Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa "PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD" ul. Grażyny 3 31-217 Kraków powiat: Kraków tel. 506 211 654 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | tel. 506 211 654 |
Termin składania ofert: | 2025-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO PIĘCIOLETNIEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ MIESZKANIOWĄ PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego (pięcioletni przegląd budowlany) zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pt. ,,Opis przedmiotu zamówienia". a/. przeglądy pięcioletnie stanu technicznego i przydatności do użytkowania 30 budynków wielorodzinnych, bud. biurowego i dwóch budynków po hydroforni. bi. przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach i lokalach j. w. 1.3. Warunki uczestnictwa w przetargu. a/. Oferent winien pobrać SIWZ w siedzibie Spółdzielni Kraków Ul. Grażyny 3 pok. nr 6 b w godz. 8:00-13:00 (codziennie z wyjątkiem piątku) lub ze strony internetowej SMPBW. bi. ofertę może złożyć podmiot gospodarczy dopuszczony do obrotu gospodarczego w rozumieniu przepisów ustaw o działalności gospodarczej oraz kodeksu spółek handlowych. d. Oferent winien się wykazać doświadczeniem zawodowym i odpowiednimi uprawnieniami do wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia 1.4. Oferowana cena wykonania zamówienia. a/, cena wykonania wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia musi być ryczałtową ceną brutto. Cena określona przez oferenta w ofercie przetargowej, może ulec zmianie po przeprowadzonych negocjacjach. b/. Oferenci są zobowiązani do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz warunkami wykonania zamówienia. 15. Wykonawcy wykluczeni z udziału w przetargu. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się oferentów, którzy: a/, dokonają zmian w formularzach zamówienia . bi. zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali ord przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. d. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia albo wykonując je z nienależytą starannością. di. przedstawiają w ofercie dane nieprawdziwe. d. sporządzili oferty niezgodnie z wymaganiami dokumentacji przetargowej. fi. złożyli oferty nie pełne i nie sporządzone w języku polskim lub złożyli więcej niż jedną ofertę. 1.6. Warunki zakwalifikowania wykonawcy do przetargu. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy: a/, uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym w zakresie objętym zamówieniem. b/. posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadający niezbędną wiedze i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 1.7. Koszt sporządzenia oferty. Wszystkie koszty sporządzenia i złożenia oferty ponosi oferent, niezależnie od wyników postępowania przetargowego. II. DOKUMENTACJA PRZETARGOWA 1. Zawartość dokumentacji przetargowej: Dokumentację przetargową stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: 1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 2. Formularz oferty - załącznik nr 2 3. Oświadczenie oferenta - załącznik nr 3 4. Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 5. Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 6. Projekt umowy - załącznik nr 6 Z Zmiana treści dokumentacji przetargowej. W dowolnym czasie jednak nie później niż 3dni przed upływem składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentacji przetargowej z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na zapytania oferentów. Każda taka zmiana staje się wiążąca z momentem jej wprowadzenia. Zamawiający pisemnie powiadomi na stronie internetowej o treści wprowadzonych zmian w dokumentach przetargowych. Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi 13.02.2025r. o godz.12:40 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej PBW ( świetlica) w Krakowie, przy Ul. Grażyny 3 -poprzez odczytane nazwy i siedziby oferentów oraz oferowane ceny wykonania zamówienia. Na zakończenie części jawnej posiedzenia Komisji przetargowej, zostaną przyjęte do protokołu ewentualne uwagi osób biorących udział w sesji. Składanie ofert: Oferty należy składać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód 31-217 Kraków Ul. Grażyny 3 nie później niż do dni 13.02.2025r. do godz. 12:00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Kopertę zewnętrzną należy oznaczyć następująco: Spółdzielnia Mieszkaniowa PBW 31-217 Kraków Ul. Grażyny 3 Pięcioletni przegląd budowlany Nie otwierać przed dniem 13.02.2025 roku do godz.12;40 Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i siedzibą oferenta. Wymagania: Sposób udzielania wyjaśnień. Oferentom przysługuje prawo przed terminem złożenia oferty zwrócenia się do Zamawiającego z pytaniem dotyczącym wszelkich wątpliwości związanych ze SIWZ. Pytanie winno być przedstawione w formie pisemnej. Dopuszcza się skierować zapytanie w formie telefonicznej łub mailowej na adres: techniczny@pradnikbiaływsch.pl Odpowiedzi zostaną udzielone mailowo na wszystkie pytania pod warunkiem, że zapytanie wpłynie min. na 3 dni robocze przed wyznaczonym terminem składania ofert. SPORZĄDZANIE OFERT 1. Dokumenty składające się na ofertę. Oferta powinna zawierać: a/. Formularz oferty - załącznik nr 2. b/.Oświadczenie oferenta -załącznik nr 3. d. Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej albo krajowego rejestru sadowego, potwierdzony nie wcześniej niż na 6 miesiący przed datą złożenia oferty. d/. Oświadczenie potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. d. Oświadczenie potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne. f/.Potencjał kadrowy - załącznik nr 4, stanowiący wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia, potwierdzony kserokopiami uprawnień zawodowych, g/. Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5, potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co najmniej od trzech lat, stanowiący wykaz wykonanych realizacji w trzech ostatnich latach z zakresu objętego niniejszym zamówieniem, potwierdzony referencjami zawodowymi, wystawionymi przez dotychczasowych zamawiających oferenta. hi, Projekt umowy - załącznik nr 6, podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta, w dowód akceptacji warunków umowy, którą oferent zobowiązany zawrzeć po udzieleniu zamówienia wraz z przygotowanymi przez oferenta załącznikami, i/. Polisa ubezpieczenia na min. 100 000zł lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j/. Opis proponowanej realizacji zamówienia k/. Potwierdzenie dokonania przelewu przedstawiający dowód wniesienia wadium. uwaga : Brak któregokolwiek dokumentu, wymienionego powyżej albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta. Wszystkie dokumenty własne oferenta muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji, zgodnie z wpisami ujawnionymi w rejestrach. Wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane, spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający usunięcie jakiegokolwiek dokumentu. Dokumenty oferty powinny być załączone w kolejności wymienionej w punkcie 111.1. Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu oraz oferent nie może zamieniać złożonej już oferty. 2.. Okres związania oferta. Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert. 3. Wadium przetargowe. Składając ofertę, oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego wysokości 10 000zI na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium przetargowe należy wnieść w formie przelewu z dopiskiem: ,,Wadium przetargowe" na konto: PEKAO S.A. 33 1240 4722 1111 0000 4854 1958 Wpłacenie wadium przelewem, uważane jest za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu wyznaczonym na wniesienie wadium wpłata znajdzie się na koncie Zamawiającego. Postępowanie z ofertami złożonymi po terminie i wycofanie oferty. Oferty złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty te zostaną zwrócone oferentom bez otwierania kopert wewnętrznych. W dowolnym momencie przed upływem terminu składania ofert, każdy oferent może wycofać swoją ofertę. Wycofanie oferty wymaga powiadomienia Zamawiającego na piśmie. V. WYBÓR OFERENTA 1 ZAWARCIE UMOWY 1. Zasady wyboru oferenta. Zamawiający udzieli zamówienia i podpisze umowę z oferentem, który: a złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji. b. Przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów obowiązujących w niniejszym postępowaniu przetargowym. Postępowanie zgodnie z przyjętym trybem będzie prowadzone dwu etapowo tj: - etap pierwszy : przedstawienie wstępnych ofert - część jawna. - etap drugi: część niejawna -( możliwość negocjacji.) Cześć niejawna. a/. Badanie ofert. Na posiedzeniu niejawnym komisji zostanie zbadana ważność ofert tj. wszystkie oferty zostaną dokładnie przebadane pod względem spełnienia stawianych wymogów podanych przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji oraz wiarygodności oferentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta w celu udzjelenia przez Niego dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. b/. Negocjacje. Negocjacje cenowe zostaną przeprowadzone w ostatniej fazie postępowania po wytypowaniu najkorzystniejszych ofert. c/. Ogłoszenie przetargu, Zawarcie umowy. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej PBW ul. Grażyny 3 w Krakowie oraz na stronie internetowej. Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony dodatkowo o terminie podpisania umowy o wykonanie zamówienia. VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. zwrot wadium przetargowego nastąpi 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. W przypadku podmiotu, z którym podpisano umowę, wadium przechodzi jako zabezpieczenie należytego i terminowego wykonania umowy. Po wykonaniu umowy nastąpi jego zwrot w ciągu 14dni. Ponadto, Zamawiający zwróci wadium w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia pisemnego wniosku przez oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, którego oferta została uznana za nieważną. 2. Przepadek wadium na rzecz Zamawiającego. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, odmówi pozostawienia wadium jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wobec czego zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. 3. Unieważnienie przetargu. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia. Kontakt: Do kontaktów z oferentami upoważniony jest mgr inż. Jerzy Kiryk w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej PBW w Krakowie przy ul. Grażyny 3, w poniedziałek, wtorek,środa i czwartek w godz. 8:00 - 15:00 tel. 506 211 654 |
© eurobudowa.pl 2004-2025