wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Nadzór i kontrola w pełnym zakresie nad realizacją prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, tj: ,,Utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGIB, BDOT500, GESUT " |
Data zamieszczenia: | 2025-02-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Parczewski ul. Warszawska 24 21-200 Parczew powiat: parczewski Telefon: 833551570 zamowienia@parczew.pl https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Parczew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 833551570 |
Termin składania ofert: | 2025-04-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nadzór i kontrola w pełnym zakresie nad realizacją prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, tj: ,,Utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGIB, BDOT500, GESUT dla potrzeb realizacji projektu ,,E-geodezja II- uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego" - Etap I, część 23 - gmina Milanów Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę i monitoring realizacji prac dotyczących jednostki ewidencyjnej: 061303_2 Milanów, Powiat Parczewski związanych z: -modernizacją ewidencji gruntów i budynków poprzez utworzenie cyfrowych baz danych EGiB lub poprawę jakości i aktualności baz danych EGiB, wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności z pojęciowym modelem danych EGiB, określonym w załączniku nr 6 do rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, -utworzeniem inicjalnej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, -utworzeniem bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500) zgodnej z pojęciowym modelem danych, określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w zał. nr 1 do SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Nadzór i kontrola w pełnym zakresie nad realizacją prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, tj: ,,Utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGIB, BDOT500, GESUT dla potrzeb realizacji projektu ,,E-geodezja II- uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego" - Etap I, część 23 - gmina Milanów Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę i monitoring realizacji prac dotyczących jednostki ewidencyjnej: 061303_2 Milanów, Powiat Parczewski związanych z: -modernizacją ewidencji gruntów i budynków poprzez utworzenie cyfrowych baz danych EGiB lub poprawę jakości i aktualności baz danych EGiB, wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności z pojęciowym modelem danych EGiB, określonym w załączniku nr 6 do rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, -utworzeniem inicjalnej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, -utworzeniem bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500) zgodnej z pojęciowym modelem danych, określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w zał. nr 1 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: GN-III.272.57.2024.AT Główna klasyfikacja (cpv): 71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71630000 Usługi kontroli i nadzoru technicznego, 72316000 Usługi analizy danych CPV: 71248000, 71630000, 72316000 Dokument nr: 120294-2025, OP-I.272.98.2024.MN Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 01/04/2025 10:30:00 (UTC+2) Miejsce: Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego przy użyciu platformy wskazanej w rozdziale VIII SWZ Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl Dokumenty zamówienia" w folderze ,,Informacja z otwarcia ofert" i zawierać będzie dane określone w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. 2.Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce ,,OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie ,,Wycofaj ofertę 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia będzie dostępne na stronie https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl (zakładka ,,Lista postępowań PZP" - do terminu składania ofert ,,Aktualne" po terminie składania ofert ,,W toku") Warunki zamówienia: Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie. Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Zakres zmian umowy został wskazany w §13 umowy Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak Stosowane będą płatności elektroniczne: tak Zasady finansowe: Zasady płatności opisane są w §4 umowy Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy. 4. Odwołanie wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie wniesione w postaci elektronicznej, wymaga opatrzenia podpisem zaufanym. Odwołanie w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a odwołanie w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zwanej dalej ,,Izbą". 6. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ust. 7 pkt 1. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 9. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 10. Skarga do sądu. 1) Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 2) Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych". 3) Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem. 4) Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, ze wskazaniem, czy jest ono zaskarżone w całości, czy w części, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części, z zaznaczeniem zakresu żądanej zmiany. 5) W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi nie można rozszerzyć żądania odwołania ani występować z nowymi żądaniami. 11. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX ,,Środki ochrony prawnej" Pzp. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 01/04/2025 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Miejscowość: Parczew Podpodział krajowy (NUTS): Bialski (PL811) Kraj: Polska Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Bialski (PL811) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Województwo Lubelskie, Powiat Parczewski, Gmina Milanów Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 22 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Powiat Parczewski Numer rejestracyjny: 5391437872 Adres pocztowy: ul. Warszawska 24 Miejscowość: Parczew Kod pocztowy: 21-200 Podpodział krajowy (NUTS): Bialski (PL811) Kraj: Polska E-mail: zamowienia@parczew.pl Telefon: 833551570 Adres strony internetowej: https://powiat.parczew.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl Profil nabywcy: https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025