Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie mapy do celów projektowych dla działek |
Data zamieszczenia: | 2025-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Nowego Sącza Rynek 1 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz tel. (0-18) 448-65-28 urzad@nowysacz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0-18) 448-65-2 |
Termin składania ofert: | 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU Dla zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł jako progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) Miasto Nowy Sącz ogłasza pisemny przetarg prowadzony na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023, poz. 1610 z późn. zm.) dla zadania pn.: Opracowanie mapy do celów projektowych dla działek nr 71/3, 71/4, 71/5, 71/7, 76/11, 76/13, 76/14, 77, 78/4, 79/2, 80/2, 87/5 obręb 34 oraz dla działek 1/2, 2/2, 3/2, 4/4 obręb 37 w Nowym Sączu - w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Sport i zabawa to dla mieszkańców Gołąbkowic ważna sprawa". PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy do celów projektowych dla działek nr 71/3, 71/4, 71/5, 71/7, 76/11, 76/13, 76/14, 77, 78/4, 79/2, 80/2, 87/5 obręb 34 oraz dla działek 1/2, 2/2, 3/2, 4/4 obręb 37 w Nowym Sączu - w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Sport i zabawa to dla mieszkańców Gołąbkowic ważna sprawa". Zamówienie obejmuje: a. wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 wraz z inwentaryzacją istniejących urządzeń i obiektów małej architektury w 4 egzemplarzach, na których naniesione zostaną skrajne przewody; b. dostarczenie Zamawiającemu kompletnej mapy, o której mowa w ust. 3 lit. a, przyjętej do zasobów geodezyjnych w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu w wersji papierowej we wskazanej liczbie egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247), edytowalnej (np. format dwg, dxf, dgn). c. uwzględnienie min. 20 m dodatkowego zakresu opracowania (kołnierz opracowania). Uwaga - w ramach wyceny oferty należy uwzględnić wszystkie prace niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: ? dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w terenie; ? zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. CPV: 71354000-4 Dokument nr: WI.PRZ.271.10.2025 Otwarcie ofert: Termin i miejsce otwarcia ofert - 30.01.2025r. o godz. 12.00 - Urząd Miasta Nowego Sącza, Wydział Inwestycji, Rynek 1, pokój nr 4C. Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert - 30.01.2025r. do godz. 11.30 - Urząd Miasta Nowego Sącza, Biuro Obsługi Mieszkańców, Rynek 1, pokój nr 9, Wymagania: 1. Oferta ma być sporządzona na piśmie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta. 2. Ofertę należy sporządzić ściśle według druku stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia str. 1o Przetargu, udostępnionego w Urzędzie Miasta - Wydział Inwestycji, Rynek 1, pokój 4C, 33-300 Nowy Sącz oraz na stronie internetowej www.nowysacz.pl. 3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być spięta. 4. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być potwierdzone parafką osoby podpisującej tą ofertę. 5. Oferta powinna być złożona w 1 egzemplarzu w zaklejonej /ewentualnie opieczętowanej/ kopercie, /opakowaniu/ z napisem: Oferta na wykonanie: Opracowanie mapy do celów projektowych dla działek nr 71/3, 71/4, 71/5, 71/7, 76/11, 76/13, 76/14, 77, 78/4, 79/2, 80/2, 87/5 obręb 34 oraz dla działek 1/2, 2/2, 3/2, 4/4 obręb 37 w Nowym Sączu - w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Sport i zabawa to dla mieszkańców Gołąbkowic ważna sprawa" oraz musi posiadać nazwę i adres oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej złożenia po terminie składania. 6. Termin realizacji zamówienia (45 dni od daty zawarcia umowy). 7. W terminie, o którym mowa w pkt. III.1 Wykonawcy powinni dostarczyć: --wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1, z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta, --potwierdzona podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, --odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania albo wskazanie w formularzu ofertowym danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, --podpisana klauzula RODO przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta - załącznik nr 3, --podpisany wzór oświadczeń Wykonawcy przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta - załącznik nr 4. 8. Należy podać cenę brutto według załącznika nr 1, która powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do zrealizowania usług objętych umową. Oznacza to, że cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadań wynikających wprost, jak również nie ujętych, a niezbędnych do wykonania, tj. podatek (w tym VAT), ubezpieczenia, wszelkie prace przygotowawcze, itp. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (najniższa cena - 100,00 %). 9. Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert przy uwzględnieniu kryterium, o którym mowa w pkt II.8, a następnie przystąpi do badania oferty, która została najwyżej oceniona, co polegać będzie na sprawdzeniu czy: --oferta została złożona i podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta, --odpowiada wymaganiom podanym w warunkach ogłoszenia o przetargu, --nie zawiera oczywistych omyłek. 10. Oferta podlega odrzuceniu jeżeli: a. jej treść nie jest zgodna z treścią ogłoszenia o przetargu z zastrzeżeniem uprawnienia do poprawienia oczywistych omyłek, o którym mowa w pkt II.12, b. oferent złożył więcej niż jedną ofertę, c. oferent nie spełnia warunków stawianych w ogłoszeniu o przetargu, W przypadku, o którym mowa w ust. 10, niezbędne jest poinformowanie oferenta o odrzuceniu jego oferty wraz z podaniem powodów odrzucenia. 11. Zamawiający ma prawo poprawić w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek. 12. Jeżeli oferta, która została najwyżej oceniona nie podlega odrzuceniu, to Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w pkt II.8. 13. W przypadku, gdy oferta, o której mowa w pkt II.9, podlega odrzuceniu, Zamawiający może przystąpić do badania oferty, która została najwyżej oceniona, spośród pozostałych ofert. 14. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej tj. otrzymania ofert o tej samej cenie, Zamawiający dokonuje wyboru oferty po przeprowadzeniu negocjacji z oferentami, którzy zaoferowali tą samą cenę, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu. Negocjacje odbywają się w formie pisemnej lub drogą elektroniczną i na takich samych zasadach w stosunku do każdego z oferentów. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Termin, do którego oferent będzie związany złożoną ofertą wynosi 30 dni roboczych i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 17. Oferta złożona w toku przetargu pisemnego przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta lub, gdy przetarg został zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania przyczyn. 19. Istotne postanowienia zamówienia wprowadzone są do umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 20. Nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert każdy oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków. Pytania powinny być składane na piśmie lub drogą elektroniczną na e-mail: sstelmach@nowysacz.pl. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień str. 2niezwłocznie. Treść wyjaśnień jest wiążąca dla oferentów. 21. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert - może zmodyfikować treść dokumentów zawierających warunki. Dokonane w ten sposób zmiany lub uzupełnienia zostaną niezwłocznie przekazane wszystkim oferentom i będą dla nich wiążące. 22. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może przystąpić do badania oferty, która została najwyżej oceniona spośród pozostałych ofert. Punkty II.9-II.15 stosuje się odpowiednio. Zamawiający zastrzega sobie możliwość otwarcia ofert w innym miejscu niż wskazane powyżej. W takim przypadku oferenci, którzy w terminie otwarcia stawią się w budynku Ratusza, zostaną o takim fakcie powiadomieni bezpośrednio przed dokonaniem otwarcia ofert. 2. Ze względu na wartość zamówienia protesty i odwołania nie przysługują. 3. Zamawiający powiadomi o wyniku przetargu lub o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zamieszczając ogłoszenie w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej: www.nowysacz.pl 4. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o terminie i miejscu zawarcia umowy. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami z ramienia Zamawiającego są: Pani Sonia Stelmach - Podinspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Nowego Sącza, tel. (0-18) 448-65-28, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025