pomorskie (Główczyce)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Skała)
wielkopolskie (Gostyń)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zawonia)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rekultywacja trawnika oraz nasadzenia drzew i krzewów |
Data zamieszczenia: | 2025-03-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Łódź-Urząd Miasta Łodzi Piotrkowska 104 90-926 Łódź powiat: Łódź Telefon: 48426384888 zamowienia@uml.lodz.pl https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/197999/notice/public/details |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 48426384888 |
Termin składania ofert: | 2025-04-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rekultywacja trawnika oraz nasadzenia drzew i krzewów przy Ul. Kilińskiego w Łodzi (Numeracja zgodna z SWZ) 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Rekultywacja trawnika oraz nasadzenia drzew i krzewów przy Ul. Kilińskiego w Łodzi 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ 1. ZAMAWIAJĄCY: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej Ul. Retkińska 41 94-004 Łódź objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi Ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź tel.: +48 (42) 638-48-88 e-mail:zamowienia@uml.lodz.pl 40.1 Zamawiający nie przewiduje: 40.1.1. zawarcia umowy ramowej; 40.1.2. składania ofert wariantowych i częśćiowych; 40.1.3. rozliczania w walutach obcych; 40.1.4. aukcji elektronicznej 40.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; 40.1.6. możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp 40.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych? lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty; 40.1.8. Odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 40.2 Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji. W ramach prawa opcji: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia maksymalnie o 23 szt. bez czarny Black Beauty 'Gerda', o 440 szt. pęcherznica kalinolistna 'Luteus' oraz o 24 szt. lipa szerokolistna - opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. - Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skorzystania ze zwiększenia zamówienia w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. - Zamawiający oświadcza, że o zwiększeniu zamówienia poinformuje Wykonawcę pisemnie w trakcie obowiązywania umowy. - Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z możliwości zwiększenia zamówienia nie może stanowić podstaw do realizacji zwiększonego zamówienia przez Wykonawcę - Zamawiający informuje, że ceny z zamówienia podstawowego będą tożsame z cenami z zamówienia opcjonalnego. 6. Termin wykonania zamówienia: 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty - kryterium oceny ofert) Podstawy wykluczenia zostały określone w pkt 7 SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Rekultywacja trawnika oraz nasadzenia drzew i krzewów przy Ul. Kilińskiego w Łodzi Opis: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Rekultywacja trawnika oraz nasadzenia drzew i krzewów przy Ul. Kilińskiego w Łodzi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: DOM-WZP-II.271.28.2025 Główna klasyfikacja (cpv): 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych CPV: 77310000 Dokument nr: 137734-2025, DOM-WZP-II.271.28.2025 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 01/04/2025 11:00:00 (UTC+2) Miejsce: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl. Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek ,,FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU" lub wybiera sekcję ,,Przygotowanie oferty" Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/197999/notice/public/details Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 01/04/2025 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: (Numeracja zgodna z SWZ) 39. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO 39.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że: 39.2 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy Ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 39.3 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 39.4 Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach. a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny; c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: - przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; - zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo- księgowego 39.5 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej - eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 39.6 Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów w tym zakresie do 25 lat. 39.7 W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia 39.8 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 39.9 Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego 39.10 Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 39.11 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ). Miejsce realizacji Adres pocztowy: Miasto Łódź Miejscowość: Miasto Łódź Kod pocztowy: 94-004 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 25 Dni Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Miasto Łódź-Urząd Miasta Łodzi Numer rejestracyjny: NIP 7250028902 Departament: Wydział Zamówień Publicznych Adres pocztowy: Piotrkowska 104 Miejscowość: Łódź Kod pocztowy: 90-926 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Łódź (PL711) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych E-mail: zamowienia@uml.lodz.pl Telefon: 48426384888 Adres strony internetowej: https://www.uml.lodz.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uml.lodz.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.