oś. Wykonanie fundamentów dla planowanych bram. Odwodnienie należy połączyć z istniejącą instalacją deszczową. Utwardzenie ma być wykonane w technologii kostki brukowej. Prace wykonawcze muszą uwzględniać ruch wewnętrzny zakładu związany z jego działalnością produkcyjną. Przerwy w ruchu wewnętrznym zakładu muszą być zminimalizowane i ustalane z przedstawicielem inwestora. To zadanie nie jest objęte dokumentacją budowlaną i propozycję rozwiązania będzie zobowiązany przedstawić wyłoniony oferent na podstawie mapy i usytuowania budynków. Gwarancja - minimum 5 lat. INFORMACJE TECHNICZNE Zamawiający udostępni niezbędną dokumentację techniczną potencjalnym Oferentom pod warunkiem podpisania przez nich oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności wg wzoru z niniejszego zapytania. Dokumentacja zostanie udostępniona w sposób wybrany przez Oferenta: - w formie elektronicznej w formacie pdf na wskazany adres mailowy lub - do wglądu w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: P.P.H.U. ,,A-LIMA-BIS" sp. z o.o., Ul. 27 Grudnia 5, 63-000 Środa Wielkopolska. Oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta. Oświadczenie podpisane przez osobę reprezentującą Oferenta należy przesłać na adres mailowy robert.giernalczyk@alimabis.com.pl Zamawiający dopuszcza podpis w formie elektronicznej lub skan podpisanego tradycyjnie dokumentu. W wiadomości mailowej należy podać adres mailowy oraz osobę kontaktową wraz z numerem telefonu do przesłania dokumentacji. Dane techniczne zostaną odesłane zwrotnie na podany adres mailowy w formie załącznika lub w formie linku z dostępem do dokumentacji do 2 dni roboczych od dnia otrzymania podpisanego oświadczenia o zobowiązaniu zachowania poufności. Prośbę o udostepnienie danych technicznych można przesłać najpóźniej na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega bezterminowo poufność wszelkich informacji, danych i dokumentów, niezależne od nośnika i sposobu, w jaki zostaną przekazane Oferentowi w celu przedłożenia stosownej oferty i/lub Wykonawcy w związku z wykonaniem Przedmiotu Umowy w czasie jej wykonywania i po zakończeniu realizacji. Ich ujawnienie lub udostępnienie osobom trzecim wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. ODBIÓR PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prawidłowa realizacja każdej z części przedmiotu zamówienia będzie potwierdzona podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego. Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zakresu prac z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Zapytania, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie pozostałe po wykonaniu zamówienia materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób ,,przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe by ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach. Planowany termin rozstrzygnięcia zapytania i podpisania umowy to II połowa lutego r. Z uwagi na zaplanowany harmonogram realizacji projektu, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany najpóźniej: - dla części 4 zapytania - do 09.05.2025 r. CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45113000-2, 45432120-1, 45000000-7, 45111200-0, 45113000-2, 45000000-7, 45310000-3 Dokument nr: 2025-1039-212695, FENG/01/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat średzki Gmina Środa Wielkopolska Miejscowość Środa Wielkopolska Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2025-06-20 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (FUNDAMENTY I POSADZKA) Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat średzki Gmina Środa Wielkopolska Miejscowość Środa Wielkopolska Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2025-06-13 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (CZĘŚĆ NAZIEMNA) Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat średzki Gmina Środa Wielkopolska Miejscowość Środa Wielkopolska Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2025-05-19 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (UKŁAD ELEKTRYCZNY) Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat średzki Gmina Środa Wielkopolska Miejscowość Środa Wielkopolska Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2025-05-09 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis PRACE BUDOWLANE - PLAC MANEWROWY Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z zał. Zapytanie ofertowe FENG/01/2025 Warunki zmiany umowy Zgodnie z zał. Zapytanie ofertowe FENG/01/2025 Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli są wymagane oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji Przedmiotu Zamówienia. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia na Formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza możliwość wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, a Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oferent jest zobowiązany udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 3 podobne inwestycje na terenie Polski, każda z nich na kwotę nie mniejszą niż kwota wskazana na ofercie dla danej części zapytania. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wypełnionego wykazu wykonanych inwestycji [zawierającego co najmniej nazwę inwestycji, kwotę brutto, termin wykonania] i podpisanego oświadczenia na Formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających należytą realizację podobnych inwestycji (np. referencje, protokoły odbioru lub inne, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie inwestycji). Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ 1 ZAPYTANIA - PRACE BUDOWLANE - BUDOWA HALI MONTAŻOWEJ (FUNDAMENTY I POSADZKA) Wykonawca powinien dysponować następującymi zasobami technicznymi i urządzeniami: - koparko ładowarka - wyposażenie narzędziowe umożliwiające wykonanie zbrojenia we własnym zapleczu - wyposażenie narzędziowe umożliwiające wykonanie robót betonowych - środki transportu do 24t - własne zaplecze na placu budowy socjalno-sanitarne - ogrodzenie zabezpieczające plac budowy Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia na Formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przed rozstrzygnięciem zapytania i podpisaniem umowy do otrzymania listy urządzeń oraz wizyty referencyjnej, celem weryfikacji możliwości technicznych. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Warunkiem przystąpienia do złożenia oferty jest posiadanie przez Oferenta ważnego (na czas złożenia oferty i czas realizacji zakresu prac dla danej części zapytania min do momentu podpisania Protokołu Odbioru Końcowego) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż kwota wskazana na ofercie dla danej części zapytania. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia na Formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających posiadanie ważnego ubezpieczenia. Przeciwko wykonawcy nie toczy się żadne postępowanie egzekucyjne, ani też nie toczy się postępowanie sądowe lub administracyjne, które może zaowocować wszczęciem takiego postępowania egzekucyjnego. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia na Formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie pozostałe po wykonaniu zamówienia materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób ,,przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe by ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. z późn. zm. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia na Formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki: a) akceptują treść niniejszego zapytania ofertowego bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uznawane za akceptację treści zapytania ofertowego b) złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę. 2. W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia oferty. W przypadku, gdy nie będzie możliwa komunikacja za pomocą BK2021, korespondencja odbędzie się drogą mailową. W razie braku złożenia uzupełnień lub wyjaśnień w określonym terminie oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, (tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu), lub będą budziły wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadnią podanej ceny lub kosztu w złożonej ofercie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wszystkie części lub jedną ofertę tylko na wybrane części zapytania. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie obejmuje całość zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana w BK2021. Termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 8. Niniejsze postępowanie ofertowe może zostać odwołane, zakończone bez dokonania wyboru Wykonawcy, a także unieważnione zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny. 9. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługuje im żadne roszczenie z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. 10. W odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofertach Zamawiający z chwilą złożenia oferty stanie się administratorem tych danych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO"). Zamawiający będzie przetwarzał te dane w celu oceny ofert, zawarcia umowy z wybranym wykonawcą oraz na potrzeby realizacji zawartej umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Wykluczenia 1. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy są podmiotami powiązanymi z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, polegające w szczególności na: a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej; b) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnienie funkcji: członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego; e) pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków będzie weryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niespełnienia wszystkich wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Miejsce i sposób składania ofert 1. Ofertę należy złożyć poprzez stronę, na której widnieje ogłoszenie - na portalu Baza Konkurencyjności BK2021 (funkcja dostępna dla zalogowanych użytkowników). O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021. 2. Ofertę należy sporządzić na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy, Załączniku nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, Załącznik nr 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności, w języku polskim. Oferent winien dołączyć wszystkie inne żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych postanowieniami zapytania ofertowego. 3. Oferta powinna być podpisana zgodnie z reprezentacją wynikającą z dokumentu rejestrowego. O ile prawo do reprezentowania Oferenta nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, wraz z ofertą należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dopuszczalny jest kwalifikowany podpis elektroniczny. 4. Oferent w ramach niniejszego zapytania może złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszczalne są oferty częściowe. 5. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących złożonych przez nich ofert. W przypadku, gdy nie będzie możliwa komunikacja za pomocą BK2021, korespondencja odbędzie się drogą mailową. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, danych i informacji oraz do zadania dodatkowych pytań w celu uszczegółowienia oferty. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą. 8. Wykonawca zostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu terminu na składanie ofert. 9. Zamawiający przeprowadza niniejsze postępowanie w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zapytania ofertowego można kierować najpóźniej do dnia 06.02.2025 r. Zadawanie pytań możliwe jest wyłącznie drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja dostępna dla zalogowanych użytkowników). Zamawiający zastrzega, że zapytania przekazane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi. Odstąpienie od komunikacji poprzez BK2021 w ramach prowadzonego postępowania może nastąpić wyłącznie, w przypadku zawieszenia działalności BK2021 potwierdzonego odpowiednim komunikatem w BK2021. Wówczas komunikacja z Zamawiającym może odbywać się drogą mailową. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy 1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (wg wzoru Zamawiającego) 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (wg wzoru Zamawiającego) 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności (wg wzoru Zamawiającego) 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-24 Data ostatniej zmiany 2025-01-24 17:36:51 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO, max 100 pkt, waga 100% K1 = Najniższa cena netto (spośród złożonych ofert) / Cena netto rozpatrywanej oferty x 100 = ilość punktów Zgodnie z zał. Zapytanie ofertowe FENG/01/2025. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO, max 100 pkt, waga 100% K1 = Najniższa cena netto (spośród złożonych ofert) / Cena netto rozpatrywanej oferty x 100 = ilość punktów Zgodnie z zał. Zapytanie ofertowe FENG/01/2025. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO, max 100 pkt, waga 100% K1 = Najniższa cena netto (spośród złożonych ofert) / Cena netto rozpatrywanej oferty x 100 = ilość punktów Zgodnie z zał. Zapytanie ofertowe FENG/01/2025. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA NETTO, max 100 pkt, waga 100% K1 = Najniższa cena netto (spośród złożonych ofert) / Cena netto rozpatrywanej oferty x 100 = ilość punktów Zgodnie z zał. Zapytanie ofertowe FENG/01/2025. Kontakt: Osoby do kontaktu Jacek Strzyż tel.: 609170130 e-mail: jacek.strzyz@alimabis.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025