wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z dostawą i montażem magazynu energii oraz Systemu Zarządzania Energią |
Data zamieszczenia: | 2025-02-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo SIMET Spółka Akcyjna Aleja Jana Pawła II 33 58-506 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra 513436110 dbartosz@simet.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/216796 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 513436110 |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa instalacji fotowoltaicznej (montowanej na dedykowanej konstrukcji wsporczej) wraz z dostawą i montażem magazynu energii oraz Systemu Zarządzania Energią. Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-0302/23 - Zwiększenie efektywności energetycznej, wykorzystanie OZE z magazynowaniem energii odnawialnej w SIMET S.A. Część 1 Budowa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii i SZE Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Budowa instalacji fotowoltaicznej (montowanej na dedykowanej konstrukcji wsporczej) wraz z dostawą i montażem magazynu energii oraz Systemu Zarządzania Energią. W szczególności realizacja inwestycji obejmie wykonanie następujących robót budowlanych: Montaż konstrukcji szkieletowej z profili stalowych walcowanych na gorąco w całości zabezpieczonych antykorozyjnie - masa konstrukcji: ok. 80 - 130 t Montaż podkonstrukcji pod panele o powierzchni - ok. 5754 m2 Montaż paneli fotowoltaicznych: ? Panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 800 kWp (+ maks. 2%) o sprawności (20,5 - 22,00) ? Panele nachylone pod kątem od 10° do 20° Montaż inwerterów: ? Montaż inwerterów w ilości i o mocy odpowiedniej do mocy instalacji tj. minimum 800 kWp (+maks. 2%) Okablowanie i oprzyrządowanie: ? Przewody w ilości i typie odpowiednie do projektowanej instalacji ? Optymalizatory pracy, sprawność ważona 98,0% - 99,0%. Opomiarowanie - telemechanika, telesygnalizacja, telepomiary i łączność z operatorem systemu dystrybucyjnego zgodne z warunkami przyłączenia OSD. Montaż instalacji PV z oprzyrządowaniem, okablowanie inwertery podłączenie do magazynu energii i rozdzielni nN. W celu wykonania magazynu energii przeprowadzone zostaną następujące prace, obejmujące dostawę i instalację: ? systemu bateryjnego magazynowania energii +LiFeP04 ? inwerterów dwukierunkowych o sumarycznej mocy min. 250kW w adekwatnej ilości. ? systemów zarządzania energią EMS, ? systemu nadzoru baterii BMS z rozdzielnicami, ? kontenera 20 ft z systemem przeciwpożarowym, syst. wentylacji, chłodzenia i ogrzewania lub zamiennie magazynu modułowego w systemie bezkontenerowym. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, która jest dostępna w Załącznikach nr 6 do niniejszego Zapytania ofertowego i określa wymagania minimalne dotyczące adekwatności do wymagań projektu. Oferent może zaproponować parametry równoważne, zgodne z projektem budowlanym: - W przypadku podkonstrukcji stalowej za równoważną uznaje się konstrukcję stalową zabezpieczoną antykorozyjnie i zdolną przenieść wszystkie odziaływania (ciężar własny, ciężar paneli, obciążenie śniegiem, wiatrem itp.) w sposób bezpieczny na żelbetową konstrukcję hali. Oraz zapewniającą dostęp do płaszczyzny dachów oraz poszczególnych modułów PV nie gorszy niż projektowania konstrukcja. - W przypadku instalacji fotowoltaicznej za równoważną uznaje się instalację o mocy 800 kWp + max 2%, z panelami o sprawności 20,5% - 22,0%, oraz ilością falowników i okablowaniem dobranym stosownie do mocy instalacji, - W przypadku magazynu energii za równoważny uznaje się magazyn LFP o łącznej pojemności użytkowej w granicach 500 - 600 kWh, łącznej mocy w granicach 250 - 300 kW oraz o liczbie cykli życia nie mniej niż 6000 przy EoL 60%. Oferent musi zaproponować parametry zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi procedurami, normami, przepisami. Ilekroć w treści dokumentów w ramach przedmiotowego Zapytania ofertowego lub opisu przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne, w sposób zgodny z zapisami Zapytaniu Ofertowym i jego Załącznikach). Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązujące prawo. CPV: 09331200-0, 09332000-5, 31430000-9, 45000000-7, 45223800-4, 45231000-5, 45232221-7, 45311000-0 Dokument nr: 2025-68509-216796 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Jelenia Góra Gmina Jelenia Góra Miejscowość Jelenia Góra Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-01 Koniec realizacji 2026-05-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Wymagania: WIZJA LOKALNA: Zamawiający zobowiązuje zainteresowanych wykonawców do przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, wynika z konieczności poznania zakresu, miejsca oraz warunków realizacji zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejących obiektów. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest niezbędne w celu właściwego oszacowania wartości oferty i weryfikacji stanu obiektów. Udział w wizji lokalnej możliwy będzie po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową z przedstawicielem Zamawiającego. Brak wizji lokalnej oznacza podstawę do odrzucenia oferty. Możliwe terminy wizji lokalnej zostaną wyznaczone w dniach od 26.02.2025 r. do 21.03.2025 r. Każdego dnia zostaną wyznaczone dwa terminy wizji lokalnej: godzina 8:00 i 12:00. Na wizję lokalną należy umawiać się mailowo (dbartosz@simet.com.pl) z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, o rezerwacji terminu decyduje kolejność zgłoszeń. Okres gwarancji 12 Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w Umowie, w szczególności w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy dopuszczalna jest w szczególności w przypadku opóźnień w wyborze Wykonawcy lub gdy będzie to koniczne z uwagi na okoliczności określone w Umowie. 2. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami, które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w szczególności jeśli się to okaże konieczne ze względu na: 1) zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) konieczność dostosowania warunków Umowy do postanowień umowy o dofinansowanie; 3) okoliczności mogące wyniknąć z ewentualnych decyzji organów administracyjnych i wytycznych lub warunków OSD; 4) zaistnienie niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub jeżeli wystąpi Siła Wyższa, za którą żadna ze Stron Umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Oferent powinien posiadać na moment realizacji zamówienia uprawnienia do prawidłowego wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Oferent złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent powinien posiadać na moment realizacji zamówienia wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Oferent łącznie: - oferent złoży stosowne oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego, - oferent wykaże w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum: - Dla instalacji fotowoltaicznej: - minimum 1 projekt o wielkości minimum 0,5 MWp na dachu - Dla Systemu Zarządzania Energią: - minimum 2 wdrożone, funkcjonujące projekty - minimum 1 projekt SZE współpracujący z telemechaniką OSD - Dla bateryjnego elektrycznego magazynu energii: - minimum 1 projekt o wielkości minimum 0,5 MWh / 0,3 MW - minimum 1 projekt w formule zero grid export Typ Potencjał techniczny Opis Oferent powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Oferent złoży stosowne oświadczenie, iż na moment realizacji zamówienia dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Oferent złoży stosowne oświadczenie, iż na moment realizacji zamówienia jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego. 2. Wypełnione Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego. 3. Wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego. 4. Wypełnione Oświadczenie Oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Brak powiązania osobowego i kapitałowego z zamawiającym. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Oferent złoży stosowne oświadczenie o braku powiązania osobowego i kapitałowego z zamawiającym, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 2. Niepodleganie wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Oferent złoży stosowne oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-21 Data ostatniej zmiany 2025-02-21 23:59:39 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto W Kryterium ,,Cena netto" najwyższą liczbę punktów (50,5) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę PLN netto za wykonanie zamówienia, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Kryterium 1= cena z oferty o najniższej cenie x 50,5/ cena z oferty ocenianej Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji podkonstrukcja Najwyższą liczbę punktów (5) otrzyma oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancyjny podkonstrukcji- w miesiącach, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Kryterium 2 = Termin gwarancji z oferty ocenianej x 5/ Termin oferty z najdłuższym okresem gwarancyjnym Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji magazyn energii Najwyższą liczbę punktów (5) otrzyma oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancyjny magazynu energii-w miesiącach, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Kryterium 3 = Termin gwarancji z oferty ocenianej x 5/ Termin oferty z najdłuższym okresem gwarancyjnym Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji Instalacja PV Najwyższą liczbę punktów (5) otrzyma oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancyjny Instalacji PV - w miesiącach, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Kryterium 4 = Termin gwarancji z oferty ocenianej x 5/ Termin oferty z najdłuższym okresem gwarancyjnym Czy kryterium cenowe NIE Opis Parametr EKO, zw. ze zużyciem energii elektrycznej - sprawność paneli PV Najwyższą liczbę punktów (5) otrzyma oferta, z najwyższą sprawnością paneli PV. Kryterium 5 = Sprawność paneli PV z oferty ocenianej/najwyższa sprawność paneli PV x 5. (Szczegółowy Opis kryterium w Zał. ZAPYTANIE OFERTOWE) Czy kryterium cenowe NIE Opis Parametr EKO - pojemność użytkowa magazynu energii Najwyższą liczbę punktów (5) otrzyma oferta, z magazynem energii o największej pojemności użytkowej Kryterium 6 = Pojemność ,,netto" ME z oferty ocenianej/Najwyższa pojemność ,,netto" ME x 5 (Szczegółowy Opis kryterium w Zał. ZAPYTANIE OFERTOWE) Czy kryterium cenowe NIE Opis Poszczególne składowe systemu W kryterium będzie przyznawane: -po 0,6pkt za każdą skł. Systemu Zarządzania Energią -po 0,5pkt za każdą skł. Bateryjnego Elektr. Magazynu Energii -po 0,4pkt za każdą skł. Instalacji PV Kryterium 7: maks. 24,5pkt. Szczegółowy Opis kryterium w Zał. ZAPYTANIE OFERTOWE Kontakt: Osoby do kontaktu Bartosz Duda tel.: 513436110 e-mail: dbartosz@simet.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025