Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawy bieżące dróg gruntowych w 2025r |
Data zamieszczenia: | 2025-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dywity Olsztyńska, 32 11-001 Dywity powiat: olsztyński ug@ugdywity.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Dywity |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2025r. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca napraw bieżących nawierzchni dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie gminy Dywity ok. 60 km długości, przy średniej szerokości 4÷6 m. Zamówienie podzielono na dwie części biorąc pod uwagę obszar Gminy tj. lokalizację dróg Część 1 - lewa część - obejmuje obszar Gminy po lewej stronie w ciągu: - drogi krajowej nr 51 od granicy gminy Olsztyn do miejscowości Dywity, - drogi powiatowej nr 1430 N z m. Dywity do m. Różnowo, - drogi gminnej relacji Różnowo - Dąbrówka Wielka do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1442N. - drogi gminnej nr 161007 N od skrzyżowania z droga powiatową 1442 N do granicy gminy Dywity. 2. Zamówienie polega na naprawie nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity przy użyciu następującego sprzętu w zależności od wykonywanych prac, tj. o koparko-ładowarki, o koparki kołowej obrotowej, o walca samojezdnego, o samochodu ciężarowego. Naprawy nawierzchni drogowych polegających na wykonaniu prac drogowych - prac ziemnych, tj.: o wbudowanie dostarczonego materiału o naprawa przepustów, o kopanie rowów przydrożnych, o plantowaniu i równaniu terenu, o punktowe naprawy nawierzchni dróg, o rozgarnięcie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, o wykonywanie zadań przy awariach drogowych, np. po ulewnych opadach deszczu, o wykonywanie zadań przy pracach planowanych takich jak załadunek/rozładunek materiałów sypkich i na paletach, o wykonywanie robót ziemnych, o odwóz urobku, o zagęszczenie nawierzchni drogowych po wbudowaniu materiału. 3. Prace będą rozliczane za godzinę pracy koparko - ładowarki, koparki kołowej obrotowej, pracę walca samojezdnego, samochodu ciężarowego, a czas pracy rozpoczyna się od przyjazdu sprzętu na miejsce robót wskazane przez Zamawiającego. 4. Materiał do napraw zapewni Zamawiający. 5. Naprawy powinny być wykonane w odpowiednich warunkach atmosferycznych - pogodowych. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie prac objętych zleceniem, może zostać przesunięty termin realizacji zlecenia przez Zamawiającego. 6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce, zakres i termin robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane telefonicznie lub w terenie (potwierdzane na piśmie - za pomocą poczty elektronicznej) przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. 7. Wykonawca podczas wykonywania zleconych prac przez Zamawiającego zobowiązany jest przestrzegać przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, a także właściwie oznakować i zabezpieczyć prace. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawidłowej organizacji prac, które zminimalizują uciążliwości mieszkańcom oraz firmom, a także będzie zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu prac z uwzględnieniem wjazdów na posesje. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca napraw bieżących nawierzchni dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie gminy Dywity ok. 60 km długości, przy średniej szerokości 4÷6 m. Zamówienie podzielono na dwie części biorąc pod uwagę obszar Gminy tj. lokalizację dróg Część 2 - prawa część - obejmuje obszar Gminy po prawej stronie w ciągu: - drogi krajowej nr 51 od granicy gminy Olsztyn do miejscowości Dywity, - drogi powiatowej nr 1430 N z m. Dywity do m. Różnowo, - drogi gminnej relacji Różnowo - Dąbrówka Wielka do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1442N. - drogi gminnej nr 161007 N od skrzyżowania z droga powiatową 1442 N do granicy gminy Dywity. 2. Zamówienie polega na naprawie nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity przy użyciu następującego sprzętu w zależności od wykonywanych prac, tj. o koparko-ładowarki, o koparki kołowej obrotowej, o walca samojezdnego, o samochodu ciężarowego. Naprawy nawierzchni drogowych polegających na wykonaniu prac drogowych - prac ziemnych, tj.: o wbudowanie dostarczonego materiału o naprawa przepustów, o kopanie rowów przydrożnych, o plantowaniu i równaniu terenu, o punktowe naprawy nawierzchni dróg, o rozgarnięcie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, o wykonywanie zadań przy awariach drogowych, np. po ulewnych opadach deszczu, o wykonywanie zadań przy pracach planowanych takich jak załadunek/rozładunek materiałów sypkich i na paletach, o wykonywanie robót ziemnych, o odwóz urobku, o zagęszczenie nawierzchni drogowych po wbudowaniu materiału. 3. Prace będą rozliczane za godzinę pracy koparko - ładowarki, koparki kołowej obrotowej, pracę walca samojezdnego, samochodu ciężarowego, a czas pracy rozpoczyna się od przyjazdu sprzętu na miejsce robót wskazane przez Zamawiającego. 4. Materiał do napraw zapewni Zamawiający. 5. Naprawy powinny być wykonane w odpowiednich warunkach atmosferycznych - pogodowych. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie prac objętych zleceniem, może zostać przesunięty termin realizacji zlecenia przez Zamawiającego. 6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce, zakres i termin robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane telefonicznie lub w terenie (potwierdzane na piśmie - za pomocą poczty elektronicznej) przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. 7. Wykonawca podczas wykonywania zleconych prac przez Zamawiającego zobowiązany jest przestrzegać przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, a także właściwie oznakować i zabezpieczyć prace. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawidłowej organizacji prac, które zminimalizują uciążliwości mieszkańcom oraz firmom, a także będzie zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu prac z uwzględnieniem wjazdów na posesje. CPV: 50000000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00073939, ZP.271.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo określone w rozdziale XVIII i XIX SWZ dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Wójt Gminy Dywity przetwarza Pana/Pani dane osobowe: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Gmina Dywity. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) - e-mail: ug@ugdywity.pl 3. Dane osobowe, zwane dalej ,,danymi", przetwarzane są w celu: a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2025r." - ZP.271.2.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1 (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO). b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Wójtem Gminy Dywity bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO) 4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy. 5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Wójt Gminy Dywity; b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie; 6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Wójta Gminy Dywity Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy. 8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025